תקשורת ומדיה

"יפרסם הבהרה בטוויטר": בל"ד כופפה את עמית סגל

הצדדים הגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, לאחר שהעיתונאי כינה את המפלגה "ארגון טרור". יו"ר בל"ד: "סגל השתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות"
אייס |  3
עמית סגל (צילום יח"צ)
עמית סגל ומפלגת בל"ד הגיעו אתמול (ב') לפשרה, לפיה העיתונאי יבהיר כי האחרונה אינה ארגון טרור. הפשרה באה על רקע תביעה שהגישה המפלגה נגד סגל, לאחר שזה כינה אותה בתוכנית "פגוש את העיתונות" ששודרה לפני הבחירות לכנסת ה-21, בחודש אפריל, "ארגון טרור עם מימון מפלגות". בעקבות הפשרה התביעה נגד סגל תידחה והוא לא יחויב בהוצאות משפט.
על פי ההסכם, סגל יכתוב בחשבון הטוויטר שלו את ההודעה הבאה: "לפני כשנה אמרתי שבל"ד היא ארגון טרור. המפלגה נפגעה מההתבטאות ואף הגישה תביעה. ובכן, בל"ד איננה ארגון טרור או תומך טרור מבחינה משפטית וחוקית, וכך קבע בית המשפט העליון". בנוסף סגל יקריא את הנוסח ללא תוספת במסגרת אחת מתוכניות אחר הצהריים של חדשות 12.
כאשר הוגשה התביעה, מסר יו"ר בל"ד ד"ר מטאנס שחאדה כי "המדיניות של בל"ד היתה לא להגיש תביעות נגד המסיתים, כדי לא להפוך את הוויכוח הפוליטי לוויכוח משפטי יבש. אך סגל, הידוע בהשתייכותו לימין הקיצוני, עבר את הגבול והשתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות. לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל"ד, המייצגת את הזרם הלאומי בחברה הערבית והדוגלת במצע הכי דמוקרטי – מדינת כל אזרחיה".
בכתב ההגנה שהגיש במסגרת ההליך המשפטי כתב סגל, המיוצג על ידי עורכי הדין ד"ר ישגב נקדימון, ליאת ברגמן וטלי ליבליך, כי "אין מקום לספק כי רשימת בל"ד חותרת בגלוי תחת היותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותומכת בריש-גלי במאבק מזוין של ארגון טרור נגד מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרשופר תוקף כל מי שלא תומך בביבי
    אזרחית א 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פרשופר סגל תוקף כל מי שלא תומך ימין וביבי. זה האיש שיושב בפאנל בערב שישי בערוץ 12, בתור פרשן.
    סגור
  • 2.
    לא אוהבים כשאומרים את האמת....
    צודק 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת כואבת
    סגור
  • 1.
    טעות מרה של סגל
    ערן גפני 01/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שמישהו בחדשות 12 איים על סגל בפיטורין אם לא יגיע לפשרה עם הזרוע המדינית של ארגוני הטרור בכנסת, ולכן הוא נאלץ להתקפל, למרות שאמר אמת לאמיתה הידועה לכל. עם זאת, טוב עשה שהדגיש כי "כך קבע בית המשפט העליון"משום שברור לכל שבג"צ נתן - ולא בפעם הראשונה - רשות לזרוע המדינית של ארגוני הטרור ולמסייעיה ממפלגת השמאל הקיצוני האנטי-ציונית מרצ, לקעקע את זהותה היהודית של מדינת ישראל ובכך להביא לכרסום מבפנים בחוסן הלאומי של המדינה.
    סגור