תקשורת ומדיה

N12 עלה לאוויר, צ'אט הכתבים חושף את מאחורי הקלעים בדסק

האתר החדש N12 של החדשות 12 עלה הבוקר (ב') בגירסת בטא. הפיצ'ר צ'אט הכתבים גונב את ההצגה עם שיחות פנימיות בין הכתבים לעורכים שמתפרסמות בו. סמנכ"ל הדיגיטל אבי אטיאס לעובדים: "היעד - אתר החדשות הטוב בישראל" 
אייס |  3
N12 (צילום מסך מאתר N12)
שבוע לפני ההשקה הרשמית, עלה הבוקר לאוויר בגירסת בטא האתר החדש N12 של חדשות 12. בימים הקרובים ייערכו בו תיקונים ובדיקות אחרונות. פיתוח האתר הואץ בגלל הקדמת הבחירות ונעשו מאמצים גדולים להשלימו בזמן.
האתר כולל פיצ'ר כמו צ'אט הכתבים המבוסס על קבוצת טלגרם פנימית שקיימת כבר כמה שנים. בקבוצה מתכתבים ומעדכנים כתבי ועורכי חדשות 12 – עוד לפני פרסום המידע בערוצי ההפצה הרשמיים של החברה.
כבר בשעות הראשונות אחרי העלייה לאוויר, הצ'אט התחיל לספק עניין. הכתבים של החדשות 12 היו מאוד פעילים אך היו מספר הודעות לא שגרתיות שחשפו את התקשורת בין העורכים לכתבים ובקשות\הוראות.
כתב התקשורת של "דה מרקר" נתי טוקר מיהר לצלם כמה מסכים ולצייץ.
 
"יום היסטורי לחברת החדשות", כתב סמנכ"ל הדיגיטל של החברה לעובדים, "בשעה טובה אנחנו משיקים את N12 האתר החדש שלנו. כרגע ההשקה שקטה ומדורגת, ובשבת הקרובה יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל קמפיין שלא היה כדוגמתו בחברת החדשות. לאחר שנת עבודה מאומצת של אנשים רבים במאקו ובחברת החדשות, האתר החדש שלנו והאפליקציה המשודרגת עלו היום לאוויר. כדי לעמוד במשימה שלקחנו על עצמנו, נוספו בשנה האחרונה לדסק האינטרנט עובדים רבים במקצועות שונים. אני משוכנע שההתגייסות של כולכם ושיתוף הפעולה המלא של כל עובדי החברה, יביאו אותנו אל היעד שהצבנו - להיות אתר החדשות הטוב בישראל". 
 
לאתר החדש >>> : n12.co.il
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך אפשר להגיב לצ'אט הכתבים האפליקציות N12 (ל"ת)
    קרין 04/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    אלופים עבודה טובה (ל"ת)
    ירון שמלצר 04/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הטובים ביותר
    רונית 02/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר עכשיו אתם הכי מעניינים והכי טובים לדעתי.הפומט נהדר. יש לשפר את שגיאות ההקלדה. פה ודם שגיאות בעברית תקינה.
    סגור