תקשורת ומדיה

הדוברות המצטיינות בשירות הציבורי: נצ"מ סיגל טולדו, מיכל צדוקי ונעמי טולדנו קנדל

בסקר שיזמה לשכת העיתונות הממשלתית דירגו דוברים בשירות הציבורי את עמיתיהם למקצוע. במקומות הראשונים: דוברות משטרת ישראל, משרד החינוך ובית הנשיא
 
עינת שחק |  1
מימין: נעמי טולדנו קנדל, נצ"מ סיגל טולדו ומיכל צדוקי (צילום יוסי אמסלם)
ביום חמישי האחרון בוועידה השנתית של לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) לדוברי הממשלה, הוענקו אותות הוקרה לדוברים מצטיינים בשירות הציבורי אשר נבחרו בסקר מיוחד שיזמה לע"מ בקרב קהילת דוברי הממשלה.
לאחר קבלה ושקלול כלל התוצאות, הוכרזו הזוכים, במקרה הזה - זוכות - בכל אחת מן הקטגוריות: אות הוקרה והערכה הוענק לדוברות משטרת ישראל, בהובלת נצ"מ סיגל טולדו על יוזמה והובלת קמפיינים תקשורתיים אפקטיביים ב-2019. אות הוקרה והערכה נוסף הוענק לדוברות משרד החינוך, בהובלת מיכל צדוקי על שימוש אפקטיבי במגוון פלטפורמות תקשורתיות בשנה החולפת.
אות הוקרה והערכה על היותה השראה מקצועית בתחום הדוברות בשנה החולפת הוענק לדוברות בית נשיא, בהובלת נעמי טולדנו קנדל.
סקר זה, מהווה נדבך משלים ל"סקר הדוברים בשירות הציבורי", אשר נערך בשיתוף עם העיתונאי תומר אביטל, ומתבצע בקרב כלל העיתונאים בישראל המחזיקים בתעודות לע"מ.
מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לדוברים בשירות הציבורי לדרג את עמיתיהם בתחום הדוברות ולשמוע את קולם המקצועי. ביקורת קולגיאלית, לצד מילה טובה כשצריך, יכולים רק להועיל ולשפר את עבודת הדובר בבואו להעניק שירות לציבור. סקר זה מהווה קדימון לסקר הדוברים בשירות הציבורי שיוצא לדרך בימים הקרובים, ויביא את הצד השני של המטבע, בדירוג המקצועי שתבצע קהילת העיתונאים בישראל. כל אלו יחדיו, רק יתרמו לעבודתם של דוברי הממשלה ויובילו להתייעלות מקצועית ממנה כולנו נצא נשכרים".
בין הנוכחים בוועידה שהתקיימה זו הפעם הראשונה: טופז לוק, יועץ רה"מ לענייני ניו מדיה; אמי פלמור, לשעבר מנכ"ל משרד המשפטים; אבי ילאו, ממובילי מחאת הקהילה האתיופית; עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לענייני דת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זוית קצת שונה
    יהודה גולן עיתונאי 12/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שלא שואלים את הקתיינטים בנקודת הקצה כלומר את העיתונאים עצמם מי הדובר הטוב ביותר. בטוח שהתוצאות יהיו שונות מהותית. וניצן אם תרצה לדעת מדוע אני חושב כץ, אתה מוזמן לצלצל אלי ולקבל הסבר 0523112145
    סגור