תקשורת ומדיה

ניר חפץ תובע את יאיר נתניהו: "ניסה לבזות ולהשפיל אותי"

עד המדינה בתיק 4000 תובע את בנו של ראש הממשלה על סך חצי מיליון שקל. יאיר נתניהו: "טעות גדולה"
אייס |  1
ניר חפץ (צילום: לילך צור) (צילום לילך צור)
עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, הגיש היום (ב') תביעה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בסך חצי מיליון שקלים. חפץ טוען כי נתניהו חשף פרטים מחקירתו האסורים בפרסום ואשר נוגעים לתרגיל שנעשה לחפץ במהלך חקירת תיק 4000.
בכתב התביעה צוינה סדרת ציוצים שפורסמו על ידי נתניהו בטוויטר ונוגעת לזימונה של עדה לחקירה של חפץ ותשאולה לגבי טיב יחסיה עמו.  בציוצים אלה, כך נטען, חשף נתניהו פרטים שחוסים לכאורה תחת צו איסור פרסום. "מטרתם הברורה של הפרסומים הזדוניים לעיל, הייתה לבזות את התובע ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו", נכתב בכתב התביעה. לטענת פרקליטיו של חפץ, בנו של ראש הממשלה "פגע באופן חמור, קשה, בזוי, פסול ומכוון בפרטיותו, והכול מתוך כוונה לפגוע בו".
באחרונה תבע חפץ את שר המשפטים אמיר אוחנה ואת איש התקשורת יעקב ברדוגו, גם כן באותה עילה, של פגיעה בפרטיות. זאת, לאחר שהשניים פירסמו לכאורה פרטים מחקירתו בניגוד לדין.
בסוף החודש שעבר, עם הגשת התביעה נגד אוחנה, אמרו פרקליטיו של חפץ כי "שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו ולנסות להדיח אותו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה. אם מר אוחנה בונה על כך שמסך החסינות יציל אותו ממעשיו החמורים, כפי שתכנן כשהקריא את הנאום הפוגעני מן הכתב, טעות בידיו".
יאיר נתניהו הגיב לתביעה של חפץ מוקדם יותר בטוויטר, באיום מרומז: "או אה. איך אמרה ג'וליה רוברטס בסרט. Big mistake. Huge !" (הטעויות במקור).
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניר חפץ
    רונה 01/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניר חפץ מעולה אולי ככה הבחור הנהתן והמאוס הזה ירגע כבר
    סגור