תקשורת ומדיה

אתר ישראל היום, ynet והארץ זכו בפרס החדשנות בחדשות של גוגל

ענקית החיפוש הכריזה על הפרויקטים הזוכים, בהם אתר ישראל היום שהציג תוכנית הטבות הכוללת הנחות לגולשים קבועים, ו- ynet שזכה על פילוח תוכן חכם תוך שימוש בבינה מלאכותית
אייס | 
הארץ, ישראל היום, ynet (צילום לוגואים)
אתר האינטרנט של "ישראל היום" הא אחד מהזוכים בפרס על חדשנות של יוזמת החדשות של גוגל לאזור המזרח התיכון, טורקיה ואפריקה, כך הכריזה ענקית החיפוש. יחד עם "ישראל היום" זכו באתגר החדשנות בישראל גם "הארץ", ynet, והסטארט־אפ Anyclip.
ההצעה שזיכתה את "ישראל היום" בפרס היתה תוכנית להצעת הטבות והנחות לגולשים קבועים באתר. "ניצור ערך גם עבור קוראים וגם עבור מפרסמים", אמר המנכ"ל עמיר פינקלשטיין, "קוראים יקבלו הטבות משמעותיות למוצרים שהם אוהבים, ומפרסמים יקבלו גישה לקהל מפולח".
אתר ynet זכה בפרסים לאחר שהגיש פרויקט שמתמקד בפילוח תוכן חכם ובבינה מלאכותית. הפרויקט ממוקד בפילוח של הודעות הפוש שמוציא האתר על פי חיתוכים שונים, המאפשר פרסונליזציה מיטבית ורלוונטית לגולשים באתר. הפרויקט מתמקד באוטומציה של כתבות ובעיקר מבזקי חדשות, המבוסס על בינה מלאכותית. כעת עוברת ההצעה לשלב הביצוע עליו מופקדים המפתחים של YIT, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת ידיעות אחרונות בצוותא עם דרור עמיר, סגן העורך הראשי של אתר ynet, שהוביל ויזם את שני הפרויקטים הזוכים.
העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, אמר לאחר הזכייה כי "העתיד נמצא בדיגיטל. אנו גאים בבחירה ב'ישראל היום' ובהבעת האמון של גוגל בחדשנות בעיתוננו".
במסגרת יוזמת החדשות של גוגל שהוצגה לראשונה ב־2018, התחייבה החברה להשקיע לאורך שלוש שנים 300 מיליון דולר בפרויקטים בתחומי העיתונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה