תקשורת ומדיה

איך התייחסו ב-ynet להגשת כתב האישום נגד מוזס?

בעוד ההכרזה על תוכנית המאה של טראמפ נוטלת ביממה האחרונה את עיקר תשומת הלב התקשורתית, היו מי שהתייחסו גם לכתב האישום נגד מוזס, אחד מאנשי התקשורת החזקים בישראל
 
אייס | 
ארנון (נוני) מוזס (צילום ניר קידר)
מלבד כתב אישום נגד ראש הממשלה, אמש (ג'), הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד הנאשמים האחרים בפרשות 1,000, 2,000 ו-4,000: שאול אלוביץ' ואשתו איריס, וכן מו"ל ידיעות והעורך הראשי של העיתון, ארנון (נוני) מוזס. 
בעוד ההכרזה על תוכנית המאה של טראמפ נטלה את עיקר תשומת הלב, היו גם מי שהתייחסו גם לכתב האישום נגד מוזס, אחד מאנשי התקשורת החזקים בישראל.
כך למשל, ב-ynet עלתה כתבה ובה התראיין פרקליט המדינה לשעבר, עו"ד אורי קורב, מי שהיה התובע במשפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. קורב טען בריאיון כי "כתב האישום הוגש בניגוד לחוק". פרסום הדברים, הגם שמגיע מאוטוריטה משפטית, הוא לכל הפחות מעורר תמיהה.
על כן, עמד העיתונאי בן כספית מ"מעריב" בציוץ בחשבון הטוויטר שלו על הצרימה שבדברים:
 
גם עיתונאי TheMarker, נתי טוקר, צייץ: "אוגוסט 1995. יום לאחר הגשת כתב האישום נגד מו"ל ועורך ראשי של מעריב, עופר נמרודי, הוא פירסם קטע אישי שבו הודיע כי משעה עצמו מכל תפקידיו בעיתון. נמרודי לא היה צדיק. הוא ניצל את העיתון בציניות לתקוף את מתחריו. אבל לפחות ברמת הנראות עשה אז את הצעד המתבקש. והיום ב'ידיעות אחרונות'", ולאחר מכן צירף טוקר תמונה מהעיתון של היום:
גוף התקשורת "העין השביעית" צייץ: "מדינת ישראל נגד ארנון (נוני) מוזס. הנה סך כל הסיקור ב'ידיעות אחרונות' להגשת כתב האישום נגד הבעלים והעורך האחראי. השם מוזס מופיע פעם אחת בסוף כותרת המשנה, ופעם אחת בעומק הידיעה. וכן, הוא עדיין העורך האחראי". בהמשך, שילב הציוץ גם לינק לעמוד קבוע באתר "העין" ובו מניין הימים בהם מוזס עדיין מתפקד כעורך האחראי ב"ידיעות".
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה