תקשורת ומדיה

וואלה חדשות: העובדים יוחזרו מחל"ת בשבוע הבא

העובדים יוחזרו מחל"ת בשבוע הבא למשרה מלאה, כאשר עובדים שלא היו בחל"ת ימשיכו חודש נוסף במשרה מצומצמת. במקביל בוחנת ההנהלה צעדי התייעלות נוספים 
שרון טל |  4
וואלה NEWS (צילום מסך אתר וואלה NEWS, ויקיפדיה, pixabay)
בשורות משמחות לעובדי וואלה חדשות! ; ועד העובדים הודיע היום ל-12 העובדים שהוצאו לחל"ת לפני כחודשיים, שישובו לעבודתם בשבוע הבא, במשרה מלאה. במקביל, שאר עובדי וואלה שאחוזי המשרה שלהם צומצמו ל-80% במהלך תקופת הקורונה, ימשיכו בהיקף הנוכחי חודש נוסף.
בעדכון שהוציא ועד עובדי וואלה נכתב: ״אנחנו שמחים להודיע כי במהלך שיחה שהתקיימה אתמול עם ההנהלה, סיכמנו שכלל העיתונאים בוואלה שיצאו לפני כחודשיים לחל"ת, יחזרו בתחילת שבוע הבא לעבודה ולא ימשיכו לחודש נוסף של חל"ת. תקופת העבודה בהיקף משרה מצומצם (80%) עבור העובדים שהיקף משרתם צומצם בחודשיים האחרונים, תימשך חודש נוסף, כפי שהוסדר בהסכם. כמו כן, ההנהלה עדכנה אותנו כי הם בוחנים צעדי התייעלות נוספים בזמן הקרוב על מנת לייצב את מצב החברה.
עם זאת, ציין הוועד כי: ״היציאה ממשבר הקורונה בענף התקשורת טרם הושלמה ולכן נמשיך להיות בקשר שוטף עם ההנהלה בנוגע לזכויות ותנאי העבודה של עיתונאי וואלה, בתקווה כי החברה תחזור בקרוב לפעילות סדירה ומלאה״.
יו״ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ׳יצקי מסר: ״תקופת הקורונה חידדה עוד יותר את החשיבות בקיומם של הסכמים קיבוצים בכלי התקשורת אשר גם ישמרו על העובדים בזמן שגרה, אך גם יוכלו למזער את הפגיעה בהם כאשר משבר כלכלי חסר תקדים היכה במשק. אני מקווה שהנהלות נוספות יפנימו כי הגיע הזמן לסיים את תקופת החל״ת ולהחזיר עובדים לתפקוד שוטף ויציב״.
ההודעה על החזרת עובדי וואלה היא זו שמצפים לו מרבית העובדים בשוק התקשורת שהוצאו לחל"ת בחודשים האחרונים, רבים אחרים פוטרו. מוקדם יותר היום השביתו עובדי חדשות 13 את בניין רשת ויצאו להפגין על רקע כוונת ההנהלה להפעיל צמצום תשל 35% בחברת החדשות, מה שיוביל להורדת תכניות ולפיטורי עובדים בהיקף נרחב.
בהפגנה קראו העובדים: "לא לחיסול חדשות 13", וקראו כי המנכ"ל אבי בן טל: "קובר את חדשות 13". העובדים אף תלו הניחו שלטי מחאה במשרדו של בן טל, וקראו לתמיכה מהבוס של החברה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואלה האתר מספר 1 (ל"ת)
    ישראל 05/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אתר לא רלוונטי
    וואלה שוקע עבר זמנו 05/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר של האתמול.
    סגור
  • 2.
    מה המשכורת שלך
    טרטיצקי בדיחה עצובה 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סקרן לדעת
    סגור
  • 1.
    אתר טרולים מיותר. עבר זמנו (ל"ת)
    Xx 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור