תקשורת ומדיה

השיר שלנו: כאן הכריזה על קול קורא לבחירת השיר לאירוויזיון

את התוכנית לבחירת השיר שייצג את ישראל תנחה בכאן לוסי איוב והיא תשודר יום לאחר הבחירות. הנציג לתחרות ייבחר ב"כוכב הבא לאירוויזיון" בקשת  
אייס |  4
נטע ברזילי והמשלחת הישראלית, בחצי גמר אירוויזיון 2018 (צילום תאגיד השידור כאן)
לקראת בחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2020, שיתקיים השנה ב-16 במאי ברוטרדם שבהולנד, העלה תאגיד השידור הציבורי אמש (יום א') לאתר כאן, "קול קורא" להגשת שירים שייצגו את ישראל בתחרות. השיר ייבחר בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון",  אותו תנחה לוסי איוב ומגיש נוסף שטרם נבחר, ותשודר ב-3 למרץ בשידור חי, יום לאחר הבחירות לכנסת ה-23.
אומנים ויוצרים הרשומים באקו"ם והמעוניינים להגיש שירים לבחינת הוועדה, יוכלו להגישם בחודש הקרוב. לאחר שייבחנו כל השירים על ידי ועדה מקצועית, ייבחרו ארבעה שירים שיעברו למקצה האחרון מכלל השירים שיוגשו. ארבעת השירים הנבחרים ייחשפו לציבור בכאן דיגיטל ב-27 לפברואר.
 
הנציג הישראלי לאירוויזיון ייבחר בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" המשודרת בימים אלה בקשת 12. השנה, בניגוד לשנים קודמות, בהן בחירת השיר נעשתה בידי ועדה מקצועית בלבד, תינתן גם לקהל אפשרות להשתתף בבחירת השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון. במסגרת התוכנית, יבצע הנציג הישראלי את ארבעת השירים שעלו למקצה הסופי, והשיר הזוכה ייבחר לאחר שקלול תוצאות ההצבעה של הוועדה המקצועית וקולות הצופים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה חדש? ככה נבחר השיר של ירדנה ארזי (ל"ת)
    הולכים אחורה?! 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    קול קורא כל הכבוד
    אהוד שרגא 01/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי דיי קשת 12 הרסו לנו ת'מוח עם הריאליטי והחברים של של החברים שמגיעים לתכנית והכל מתוכנן מראש. ראו ק"מ שנה שעברה. ביי טדי הפקות. תנו לעם לבחור.
    סגור
  • 1.
    תרגעו, כל מה שהתאגיד נוגע בו נועד לכישלון.
    אלעד 01/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לדעתי כל מה שהתאגיד עושה - דפוק מן היסוד. שידורי חדשות עלובים, רייטינג אפס, אנשי מקצע נחותים, וזה גם יהיה גורלו של השיר לארוויזיון.
    סגור
  • הערוץ היחיד בארץ הזאת שמשדר תכניות מעניינות
    נעם 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין למה נתוני הצפייה שלהם נמוכים. אותי יותר מעניין לצפות בתכניות על שירה וספרות מאשר האח הגדול/מועדון לילה הנדושות. גם לציבור החנונים בארץ מגיע שיהיה במה לצפות!
    סגור