תקשורת ומדיה

אחרי שהשיק את דיסני+ - מנכ"ל דיסני בוב איגר פורש

מי שיחליף את המנכ"ל מזה 15 שנה החתום על השקת שירות הסטרימינג של החברה ועל רכישת חברת פוקס, הוא בוב צ'אפק
אייס | 
מנכ"ל חברת וולט דיסני בוב איגר (צילום Angela George from wikipedia ,pexels)
אמש (ג') הודיעה חברת דיסני כי מנכ"ל החברה, בוב אייגר, יפרוש מתפקידו באופן מיידי לאחר 15 שנים בתפקיד, ומי שיחליף אותו יהיה בוב צ'אפק. איגר ימשיך לשמש כיו"ר עד 2021.
אייגר חתום על השקת שירות הסטרימינג דיסני + בנובמבר האחרון, השירות שעולם הטכנולוגיה והתוכן צופה כי יירש את נטפליקס, שכן רק ברבעון הראשון של 2020 רשם השירות 26.5 מיליון מנויים משלמים. כמו כן הוביל את רכישת חברת פוקס המאה ה-21 תמורת 71 מיליארד דולר במרץ בשנה שעברה. מחליפו, צ'פאק, שימש עד לא מזמן כראש Disney Parks, Experiences and Products.
אולם הנהלת החברה לא תמיד ראתה עין בעין את התנהלותו של אייגר. כך למשל, באפריל האחרון, נכדו של וולט דיסני, אביגיל, טענה כי שכרו של אייגר שהסתכם ב-65.6 מיליון דולר ב-2018 הוא מוגזם. "על פי כל מדד אובייקטיבי, מדובר בשכר לא שפוי. סכומים כאלה הן השפעה מזיקה על חברה", אמרה.
בשנים האחרונות נדמה שפניו של אייגר עצמו פונות החוצה; הוא שקל להתמודד לנשיאות ארה"ב בבחירות 2020, כתב את הספר "הרכיבה של החיים: לקחים שהופקו מ-15 שנות ניהול של חברת וולט דיסני" ואף הודיע בעבר על כוונתו לפרוש ב-2021, אולם על פי הדיווחים, הודעת הפרישה והמינוי של צ'פאק באו כהפתעה לחברה.
תגיות דיסני
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה