תקשורת ומדיה

עיתונאי הנדל"ן נמרוד בוסו פותח משרד יח"צ ודוברות

עורך מדור הנדל"ן ב"כלכליסט" מסיים את תפקידו לאחר שנתיים ויוצא לדרך עצמאית. טרם פורסמה זהות המחליף 
עינת שחק |  8
נמרוד בוסו (צילום אלעד מלכה)
העיתונאי נמרוד בוסו, עורך תחום הנדל"ן של העיתון הכלכלי "כלכליסט", סיים לאחרונה את תפקידו ונערך לפתיחת משרד דוברות יח"צ ואסטרטגיה עם התמחות בתחום הנדל"ן והתשתיות. ל"אייס" נודע כי בימים אלה נמצא בוסו במו"מ עם מספר חברות וארגונים בענף, לקראת תחילת פעילות משותפת. "כלכליסט" טרם פרסמו מי יחליף את בוסו בתפקיד.
בוסו, בן 39, הוא בוגר בית הספר "כותרת" לעיתונות ותקשורת ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו העיתונאית החל לפני כ-15 שנה בזירת המקומונים, ושימש בשורת תפקידי כתיבה ועריכה במקומוני קבוצת "ידיעות תקשורת" וקבוצת "זמן מעריב". ב-2011 התמנה לתפקיד כתב נדל"ן ב-TheMarker,  ועד מהרה הפך לאחד הכותבים הבולטים בעיתון.
בין היתר חשף בוסו את כוונת שר האוצר משה כחלון לצאת לתוכנית "מחיר למשתכן" ב-2015 וכן את חוות הדעת החמורה שהוציא היועץ המשפטי לממשלה באותה השנה נגד תמ"א 38, אשר הביאה להקפאת התוכנית. ב-2017 חצה את הכביש כאשר מונה לעורך תחום הנדל"ן ב"כלכליסט".
"השנתיים וחצי שבהן עבדתי ב'כלכליסט' היו מאתגרות ומרתקות, ואני מלא תודה והערכה לחברים שליוו אותי שם", אמר בוסו ל"אייס", "כעת אני יוצא לאתגר חדש ולדרך חדשה שבהם אתרום מהניסיון הרב שצברתי בתחום תקשורת הנדל"ן לגופים העוסקים בתחום, מבלי להתפשר על הערכיות והאמינות שאפיינו את עבודתי עד כה בתקשורת".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איך נמרוד בוסו הולך להסתדר כיחצן בלי נמרוד בוסו?
    כיחצן ליחצן 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוק הראשון ביחצ"נות זה למצוא אומרי הן ומשתפי פעולה שחושבים שהם עיתואים. יאם נמרוד בוסו לא הכין תשתית מתאימה של מלחכי פנכה בכלכליסט, העתיד שלו בתור יחצ"ן יהיו קצר מועד.
    סגור
  • 6.
    כבר מתגעגעת אליך בוסו המותק!
    יח״צנית 01/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמי שעבדה מול נמרוד בוסו בהזדמנויות שונות כיח״צנית אני מצטערת על לכתו לדרך חדשה. הוא היה חבר נאמן בתוך המערכת ושיתוף הפעולה איתו בהעברת תכנים מהלקוחות היה תמיד פורה ומוצלח. ידעת שיש על מי לסמוך בהעברת מסרים שחשובים לך, בדייקנות בלי שינויים ובלי פרשנות אישית, בלי ביקורת צדקנית ובלי שאלות קיטבג. אני מאחלת לך הצלחה (רק אל תיקח לי לקוחות חחחחח) וכבר מתגעגעת אליך, מותק! מי ידאג עכשיו לכתבות על הלקוחות שלי??
    סגור
  • 5.
    סוף סוף מר בוסו התברג למקום שמתאים לו - יח״צנות
    אילנה 12/2019/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפה היתה השעה לו עשה זאת לפניכן בשמונה השנים שעבר בעיתון הארץ כיחצ״ן ובשנתיים שעבד בכלכליסט כיח״צן.
    סגור
  • 4.
    עיתונאי פח. יהיה מסכן מי שייקח אותו כיחצן שלו. (ל"ת)
    אני 12/2019/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    זה הבית בו גדלת
    אתי פרץ 12/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשגדלים בבית שסבא וסבתא ציונים פעילי עליה ושגרירים במדינות רבות וכשאבא בעבודה שושואיסטית...אמא מדהימה ובית שהוא חממה לערכים כבוד ואהבה = נמרוד. גאה בך.
    סגור
  • 2.
    טוב, הפרופורציות של התמונה הזאת לא יעשו חסד עם אף אחד (ל"ת)
    ג'וני חסון 12/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה נמרוד ! (ל"ת)
    קוראת 12/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בוסו יהיה איש יחסי ציבור מעולה - ממליץ עליו!
    משה כ. 12/2019/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאדם וגם בתור עיתונאי בוסו עשה יחסי ציבור מצויינים לגורמים שסיפקו לו מידע ואפשרו לו לייצר כתבות ותחקירים עבור מדורי הנדל״ן ועמודי החדשות ומוספים יחודיים. הוא תמיד שמר נאמנות למקורותיו, תוך הגנה מקצועית ואמיצה על האינטרסים שלהם והקפדה עקשנית על הצגתם באור החיובי כנדרש בתקשורת וכלפי קהל הקוראים. מי שיבחרו להעסיק את בוסו ירוויחו איש תוכן מעולה בעל יכולת ניסוח וכישרון לתאר כל עובדה ונתון באופן שיחמיא לבעלי העניין בפרסומם. כה לחי!
    סגור