תקשורת ומדיה

דודי אמסלם נגד מוטי גילת: עבריין מי שמעסיק אותך

קולות העבריינים: על פי פרשן התאגיד מוטי גילת, יתכן ובחירות 2020 הוכרעו הודות לעובדה שקולות העבריינים "מונחים בכיסו של נתניהו". כששמע על כך שר התקשורת, מיהר לתקוף את גילת בטוויטר 
מערכת אייס |  2
מוטי גילת (צילום שי בן אפרים)
בערב הבחירות בילה שר התקשורת דודי אמסלם באולפן של חדשות 12. לאחר ששככה סערת המדגמים, התפנה לגלות מה התרחש במקביל באולפן של כאן. שם, מוטי גילת, הפרשן הפוליטי של התאגיד, הסביר כי הסיבה להובלת נתניהו בבחירות נעוצה ב"קולות העבריינים". 
מיטב הפרשנים ואזרחים מן השורה ניסו לשים את האצבע על ההבדל בין סבב הבחירות הנוכחי בו הוביל הליכוד, לבין קודמיו, כאשר פער המנדטים היה קטן יותר וסיכל סיכוי להכרעה. גילת, סיפק הסבר "יצירתי", יש לומר, אם כי לא לגמרי ברור: "יש במדינת ישראל מאות אלפי עבריינים עם הרשעה של בית משפט ובלי הרשעה. יש להם בני משפחות, יש להם חברים, חלק מהם, לא כולם. יש הרבה עבריינים שבאמת מעדו פעם אחת - הם לא אנשים שקמים בבוקר לתרבות של פשע. אבל יש קבוצה גדולה, זה כמה מנדטים, שלפני שניגשים לבחירות בכלל, מונחים בכיסו של נתניהו".
גילת מיד נשאל על ידי זאב קם, חבר הפאנל, "מוטי, מה זה הדבר הזה? אז עכשיו העם מושחת? אני לא מצליח להבין את מה שאתה אומר, אתה טוען שהעם המושחת בחר בליכוד ובנתניהו?". גילת קוטע ושואל רטורית: "מה אתה אומר?".
כשגילה זאת שר התקשורת, מיהר לתקוף את גילת בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מר גילת, עבריין מי שממשיך להעסיק אותך!!! זה לא חדש, שמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד. בגלל אנשים רדודים כמוך, צריך לסגור את התאגיד ויפה שעה אחת קודם. לידיעתך, שכרך משולם גם מכיסם של אותם 'עבריינים'".
 
בחשבון הטוויטר של העין השביעית הצביעו על הסגנון ועל האירוניה שבתוכן הדברים, וצייצו: "ציוץ נגד עיתונאי בתאגיד השידור: עבריין מי שמעסיק אותך. המצייץ: אדם המכהן כשר התקשורת".
בשאלה האם בכוונת כאן להגיב לדברי גילת, נמסר מחטיבת החדשות של התאגיד: "מוטי גילת העלה טענה וזאב קם סתר אותה. אנחנו לא עומדים מאחורי האמירה. גילת ביקש להתנצל בפני מי שנפגע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוטי לך הביתה
    דודו 03/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש שתיתה מהבאר עכשיו אתה משתין לתוך הבאר
    סגור
  • 1.
    אמסלם - ניצחתם מההההה בינתיים חטפתם חזק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ביביסטית 03/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור