תקשורת ומדיה

הסדרה "משפחה בהנפקה" נמכרה לצרפת - בטרם שודרה בארץ

הסיטקום בכיכובו של דביר בנדק צפוי לעלות בארץ באביב הקרוב ב-HOT בידור ישראלי. במקביל, חברת ההפקות Samka תפתח גרסה צרפתית לסדרה 
אייס |  1
משפחה בהנפקה, הוט בידור ישראלי (צילום רונן פדידה)
הצלחה ל-HOT בידור ישראלי: עוד לפני ששודרה בארץ, סדרת הנוער "משפחה בהנפקה" מבית מחלקת הדרמה של סלוצקי אפיקי תקשורת נמכרה לקבוצת Samka הצרפתית, שעתידה להעלות גרסה משלה לסיטקום. מוקדם יותר השבוע דווח ב"אייס" על מכירת סדרה נוספת, הנספח של HOT, לערוץ פורטוגלי. 
Samka הינה חברת הפקות עצמאית הממוקמת בפריז ומתמחה בתכני אנימציה ולייב אקשן ולילדים ולנוער. המכירה התבצעה דרך Sklan&ka, הנציגות המקומית של הקבוצה. "מהרגע הראשון התאהבנו בסדרה. היא מקורית, אוניברסלית, מצחיקה ועכשווית מאוד", אמר סמואל קמינקה, מנכ"ל ובעלים קבוצת SAMKA.  "נעשה כמיטב יכולתנו כדי שהגרסה הצרפתית תהיה טובה לפחות כמו זו המקורית".
הסדרה בכיכובה של בר מיניאלי, דביר בנדק, מיכאל הנגבי ודנה סמו מספרת על משפחה שבה הבת האמצעית מקבלת השקעה של שני מיליון דולר על מנת לפתח את הרעיון שלה לסטארט-אפ בתחום האופנה. ההשקעה הופכת את הבת למפרנסת העיקרית בבית והמשפחה כולה הופכת לחברת היי טק. 
"אנחנו גאים שסדרה שעדיין לא עלתה לאוויר, כבר זוכה להצלחה בעולם ונמכרה לקבוצת SAMKA הצרפתית", אמרה על המכירה רינת קליין, מנכ"לית סלוצקי אפיקי תקשורת. הסדרה נוצרה על ידי התסריטאית שני מלמד ניצן, עורך התסריט הוא אסף צפור ובבימוי יוני גרא. הסדרה צפויה לעלות בארץ באביב בערוץ HOT בידור ישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפר תבור
    גלית 12/2019/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה... פשוט גאווה רעיון גאוני !!!
    סגור