תקשורת ומדיה

ממשיכה לצמוח: מספר לקוחות פרטנר TV זינק ל-183 אלף

שוק ה-OTT ממשיך לגדול: עפ"י דוחות פרטנר, מספר לקוחותיה בסוף Q3 עמד על 176 אלף, ומאז צמח בעוד 7,000. מחר תפרסם סלקום את דוחותיה - כולל מגזר הטלוויזיה
אלכסנדר כץ |  1
איציק בנבנישתי (צילום משה שי)
פרטנר TV נהנית מ-183 אלף מנויים נכון להיום, ועל פי דוחות החברה לרבעון השלישי של 2019, מספר מנוייה בסוף ספטמבר עמד על 176 אלף. מדובר על גידול של 16 אלף מנויים ברבעון, לאחר שבסוף הרבעון השלישי מספרם עמד על 160 אלף.
ההכנסות של חברת פרטנר תקשורת ברבעון השלישי עמדו על 825 מיליון שקלים, עלייה של 3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח עמד על 7 מיליון שקלים, ירידה של 73% ביחס לרבעון השלישי ב-2018. חובות החברה גדלו ל-956 מיליון, גידול של 58 מיליון ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
בדוחות החברה נכתב כי "נכון להיום מספר מנויי פרטנר TV עומד מעל 183 אלף, מרביתם בתכניות הכוללות גם אינטרנט. פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, שמותאם לעידן הנוכחי כסופר-אגרגטור של שירותי תוכן בינלאומיים הזמינים לצופים בישראל, בנוסף לחבילת הטלוויזיה הרב ערוצית. שיתופי הפעולה פורצי הדרך של פרטנר עם ספקיות התוכן הגדולות בעולם, הפכו מושא לחיקוי בארץ, ואנחנו גאים בפער העצום שיצרנו מול המתחרים".
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר הבוקר: "ברבעון השלישי פרטנר הציגה גידול בהכנסות, גידול במספר המנויים בסלולר, גידול במספר המנויים של פרטנר TV, וגידול במספר משקי הבית שאליהם הגענו עם תשתית הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר'... האיתנות הפיננסית של פרטנר והמגמות החיוביות בפעילות הסלולר, מאפשרות לחברה להמשיך ולפעול בהתאם לתכניות בפעילות הקווית להגדלת הרווחיות ונאמנות הלקוח, תוך שמירה על חוב יציב".
מחר תפרסם סלקום את דוחותיה, וגם היא צפויה להצביע על גידול במספר מנויי הטלוויזיה שלה - כפי שקורה מדי רבעון מאז הושק שירות ה-TV. ובכלל, מגזר ה-OTT (שידור באמצעות אינטרנט) ממשיך לצמוח בישראל בקצב מהיר – מספר מנויי פרטנר TV עומד נכון לאתמול על 183 אלף, עליהם אפשר להוסיף את מספר מנויי סלקום TV, שנכון לסוף רבעון שני עמד על 239 אלף. חברת yes מתחילה אף היא לעבור לשידור על גבי אינטרנט כחלק מתכנית-על שלה לשנים הקרובות, ויחד עם HOT – 2 חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוותיקות מפעילות גם אפליקציות שידורים מוזלות, כחלק ממלחמתן בנטישת הלקוחות המאסיבית שהן סובלות ממנו בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלום ולא להתרהוט (ל"ת)
    מצוינים פרטנר 11/2019/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור