תקשורת ומדיה

שרדו את הקורונה: חברי מערכת "TIME OUT תל אביב" חזרו לעבודה

לאחר חודשיים בהם נאלצו חברי המערכת לשהות בחל"ת כתוצאה ממשבר הקורונה, חזרו השבוע לעבוד וגם עברו למיקום חדש בתל אביב. גם בוואלה חדשות חזרו השבוע לעבודה, בזמן שבחדשות 13 ממשיכים להיאבק
שרון טל |  1
טיים אאוט (צילום צילום מתוך טויטר)
בשורה משמחת בשוק התקשורת: 6 חברי מערכת טיים-אאוט תל אביב מקבוצת סיגלר, ששהו בחל"ת בחודשיים האחרונים כתוצאה ממשבר הקורונה, חזרו השבוע רשמית לעבודה. במהלך תקופת הקורונה המשיכו חברי המערכת לעדכן את האתר בהתנדבות – בעצימות נמוכה יותר.
כחלק מחזרתם המשמחת, עברו חברי המערכת למשרדים חדשים ברחוב שביל המרץ בתל אביב, סמוך לבניין קבוצת "הארץ-דה מרקר". גורמים בטיים אאוט מסרו לאייס כי הם כבר עמלים על מהדורת הקאמבק לאחר חודשיים של השבתה יחסית.
 
מי שעוד חזר השבוע מחל"ת הם 12 עובדי אתר וואלה! חדשות שיצאו גם הם לחל"ת לפני כחודשיים. במקביל, שאר עובדי וואלה שאחוזי המשרה שלהם צומצמו ל-80% במהלך תקופת הקורונה, ימשיכו בהיקף הנוכחי חודש נוסף. עם זאת, ציין הוועד כי: ״היציאה ממשבר הקורונה בענף התקשורת טרם הושלמה ולכן נמשיך להיות בקשר שוטף עם ההנהלה בנוגע לזכויות ותנאי העבודה של עיתונאי וואלה, בתקווה כי החברה תחזור בקרוב לפעילות סדירה ומלאה״.
קראו עוד ב-ice
מי שנאבקים בימים אלו על חזרתם לעבודה עם עובדי חדשות 13 שנמצאים בחל"ת. השבוע החולף היה סוער בערוץ 13, כשעובדי החדשות יצאו להפגין בבניין רשת והשביתו את פעילותם. על רקע הצמצומים הצפויים בחודש יולי הקרוב, נפגשו אתמול (ג') נציגי ארגון העיתונאים וחדשות 13 עם שר התקשורת הנכנס יועז הנדל, על מנת לבקש את התערבותו בתכנית הקיצוצים של "רשת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמאל סמול שמאל סמול. נכחדים (ל"ת)
    Xx 05/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור