תקשורת ומדיה

"דה מרקר" לא לבד: מהיום חומת תשלום גם ב"גלובס"

העיתון הכלכלי מאמץ את המודל שנהוג במרבית כלי התקשורת בעולם, ובתום תהליך של מספר שבועות רוב התכנים בו יהיו נגישים רק למנויים משלמים
אייס |  3
גלובס (צילום לוגו)
אחרי תקופה של תכנונים והודעה רשמית, יחל היום גם אתר "גלובס" בחומת תשלום, כך שבסופו של המהלך, חלק מהתכנים בו יהיו נגישים אך ורק למנויים המשלמים.
״תשלום עבור תוכן עיתונאי, מאפשר לגלובס להמשיך לצעוד לעתיד של עצמאות כלכלית", אמרה יו"ר "גלובס", אלונה בר און, "לצעד הזה יש חשיבות מיוחדת בעידן הנוכחי, בו עלינו להילחם על איכות התוכן שאנו מספקים לקוראינו, על חקר והצגת האמת ועל ניקיון התודעה הציבורית. אנו יוצאים למהלך הזה לאחר שבשנתיים האחרונות עברנו כברת דרך משמעותית בשיפור התוכן העיתונאי עבור הקוראים שלנו ומתכוונים להמשיך בכך".
למעשה, "גלובס" מיישר בכך קו עם המגמה של עיתונים רבים ברחבי העולם. המהלך יהיה הדרגתי ויאפשר בשלב הראשון חשיפה חינמית למספר כתבות, ויקרא לגולשים להירשם לאתר כדי ליהנות בשבועות הראשונים מקריאה חינם ללא הגבלה.
הפעלת המודל של ״חומת תשלום״ באופן סופי באתר תתרחש בתום מספר שבועות, וזאת עם השלמת מהלך ההיכרות של הקוראים עם המודל, תנאיו ואופן ההצטרפות.
״עברו שנתיים וחצי מאז רכשתי, יחד עם ענת אגמון, את השליטה בעיתון גלובס, וחזרתי למסדרונות העיתון שבנה אבי", הוסיפה בר און, "במהלך התקופה הזו חילצנו את גלובס מתהליך קשה של כינוס נכסים, וזאת על מנת להבריא אותו, תוכנית ועסקית, וליצור לו הווה ועתיד רלוונטיים. מאז הרכישה אנחנו משקיעים מחשבה, זמן וכסף בשיפור מתמיד של התוכן ושל המוצרים שלנו וגאים לספק מדי יום עיתון עצמאי שפועל בצורה שקופה ומכבדת, מתוך גישה חיובית לעסקים כמו גם למגזרים אחרים. עיתון שלא מכתיב מה לחשוב אלא נותן מגוון נקודות מבט, מידע וכלים שמאפשרים להבין ולגבש עמדה״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאתר עסקי ענייני זה הפך לפח שמאלני מיותר. לשלם להם?? חח (ל"ת)
    עו"ד 02/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי ישלם על התכנים האלה? חחחח (ל"ת)
    נו באמת 02/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ועוד הרבה אחרים (ל"ת)
    אני 02/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור