תקשורת ומדיה

חברת ויאקום הבינלאומית רוכשת את "ענני תקשורת"

ויאקום רוכשת את מניות החברה, לאחר שרכשה כבר מניות מיעוט שלה ב-2016. אודי מירון, מייסד ענני ישמש יועץ מיוחד ואורלי אטלס-כץ תמשיך בתפקידה כמנכ"לית. מירון וויאקום ישקיעו יחד בקרן הון סיכון חדשה

מערכת אייס | 
החממה (צילום אהד רומנו)
חברת VIACOMCBS הבינלאומית (VCNI) הכריזה היום (ב') על רכישת קבוצת ענני תקשורת. החברה רוכשת את מניות ענני שעדיין אינן בבעלותה, לאחר שרכשה כבר מניות מיעוט של החברה ב-2016. סכום הרכישה לא נמסר.

בתוך כך, מייסד ויושב ראש ענני, אודי מירון, ימשיך בתפקיד חדש כיועץ מיוחד לענני וישמש כשותף ומנהל בקרן הון סיכון חדשה, Gazella – New Media Experience, בה ישקיע ביחד עם VCNI. הקרן תמקד את השקעותיה בתקשורת ישראלית ובעסקים בעלי אופי טכנולוגי.
כתוצאה מהעסקה, קבוצת ענני תקשורת תאוחד עם VCNI, כאשר המנכ"לית, אורלי אטלס-כץ, תפעל תחת מריה קיריאקו, נשיאת חטיבת הפעילות של VCNI באוסטרליה, בריטניה וישראל.
ענני תקשורת היא שותפתה העסקית של VCNI בישראל, מחזיקה ומפעילה שישה ערוצי טלוויזיה בתשלום. ענני מייצרת עבור ערוצים אלה תוכן לנוער, ילדים, לייף סטייל ובידור. כמו כן, ענני היא המנהלת והמפעילה המורשה של מותגי הטלוויזיה בתשלום של VCNI, בהם MTV, קומדי סנטרל, ניק ג'וניור וניקלודיאון. 
בנוסף, ענני מייצגת שבעה ערוצים נוספים של VCNI במכירות לשותפים בישראל. לצד הפקת תוכן עבור ערוציה שלה ואלו של VCNI, ענני מייצרת תוכן עבור צדדים שלישיים בישראל ובעולם. סדרת הדרמה המצליחה שלה לבני נוער, "החממה", חודשה לעונה רביעית גלובלית על ידי נטפליקס. 
"עסקה זו היא הצעד ההגיוני בהמשך מיסוד והעצמת השותפות היקרה וארוכת השנים שלנו עם ענני, כמו גם חיזוק והרחבת מקומנו בשוק הישראלי. ענני היא מפיקה מבוססת ומצליחה של תוכן מקומי וגלובלי, ועל כן יש לה מקום טבעי לצד הרשתות הבינלאומיות ועסקי האולפנים הנוספים שלנו. אני נרגש מהפוטנציאל להרחבת הרעיונות והפורמטים של ענני, לניצול פס הייצור והספריות של תכניה ולגיוס מומחיות ההפקה שלה עבור רשתות הטלוויזיה ושירותי הסטרימינג שלנו בטריטוריות אחרות", מסר דיוויד לין, נשיא ומנכ"ל VCNI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה