תקשורת ומדיה

פיצוץ במו"מ בין עובדי וואלה להנהלה על רקע הקיצוצים הצפויים

במכתב דיווח הוועד לעובדים כי ההנהלה דחתה את כל הצעותיהם על מנת למזער א תתופעת החל"תים וצמצום מתכונת העבודה לעובדים אחרים. "אנו שוקלים את כל הצעדים העומדים לרשותנו", נמסר בהודעה
עינת שחק |  2
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
פיצוץ במו"מ בין הנהלת וואלה! לעובדים: במכתב ששיגר מוקדם יותר היום (ד') ועד העובדים לעובדי האתר, פגישה שנערכה בין הוועד להנהלה על רקע קשיים שנקלע אליהם האתר בשל משבר הקורונה, הסתיימה בטונים צורמים.  
"לאור נתונים שהוצגו לנו על ידי ההנהלה, נראה כי ההשלכות הכלכליות של המגפה לא פוסחות גם על וואלה", נכתב. "כמו חברות רבות, גם הנהלת החברה החליטה לנקוט בצעד של הוצאת חלק מהעובדים לחופשה ללא תשלום, כאשר עובדים אחרים יעברו למתכונת עבודה מצומצמת. לצערנו, לא נוכל להימנע מצעד זה לחלוטין".
בתיווך ארגון העיתונאים, ניסה הוועד לגבש מול ההנהלה הסכם קיבוצי מיוחד למשבר, על מנת להבטיח את זכויותיהם הסוציאליות של עובדי האתר אשר יוצאו לחל"ת, כמו גם למזער את כמות העובדים ששכרם ייפגע, אך המגעים העלו חרס.
בין הזכויות שנדונו היו הפרשות פנסיוניות וקרן השתלמות, כמו גם צבירת ותק במהלך החל"ת, אולם לטענת הוועד ההנהלה דחתה את הבקשות. 
בשל כך, נכתב לעובדים כי "אנו שוקלים את כל הצעדים העומדים לרשותנו, וכמובן שנמשיך לעדכן בהתפתחויות. ללא ספק, זוהי שעה לא נעימה, בלשון המעטה, עבור כולנו. נזכיר בהזדמנות זו שעובדים היוצאים לחופשה ללא תשלום בעקבות משבר הקורונה יהיו זכאים לדמי אבטלה מהמוסד לביטוח לאומי".
מהוועד ומהנהלת וואלה! NEWS טרם נמסרה תגובה והן יובאו לכשתתקבלנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואלה לא ידעתי
    יש אתר כזה? 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתר מיותר
    סגור
  • 1.
    אתר שדינו להסגר. אתר מטופש וחסר עניין (ל"ת)
    וואללה 03/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור