תקשורת ומדיה

אילה חסון הטילה פצצה בשידור וספגה איומים: "פועלים לפטר אותי"

העיתונאית חשפה פרטים מהקלטות חסויות בהן לכאורה מבטיח היועץ המשפטי מנדלבליט לפעול לטובת הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי בפרשת הרפז, וקיבלה מסרים מאיימים: "אדם עם כתפיים פחות גדולות היה קורס"
שרון טל |  379
אביחי מנדלבליט, גבי אשכנזי, איילה חסון (צילום מתוך עמוד הטוויטר של אביחי מנדלבליט, ויקיפדיה)
אילה חסון, עיתונאית ופרשנית חדשות 13 הטילה פצצה בחדשות שישי כשחשפה פרטים חסויים מהקלטות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בימיו כפרקליט הצבאי הראשי, זאת על רקע פרשת הרפז בה נקשר שמו לצד הרמטכ"ל דאז וכיום ח"כ גבי אשכנזי.
מדובר בשיחה מוקלטת שאסורה בפרסום, בה לכאורה אומר מנדלבליט לאשכנזי כי יסייע לו בפתרון הסתבכותו בפרשת הרפז. לפי מילותיה של איילה חסון, אומר מנדלבליט לאשכנזי "אני אסגור לך את העניין" ואשכנזי משיב לו "המפכ"ל איתנו והוא הבטיח שהוא דואג לנו".   
חשיפתה של אילה חסון היא רעידת אדמה מבחינה תקשורתית, משפטית ופוליטית. אותו יועץ משפטי מנדלבליט, שאחראי על הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה נתניהו, נחשף בהקלטות שתוכנן מטיל בו דופי. חסון אמרה שיש להתיר את פרסום ההקלטות כפי שנעשה במקרים אחרים בעבר של האזנות סתר, וכי החליטה לפרסם את הפרטים על אף מסרים מאיימים שקיבלה.
בעקבות החשיפה, כתב שר המשפטים היוצא אמיר אוחנה כי יפנה בנושא למבקר המדינה "מה שחושפת בימים האחרונים העיתונאית אילה חסון, אמור להיות רעידת אדמה של ממש. על כן החלטתי להיפגש מחר בבוקר עם מבקר המדינה ולבקש ממנו להיכנס לעובי הקורה. אם מבקר המדינה ימנע מלבצע את הבדיקה, אשקול הקמת ועדת בדיקה ממשלתית לבדיקה כוללת של כל הטענות החמורות המתרבות ונערמות". 
 

אם הכל יעבוד כמוכנן, אסיים השבוע את כהונתי כשר המשפטים. זמן סיכומים עוד יגיע, אבל אני עוזב בדאגה גדולה. הגעתי לתפקיד...

Posted by ‎Amir Ohana - אמיר אוחנה‎ on Saturday, May 9, 2020

אילה חסון: "פועלים כדי לגרום לפיטוריי"
לאחר הפרסום בחדשות 13 זכתה העיתונאית לתשואות רבות, הן מאזרחים שהודו לה על האומץ שהפגינה, והן מעיתונאים ואנשי ציבור מימין.
"כל הקלטות מנדלבליט-אשכנזי חייבות להתפרסם מיוזמתם ומרצונם של השניים" כתב הפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא שאף פנה בעבר להתרת פרסום ההקלטות: "עדיף שיתמודדו פעם אחת עם הביקורת שתעלנה מתוכן השיחות, מאשר שיתמודדו לעולם ועד עם הביקורת על הסתרתן. קל ופשוט".
 
גם הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל כתב: "סיפור מצוין של אילה חסון. שתיקת הפולואפים בתקשורת הממוסדת מוכרת היטב, כמו הסטת העיסוק - כולל בערוץ 13 - מתוכן הסיפור לשאלות צדדיות על המקור, היבטים משפטיים הנוגעים להקלטה, גידופים ברשתות ועוד תירוצים כיד הדמיון הטובה, הכל במטרה לא לעסוק בתוכן".
 
קראו עוד ב-ice
"יש מי שפועל להוריד אותי"
רעידת האדמה לה גרמה אילה חסון מגיעה גם בתזמון חשוב עבור ראש הממשלה, שבועיים טרם תחילת משפטו, ויש שטוענים שמדובר במהלך פוליטי נוסף מבית היוצר של בנימין נתניהו כדי להחליש את מנדלבליט והפרקליטות.
אלא שלא רק תגובות אוהדות באו לאחר הפרסום, אלא גם מהלכים מאחורי הקלעים להדחתה של אילה חסון מתכניתה ברדיו, כך היא מספרת בריאיון הבוקר (א') לשרון גל ברדיו גלי ישראל: "מפיק מנוול, חבר של אשכנזי וחבר של הרבה עיתונאים צעק שצריך לפטר אותי מהרדיו. יש מישהו שפועל לפטר אותי, שפועל להוריד אותי. לא מפסיקים לרדוף". 

״מפיק מנוול, חבר של אשכנזי וחבר של הרבה עיתונאים צעק שצריך לפטר אותי מהרדיו. הם לא מפסיקים לרדוף. אדם עם כתפיים פחות...

Posted by ‎גלי ישראל‎ on Sunday, May 10, 2020
עוד אמרה בשיחה "אדם עם כתפיים פחות גדולות היה קורס. איימו עלי, הכפישו אותי ואת בעלי, היו גם מעקבים אחרי במימון של אנשי עסקים". בהמשך אמרה: "אני לא ארתע מכל מיני בריונים שעושים על הראש שלי בהקשר הזה".
העיתונאי ומגיש "הצינור" גיא לרר כתב לאחר דברי אילה חסון בגלי ישראל: "מי שלא יכול להתמודד עם חשיפות שלא מתאימות לו, הוא אויב של העיתונות החופשית. מימין, ומשמאל".
 
תגובות לכתבה(379):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 307.
    איילה חסון
    דודו 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי הבייתה ועזבי אותנו לנפשינו זמנך עבר
    סגור
  • 306.
    איילה כשמה כן הוא.
    גיורא 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה לתת גב לעיתונאית והמגישה הישרה והדעתנית המגישה את תוכניותיה בדרך מקובלת ומכובדת. היגיע הזמן לפתוח את נושא מנדלבליט שהישתלטעל המדינה ועל חוקיה כפי שהשתלט ליברמן על אוצר המדינה וגרם לרוב חברי מפלגתו לשבת בבית הסוהר. החוקים לצערנו במדינת ישראל אינם שווים. לא יעלה על הדעת שליברמן המסוכן ומנדלבליט היותר מסוכן ימשיכו לנהל את המדינה ויתנומאור ירוק לעבריינים. זה מרחיק את הציבור משילטון החוק וגורם לאי אמון במערכת המשפט. די עד מתי נהייה עולם שלישי? איילה חסון תהי חזקה עם ישראל עומד איתן מאחורייך ומגבה אותך. איילה חסון ישר כח.
    סגור
  • 305.
    תגובה
    שפוי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לומר מערכת משפטית מושחתת יועמ"ש מושחת שכולם רועדים ממנו כי בג"ץ נתן לו כוח אדיר גם בהיותו נחשד ומסתיר הוכחות לפשע אפשרי ליכאורה. המדינה ניראית כאילו מערכת מושחתת מנהלת אותה, אם חברי כנסת מהשמאל נחשדים ומגישים נגדם תלונה במשטרה יש מי ששומר עליהם, לעומת זאת אצל נתניהו לא חיפשו עבירה אלה אדם ליתפור לו תיק ואומנם כך עשו ליכאורה, מיום ליום אזרחי ישראל מבינים איך התאחדו להם מערכות כבדות מישקל כמו מערכת המשפט התקשורת העלובה ואישיים שמימנו את ההפגנות בבלפור להפלת השלטון שלא בדרך הקלפי, יום יבוא וזה יחסף ואז הציבור יבין מה היה כאן ולמה זה נעשה, לי זה ברור ? ראש הממשלה נתניהו הוא המנהיג היחיד שעמד על המישמר ולא לאפשר למערכות אלו להוליך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה תחילה ולכן הם תפרו לו תיק ליכאורה.
    סגור
  • 304.
    אין כמו איילה חסון!! האחת והיחידה! הגונה ואמיתית. (ל"ת)
    דניאל 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 303.
    הייתי מצרף אותה
    חיים 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתוכנית של ברדוגו
    סגור
  • טען עוד
  • 302.
    איילה חסון בהמה
    גיא 11/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא הייתי נותן לה לנהל דוכן פלאפל בלתי נסבלת.. לא נותנת לאף אחד לדבר בעוד דהיא מדברת שטויות חצי מהזמן העילגת הזו
    סגור
  • 301.
    לאה גרבי,
    לאה גרבי, 11/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרדת כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל, אני הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרדת כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה
    סגור
  • 300.
    תספרי לנו .לאן את שייכת .
    אליהו סול 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אים את מעריצה את ביבי .או יש לך סיבות אחרות .תספרי לנו .צריך גם עליך לעשות בדיקה כדי לדעת מי את חוץ מעיתונאית
    סגור
  • אתה שואל עיתונאים אחרים לאן הם שייכים!!!על אף שיודעים!!
    איילה צודקת 100% 09/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוכן חשוב.
    סגור
  • 299.
    איילהחסון
    שולמית 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את הפודל של נתניהו והימין המסית. לכי הביתה שקרנית
    סגור
  • 298.
    האובססיה של אילה חסון
    שמעון כהן 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה כל כך חדש .על הקלטות היה ידוע לכל ובמיוחד לביבי .כאשר מינה את מנדלבליט למזכיר הממשלה .היה ידוע לו כאשר עשה הכל על מנת למנותו כיועץ המשפטי.ביבי בנה על המחויבות שתהיה של מנדלבליט .כאשר יטפל בתיקים שלו.אבל מה לעשות ומנדלבליט פועל על פי דין.אז כעת שלחו את חסון להשתלח ולפגוע ביועץ המשפטי כדי לפגוע במהלך המשפ של ביבי.כי מה פתאום האובססיה הזו של חסון דווקא עכשיו.אין דברים בגו.
    סגור
  • 297.
    אילה חסון
    הרצל 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהדורת 10/7 כמה גברת חסון יכולה לעוף על עצמה. שטחיות ועליבות לשמה. פותחת את המהדורה בכתבת אוכל חלולה ואינפנטילית שהיא השחקנית הראשית בה. תביא לי את החסה היא אומרת בשוק לסודאני הוא עונה לה 4 שקל והיא משיבה קח 5 וואלה איזה פילנתרופית הצילה את המשק מקריסה. חנות שוקולד זה על מה אני אוהבת בשוקולד. השף המלווה סתם קישוט לא פוצה פה. אילה למה רק מהדורת שישי ? קטן עלייך קחי את כל המהדורות 24 שעות ביממה של מעופה על עצמך. ורביב עשה לעצמך טובה.. למה לך להשתתף בקרקס האגוצנטרי הזה... תישאר עם אודי סגל יותר עדיף לך ולכולנו.
    סגור
  • 296.
    מקווה שלא תפוטר!!! זה רק מראה כמה שחיתות יש!!!
    אור 06/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם זה יקרה זה רק יחזק את הטענות שלה וכך כולם יידעו שהפרקליטות היועמ"ש וכולם שם נגועים בשחיתות!!!!! ודאי מאוד שמישהו ישר במדינה הזאת יעשה לזה סוף!!!!
    סגור
  • 295.
    חסון, לכי הביתה
    מימי 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דעותייך היו ונותרו ימניות, השתמשת בהם להלל את המושחת ביבי! תבדקו שוב את הקירבה של הבעל!תפסיקי לבכות ותלכי הביתה! בגללך איננו צופים בתוכניותייך ב13
    סגור
  • 294.
    אילה הביביסטית
    גדעון 06/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אילה חסון בשרות ביבי תוקפת את מנדלבליט בכל יום שישי חצי שעה תוקפת את מנדלבליט בשרות ביבי בושה וחרפה לערוץ 13 בושה וחרפה לערוץ 13
    סגור
  • 293.
    איילה את מלכה
    שלומי חלבי 06/2020/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איילה את מלכה שעושה את עבודתה נאמנה ללא מורא אוהב ליראות אותך על המסך תמשיכי מול המושחתים האמיתיים העם איתך
    סגור
  • אילה מלכה עושה עבודתה בשירות ביבי בלי מורא למען בעלה (ל"ת)
    ביבי מלך התקשורת 06/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 292.
    לאילה חסון
    מומי 06/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תנסי לקיים דיון עתונאי סביב פרשת הצוללות, הכיצד ראש הממשלה מאשר לגרמנים למכור צוללת למצרים ללא דיון במערכת הבטחון תוך הסתרת העניין משר בטחון והרמטכ"ל? ראש הממשלה מצדיק זאת בטענה של סוד ביטחוני, בראיון גלוי? תנסי לקיים דיון עתונאי על היחס לפועלות והמשרתות בבלפור, כולן מזרחיות מישראל השניה. מעריצי ראש הממשלה, מישראל השניה והראשונה אבדו רגישות אנושית להשפלתן לסבלן של נשים אלו. ההערצה למנהיג ולבני ביתו גוברת על גילוי רגישות לסבל והשפלה בכלל ולהשפלה וסבל של אישה מזרחית בפרט. תנסי לקיים דיון על תפקידו של נתן אשל בשרות משפחת נתניהו על רקורד מעשיו ה"שובביים" בלשכת ראש הממשלה ודבריו הציניים על השמוש בשנאה לגיוס תמיכה ולהניע את "הלא אשכנזים". "אוהבים לשנוא” הוא אמר? אם תקיימי דיונים כאלה תאבדי את קהל המחמיאים החם, אבל כל הסיכויים שתקבלי תגובות אוהדות מהצד השני של המפה. אני מאמין ביושרתך לכן, לפני או בלי דיונים עתונאיים בסוגיות הללו, אסתפק בכך שתנסי קודם להסביר לעצמך את שלושת הסוגיות הללו. אני חושש מאד שאם חלילה תבקרי את ראש הממשלה ובני ביתו תקבלי גם ברכות ואחולים שמקבל אמנון אבר
    סגור
  • 291.
    לאילה חסון
    מומי 06/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבת שלום אילה אני מאמין במוטיבציה המקצועית שלך בדבריך בתקשורת על התנהלות מנדלבליט בפרשת הרפז – אשכנזי, עם זאת בעיני הדברים המיוחסים לו אינם עושים את החלטותיו והחלטות הפרקליטות להגיש כתבי אשום נגד ראש הממשלה לבלתי לגיטימיות או פחות לגיטימיות. אל נא תתממי. המוטיבציה של שולחי מגש הפירות שקבלת בהתרגשות גדולה מאזרחים שוחרי שלטון החוק משוק רמלה, שונה מהמוטיבציה שלך, הם מעריצי ראש הממשלה שבטוחים שתפרו לו תיקים, רבים מהם סבורים שגם אם הוא בצע את העבירות בכתב האשום, הודות לזכויותיו וסגולותיו, מן הראוי לא להאשימו ולא לחקור את התנהלותו.אני בטוח שאם תפרסמי דברים שיעיבו על דימוים של המפכ"ל הימני אלשייך, ליאת בן ארי שי ניצן, שופטי העליון, דבריך ימצא מאד חן בעיני מעריצי ראש הממשלה. דווקא בגלל שאינך משתייכת לתומכיו והודות ליוקרתך המקצועית. בין התגובות התומכות שקבלת יש כמה תגובות עם תמונות וכתובים מוכנים שמעוררים אי ניחות רבה. (בלשון המעטה) תנסי לקיים דיון עתונאי סביב פרשת הצוללות, הכיצד ראש הממשלה מאשר לגרמנים למכור צוללת למצרים ללא דיון במערכת הבטחון תוך הסתרת העניין
    סגור
  • 290.
    הרושם הוא שהיא מתקרנפת.
    דן 06/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פתאום שלל מילים כשנתניהו מוזכר מעט ולא באופן תוקפני. זה מוזר. למה רואה לנכון לנהוג כך? אולי רואה לעתיד את תפקידה....ודואגת לשריין "חברים" בימין שידאגו לה?
    סגור
  • 289.
    אילה העם איתך. יש להשתיק את כל התקשורת אם יפגעו באיילה
    אני 05/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חסון שבסך הכל מבצעת את תפקידה. דיקטטורה!!!
    סגור
  • 288.
    תמשיכי לעמוד חסונה בפני כל רוח מנשבת
    חנה 05/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איילה, לראות לשמוע ולא ולהאמין. תוציאי את הצדק לאור. יש עוד הרבה שחושבים כמוך.
    סגור
  • 287.
    איילה חסון
    ענת 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    עיתונאית אמיצה, דעתנית ולוחמת צדק, עוקבת אחריה הרבה מאוד שנים, ראויה לכל הערכה ומאמינה לה לכל מילה...
    סגור
  • 286.
    מוציאה מידע שישרת את הקיסר
    איילה בשירות הקיסר 05/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    זה הכל.
    סגור
  • 285.
    איילה אלופה
    דעה 05/2020/13
    הגב לתגובה זו
    8 3
    איילה את מלכה אמיתית רואים שאת אישה חכמה?? אל תפחדי כוסאומו כולם
    סגור
  • 284.
    שחיתות פולטית
    שלמה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריך לפרסם את כל השחיתות של כל חברי בכנסת ביבי דרעי ביטן ואחרים רפובליקת מושחתים
    סגור
  • 283.
    מעניין
    אתי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לדעתי איילה ענקית , אמיצה וישרה , כל הכתבות של מעניינות מאוד
    סגור
  • 282.
    אדם שעובר על החוק אפילו לדבריו מריך ללכת ה
    פוג 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שעובר על החוק ומרשה לעצמו כי יש חו מקרפון ומשתלט על שידור עם אצבע מאיימת על כתב שילך הביתה ויכנס לפולטיקה,אוי לנו להכענו למופע אימים עם גברת חסון אני עם ערוץ 13 סיימתי.
    סגור
  • 281.
    איילה שלוכה ,אין לך מה לדאוג
    הקיסר ביובי הראשון 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביובי יסדר לך תפקיד כשגרירה נודדת בטורקמאניסטאן.
    סגור
  • 280.
    לא לדאוג
    אילן 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בעלך חברו של הקיסר ידאג לך
    סגור
  • 279.
    הדלפות
    אבי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדלפות מתוך חקירות והקלטות זה דורש חקירה ולבדוק מי המדליף זה חמור. בחקירות ביבי ברור שביבי ועו"ד מדליפים כביכול שזה מהמשטרה כדי לפגוע בחקירה. ביבי ארדואן נתניהו המנהיג הכי מושחת ומפלג מאז קום המדינה ושרה והבן החרוץ יאיר מנהלים לו המינויים. איילה חסון כלי שרת של ביבי ולא עיתונאית
    סגור
  • 278.
    מה עוד חדש
    המורה להסטוריה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אשכנזי עבריין אבל פיקח היועץ נגוע בפרשה עד צוואר וצריך לעמוד על ספסל הנאשמים עם עם אשכנזי קשה לדעת כמה עמוק הריקבון שפשה בצבא במשטרה ובפרקליטות
    סגור
  • 277.
    איילה חסון בשירות הקיסר
    פוני 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פעם.. מזמן.. היתה עיתונאית צעירה ונוקבת.. כמו מעיין מים נקיים וצוננים.. זה היה פעם. מה שנשאר זה זרם עכור ומסריח של אינטרסים שמוגש לנו בחסות הקיסר ובשירותו. "נישאת על גלי האהדה.." עלק. כל הזויי הימין ומקעקעי שלטון החוק זה מה שנשאר לה.. זה הגל החום והמסריח עליו היא גולשת. שתלך לנקות שירותים, שם מקומה.. אצל שרה.
    סגור
  • בפרשת בראון חברון היא הייתה המלכה עכשיו .היא מה
    לילי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו מה שאנחו דורשים ..לא מה שהאמת ..האגנדה השמאלנית . .איילה המשיכי ודווחי הכל ...
    סגור
  • נאלח.
    נונו 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היא היתה מוצאת עוד פרשה על ביבי בטוח היתה משבח אותה ומפרגן. כנראה שהשמאל הרקוב מיסודו לא מוכן לתת שיחשפו את השחיתויות שלו מהיום שהוא הוקם
    סגור
  • סוס פוני (ל"ת)
    אלופת ישראל 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 276.
    לכל השמאל הנאלח ומנוול
    אורי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשיש שחיתות ומפריעה לתכניות שלכם אז היא בסדר?
    סגור
  • 275.
    מינשרים קלו מאריות גברו (ל"ת)
    חזיזה ויקטור 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 274.
    איילה חסון. אשכנזי
    גולן יעקובי. Ace 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאיזושהי סיבה איילה חסון שנים מתעסקת באשכנזי פרשת הרפז שכולנו יצאנו מסוחררים ומבולבלים ממנה ולבסוף נסגרה . העובדה שהיא פתאום הופיעה עם האייטם הזה שהוא בספק שבועיים לפני פתיחת משפטו של נתניהו אומר דרשני. הנוכחות של ברדוגו שהוא שופר ידוע של נתניהו ואנטי הממסד המשפטי כבר שנים מוכיח את הכוונות כאן. צריכים לפטר אותה.
    סגור
  • 273.
    הכל נבדק
    הבורר 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בדקו וחפרו ושוב בדקו ושוב חפרו ולא נמצא דופי .היא הוציאה קטע ממכלול שבכלל לא קשור לפרשת הר פז ואשכנזי .ברור שידוע למי היה עניין לעשות סיפור מכלום
    סגור
  • 272.
    אני מעריכה אותך מאד איילת
    יעל 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי קשר לפרשה זו אני מאד נהנית לצפות בך את ענינית מקצועית ובמילה אחת תותחית מי שפועל לרעתך שהכל יבוא עליו מתוקה
    סגור
  • 271.
    איילה חסון מקרבת לביבי
    דוד 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין שום קשר בין החשיפות לכאורה שלה לבין עיתונות. היא כמו עמית סגל, שרון גל, אוחנה וכל מי ששומר על הנוכל מבלפור.
    סגור
  • 270.
    איילה חסון עובדת בשביל ביבי
    צחי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא הטילה פצצת סירחון. היא לא אומרת כלום על פרשת הרפז. ספק אם היא יודעת משהו. כולנו זוכרים שביבי מואשם בשלושה תיקים- שוחד מרמה והפרת אמונים. איילה חסון מגנה עליו. יש לה סיבות משלה. זאת חא עיתונות אלא תעמולה.
    סגור
  • נמאסתם
    אזרח ותיק 06/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המתיפיפים השמאלנים שלא מוכנים לשמוע עיתונאי בעל דעות שונות ..תעשו חושבים...ייגמר עידן המוניות הסגורות הגזעניות שלכם...יש ריבוי דעות ואל לכם לקחת טאבו על דעת הכלל.. ולך אדונ ילך תישן על האף..
    סגור
  • 269.
    איכות השלטון
    יהיה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה התנועה לאיכות השלטון למה לא שומעים אותם
    סגור
  • 268.
    איכות השלטון
    יהיה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה התנועה לאיכות השלטון למה לא שומעים אותם
    סגור
  • 267.
    שי נשר ונתן אשל שווה בדיקה תמונות בקרוב (ל"ת)
    אביבית 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 266.
    עיתונאית פחחחחחח!!! (ל"ת)
    חוליו 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 265.
    מנדבליט
    יואב 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה חסון השם יברך אותך תצילי אותנו מהמושחתים את צריכה להחליף את ביבי 11 שנה לא עשה כלום יישרכוח
    סגור
  • 264.
    כל מי שאומר" פרשה ממוחזרת "- בפאניקה!!!
    סגול עולה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכשיגיעו הקלטטת לתקשורת ותתברר כל האמת בפרצוף - והיום זה קרוב מאוד - מנדלבליט יתפטר ונאמר ברוך פטרנו מעונשו של זה . אמן
    סגור
  • 263.
    מספיק עם הפרשה כאילו היה שם רצח עם
    מישהו 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרצון להעיף את מנדלביט אחרי שהסכים לשלוח את ביבי למשפט עלה מדרגה ועכשיו כבר יש איחוד כוחות. הרי מה שקרה שם נראה בעליל כמו ההר הוליד עכבר. אז מספיק ודאי תמשיכו הלאה
    סגור
  • 262.
    מנדלביט
    דן ישי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמיד אמרתי שיש כאן אירגון כמו פשע מאורגן .מהר מאוד חייב לבטל את כל כיתבי האישום נגד ראש הממשלה .בכול מדינה מתוקנת .הייה מחייב זאת .פשוט שערורייה .אני אזרח אכי פשוט במדינה וקשה לי לקבל את האבל שנעשה לראש הממשלה .לבית משפט במדינת ישראל היום כל וחומר אין לי אמונה בא .רק ראציתי לדעת עם הייה שווה כלקח הרבה חיילים מתו למען המדינה הזאת
    סגור
  • 261.
    איילה גיבורה. כולם פחדנים כל הכבוד. (ל"ת)
    אנה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 260.
    "אני אסגור לך העינין, אני ידאג שהסגנית שלי תסגור את זה"
    זה לא יועץ זה עבריין 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שלא הבין הסגנית = חפרפרת ! אני ידאג שלמברגר יטא את הכף לטובתנו (למברגר? זוכרים, ההוא מהפרקליטות! המועמד היחיד של מנדבליט לפרקליט המדינה ! איזה שחיתות!) המפכ"ל איתנו, הוא הבטיח שהוא דואג לנו... שלא יהיו אי אלו הבנות, זו הנהלות עבריינית ממדרגה ראשונה, מדובר בפרשה החמורה ביותר בתולדות המדינה !!!
    סגור
  • 259.
    חדשות 13 מחוץ לתחום אצלינו. אובססיבית לכלום
    עמיר 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה הכל להרשיע את המרשיע
    סגור
  • 258.
    איילה חסון הביתה !
    אורי שגיא 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לפטר את האישה הזאת ויפה שעה אחת קודם ! היא רק יודעת להרעיל , להכפיש. אישה מסוכנת !
    סגור
  • 257.
    חיסיון
    גנץ 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני סבור שהגב. חסון אינה עיתונאית אוביקטיבית.להערכתי ניא שופרו של נתניהו זאת הסיבה שאיני צופה בכל תוכנית שהיא מגישה/עורכת
    סגור
  • 256.
    אלופה!!! מספיק לסתום פיות (ל"ת)
    שושה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 255.
    מסריח במערכת המשפט.
    אח 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לעשות ניקוי יסודי במערכת המשפט . היכן לא הם מקרינים על הציבור מחשבות רעות .ומותר להיות מושחת .
    סגור
  • 254.
    איילה חסון, את מיושנת, זמנך עבר (ל"ת)
    יגאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 253.
    לא חכמה (ל"ת)
    ב.נ 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 252.
    דבריאיילה חסון
    אליעזר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב טוב אותי לימדו שאומרים לך דבר אמת אז אתה נעלם דם מכחיש ישר זה לא נכון תלוי מאיזה צד אתה אני אומר לאור מה שאני קורא ביוטיוב על המשטרה על הפרקליטות ועל השופטים אני נחרד זה מדינת מאפיה. ןלא מדינה ראה איך טיכו את חקירת רות דויד מחלקת המיסים את ניצן הצדיק שדובר רק אמת. להקים ועדת חקירה בלתי תלויה דחוף לבער את הנגע דחוף
    סגור
  • 251.
    איילה חסון ישר כח
    אלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבת אמיתית ששמה את דעותיה הפוליטיות בצד ומדווחת אמת
    סגור
  • 250.
    לטובתו
    על ראש ה... 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב שגם את זה נתניהו ימנף לטובתו...כי כשהראש מסריח מה יגידו עזובי הקיר..אז זה היה לטובת נתניהו..ואיזה פלא גם היום..
    סגור
  • 249.
    ממחזרת חומר
    יואב 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממחזרת חומר שנטלו עד דק ובלבד להסיט את תשומת הלב המשפט עכשיו גם ריקלין הרקק עוסק בזה
    סגור
  • 248.
    תתיחסו לדברים
    משה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתמודדו עם דבריה של אילה חסון בבקשה רק לדבריה
    סגור
  • 247.
    פצצה קטנה מאוד
    סגולה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חסון מיחזרה בפעם המאה חומר שכבר נטחן בכל הערכאות ועד בג"צ הגיע. הפצצה היא שחסון רתמה את עצמה באופן מלא לקמפיין ההפחדה של ביבי נגד היועמ"ש בפרסום פייק ניוז שעיתונאי מקצועי היה מתבייש לפרסם.
    סגור
  • 246.
    חקירת מנדלבליט
    גש 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צריך להקים ועדת חקירה שתבדוק איך מנדלבליט ניקה את ביבי מפרשת הצוללות בלי שבדק וחקר את הפרשה ולמרות שכל הקרובים ובני המשפחה של ביבי היו מעורבים בה עד צואר.
    סגור
  • 245.
    לפטר את איילה חסון!!!
    עמי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 12
    היא קשורה אישית לביבי ועושה דברו כבר שנים. לאחת כזו לא אובייקטיבית אין מקום בהגשת חדשות!!! לא נראה יותר ערוץ 13 עד שפוטרו אותה@!!
    סגור
  • רגע
    דוד 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה או לא היה ?
    סגור
  • רק חדשות 13
    בנצי 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה להתמודד עם האמת !!! עושה דברו של ביבי ? אתה מוסיף חטא על פשע יא חתיכת בזיון
    סגור
  • 244.
    איילה חסון היא זרוע נוספת של אוחנה
    ערן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 10
    איך היא באמת יכולה להיות עיתונאית ולהנהיג את חדשות ערוץ 13? באמת צריך לפטר אותה מכיוון שהיא איננה אובייקטיבית
    סגור
  • איילה חסון מנדלבליט אשכנזי
    גולן יעקובי. Ace 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגמרי משתמע מכל מה שפורסם שאוחמה הצליח לגייס את איילה חסון לשורותיו והכל בכוונה לערער את פתיחת משפטו של נתניהו שלא בוחל בשום אמצעים. איך אמרה שרה פעם וזה הוקלט בפומבי? שתשרף המדינה
    סגור
  • 243.
    עוד דוגמא
    Nenssi 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד דוגמא לכך שהתקשורת עושה את עבודתה. מי שאמר תקשורת שמאלנית- עויינת-מגמתית יספור עד עשר בפעם הבאה? התשובה ברורה.
    סגור
  • 242.
    כל הכבוד לאיילה חסון, נקודה!
    אבי .י מנהריה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כל מי ששחיתות שילטונית לנגד עיניו צריך להריע לאיילה חסון וזה לא משנה כרגע ימין או שמאל! כל מי שחשוב לו טוהר במידות במערכת המשפטית צריך לפעול להסיר עשבים שוטים וגורמי משפט מושחתים! לאור חשיפת הקלטות חייבים להחליף את מנדלבליט נקודה!
    סגור
  • 241.
    נתניהו דאג להדלפת חסון שתומכת בהדחת היועץ
    דגן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 6
    חסון קיבלה את הקלטת מאחד מאנשי ביבי.המטרה להדיח את מנדלבליט ולצלוח את משפט ביבי.חסון עברה על צוו איסור פירסום,שימשה כשליחו של ביבי "הצדיק"..
    סגור
  • 240.
    בחיזור גורלי אובססיבי כבר שנים אחרי אשכנזי החתי
    איילה חסון , 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רחמנות!
    סגור
  • 239.
    חסון/חיון
    יניב ש 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ספרי לנו איך הגעת להיות מנהלת חדשות בערוץ 1?
    סגור
  • 238.
    איבדה את הבושה
    כחול 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מתבכינת מדוע ? ביבי מינה אותה ונוא גם ישמור .
    סגור
  • 237.
    אילה חסון אובססיבית לפרשת הרפז ולגבי אשכנזי.
    אסי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עברו 10 שנים, חלאס.
    סגור
  • 236.
    להציע לאיילה חסון ולשאר הכתבים לעבור לערוץ 20 (ל"ת)
    מויש 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 235.
    לא נמאס לך מהפרשה הזו נראה אותך הולכת על על הצוללות (ל"ת)
    סמי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 234.
    זה מה שקורה מי ששנוא את בורא עולם ומודיע על כך בפומבי..
    אילן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה יקירה אולי הגיע הזמן שתפנימי שיש בורא לעולם והטוא שייך לעם היהודי
    סגור
  • 233.
    לו יהי! אפס חשיבות לעבודה העיתונאית שלה!
    אני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבל על הכיסא שהיא מחממת. ממש חבל.
    סגור
  • 232.
    חיילה אסון לכלא
    אפולו 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגברת הפרה צו חיסיון משפטי בשידור חי. היא צריכה להיחקר ולעמוד לדין
    סגור
  • 231.
    חובה לפתר את איילה חסון מגישה גרועה ומושתלת
    בן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאז שהיא בערוץ 13אנשים רבים עזבו את הערוץ
    סגור
  • 230.
    עיתונאית?
    רון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היחצנית העילגת של המושחת בערוץ 13,מקבילתו של סגל מהערוץ המתחרה מנסה בכל כוחה לרצות את הבוס בהשחרת פניו של מנדבליט שהוא כרגע הקורבן למרות כל ההקלות שהעניק למושחת ולמטורפת שלצידו.
    סגור
  • 229.
    ביבי זקוק למנדלבליט יותר מכל ה- פרקליטים שלו גם יחד
    יצחק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היחיד שיכול לדאוג להסדר ולמלט את ביבי מכתבי האישום הוא מנדלבליט 10 שנים לחיות צמוד לביבי זה לא דבר של מה בכך. כאשר יותר מ-20 פרקליטים ו303 עדים בהם עדי מדינה דורשים כץב אישום מנדלבליט נותר חסר ברירה ואישר חלק מכץבי האישום שחוכל להגיע בבוא היום למתיאץ פשרה. ביבי מבקש להכות ללא רחם ביועץ אבל ישמור עליו שלא יתפטר ובמיוחד שלא יפוטר . כאמור היחיד שיוציא את ביבי מהתיקים זה היועץ המשפטי מנדלבליט ולא אחר.
    סגור
  • 228.
    איילה סון
    אביבית 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד על האומץ יישר כח
    סגור
  • 227.
    איילה חסון (ל"ת)
    אביבית 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אילה חסון היא עצם בגרון של השמאל שחושפת שחיתות הפרקליטו (ל"ת)
    צדק צדק תרדוף 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 226.
    פרשת הרפז
    כהן יורם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול הכבוד הילה חסון
    סגור
  • 225.
    מדינת מאפיה
    טוהר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראש המאפיה בעולם התחתון מחליט את מי לחסל ואת מי להשכיב.פחד להסתובב ברחוב.אם לא יכניסו אותו לבית הסוהר על גנבה ושחיתות,אנחנו באבדון.
    סגור
  • 224.
    תותחית
    רן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    כל הכבוד לך אמיצה וישרה. שהיא יוצאת נגד הימין זה בסדר ושיוצאת נגד השמאל זה אסור. תתביישו . לפטר את העיתונאים ומי שקשור לפרשה
    סגור
  • 223.
    מזכירה את שרה אמיצות ונאמנות לנתיהו (ל"ת)
    בכלל באמת 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 222.
    קיבל כסף או פרויקטים ממשרד ראש הממשלה?
    בכלל באמת 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מסביר כל
    סגור
  • 221.
    איילה חסון
    דני לוי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ארגון הפשע של המפיה הקולומבינית מנדלבליט ושותפו לארגון לפי השמועות ברחוב מדובר בהקלטות של עסקת סמים מסוכנים בכמויות גדולות אני מקווה שזה לא נכון אבל יועמש תחת צו איסור פרסום זה מאמת את החשדות של הסמרטוט מנדלבליט
    סגור
  • חחחחחחח איזה שקרן פנטזיונר אתה (ל"ת)
    עמי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 220.
    חבורת ביבי
    שמוליק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    חבוברת ביבי מהלכת איימים על היועץ המשפאי לממשלה אך ורק משום שהעז להאשים את הפושע. אין שום עיניין במשהו שקרה לפני שנים רבות והחקירה בעיניין כבר נסגרה אז. שוב חבורת ביבי מהלכת איימים על שומרי החוק במדינה.
    סגור
  • 219.
    בשמאל שותקים
    מאיר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אברמוביץ יש לך משהו לומר בגנותם של האמשים שמסתירים את האמת חתיכת כלומניק עלוב
    סגור
  • 218.
    מדהימה את השמאל
    יעקב 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איילה חסון בעיני ה"מאפיה" השמאלנית התקשורתית נחשבת כ"בוגדת" , בעקרון לא פוגעים בפושעים אם הם משרתים את מטרות השמאל , הפלת המישטר ....והשתלטות על במערכת השיפוט והתקשורת
    סגור
  • 217.
    לאיילה חסון מגיע צל"ש עיתונות, פיטורים כתם שחור ל-13 ול
    אזרח איכפתי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 4
    איילה חסון גילתה תעוזה ואומץ ביחס לכל העיתונאים השפנים, מי שיפגע בה מעלה עוד יותר את האשמה של כל הסובבים את הפרשה והנסיון להשתיקה, כולל הפרקליטות, עיתונאים קנאים ופחדנים, וכמובן מנדבליט אשכנזי.
    סגור
  • 216.
    איילה חסון הביתה!!!
    רון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 13
    איילה חסון אובססיבית לכל הפרשה.פועלת מתוך נקמנות.שתעוף לנו מהעיניים .
    סגור
  • איילה חסון
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלו,,הלו,,,השדים יצאו מהבקבוק,אוההה מה קרה,אשכנזי ומנדלבליט אכלו אותה,או. סוף סוף התגלה הפרצוף האמיתי של מי שעומד בראש החונטה המשפטית,איילה ,תהיי גיבורה תודה לך שאת מגלה לציבור את האמת
    סגור
  • 215.
    השמאל הרדיקלי מ ב ו ה ל
    יעלולה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השמאל " הנאור" מטעם עצמו, מהלך אימים על עיתונאית שהעלתה בעיית אמון קשה. הפעם לרעת השמאל. זה לא מוצא חן בעיני הכנופיה ומטיחים בה האשמות ומאיימים עליה ועל בעלה. גיבורים ?? חח לא לנצח. במקום לבדוק את הידיעות מסיתים האשמה נגד נתניהו. כשאין לך תשובות הגיוניות, בחר בשקר וחזור עליו השכם והערב. לא הגנב אשם, אלא החורא! לא מנדלבליט אשם אלא נתניהו שרוצים לתפור לו תיקים ! המערכת מתגלה במערומיה !
    סגור
  • 214.
    ממש יפה על עצמך
    יונתן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גילית את ווטרגייט? די עם ההתבכיינות עשית עבודת עתונאות גרועה עשית לבן אדם עוול
    סגור
  • 213.
    מה קשור אדמה. אולי רעידה פוליטית (ל"ת)
    ד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 212.
    כיסוי נגמר
    עכשווי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נגמרו הזמנים שגוף, אדם, יעלימו אמת וטוב שאילה חסון , עיתונאית ברמה גבוהה עמדה בהתחייבות העיתונאית שלה, לשקף הכל. הציבור חייב לדעת, זו דמוקרטיה, היתר דיקטטורה אנרכית
    סגור
  • 211.
    אילה חסון את מדהימה רק בזכותך אני צופה בחדשות 13 תתבישו
    ארי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    11 6
    אים מישהו יפגע בה נמצאה לרחובות
    סגור
  • 210.
    משתפ של ביבי .הידועה בציבור (ל"ת)
    רן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • איילה חסון
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אתה טמבל,הרי אתה מגלה עכשיו שאתה,בעד שחיתות משפטית ,וזה סימן שגם אתה כזה
    סגור
  • 209.
    איילה חסון את אישה ועיתונאית גדולה מהחיים (ל"ת)
    אור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 208.
    תותחית
    תמר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    איילה העם איתך את עיתונאית ענקית הוכחת זאת בעבר וגם עכשיו אל חחש המשיכי לעשות חייל לא ניתן לשמאל להשתיק אותנו שיבינו שיש מולם מוחות מחודדים
    סגור
  • 207.
    שומרת הסף האמיתית זקוקה לשמירה
    פרא אריה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לאחר "ששומרי הסף" הרישמיים נחשפו ע"י שומרת הסף האמיתית, מי עכשיו ישמור עליה משליחי הנחשפים? אם הקולגות שלה לא יעשו זאת, רק העם עם הרשת החברתית יגנו עליה. אני גם מוכן פיזית לשמור מול פתח ביתה! פרא אריה, פנסיונר בגיל 70
    סגור
  • 206.
    השאלה היא למה דווקא עכשיו? כנסו ותענו
    אזרח 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תחשבו חזק חזק מה קורה בעוד שבועיים?מה דעתכם השגחה עליונה? או תחתונה?
    סגור
  • 205.
    אשה חזקה יפה מוכשרת ועמיצה. (ל"ת)
    .333.55555. 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • מה'זתומרת יפה?
    איפה היופי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה יפה? לא נסחפת? הפרצוף קשה לצפייה, והזחיחות מגעילה.
    סגור
  • מכוערת מכל הכיוונים
    פוני 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיוחד מהכיוון היושרה העיתונאית שמזמן כבר אין לה.
    סגור
  • 204.
    חסון
    מירי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שיעשו אותה שרת תקשורת הרי כולם תמיד אמרו שמנדלביט הוא היועץ האישי של ביבי חחחחח אז מה השתנה עכשיו כי הוא הפסיק לעבוד בתור טייח
    סגור
  • 203.
    כל הכבוד לך אילה חסון כתוב בתפילה תיפול (ל"ת)
    שלומי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 202.
    הפרקליטות עיר מקלט לעבריינים
    מנדלשפיץ 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל הארץ שחיטות
    סגור
  • 201.
    עיתונאית לא פרשנית
    איילה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איילה חסון עיתונאית במלא מובן המילה. כמות הלחץ והאיומים ובנוסף לזה ההכפשות לא יעזרו לאף אחד. גם לתומכים בך " יש צדדים אפלים" בדיוק כמו לאלה המורמים מעם. האמת חייבת לצאת המושחתים צריכים לעזוב.
    סגור
  • 200.
    בואי נלך לפי האג'נדה שלך
    ארז 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לחשוף הכל בכל מחיר כפי שעיתונאים צריכים לעשות. מה דעתך כדי שזה לא יפריע לחוקיות המשפט של נתניהו לחשוף את הקלטת לאחר המשפא של נתניהו ב24 למאי. גם תצאי כתבת מעולה ןגם לא חהיה ענן של חשדות כלפייך שאת מנסה לעכב את המשפט בהשחרתו של מנדלבליט שלהזכירך מונה על ידי נתניהו עצמו או לחילופין תנסי למצוא ובטח יש נתונים על מעורובותו של נתניהו בתיק הצוללות. זה כביר. זה עיתונות לשמה וזה בדיוק יראה את פרצוו האמיתי לא שאנחנו לא יודעים כבר מיהו.
    סגור
  • 199.
    איילה חסון חושפת
    ברכה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אילה יישר כוח, כל הכבוד שבחרת את דרכך הישרה ביושרה בביצוע עבודתך העיתונאית. חייבת להגיד לך שבעבר הרחוק פחות אהבתי לשמוע אותך, בשנים האחרונות בהחלט אוהבת לשמוע את הלהט בדברייך, איך את מנהלת את השיח והדיון משתדלת מאוד לאפשר לכל אחד לדבר ולכבד. היום שמעת אותך אצל שרון גל, ליבי איתך, אני סמוכה ובטוחה שאותם אזרחים שהאמת נר לרגליהם, יחזקו אותך במילה טובה ובידיעה שיש אחרייך קהל רחב. תצלח דרכך ברוגע שלווה ואהבה
    סגור
  • 198.
    רודפת פירסום
    אני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איילה את לא יודעת עברית? אסורה בפרסום זאת אומרת תשתקי.
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה בעצם כתבת?שזה המניע של איילה בפרסום הפרשה,,,תחשוב קצת,,,
    סגור
  • 197.
    איילה הנהדרת
    אי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ערוץ 13 נהנה מזיו פני רק כאשר איילה חסון מגישה תוכנית. רק עליה אפשר לסמוך שתהיה מגישה ראויה.
    סגור
  • 196.
    פרשת 3000 לא חשובה אילה ?
    רפי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היא לא תעלה את זה כעת ? הכל קשור לצימצומים ב "רשת " תרגעי את לא תפוטרי !
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקיצות נחש,,,,,מה אתה gps
    סגור
  • 195.
    איילה חסון לא מעוררת בי שום אמפתיה
    אני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לפי התרשמותי - היא דורסנית, מניפולטיבית ולא מקצועית. עיתונאית החצר של הנאשם נתניהו מזה זמן רב...
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שיש לך לכתוב,,,מבקר קטן,אולי תבקר את עצמך פוסל מדופלם
    סגור
  • 194.
    הכל חייב להתפרסם
    מאיר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תפרסמי את שמו של איש העסקים שמימן מעקב אחרייך,,,, זה נקרא "חרבו" "דרבו"
    סגור
  • 193.
    ספין
    דוד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ספין עלוב שהאכילו אותה המריונטות של ביבי בכדי להסיט הזרקורים מהמושחת ומשפטו. טריק מוכר של נתניהו מזה שנים.
    סגור
  • 192.
    כל הכבוד אילה
    חגי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל כבוד אילה ... ישר כח אל תתני להם לשבור אותך .. בסופו של דבר אולי (רק אולי) בזכותך שוב אתחיל להאמין בתקשורת ואף לצפות בערוץ 13 . באשר לערוץ 12 ... הוא כבר מזמן איבד את אמון הציבור
    סגור
  • 191.
    למה הגברת לא צועקת לבדוק את פרשת הצוללות
    גיל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שמבקשים לחקור רק צד אחד כל הזמן ומגינים על הצד השני החשיפה מקבלת היבט פוליטי וחבל. את רוצה להיות עיתונאית רצינית ולא עיתונאית חצר של ביבי תקראי לחקור כל מה שמריח לא טוב מכל צד במפה הפוליטית! צריך לחקור הכל ולהעיף את כל מי שלא צריך להיות.
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ומדוע ,תמשיך לשאול נראה לאיפה תגיע,,ובמקום לשאול אולי תתבונן מה באמת קורה פה
    סגור
  • אילה מגמתית אובססיבית רק כלפי אשכנזי
    תמי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזדהה עם תגובתך לא חוכמה לבחור צד אחד בנושא אחד ישנן פרשות הרבה יותר חמורות לעיתונאי רציני לא עושה סלקציה מה כדאי ומה לא יש כאן גם ניגוד ענינים כי הבעל שלה עובד בשביל הליכוד
    סגור
  • 190.
    איילה אמיתית
    אבי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אישה מדהימה אכותית וישרה
    סגור
  • 189.
    דוגמת מופת לכל העתונאים שניצבעו בשחור (ל"ת)
    טלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 188.
    איילה אסון (ל"ת)
    מיכאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 187.
    תבורכי
    שוש 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איילה חסון, תבורכי על היושרה והאומץ שגילית.
    סגור
  • 186.
    עברה על החוק
    עופרה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשפוט אותה על עבירה על החוק.
    סגור
  • איזה חוק
    מאיר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פושעים שיושבים בפרקליטות ובבג"ץ להם הכל מותר צריך להכניס אותם לכלא.
    סגור
  • אין עבירה, ההקלטה נעשתה בלישכה של אשכנזי, בסיס צה"ל. (ל"ת)
    ריבון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 185.
    צריף להעיף אותה בכלל מתחום התקשורת
    אזרח ישראלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 11
    הגברת המכובדת יודעת את הידיעה כבר 10 שנים,למה לא הוציאה אותה בזמנו או לטחר מכן !? היא רואה שעכשו מנסים הכל להכפיש את מנדלבלייט בכל התחומים ובכל הכח ומשתתפת "בחגיגה" ומשמשת ככלי משחק פוליטי,,לצערי אים לה מקום יותר בתחום התקשורת בגלל אמינות !! וברור שאזרח כמוני לא יאזין יותר לחדשות שהיא מגישה ובכלל יקח אותה בערבון מוגבל ,,חבל שהיא הביאה את עצמה לתחתית כזאת המשך יום נעים לכולם
    סגור
  • צבוע
    אזרח שומר חוק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מתאים לא שומע גועל
    סגור
  • תגובות לפרסום של איילה חסון
    ברכה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המלעיזים, לכל אדם הזכות לשנות דרכיו!!! כל הפוסל במומו פוסל!! דברי בלע ושיטנה אין להם יותר מקום בחיי כולנו, כל האנרגיה הזו נשארת בגופכם, כמו בהדמיה, כשזורקים כדור לקיר הוא תמיד יחזור אלינו, כך הארגיות שנשלחו יחזרו לזורקים אותה. המחיר באמת לא שווה.!! יש דרך ומילות כבוד שיכבדו גם את זה שדעתו שונה וזה ממש בסדר לא חייבים להסכים,אפשר להסכיםו שלא מסכימים גם מבלי ללכלך במילים יפות על אף אחד!!!!
    סגור
  • 184.
    עיתונאית חצר של ברק וביבי
    רחל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 7
    השתן עלה לה לראש. כל האמצעים כשרים. בושה לעיתונות ולתקשורת.
    סגור
  • 183.
    מודיעים 25 שוהם
    נחום מחלוף 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יישר כוח .בהצלחה.
    סגור
  • 182.
    שקרים
    דוד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זוהי שיטה ידועה של נתניהו להסיט הזרקורים מעצמו הוא זורק ספין לתקשורת מאה פעמים זה כבר קרה. פתאום איילה חסון הפכה ליקירת הימין.ברורשהכל אויר חם. נתניהו הוא המאשם בעברות שוחד חמורות.
    סגור
  • אוויר חם בדיוק כמו המימד החמישי למי שזוכר
    אזרח 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יתנדף כלא היה אחרי פתיחת המשפט. כמו כל הספינים שלו
    סגור
  • 181.
    עבירה על חוק
    רות 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אצל חסון כל האמצעים כשרים גם עבירה על החוק. גועל נפש. מאשימה שופטת מענישה הביתה עיתונאית חצר עלובה.
    סגור
  • 180.
    עמית סגל תעמולן ביביסט ולא פרשן פוליטי
    יוסף 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    עמית סגל בדומה לאראל סגל, שמעון ריקלין ועוד קבוצת דתיים המכנים עצמם כתבים, מהווים תועמלנים ביביסטים במסווה של עיתונאים. עיתונאי, רק אדם ליברלי, חופשי, ללא חת, ללא מורא, ללא מחויבות לכת או דת או רבנים או כל גורם אחר. אנשי אמת, לא מזוהים פוליטית ולא מטים הכף לאדם או לגורם כלשהו. עיתונאי הגון מפרסם וחוקר ומטפל גם בחומר שלא נעים לו וללא נשוא פנים, ולא להקת קולולולו, מעודדים ומחוללים למנהיג העליון, מגבים ומחפים על פשעי המנהיג העליון
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנית פה מספר מצומצם של עיתונאים ימניים,יש אלפי עתונאים שמאלנים,,,נו מה יש לך לומר,,הה סליחה כל מה שקשור לביבי פסול ,בטח ,אתה כמותם בדיוק, צבוע,האמת והשלום בפיך,וכולך אוצר שקרים וצביעות,,,,מתי הודית על האמת?
    סגור
  • 179.
    האישה אובססיבית לגבי כבר שנים כדאי חהרגע
    אובססיה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בתכנית שישי המשתתפים מפחדים ממנה פחד מות שולטת ביד רמה כצופה לא נעים לצפות עוברים ל 12 או 11
    סגור
  • 178.
    נו טוב
    עייף 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כנראה שצריך להכין למנדלבליט מקום ליד ביבי במעשיהו.... לא פלא שביבי מינה אותו ליועץ המשפטי. שיהנו יחד בתא. ולגבי איילה חסון צריך רק לשאול אותה מי המקור ולמה היא נזכרה בענין עכשיו? או בקיצור ידיה יהיו נקיות כשהיא תספק תשובה לשאלות הללו .
    סגור
  • 177.
    אני מוכן להגיש תלונה במשטרה כנגד איילה חסון. יש מי שיהי (ל"ת)
    אריק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 176.
    למה הגברת חסון החסודה לא חוקרת את מסמך
    תופרת התיקים. 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בועז הרפז המזוייף שלמעשה אחראי על כל הסערה בכוס המים שלה???.
    סגור
  • 175.
    אובססיה אישית ומזיקה של אילה חסון
    רדופה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 6
    האובססיה הבלתי נלאית של אילה חסון עם הנושא הלעוס הזה ונכונותה לעבור על החוק בעיתוי הזה במיוחד, לקראת משפטו של נתניהו מעוררת שאלות רבות. נדמה שאנחנו ובוודאי העיתונאים אבדו פה את הדרך. אף אחד לא יפטר אוצה- ביבי יגן עליה כל עוד משמשת כשופר שלו
    סגור
  • 174.
    השמאל הבולשוויקי תומך בעתונות חופשית רק כשהיא שופר שלה (ל"ת)
    השמאל הבולשוויקי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 173.
    לא מבין
    צהוב בנשמה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה הקשר בין פרשת הרפז לתיקי נתניהו,מנדלבליט היה יק יר נתניהו ומונה לתפקיד היועמש ע'י נתניהו וברגע שהמליץ להגיש נגדו 3 כתבי אישום נהפך לאוייבו אז מה הקשר בין הדברים
    סגור
  • הבנת הניקרא
    בר-חן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקשר במישפט שמור לי ואשמור לך .אם לא מובן קרא מספר פעמים את מה שהפיצה איילה חסון.
    סגור
  • 172.
    רעננה
    סופי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך אפשר לפטר אישה כמו איילה חסון כול יום שישי מחכה לשמוע ולראות אותה מהממת
    סגור
  • 171.
    אשקלון
    רמי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    איילה חסון ישר כוח. כל החשיפות שלך לאורך כל השניים היו נטולות גון פוליטי ותמיד נצמדת לאמת. תמשיכי לעשות את עבודתך נאמנה. כל הכבוד ליושרה שלך.
    סגור
  • 170.
    רעננה (ל"ת)
    סופי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 169.
    לפני כ 10 שנים, התיישנות.
    קובי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל הפרשה הזאת יש עליה התיישנות, שחבל לטחון מים, לא יצא מזה דבר בסוף, רק השמצות מיותרות שיובילו תביעות משפטיות.
    סגור
  • דע עם מי יש לך עסק.
    בר-חן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנדלביט אחרי 10 שנים חייב לרצות את בעל הסוד.
    סגור
  • התישנות
    אביגיל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם על מה שמאשימים את ראש הממשלה יש התישנות .סיגרים ושמפניות זה היה לפני עשור לא עכשיו והנה פתחו בחקירה גם עכשיו חובה לחקור כי אשכנזי אמר המפכל שומר עלינו מי זה המפכל?זה לא היה כל כך מזמן .במקרה הזה מעורבים פרקליטות משטרה וגם מנדלבליט שהיה פאצר. בצבא.פרשה חמורה מאוד חיבים לחקור. לפתוח את הכל.
    סגור
  • 168.
    אילה
    ם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין על אילה היא אמינה ואסור לפטר אותה
    סגור
  • 167.
    המאיימים על ססון מאימים על דמוקרטיה (ל"ת)
    אורן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 166.
    עברת על החוק גברת, את ויאיר נתניהו
    שומר חוק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ואין חקירה משטרתית , מדוע ?
    סגור
  • חחחחחחחחחח
    טלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ""שומר חוק "" תלוי במי מדובר
    סגור
  • 165.
    כל הכבוד
    חני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אחת הבודדות שנוהגת ביושר ומביאה כבוד למקצוע שלה ואין הרבה כבוד לאור מה שקורה היום
    סגור
  • 164.
    חשיפה טובה
    אורלט 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אבל ביבי אתה לא תמלט מהמשפט,כל דבר בנפרד,6 שנים מחכות לך במעשיהו
    סגור
  • 163.
    בגלל שזאת איילה חסון מותר להפר צו בית משפט?
    מיכה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הרי היא פרסמה חומר שמוגדר כהאזנת סתר
    סגור
  • 162.
    עבריינית שמקומה בכלא, 6 חודשים
    שולה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הפרת צו איסור פרסום דינו 6 חודשים בכלא, גם אם היו לא מוצא חן בעיניה. איילה השתמשה בכספי ציבור וזמן שידור פריים כדי למנף את ההפרה שלה. על כך יש להשית עליה עונש מקסימלי. בנוסף יש לחקור אם לכאורה הדבר נעשה בתיאום עם בלפור או מי משלוחיו . לא נוסעים באור אדום גם אם אחר עשה כן. יש חוק
    סגור
  • 161.
    מי אתה בכלל אשכנזי
    טלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האיש הזה צבר כח מסוכן שאיתו הוא מאיים על מי שמפריע לו . צריך משהו חזק בפרקליטות שיוציא את כל הרפש שנדבק באנשים הללו ...
    סגור
  • 160.
    איפה הקולגות רביב דרוקר ואחרים??
    יוסי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שתיקת הכבשים בכל הערוצים. כל העיתונאים ש״דואגים״ לעיתונות חופשי איפה הם כעת? ממה הם פוחדים?? האג׳נדה חשובה ביותר מעיתנאות חופשית ומניקיון מערכת המשפט
    סגור
  • 159.
    לא יעזור לנאשם ב3 תיקים
    דוד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם זה נכון רק מוכיח שההפגנות מול ביתו של מנדלבליט היו מוצדקות, הוא גורר רגליים לטובת הבוסים העבריינים שלו
    סגור
  • 158.
    "חשפה"...חחח
    דוד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מישהו הניח לפתחה "מסמך" שכולל פרטי הקלטה אבל הקלטה לא שמענו... וכל זה במקרה ערב פתיחת משפטו של הנאשם ב3 תיקים והחשוד באישור מכירת צוללות אסטרתגיות למצרים להגדלת רווחיו של דודו ספק הפלדה לטיסנקרופ
    סגור
  • 157.
    חיסיון
    יורם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם חסון פרסמה חומר חסוי שבג"צ אסר מגיע לה ללכת הביתה .
    סגור
  • 156.
    לא יאומןןןן !!!!!
    יהודי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרצופה של המדינה..
    סגור
  • 155.
    עיתונאית אמיצה וגיבורה!!!
    רעות 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אילה, כל הכבוד לך!!! מחזקת את ידיך!!!
    סגור
  • 154.
    עכשיו חגידו שסיקור אמת הוא סיקור אוהד
    צביקה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברים אתם מתחילים להבין שחבילת מושחתים תפרה תיק והתקשורת חיה ממנו 5 שנים. כשסוף סוף קמה עיתונאית הגונה כולם מנסים להשמיד אותה. בייחוד אלו שהפררליטה הידועה אמרה להם אם תפתחו לי את התיק כולכם תיפלו
    סגור
  • 153.
    חונטה שולטת
    שפוי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעניין מה יש לכל האברמוביצ'ים מN12 הדו פרצופיים בלשון המעטה לומר על הפצצה שהטילה איילה הגיבורה!
    סגור
  • 152.
    קלטות של יועץ ממשלה
    שמעון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בה יש לומר הלל לעתונאית איילה אשר חשפה נושא חשוב קלטת שלי יועץ משפטי ממשלה מעורב על בהחליטה פרשת גבי אשכנזי עם הרפז זיוף מסמך עכשו יצא המרציע מהשק לא יתכן לא יתכן פרקליט צבאי מנסה להתערב לטובת קצין בכיר למחוק תיק חקריה לכן עליו לעשות חושבים
    סגור
  • 151.
    איילה
    דור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מעניין למה עכשיו נזכרת בפרשה.
    סגור
  • 150.
    אכיפה סלקטיבית מדינה מושחתת!
    יהודי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אכיפה סלקטיבית בררנית! מדינה מושחתת!
    סגור
  • 149.
    מכמה מילים היא מסיקה מסקנות מאין לה על נושא דברו (ל"ת)
    אובססיה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 148.
    טול קיסם
    מיכאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד שמנדלבליט וחבורת "שלטון החוק" אומרים לנתניהו: "טול קיסם מבין שיניך, (יאמר להם), טלו קורה מבין עיניכם"
    סגור
  • 147.
    מדינת איפה ואיפה
    פטריוט 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אין חדש תחת השמש..להם מותר הכל..מבחינתם הם תמיד מעל החוק..אסור לדבר אסור להגיד מילה ..דרכים של חונטה מזוהמת..שולחים שליחים לאיים על עיתונאית מעולה..לא יאומן! וועדת חקירה ממלכתית לאלתר!!!!!!
    סגור
  • 146.
    אין עליך (ל"ת)
    אא 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 145.
    להתעורר
    פטריוט 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הטלת פצצה שחייבת להרעיד פה את אמות הסיפים !!
    סגור
  • 144.
    איילה . יישר כוח. העם איתך תהיי בטוחה (ל"ת)
    ליאת 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 143.
    כל הכבוד לאיילה חסון!
    פטריוט 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עכשיו אנו רואים עוד פעם עם מי יש לנו עסק ..במדינה מתוקנת אותו מנדלבליט היה מזמן יושב בחקירה במשטרה אבל פה יש חונטה ששולטת ..להם מותר הכל לרמוס את החוק כי לדעתם הם מעל לחוק..יש לעשות בדחיפות ניקוי אורוות במדינה הזאת!! זה רק מראה שהזוהמה והריקבון חוגג בצד השני..אבל להם "מותר" הכל..וכל מי שיגיד מילה הוא מסית מדיח ומסוכן..יש לפתוח מיד בחקירה..כל הכבוד לאיילה חסון! גיבורה ואמיצה !
    סגור
  • 142.
    דיקטטורה של מושחטים
    יוסף 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וואו וואו וואו סוף העולם. מזעזע!!! עבריין ממדרגה ראשונה. ועכשיו הוא דואג לפטר את איילה. אני תוהה אם אנחנו בישראל או באירן והאם מי שממונה על החוק כאן זה מנדלבליט או חמינאי.
    סגור
  • 141.
    איילה חסון -היא היחידה שמעניינת בערוץ13 (ל"ת)
    Is 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 140.
    חזקה
    יחיאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איילה תהיה חזקה נגד הנגיף הזה אביחי היועץ אדם ערמומי ושקרן הוא צריך לעוף מהתפקיד וללכת לשבת בביתו איילה הם קרטל יהיה לך קשה אבל אנחנו איתך את תנצחי את הכנופיה הזאת
    סגור
  • 139.
    בכל עלילות שווא של הימין
    ץ 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תומכי נתניהו יעשו הכל
    סגור
  • 138.
    תגובתי למו דוג ראש קטן
    אור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרשה 10 שנים יושבת לאנשים בבטן ובראש היתה אמורה לצאת לאור אך כיון בגלל אנשים בפרקליטות ובמשטרה בוודאי השתיקו הכל ואיך עשו זאת התעסקו באחרים. ואת ממשיכה לשחק אותה ראש קטן ו... ונדמה לך שתמשיכו להסתיר ולטייח. זו רק יריית הפתיחה לפרשה זאת מי כמוני מה יש שם!!!
    סגור
  • 137.
    מאין היא יודעת על איזה נושא דיברו? (ל"ת)
    בעלה שי נשר. 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 136.
    אילה נופלת כפרי בשל לידיו של ביבי. ומהצד,היא רוצה תשומי
    אליהו 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ולמה בחרו באילה, נו כי היא אהבלה
    סגור
  • 135.
    עוד עיתונאית שחברה לתומכי הנאשם בפלילים
    אדושם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הצדקנית הצטרפה רשמית למחנה שתומך בביטול המשפט וכליאת הפרקליטים והיועץ המשפטי
    סגור
  • 134.
    שחיתות
    דניאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זו הבעיה במדינה שלנו שהשחיתות כל כך משורשת באנשים.שכאשר בן אדם חושף אותו הוא נהפך להיות קורבן.פשוט לא יאמן.
    סגור
  • 133.
    איילה חסון- מהממת ומקסימה. אין עלייך.
    איריס 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    איילה, אל תשימי לב לכל עברייני השמאל שכל העת מנסים להציג את הימין עבריינים. יש צבא של אנשים שממש ממש אוהבים אותך, על האצילות והאמינות שבך. את ממש מקסימה.
    סגור
  • 132.
    איילה חסון
    ירון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    העיתונות והמדיה הם" שמאל"- אז ברור שמנדלבליט ואשכנזי נחשבים אצלם כחפים מפשע למרות היותם כאלה ע"פ פירסומים
    סגור
  • 131.
    איילה חסון
    אבי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יישר כח ידעת שזה מה שקורה בממלכת המשפט הקרובה ועם אומץ לב והרבה חכמה הוצאת את זה עכשיו נראה את השופטת חיות משתווה לך פותחת את הכספת של מערכת המשפט רק צריך לחסן את העם מנחשים לפני שפותחים
    סגור
  • 130.
    איילה שמרי על עצמך והיי חזקה
    מעריץ את איילה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שלא יעזו לגעת בה
    סגור
  • 129.
    פרחחי השמאל גרןעים מכל אספסוף שולי
    מלכה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כתבתבי ערוץ 12 צריכים ללמוד הרבה עד שיגיעו לקרסוליה של איילה חסון היא עולה עליהם עשרת מונים במקצועיות התבונה ביושרה ,יושבים כתבתבי חצר עלובים רדודים ופחדנים !! כל נפיחה שיצאה אודות הכפשת ביבי ,גרם לתהודה גדולה ודרמטיות מוגזמת של גיא פלג העלוב והרדוד, שכר מאבטח וילל שהוא מאויים ,איזה פאטתי האיש הזה
    סגור
  • 128.
    גיבורה אמיתית
    חנה מתתיהו 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אילה חסון, את לביאה. חזקי ואמצי! וה׳ ישמור אותך ויברך אותך
    סגור
  • 127.
    למה עכשיו
    אופקים ושדרות 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נגיד שזה נכון . כי בימים אלה אני לא מאמין לאף אחד . למה עכשיו.. איפה היתה .. מה .. למה .. שבועיים לפני המשפט של הביביהו .. שבחר במנדלבליט .. מה... הגונב מגנב פטור !!!!!!!!
    סגור
  • 126.
    בלפור פרודקשן
    אור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזו גדולה! תזמון מופלא בסיוע בלפור ועושי דברה לקיעקוע השחפצ של ביבי. מיד עם ההדלפה המקרית , כאמור, ההתקאבנות מפני הממסד שכבר נמק בבית אבות . כמו נתניהו התמנון השולט , היא קרבן. בטח גם סגל קרבן , ריקלין? זקני מפאי מחזור שבעים וארבע אורבים בפינות עם נבוט....
    סגור
  • 125.
    נו באמת עד שיש אמת גם לא בסדר
    ברקו 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כולם שווים בפני החוק ....
    סגור
  • 124.
    איילה חסון- מהממת ומקסימה. אין עלייך.
    איריס 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    איילה, אל תשימי לב לכל עברייני השמאל שכל העת מנסים להציג את הימין עבריינים. יש צבא של אנשים שממש ממש אוהבים אותך, על האצילות והאמינות שבך. את ממש מקסימה.
    סגור
  • 123.
    איילה חסון הגדולה מכולם
    חיים 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גברת איילה חסון האומץ ונחישות והקרבה להוציא את האמת ולא קשור לצד זה או אחר של הפוליטיקה את מראה את הדו כיווני ולא חד סטרי תהיי חזקה הדרך הנכונה אתך ועם הרבה מהעם
    סגור
  • 122.
    פרסמה מידע שמישהו טרח להביא לה, וזה בסדר
    אין שם תמימות 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ברור שאינטרסנט העביר המידע חיסון, ואולי ידע למה בחר בה . משעשע שאינטרס של אהוד ברק מתחבר לזה של bb
    סגור
  • 121.
    חסון למען ביבי. שמה רגל גסה בכדי להפיל את מנדבליט (ל"ת)
    תיקי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 120.
    איילה חסון הההה - עיתונאית !!
    דליה הלר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יישר כח אהובה על כל העם !
    סגור
  • 119.
    ענקית
    איילה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איילה חסון את ענקית תמשיחי כי מי שמתנהג כמוך תמיד מנצח את היחידה אם ביצים סליחה שאני אומר כך בועז גולן הייתה חייב לנהוג כמוה
    סגור
  • 118.
    אישה מדהימה איילה חסון . אוהבים אותך כולם
    קזימודו 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חיזקי ואימצי אישה יקרה .
    סגור
  • 117.
    הגיע הזמן להורדת המסיכות
    שמשון-ק.גת 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשי השמאל ה"נאורים" צאו להפגנות בהמוניכם לגילוי האמת בפרשה זאת. אתם שחשוב לכם הצדק והנאורות (גם לנו אנשי הימין) חייבים לדרוש לגלוי האמת. *ישר כח גדול לאיילה חסון.
    סגור
  • 116.
    איילה
    יעקב 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איילה חסון תמיד נתנה טיפים לנהגים מוניות, נעים היה להסיע אותה
    סגור
  • 115.
    כל הכבוד לאיילה חסון
    שערוריה . 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מדובר ברעידת אדמה של ממש . כולם מושחתים . תפרו לביבי תיק .
    סגור
  • 114.
    איפה שומרי חופש הדיבור.
    עזריאל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הייתי מאוד שמח לדעת שכל קצווי הקשת הפולטית, יביעו את דעתם, בנושא זה. בפרט הייתי מעוניין לשמוע את הצד השמאלי של הפוליטיקה. עוד דבר תמוהה, איך זה שאין חשיפה, דיבור, בשאר כלי התקשורת. הדממה הזו מרעישה, כאלף כתבות. הגינות לפני הכל.
    סגור
  • 113.
    תקשורת במיטבה!
    nisim nisim 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איילה!!! הגונה ישרה אוהבים אותך??יישר כח
    סגור
  • 112.
    חסון היא המיץ של הזבל
    טל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    היא משדרת הדלפות מבלפור לא יעזור לך המושחת הנאשם בפלילים יקום על רגליו
    סגור
  • איילה
    מור 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם התבטית כך, סימן שאתה מאוד מוסרי,הה ,הפוסל במומו פוסל,,
    סגור
  • 111.
    חסון
    איילה חסוןמר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איילה חסון אשת תיקשורת עם נטיה לשמאל עכשיו כשבעלה הוא איש שעובד עם נתניהו והיא לא רוצה להתפס כאשת שמאל החליטה להלחם את מלחמת הרקוב מבלפור ולסייע בידו להמלט מעונש היום כשנתניהו הפיל פצצה גרעינית על מערכת המשפט על המשטרה והפרקליטות יש מי שעוזרים לו אוחנה ברדוגו רקב סיבוני אמסאלם וכן תנא מסיעה ממקום לא צפוי האצילה האיילה שלנו יש לביבי כבר כמעט כמעט חסינות כמעט ועכשיו יש לו גם את חסון
    סגור
  • 110.
    מנדנבליט חברנו (ל"ת)
    איתמר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 109.
    איילה חסון (ל"ת)
    איתמר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 108.
    איילה חסון (ל"ת)
    איתמר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 107.
    מצדיע לאיילה חסון התותחית!! (ל"ת)
    גדי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 106.
    מנדלבליט עבריין, שמתחבא מאחורי צו איסור פרסום (ל"ת)
    עורך דין 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 105.
    מנגנון משומן של תחקירנים נובר ברפש
    אבי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נתניהו מפעיל מנגנון משומן של עשרות תחקירנים, וכותבי טורים מטעם כד ילהכפיש, ללכלך, לרמוס את כל שומרי הסף. כבר עכשיו פועלים לאסוף מידע על השופטים המיועדים לשבת בדין . בעוד שבוע, אם משפטו לא יידחה שוב פעם נתחיל לקבל מידע מלכלך עלצהשופטים. והכל בשם חופש העיתונות.
    סגור
  • 104.
    לכאורה מתנהגת כמו ביביסטית. שתפוטר! (ל"ת)
    אלי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 103.
    טביעת אצבע של הנאשם בפלילים
    טנא 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כדי להמלט ממשפט נתניהו אינו בוחל בדבר.
    סגור
  • 102.
    מצדיעה לך !!! (ל"ת)
    ניצן 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 101.
    עיתוי מוזר מאוד
    דון קורליאונה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכל טוב ויפה אבל "קצת" מוזר העיתוי, לא? נתניהו מינה את מנדלבליט למזכיר הממשלה וליועמ"ש אחרי כל הסיפור הזה. מה, אז זה לא היה בעייתי?
    סגור
  • 100.
    תגובה
    מ 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלוואי וירבו כמותך בישראל. שעוד עיתונאים ינקו איתך יחד את הלכלוך. מי שאומר זה פוליטי כנראה לא יודע מה זה צדק. לכן רוצה להמשיך ולהסתיר את האמת במסווה של "פוליטי" דיי נמאס מהשחיתות של הפרקליטות והיועץ הפושע. "אל תדאג גבי. העזור לך . גבי למנדל" גם המפכ"ל איתנו" איזה זבלות של אנשים יושבים "עלינו" מוציאים חברים מכלא. ורודפים אחרי מי שחפץ ליבם. לחקירות ופרסום החקירות. זה מותר ויש עוד עוד.
    סגור
  • 99.
    למה האזנת סתר ? מי קבע ?
    אש יהודה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי אשכנזי ביקש להפסיק את ההקלטה ולא הפסיקו - מי אמר שביקש ? מי אמר שבכלל מותר לו לבקש ? תירוץ מצוץ לגנוז הקלטה מפלילה ולסגור תיק - עברייני צווארון כחול-לבן בגלימות שחורות.
    סגור
  • 98.
    איילה חסון
    רפפורט 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ככה התנהגו בשנות ה50/60 מה לא מוצי חן בעניהם מיד מפטרים!! לכן צריך להקים זעקה גדולה! לא יתכן שראש התביעה הכללית לא דובר אמת וגם משבש חקירה לא יסולח לו.
    סגור
  • 97.
    קצר בתקשורת
    רפי דרום 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אותה סיבה שגרמה לנתניהו לפתע להגיש תלונה במשטרה על איומים נגד בנו המסכן ,גרמה לשר המשפטים לבקש בדיקה בעניין שניבדק בעבר וגרמה לסירובו של הצדיק מבלפור לקיים שידור חי של המשפט ,אותו שידור חי שהוא עצמו ביקש. אלו רק 3 אליהם ניתן להוסיף את העליהום על המשטרה הפרקליטות והשופטים. הנחת המוצא של הצדיק מבלפור שככל שיעסקו בשבועיים הקרובים באלו שחקרו והגישו נגדו כיתבי אישום רוב הסיכויים שניתן יהיה לדחות את משפטו בעוד כמה שנים.
    סגור
  • 96.
    ביזיון אם זה היה איש מהימין היה מגיע לכתבי אישום
    ליז 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די הופתעתי שאילה חסון הוציאה חאור את השחיתות של מנדלבליט אשכנזי ומעל המשטרה בדרך כלל נעיתונאים השמאלנים מכסים שחיתות של אנשי שמאל אבל כפי שגיליתי אילה חסון כבר עשתה זאת מספר פעמים וחשפה שחיתות ואני מורעדה את הכובע בםניה שאפו אילה השאלה לאן זה יגיע כי חייבים לתת את הדין כל המושחתים ולא רק ביבי ןכולם מודחתים תאמינו לי
    סגור
  • 95.
    פרחה מצויה ובעלת אינטרסים
    נון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לצערנו, כל דיווחיה הם אינטרסים של מישהו מאוד מסוים. מה דחוף להעלות שוב את הנושא ? מי מעוניין בזה ?
    סגור
  • 94.
    פרחה מצויה ובעלת אינטרסים
    נון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לצערנו, כל דיווחיה הם אינטרסים של מישהו מאוד מסוים. מה דחוף להעלות שוב את הנושא ? מי מעוניין בזה ?
    סגור
  • 93.
    כל הכבוד זאת עיתונאית אמת! (ל"ת)
    מוטי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 92.
    מנדלבליט
    ביל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קומבינת הפוץ לנגד עינינו וכולם שותקים משמאל כי זה לא על נתניהו זריך להתפטר מיד ולהעמיד לדין בחסות שימוע כל זאת עים פירסום החומר המפליל
    סגור
  • 91.
    עיתונאית ותיקה ומנוסה מיתממת ,
    אריק 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה עכשיו למה שבועיים לפני פתיחת משפטו של הנאשם מבלפור למה חיכית 10 שנים אחלה חשיפה הקלטת, התיזמון מסריח בעיניי.
    סגור
  • 90.
    פוליטיקה
    אני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל התקשורת הם שמאל לא רוצים נתניהו הם יעשו הכל בכדי שנתניהו ייפול. אבל הם לא יודעים שנתניהו ישים אותם בכיס הקטן שלו. תקשורת אסון למדינה ומחש גם אסוו שהוא מגן על השוטרים האלימים
    סגור
  • 89.
    איילה חסון פועלת לטובת נתניהו
    רחל 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה המניעים שלה לפרסם קלטת חסויה שבועיים לפני משפט נתניהו?
    סגור
  • 88.
    לא נראה אמין... נראת כתצומית!
    אני 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מילים כמו ראיית זהב ועוד עושות את ההיפך..
    סגור
  • 87.
    איילה חסון פועלת ממניעים פוליטיים
    רון 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וכל זאת לעזור לביבי נתניהו ושלא יגידו שפעלה כעיתונאית. הימין מריע לה.
    סגור
  • 86.
    נתניהו עובר זובור בתקשורת כל ערב ואף אחד לא מאוישים.
    אדי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השחיתות והסכנה לדמוקרטיה נעוצים בקומבינה הבזויה למינוי שופטים והפרקליטות. כל הזמן מסיתים את האשם לעבר המפלגה הגדולה בראשות נתניהו. אפילו הבלוף הגדול " רק לא נתניהו" נחשף בעזרת אשכנזי, פרץ ,שמולי וגנץ.. אזז... שלא יעבדו עליכם! שאפו לאיילה חסון..
    סגור
  • 85.
    לכי הביתה. תתביישי.לך....
    רחל 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פתאום כל הנשמות.הטובות נזכרים אחרי עשר,שנים. הכול בגלל משפט ביבי..... מפגרים....
    סגור
  • 84.
    איילה חסון על הכבוד (ל"ת)
    איציק 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 83.
    בהחלט מגמתי.
    קורין 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שחיתות בכל מקום אסור שתהיה. כאשר איילה חסון בשנים האחרונות יוצאת רק נגד השחיתות בפרקליטות ואילו השחיתות השילטונית לא מפריעה לה זו בעייה.
    סגור
  • 82.
    מגעילה אחת. משתפ"ית של אוחנה
    יעלה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביבי ושלוחיו בהיי, ועושי דברו עולצים.. התקשורת שמאלנית???
    סגור
  • 81.
    פרשת אשכנזי מנדלבליע
    מיכאלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת רעידת אדמה מישום שזה לא רק מנדל בליט זאת מדובר בבכירי הפרקליטות וחלק לא קטן של שופטי בתי המשפט הבולט ביניהם היום הוא שופט העליון מני מזוז שדחף את מנדל בליט להכנס לנעלי פרקליט המדינה. שי ניצן סחט את מנדל בליט על מנת להפליל את נתניהו ואני לא אפרט פה את דרכי הפעילות כמו הדלפות ו סחיטת עדים. שי ניצן ראה עצמו כמועמד לבית המשפט העליון על גופתו של בנימין נתניהו. צריכה לקום ועדת חקירה ממלכתית על מנת להציל את מעט מהפרקליטות שאינם נגועים
    סגור
  • 80.
    איילה חסון (ל"ת)
    אהרון פרץ 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    מצדי שיפטרו אותה. ביביסטית לכאורה (ל"ת)
    נועם 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 78.
    חסון
    איש 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישר כח אילה חסון.אומרת אמת.כל הכבוד.יש צדיק בסדום.
    סגור
  • 77.
    עד לאן נגיע??
    כוכי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגיע הזמן לפוצץ את המורסה...מגיעה לנו רשות שופטת נקיה! איך אפשר לתת אמון בבית משפט עם התנהלות בעייתית כזו...אותי הנושא הזה מדאיג ממש!
    סגור
  • 76.
    איילה חסון
    טל ויסמן 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו ניזכרתי? מה לא יודעים שאשכנזי פושע? אם זה בשביל להוריד את ביבי אז הכל מותר לכם? גועל נפש פן
    סגור
  • 75.
    השחיתות מקיפה את כל ההנהגה. אשכנזי ביבי ובגצ מנהל את הכ (ל"ת)
    א 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    איילה חסון
    אזרח 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איילה חסון אובייקטיבית , כמו שהיא מפרסמת דברים נגד הימין ככה גם עכשיו רק נגד השמאל! אסור לה לפחד להיות אובייקטיבית!!!
    סגור
  • 73.
    לחזק את איילה
    רונית 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם ערוץ 13 יפטר את איילה הוא יוחרם עד לסגירתו
    סגור
  • 72.
    צל"ש גדול לאיילה חסון, על גילוי אומץ וגבורה מול התשקורת
    עמיר ישראלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם זה נכון, ואני בטוח שכן, אז מנדבליט סיים את הקרירה, ושיצא לפרישה. ואם כל עולם הקשורתי ידע, ומערכת המשפט כולל העליון שתקו, והמשטרה התעלמה.. אז הריבון, כל האזרחים ימין ושמאל חייבים לעמוד על הרגליים, ולהשמיע את קולם, אחרת אנחנו מאבדים את צלם האנוש שלנו.
    סגור
  • 71.
    אילה חסון
    משה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילה תמשיכי בעוז אל תשברי את הפה והידיים שלנו תודה רבה לך יקירה
    סגור
  • 70.
    את ההקלטות של אפי נווה מותר לפרסם? (ל"ת)
    רביב 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 69.
    איילה, הקול השפוי בחדשות 13 (ל"ת)
    גיא 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 68.
    איילה תמשיכי כך כל הכבוד. (ל"ת)
    עיתונאי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 67.
    עברה עבירה שתשלם, (ל"ת)
    רוני 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 66.
    תאוות השמאל לפגוע בביבי גרמה לו לעיוורון מוחלט
    אזרח הריבון 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השמאל האלגנטי המשכיל יפה הנפש, נפלו בפח הזבל השחור משחור, רק מתוך הרצון לפגוע באדם, שאולי טעה, אבל מחזיק את המדינה ביד רמה עשרים שנה, האם מישהו רואה היום אדם מתאים יותר מביבי להוביל את המדינה.
    סגור
  • 65.
    תבדקו את המניעים שלה
    איילה חסון בלוף 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עיתונאית מיותרת בחדשות 13. מהדורת שישי כישלון וגם המטה
    סגור
  • 64.
    אחלה כתבת .
    יוסי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חשיפת המושחתים מדאיגה את הזויי השמאל .
    סגור
  • 63.
    חסיפה
    אמפי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יועמ"ש מושחת שנימשך באוזניים על ידי שי ניצן והפרקליטות כל הדרך לתפירת התיק נגד ראש הממשלה. הפרשה הזאת חייבת להחקר לעומק וללא יוצא מהכלל. אנשים מדברים על מערכת שבדרך לתפירת התיק לראש הממשלה חברו להם כוחות רבים.כגון שי ניצן ליאת בן ארי הפרקליטות ביכללה, צמרת המשטרה רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה עדי מדינה שאוימו,בן שהפרקליטות חותמת איתו הסכם שהוא יקליט את אבא שלו שעצור בפרשה. הבן ניכנס עם מכשיר הקלטה לחדר של הע"ד ששם החדר אמור להיות סטרילי והבן מבקש מהאבא ליפתוח על ראש הממשלה בכדי שהבן ישתחרר, האב אומר לבן אני לא ישקר כואב לי שאני לא יכול לעזור לך אך ראש הממשלה לא הציע לי מעולם שוחד. לעד מדינה אחר מכניסים אשא שהיה לו איתה מערכת מחוץ לנשואין. העד ניכנס לפחד ואז נישבר ומזמר להם את מה שהם רוצים לישמוע.אם כל זה לא מספיק לכם אז תקדים משפטי ששי ניצן מגיש נגד ראש הממשלה שלא קיים בשום מדינה מערבית ודמוקרטית מאז ומעולם. סיקור אוהד שמעתם היה לנו סיגרים מחברים חמגישיות ולבסוף הם נתנו הדרן סיקור אוהד.
    סגור
  • 62.
    ממש לא גדולת העיתונאים
    סימה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חסרה לה החכמה שדרושה לעיתונאים כדי להבין שהם לא יודעים הכל. קצת צניעות.
    סגור
  • 61.
    איילה חסון
    שאול 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישטרה שמירה על מגלה השחיטות
    סגור
  • 60.
    מעניין מאד את מי משרתת אילה חסון ממד לפני פתיחת משפט נת
    מעם, תל אביב 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ך
    סגור
  • 59.
    כל הכבוד איילה.נאמנה למקצוע.הצליחי
    גלית 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל הכבוד לאיילה חסון.כל השאר המתקראים עיתונאים בוגדים במקצוע.נמושות.
    סגור
  • 58.
    עבריינית לכלא - הפרה צו איסור פרסום
    אלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל עבריין כמו איילה חסון יחליט מה טוב לו, בדיוק כמו אדלשטיין צו זה מתאים לו צו זה לא כך גם העבריינית איילה חסון
    סגור
  • 57.
    הטיימינג שלך מוזר... וכבר נאמר לך זו>>
    הומלס 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האזנת סתר מה לא מובן לך זה לא פלילי עד כדי כך... בנוסף בג"ץ בדק וזיכה... מה הבעיה נתניהו הבטיח לך....
    סגור
  • 56.
    פירסום
    אזרח 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שמפרסם חומר שחל עליו צו איסור פירסום מגיע לו להענש
    סגור
  • 55.
    מנסה לפגוע במחנה שלנו. הגיע הזמן לפתוח גם לה תיק (ל"ת)
    קבו 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ל-55
    Ilan 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה נשמע באמת ובתמים כדובר רישמי של המחנה שלך(השמאל ב"מיטבו"), אני מאמין שתגובתך משקפת את הלך הרוח ו"השיטה" של השמאל, מנסים לפגוע בנו(מנדלבליט), קדימה בואו נפעיל את המערכת, מכריז על נוהל חירום, ונתפור לה תיק. נ.ב מודה לך ומעריך מאוד את הכנות ..
    סגור
  • 54.
    פרשת המןדבליט (ל"ת)
    אהרן דרעי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    כל הכבוד איילה
    גבי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סוף סוף מישהי עם ביצים . תמשיכי בחשיפה , נערי השטיחים כדי שנמצא את העקרבים .
    סגור
  • 52.
    תגובה לדברי איילה חסון
    נילי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איילה חסום חשפה חומר חסוי תוך כדי שהיא אומרת אני עוברת על החוק. יש לה אולי את הגב המשפטי של ערוץ 12 אבל כל אדם אחרמן השורה היה משלם על חשיפה כזו בתביעה. נראה שאיילה חסון איינה עוסקת בשאלה היכן תקוע תיק הצוללות ומדוע . מה עם חקירת המניות. איילה חסון נראית ונשמעת חד צדדית
    סגור
  • 51.
    איילה חסון - דוגמא לעיתונות אמיתית
    g 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העיתונאים מטעם ואלה שמזנים אותם נעים עתה על כיסאותיהם בחוסר נוחות. איילה חסון , עיתונאית אובייקטיבית שאינה מוכנה ללכת עם הזרם שמאפיין את העיתונאים מטעם שעובדים בשיטת "שמור לי ואשמור לך". אם ירימו עליה ויסתמו לה את הפה , זו תהיה סופה של העיתונות האמיתית. איילה חסון הינה מודל לחיקוי.
    סגור
  • 50.
    גלנט
    עמי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חסון למה את לא מדברת על פרשת גלנט ששיקר לכולם בפרשת הקרקעות איך הוא שר
    סגור
  • 49.
    איילה חסון
    דידייה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם רוצים לפטר אותה זה רק בגלל שפוחדים ממנה איילה היא עיתונאית מהזן של יעקוב אחי מאיר שאם היא תפוטר ישארו רק כלבלבי החצר
    סגור
  • 48.
    בזיון
    יורם 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם החומר חסוי ובגצ אסר על פירסומו מקומה של חסון בכלא.היא פוחדת שיפטרו אותה מערוץ 13 ומוכנה לעבור על החוק אולי זה יכול לעזור לה .מאז בראון חברון היא לא שווה את המקום שלה ב 13.ללכת הביתה עברינית .
    סגור
  • 47.
    יישר כוח איילה
    מיכל 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לך איילה על הפרסומים שלך בעניין הקלטות מנדלבליט. היה ראוי שגם הרשתות האחרות יאירו סוגייה זו וידחפו לגלות מה היה שם.. זו שליחותה של התקשורת.
    סגור
  • 46.
    חסיון
    יורם 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם יש חסיון על פרטי פרשה כל שהיא ואם עיתונאי מפרסם זאת ,מימין או שמול שמשלם את המחיר .!!!
    סגור
  • 45.
    איילה חסון
    דניאל 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איילה חסון בשרות המושחתים מבלפור
    סגור
  • 44.
    מטייח גם את חקירות ביבי
    מנדלשליכט 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא מושחת ! מינה אותו מושחת ! הוא ניסה כמיטב יכולתו לסייע לביבי וביבי קיבל אצלו הנחות מעל ומעבר. צריך לפתוח ולחקור הכל !!
    סגור
  • 43.
    מפיה
    אלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקוזה נוסטרה משפילה מבט ניכח ההתנהלות של קביצת העברינית הזו.תם שואל, למה החיסיון אם אין חומר מפלילל???? אם אין חומר מפליל
    סגור
  • 42.
    החשיפות
    איתן הלוי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי היה ברור כשמש בצהריים שהייתה כאן קנוניה מכוערת בדיוק כמו בסרט "חוות החיות "איילה, קבלי שפו גדול גדול
    סגור
  • 41.
    אם יפתרו אותה
    אבי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לארגן מימון המונים שתקבל משכורת מהעם. מגיע לה כל הכבוד
    סגור
  • 40.
    היא קיבלה את החומרים ממשהו שהיה שר ביטחון
    ישראלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגר גם בירושלים וגם ליד הים בוילה ויש לו אינטרס לפוצץ את הסכם הקואליציוני . לא עיתונאית ולא נעלים ,רק שליחה של אותו איש .
    סגור
  • 39.
    אילה חסון
    גני סופי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש ,שערוריה ,מה שקורא ומפחיד ,ועצוב לשמוע על תקשורת מסוימת שמגויסת וצריך לקום ולהוקיע זאת!!!
    סגור
  • 38.
    ערוץ 13
    ניסים 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגללה ובגלל שהיא לא לוקחת צד למרות שנראה לי שהיא תומכת בשמאל אני רואה רק ערוץ 13 אין סיכוי שערוץ 12 יהיה אצלי בסלון
    סגור
  • 37.
    אישה עם אומץ
    ניסים 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האישה היחידה עם אומץ בתקשורת ואי אפשר להגיד שהיא חובבת ביבי
    סגור
  • 36.
    עיתונאית למופת. כל הכבוד
    Savid 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעידן של עיתונות ירודה וכתבי טלויזיה רדודים ומטעם אילה חסון הינה מסוג העיתונאים שמניעה תהליכי תיקון חשובים ביותר הלוואי עוד הרבה איילה חסון כ
    סגור
  • 35.
    אפוא כל העתונאים.אף אחד לא מעז לפרסם את כל הזוועה עם פר (ל"ת)
    יונית 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    להעיף אותה מיד.לא רואים ערוץ 13 בגללה. (ל"ת)
    יוסי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    עוצמה של עיתונאית
    חזיזה ויקטור 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איילה אני אחד מהצופים הרבים שמעריצם את עבודתך בערוץ 13 וביכלל אני וסביר להניך עוד אחרים ברגע שאת עולה לשדר אים ברדיו או על המירקע אני מיד עובר לערוץ שאת משדרת גם אים ישנה תוכנית חשובה שאני אוהב ליצפות פשות ליראות אותך וליצפות זו חויה את מעבירה את השידורים שלך בצורה מעוררת אצילות שראויה לדומה בכל הנושאים בימיוחד בערב שבת ואחרים מעמיתך העיתונאים ילמדו ף
    סגור
  • 32.
    תגובה לדברי אילה
    דליה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את אישה מדהימה אין כמוך העם איתך תהיי חזקה
    סגור
  • 31.
    אילה חסון
    דליה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את אישה מדהימה ניכרים דיברי אמת העם מצדיע לך
    סגור
  • 30.
    אל חשש
    איילה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הערוץ הטוב ביותר במדינת ישראל הוא ערוץ 20 והוא ככפה לידייך המבורכות. בערוץ זה נמצאים האמיצים באמת.
    סגור
  • 29.
    לוחמת חופש ישראלית
    צחי אקסלרוד 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרס ישראל לאיילה חסון לוחמת החופש ז'אן דארק הישראלית לוחמת ללא חאת נגד כל התקשורת השמאלנית שכל דבריה אמת וסופגת איומים בלי הפסקה בכיתי יחד איתה בסוף הראיון
    סגור
  • 28.
    אילה חסון
    דליה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריכה לקבל פרס ישראל
    סגור
  • 27.
    אילה חסו
    דליה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תותחית שימרי על עצמך מושחתים
    סגור
  • 26.
    עמית סגל הצבוע
    שרון 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אל תשחק אוביקטיבי וע יני אתה ממש מגויס לביבי .הלא בזמן ההוא מנגלבליט ימני בן יצני מסוהה עם נתניהו...ואשכנזי בעלל לא בפוליטיקה !! ואתה בטוח ידעת על הכל .אז באיזה שמחה עליתה על העגלה
    סגור
  • 25.
    איילה חסון
    יהודי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד על האומץ כדי פעם אחת לחשוף את הפרשה הכי אפלה. מי שלא עשה כלום אין לא ממה לפחד אבל בפרשה הזו כולם מפחדים.בושה וחרפה אך הוא שומר על ההקלטות בצורה חולנית מה יש לך להסתיר?????
    סגור
  • 24.
    איילה עיתונאית משכמה ומעלה!
    ציפי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תחששי כל הכבוד לך!!!
    סגור
  • 23.
    אם כך ברור - איילה חסון בשרות נתניהו
    עידו 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כבר שנים ניתן להבין עד כמה איילה חסון מוטה לכיוון של נתניהו ומשרתת אותו. למה? בוודאי יש לה תשובות מעניינות לשאלה הזו ואולי גם בהיבט האישי.
    סגור
  • 22.
    כל הכבוד איילה חסון! (ל"ת)
    ישראלי יהודי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    חסון עיתונאית דוגרית
    ליאון 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ערוץ 13 ערוץ תוכן לעומת 12מלא שקרים ולא אמין.
    סגור
  • 20.
    שקיפות שקיפות ועוד הפעם שקיפות פשוט לפרסם
    אסורה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנדבליט ואשכנזי תיבת הפנדורה בוערת ובסוף תפתח.
    סגור
  • 19.
    מי שיפטר את איךה חסון ימודר מהציבור ולא יזכה לצפיות
    מירי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הכבוד והאומץ לאילה חסון. איפה שאר העיתונאים איפה התקשורת. בושה וחרפה למדר את אחת העיצונאיות הכי אמחתית כנה ורגישה. אוהבים אותך איךה חסון
    סגור
  • 18.
    מענין בעבר היא ניכנסה בביבי לא דרשו לפטר אותה
    בני 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת היא מיקוצעית וישרה ויודעת לנהל את הדיון ביד רמה וצריך כמותה בטלויזה ובתקשורת עיתונאית אמיתית
    סגור
  • 17.
    הפשע המאורגן
    דני 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שי ניצן וחבריו הרסו את מערכת המשפט.מאפייה הכי מסוכנת שקיימת תשאלו את זדורוב.
    סגור
  • 16.
    על תפחדי מהם הם מתחילי להראות את פרצוף המאפיה שלהם
    Z עליהם 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לך על תפחדי הם לא יוכלו לעשות לך כלום טוב שאת מפרסמת שאינו עליך כך פועלים סחטנים אבל אם מספרים את זה בגלוי הם מפחדים לעשות משהו אם בית מפחדת לספר שמאימים עליך הם היו פועלים
    סגור
  • 15.
    אילה חסון
    רבקי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאית ברמה כזו רק הקדוש ברוך הוא הגדול יכול לפטר
    סגור
  • 14.
    זה השמאל.עבריינים מהשורה הראשונה
    שוש 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    76 31
    בחסות הפרקליטות והמשטרה ,למה את ההקלטות של אפי נוה מותר להפיץ ,ושל חבורת העבריינים לא.
    סגור
  • נחמיא
    שוריא 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך קיפינימט 64 כל סירחון של הליכוד אתם טוענים זה השמאל יש צדק מעל השמאל ו ליכלוך הליכוד
    סגור
  • מלאכים
    ציקי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בימין יש רק מלאכים. שוחד מרמה הפרת אמונים עברינית מורשעת בבית משפט. ״ילד״ שמלכלך. כולם בימין מלאכים. לא בני אדם.
    סגור
  • צדיקי עולם (ל"ת)
    והימין 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ועדת חקירה
    חיים 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להקים ועדת חקירה. ולחקור את מעללו של היועץ המושחת
    סגור
  • כן בטח, כל השמאל עברייני, כל הימין מל"ו צדיקים. (ל"ת)
    אדם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ראש הממשלה העבריין הראשי
    יום יום 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא ממנה שרים שישבשו את החקירות שלו
    סגור
  • מנדלבילט, ביבי ואשכנזי הם ימין !!
    יובל 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לידיעתך...
    סגור
  • 13.
    איילה חסון
    ציפי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    82 19
    אני מרותקת לאיילה חסון . עיתונאית נשכמה ומעלה . היחידה דחא יודעים באיזה מחנה שמאל או ימין מאוד אובייקטיהית. מאוד עמוקה
    סגור
  • איילה. חסון. אישה. חזקה. צריך. להוציא. לאור
    דוד 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זכות. הציבור. לדעת. שקול. הצד האנשים לדעת מה קורה בתוך החדרים האפלאים
    סגור
  • 12.
    אילה חסון
    רבק 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    46 19
    הקדוש ברוך הוא הגדול הולך איתך לעורך כל הדרך תהיה חזקה בסוף האמת תנצח כי אין דרך אחרת אני שומע אותך בטלוויזיה אני אומר לעצמי חבל שאין עוד כמה עיתונאים כאלה עם מוסר עבודה כזה גבוה חזק וברוך
    סגור
  • גדולה !!! אלופה !!!
    נופר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד המשיכי כך !!;
    סגור
  • לא אובייקטיבית בכלל (ל"ת)
    ר 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    העיתונאית המעולה ביותר
    שקד ריקי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    82 22
    זה עשורים של שנים,איילה עיתונאית חוקרת הטובה ביותר בארץ אל פחד איילה
    סגור
  • 10.
    איילה חסון, עיתונאית מספר אחד המובילה בישראל (ל"ת)
    שקד ריקי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    63 19
    סגור
  • תגידי לי מי מוחא לך כפיים ואדע...
    אזרחית 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אם כמעט אם לא כל התגובות הן מחמאות ושירי הלל לאיילה חסון שחשפה את "פשע העשור" בשחיתות בצמרת אני יודעת מי ומה היא הכותבת... בפרט אם מדבץובר בחומרים שחל עליהם לי סיון וכמה קל למיין את התוכן לערוך אותו ולהוציא דברים מהקשרם... ובעיקר: העיתוי. ככלדלמשפט נתניהו זה צמוד ככה זה באינטרס למנוע אותו זה חשוד...
    סגור
  • 9.
    תגובה
    א 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    10 7
    תפרסמו בבקשה את התגובה שלי
    סגור
  • 8.
    תגוהב
    א 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    20 10
    ישר כוח גדול איילה חסון כן ירבו אנשים ישרים כמוך השינאת חינם שנגרמה כתוצעה מאנשי תיקשורת רק לא ביבי שרובה שיקרית ורקימת תיקים תקדימים היום במדינה היגיע לממדים שחייב שמישהו ישר כמוך יעשה צדק כן התיקשורת זקוקה היום יותר מתמיד לאנשים ישרים כמוך ככה הם יחזירו את האימון בהם ו
    סגור
  • לו איילה חסון היתה מגלה את זה לפני 6 שנים
    יום יום 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמושחתיהו התעקש למנות אותו למרות שידע על כל הסיפור, היית אומר שהיא שייכת למאפיית התקשורת.
    סגור
  • איילה הכנה
    אא 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תבהלי ואל תחששי מאותם פורעי חוק "שאמונים לשמור על החוק "והם העבריינים בחסות החוק, דוגמת מנדלפלוץ המתהדר בכיפה לראשו ועושה חילול השם אתה צריך לשלם על מעשיך הנפשעים במקום ראש הממשלה אתה מושחת ולא נקי כפיים,איך אתה מעז להתפלל בציבור כשידך מלוכלכות ולך איילה העם עומד מאחורייך המשיכי בדרך שלך אנחנו מאמינים ביושרך
    סגור
  • 7.
    בזכותה אני רואה ערוץ 13
    אלי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    50 16
    אם לא איילה חסון שממש אין לי מושג מה נטיותיה הפוליטיות שכל תכנית הבגשתה מאוזנת עד כמה שניתן בערוצי הפרופוגנדה אורה נצנץ ככוכב רחוק בין כל הכתבלבים שמשרתים אדון הערוצים נהיו לעומתים כנגד בני עמם אגב את ערוץ 20 אני גם לא רואה מאותה הסיבה אם אין איזון מלא אמיתי אין טעם את המידע אוסף לבד דרך הרשתות
    סגור
  • עבריינית שמקומה בכלא, 6 חודשים
    שולה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העונש על הפרת צו פרסום 6 חודשים. לאן הגענו, הישר בעיניו יעשה. לכי תלמדי משפטים אילה, ותפעיל במסגרת החוק
    סגור
  • אלופה
    מאיר 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלופה מספר 1 הקרטל של היועץ והפרקליטות והשופטים רוצים להעיף אותה מהערוץ בושה וחרפה יועץ מושחת תיתבייש לך
    סגור
  • גם אני!
    אורנה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני רואה ערוץ 13 רק כשאיילה חסון משדרת. היחידה ההגונהבכל התקשורת שלנו.
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לאיילה
    יצחק 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    48 13
    מעניין אם רעידת האדמה הזו תפתח את מהדורות החדשות הערב. מה אתם אומרים? חשש לעבירות פליליות של רמטכ"ל ומפכל שווים פתיחת מהדורה ופאנל רחב משתתפים? הימור שלי - כמובן שלא. מה שלא נגד ביבי - מצניעים. חכו תראו.
    סגור
  • שיות הרפז טילי
    איל פרשיות הרפז 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תיראו איילה סרוח אשת שמאל בעלה קיבל ג'וב אצל ביובי כניראה ג'וב עם הרבה כסף אז כדי לעזור לבעלה להתפרנס הרי זה עתיד ילדים שלהם והטילה לעתידם לא רצתה להחשב לאשת שמאל והתחושה למי שאיכפת לה הביוב המהלך החליטה להטיל רפש על מנדנבליט שבועיים לפני שאל קאפונה מתייצב למשפטו בניסיון לערער את האמון במערכות המשפט אז זה איילה חסון מלאכים יש רק בשמיים ומנדנבליט היקר באדם אינו מלאך אבל הוא ניכנס מתחת לאלונקה להציל את עם ישראל המושחת ורקוב מבלפור היום איילה הצטרפת לרעים הכל למען הג'וב של בעלך עלובת נפש
    סגור
  • צאו החוצה
    שמעון 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימין חלש ..גיבורים במקלדת.. אפה הימין של בגין..שמיר.. אך אני מתגעגע
    סגור
  • למה אתה חושב ביבי בחר בו כפרקליט המדינה
    מירי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי הוא ידע עם מי יש לו עסק ושהבן אדם סחיט. פתאום מנדלבליט התהפך לו... עכשיו נזכרו לפני המשפט
    סגור
  • איילה חסון
    יהודי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם כרגע עובדים שעות נוספות עורכים וכתבים אך להצניע את הכתבה אך לגמד את הכתבה אך למסמס את הכתבה. איפה גאי פלג היה פותח את החדשות עם נאום לאומה על זה ששרה נתניהו צעקה על העוזרת את כל תמללי החקירה הוא היה קורא לעם בשידור חי.
    סגור
  • 5.
    הפכה ימנית. הגיע הזמן לפתוח לה תיק (ל"ת)
    פדיחה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    23 34
    סגור
  • איילה חסון
    Ilan 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן, השמאל ב"מיטבו", חצתה את הקווים, פוגעת באג'נדה, קדימה בואו ניצור לה תיק ....
    סגור
  • שמאל
    קובי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילה חסון חזק ואמץ איפה נעלמו אבירי החוק כמו שרגא הגינגי חלוד השמאל מאז ומתמיד היה צבוע ושקרן הם פותחים את הלו שלהם רק שזה משרת אותם
    סגור
  • מנדנבליט (ל"ת)
    יותם 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איילה
    יאשה 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    18 25
    בשנים האחרונות נעשה בישראל מעשה.נבלה שגובל בבגידה במדינה ,צוללות גרעיניות למצרים של האחים המולסלמים זו באמת שערוריה ולא.הרכילויות מה ,מי אמר בקלטות שלא לדבר על עבירות מס ואיסור הלבנת הון ,של השליט בבלפור ,הוא התפאר שידע לעשות עסקים יחד עם בני דודיו ,
    סגור
  • איילה לכאורה היא ידו הארוכה של בלפור, עבריינית לכאורה (ל"ת)
    שולה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מערכת המשפט
    יוסי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניקיון מערכת המשפט ואמון הציבור בא הם הבסיס לדמוקרטיה אחרת נהיה כמו אירן
    סגור
  • איילה
    בתיה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילה קול הכבוד לך חזקי ואימצי גאים בך
    סגור
  • 3.
    החתול ששומר על הגבינה המסריחה מנדלבליט
    ציון כהן 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    46 11
    עד מתי רשעים יעלוזו .מערכת משפט מושחתת.אם צריך ועדת חקירה,אז קדימה לא צריך להתפשר ולחכות למבקר המדינה
    סגור
  • בושה
    משה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביחי היועץ חלק מקרטל עם הפרקליטות והשופטים יותר גרוע מדרום אמריקה
    סגור
  • 2.
    איילה
    בתשבע 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    33 8
    מוכשרת את אלופה יישר. כח גדול על האומץ לערכים שאת משדרת,אמינות מקצועיותואחיי אחי כנות תמשיכי שזה לא ישבור אותך את רעידת האדמה כבר עשית
    סגור
  • ניקוי ארובות
    רוחמה 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן שמישהו ינקה את הארובות כל הכבוד לך איילה חסון על האומץ שלך עיתחנאית גדולה שחשפת את פניו של השמאל יפה הנפש המתיימרים לעשות משפט צדק במדינה.
    סגור
  • 1.
    אילה חסוך
    מו דג 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    24 24
    פתאום במקרה שבועיים לפני פתיחת המשפט הגיע לה מידע ״חדש״ על רשת הרפז? אם היא מלינה על עבירות על החוקים איך היא מרשה לעצמה לעבור על החוק (צ״אפ) ואת מי היא משרתת. מנדלבליט עבר מס וועדות ומיונים ומשום מה מי שמינה אותו אז לא עלה על זה וכעת כשהשעון מתקתק אז הוחלט לשים את מנדל׳ על הגריל?
    סגור
  • איילה חסון
    גבי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהמשך לנכתב חיפשתי היום בגוגל את תחקירים והכתבות שעשתה גב' חסון על נתניהו. כל מה שהיא כתבה חלבי מינוס תחקיר רציני לא היה פרט לפרשת בראון לפני כ 20 שנה. לא ראיתי שהיא התייחסה לצוללות למניות ולניגודי הענינים. אבל כשמדובר על אנשים העלולים להזיק לו זה מגיע אליה. היא לעסה את הפצצה האחרונה כבר הרבה שנים לפני זה וכל הגורמים דחו את הטענות. האם גב' חסון היא מדענית שיכולה לקבוע אם הקלטת לא מבושלת? האם הגורם שמסר לה את זה נבדק אם הוא לא מריונטה? לכן מי שבוחש בקלחת רותחת אל יתלונן אם הוא נפגע על ידי אדים חמים.
    סגור
  • ביביסטית מימים ימימה (ל"ת)
    ר 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אנחנו חיים במדינה דפוקה שבה התואר החלול והריקני "ימני"
    בהמות 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא תג כבוד בזכות עצמו, כשמעט מאד מבינים פה מה זה בכלל להיות ימני. רמב: במישור המדיני בטחוני, אין שום קשר בין ביבי לימין. זה בדיוק אותו הדבר כמו הערצת ה"רד-נקס" את טרמפ על הורדת רמת השיח הציבורי הכלל עולמי לשפל חסר תקדים. ממש כל הכבוד לנו. כבהמות היינו.
    סגור
  • צדדים אפלים
    מקס 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילה את מיקצועית ואמיצה שמחפשת את האמת והצדק אין כמוך אמרו לך שיש לאשכנזי צצדים אפלים וכעט את מאירה את הצדק ,מי שיעז לפגוע בך י מצא עצמו בכלא ורוב האזרחים יעטפו אותך באהבה.
    סגור
  • מה לא יכול להיות שבשמאל יש עבריינים? (ל"ת)
    שוש 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אילה חסון
    רבקי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    24 11
    פשוט גילית במה השמאל עסוק כל הזמן אלופה
    סגור
  • מנדל בלית אשכנזי
    יריב 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחנות הצדק תחנות לאט-קול כאלב בי'זי יומו
    סגור
  • חשוד מאוד
    תיקי 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חשוד מאוד בעיני. שנים לא עניין אותה.. פתאום אחרי 10 שנים נזכרה העלות את הנושא.. רבותיי זה חשוב ביותר
    סגור
  • איילה
    סיימון 05/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו גדול בחורה עם בצים
    סגור
  • וכרגיל השמאל עוסק בפשע באמצעות פושעי הפרקליטות העיתונות
    צורי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוליטיקאים העלובים ובג"ץ מגויס
    סגור
  • איילה האמיצה
    יעקב 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיזקי ואימצי.אל תיראי לכי עם האמת שלך.
    סגור
  • אילה חסון
    בוקי 05/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוסן לישראל שכוייח
    סגור