תקשורת ומדיה

בחדשות 13 מחריפים את המאבק; הגיעו לביתו של יו"ר רשת נדב טופולסקי

אחרי שתקפו בחריפות את מנכ"ל רשת אבי בן-טל, עובדי חדשות 13 הגיעו למגוריו של יו"ר רשת נדב טופולסקי והפיצו לשכנים מכתבים המפרטים את התנהלות רשת, במטרה לגרום להם להתעמת עם היו"ר
שרון טל |  1
עובדי רשת 13, נדב טופולסקי (צילום מתוך פייסבוק ארגון העיתונאים, מתוך אתר israel-is.)
עובדי חדשות 13 מחריפים את המחאה: לאחר שבסוף השבוע האחרון קיבלו עובדים אזהרה כי המשך העיצומים יגררו קיצוצי שכר, הם החליטו לנקוט בצעד יוצא דופן והגיעו היום (א') לבניין מגוריו של יו"ר רשת נדב טופולסקי.
העובדים השאירו מכתבים לשכניו של טופולבסקי ופירטו בהם את המצב בו נמצאים עובדי החדשות שבאחריות יו"ר רשת. העובדים הפצירו בשכנים להתעמת עם טופולסקי על רקע כוונת הנהלת רשת לקצץ את תקציב חדשות 13 ב-35% כבר ביולי הקרוב. 
 
צילום: ועד עובדי חדשות 13, באדיבות ארגון העיתונאים 
"אנו פונים אליכם, שכניו של בר טופולסקי, בבקשת עזרה בהולה", צוין במכתב שתלו העובדים. "כשאתם נתקלים בנדב – במעלית, בחניה או בכניסה לבניין, אל תחדלו מלשאול אותו מדוע החברה בראשותו פועלת לפגוע במעמדם המקצועי של חדשות 13 ובמקומות העבודה של אנשיה; תזכירו לו בכל דרך חוקית שגם אתם, הדיירים, הם אזרחים הזקוקים לעיתונות חופשית ורצינית כדי ללמוד על המתרחש במדינה ולגבש את עמדתם. יחד אולי נצליח לשכנע את השכן שלכם להפסיק את ההתעמרות בחדשות 13 ובעובדיה" נכתב.
במקביל, בחדשות 13 הכריזו על צעדי מחאה נוספים נגד הנהלת רשת. בין היתר, החליטו להפסיק את שיתוף פעולה עם תכניות רשת, להימנע מאספקת שירותים לתכניות שאינה מפיקה ולחדול משילוב תכנים של רשת במהדורות בהפקת החדשות. עוד החליטו בחדשות 13 להפסיק לקדם את תכניות רשת במהדורות שבהפקתם, כולל את הריאליטי הישרדות VIP.
קראו עוד ב-ice"עיתונאי חדשות 13 הודיעו היום כי יפסיקו לשרת את מי שמנסה לגדוע את מטה לחמם ולא יספקו יותר עבודה בחינם לתוכניות של רשת" נמסר מוועד עובדי חדשות 13 ומארגון העיתונאים. פגיעה בעיתונאי חברת החדשות היא פגיעה בכל אחד מאיתנו, העיתונאים בישראל, בין אם חברים בארגון ובין אם לא. זה הזמן לגילוי סולידריות: אנו קוראים לכולם לא לשתף פעולה עם הניסיונות של רשת 13 - לא להגיע להתארח בתוכניות האקטואליה שלה, לסרב להגיש פינות או לסייע עם כל תוכן מכל סוג שהוא, וזאת עד שהנהלת רשת תחזור בה מהכוונה לפגוע בחברת החדשות ותגיע להסכם מול הוועד והארגון. היום זה עובדי חברת חדשות 13, מחר זה אתם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם רציניים?
    ... 06/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שילכו הם להתעמת איתו, למה להפיל את זה על השכנים? איזו חוצפה
    סגור