תקשורת ומדיה

הערוץ הערבי יערוך יום שידורים מיוחד לרגל הבחירות

הערוץ הערבי ואתר Panet מתכוננים להעביר את יום הבחירות ביום שידורים מיוחד לציבור הערבי, כולל פאנל מדגמים בשיתוף הפרשנים המובילים במגזר

מערכת אייס | 
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
הערוץ הערבי ואתר Panet, שעלו לכותרות בבחירות האחרונות במסגרת הראיונות שקיימו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יו"ר כחול לבן בני גנץ, צפויים להעביר את יום הבחירות ביום שידורים מיוחד המוקדש לציבור הערבי בישראל, בניהולה של העורכת הראשית פרידה ג'אבר, החל משעות הצהריים ועד לשעות ההכרעה בלילה.
במסגרת פעילות השטח, יסתובבו הכתבים בערים ויעבירו שידורים חיים ממוקדי ההצבעה בנצרת, שפרעם, סכנין, טייבה, רהט ועוד.
כפי שנהוג בשאר מערכות התקשורת המרכזיות בישראל, גם הערוץ הערבי ואתר Panet מתכוונים לשלוח צוותי סיקור למטות הבחירות של המפלגות המרכזיות ולסקר את הנעשה משם. החל מהשעה 22:00, עם פרסום תוצאות המדגמים, צפוי הערוץ לפתוח בשידור רציף מהאולפן בהגשת בסאם ג'אבר ובצירוף מיטב העיתונאים והפרשנים במגזר הערבי, לניתוח תוצאות המדגמים ונאומי הסיכום של הפוליטיקאים השונים - עד לתוצאות האמת בשעות הלילה המאוחרות.
קבוצת התקשורת פנורמה הוקמה ב-1986, והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר Panet והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. על פי נתונים שנמסרו מקבוצת פנורמה, באתר החדשות Panet גולשים 5 מיליון יוזרים מדי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה