תקשורת ומדיה

יעקב אחימאיר חוטף מהרשות השנייה: "אמירה פוגענית, משפילה ולא ראויה"

העיתונאי הוותיק אמר על חזאית ערוץ 12 כי מראה הבריכה: "עושה לו חשק לראות את סיגל בביקיני". ואחימאיר התנצל בשידור על דבריו וטען כי אמר אותם בהומור. הרשות השנייה ביקרה בחריפות
שרון טל |  15
יעקב אחימאיר (צילום מסך חדשות 12)
הפאנליסט של חדשות הבוקר בערוץ 12 יעקב אחימאיר, עורר אמש סערה תקשורתית, כשאמר על החזאית סיגל גפני כי מראה הבריכה "עושה חשק לראות אותה בביקיני". אף שנראה כי אמר זאת בהומור, רבים ראו בהתנהגותו בלתי ראויה ואף ביקרו אותו בחריפות על כך, זאת לאחר שבאולפן ניסו להעביר בקלילות את הרקע המביך.
אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, זעמה על ה"התלוצצות" של יעקב אחימאיר בשידור: "ל"בדיחה" הסקסיטית והמחפצנת של יעקב אחימאיר אין שום מקום על המסך. לכל אחת יש את הזכות הבסיסית ללכת לעבודה בלי להיות מסומנת כאובייקט מיני בשידור חי. צורם עוד יותר שחברי הפאנל שמעו את ההתבטאות והחרישו, ובכך בפועל סיפקו לגיטימציה להתנהגות הפסולה. שיקול הדעת הלא בריא של אחימאיר ראוי להעלות סימני שאלה לגבי מקומו בתכנית. אנו קוראות לערוץ 12 להתנער מן הדברים, ולנצל את השידור הקרוב על מנת להתנצל בפני הצופים והמגישה על הדברים שנאמרו".
בתכנית הבוקר שלאחר מכן, אחימאיר הביע התנצלות: "אני מצטער. אמרתי את הדברים בהומור, אבל לא הומור מוצלח. מתנצל בפני כל מי שנפגעו". בהמשך לדבריו, הוגשו עשרות תלונות נגד אחימאיר לרשות השנייה, בין היתר על ידי ארגון בצלמו. 
הרשות השנייה מתחה ביקורת חריפה על התבטאותו של אחימאיר: "אמירתו הייתה פוגענית, משפעילה ולא ראויה על אף שנאמרה בהומו ומוטב היה לו לא הייתה נאמרת" כתב נציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    חחחחחחחחחחחחחחח: איזה שובב , יעקב!
    אוראור 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתארת לי שהוא אמר את זה בצחוק - ושהוא לא ניסה להשפיל או להחפיץ אותה - יחד עם זאת: הוא היה מגיש ופרשן חדשות - והיה עליו להיות רציני - ככה שהבדיחה שלו הייתה לא במקום - אבל עדיין זה לא אומר שצריך לעשות מכל זבוב פיל.
    סגור
  • 11.
    תגובתי (ל"ת)
    יעקב אחימאיר 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שיווין
    אני 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כרגע !שעת חצות בערוץ הספורט.. מאיה רונן(מגישה אישה בערוץ) שהיא רוצה לראות את בוני גינצבורג(פרשן ושחקן עבר) קופץ עם ספידו לבריכה(שנמצאת באתר השידור).. דברים שנאמרו בהומור!!!!!!!! האם גם מיזה יעשו עניין???
    סגור
  • 9.
    דריגאת
    יצחק 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יעקב לך תנוח עבר זמנך וככל שמתבגרים מתחילים לאבד כיוון..אתה משעמם והופעותיך מראים כמה שאתה חושב שהנך המבין...לא רק אתה גם חימוש רמון בגרותו מבישה את בחורתו.תהנו מהחיים ותנו לפילסופים חדשים למכור כלשאות וספורי סבתא.
    סגור
  • 8.
    אם יש משהו
    מרק 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאני כבר לא יכול לסבול זה את התקינות הפוליטית הארורה. אי אפשר כבר להוציא מילה כאן מבלי שגדודים של פמניסטיות מכוערות יתקפו בחמת זעם. הדבר היחיד שאני יכול לומר להן , לכו תמצאו חיים.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    קישקוש מקושקש
    ר 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שחררו אותנו והצדקנות ןהטהרנות והפוליטיקלי קורקט שהשתלטו על חיינו
    סגור
  • 6.
    הגזמתם!
    ללא 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאלתם את סיגל אם נעלבה? כל הערה מבודחת זוכה לקיטונים של הערות צדקניות. ועוד מפיו של אחימאיר שבחיים לא שמעתי ממנו הערות בוטות. ואני עוקבת אחריו באהדה רבה
    סגור
  • 5.
    יעקב אחי מאיר
    נטו 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרחן זקן
    סגור
  • 4.
    אחימאיר
    נינה קציר 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה האהובה שלי הפכה לגוב אריות
    סגור
  • 3.
    BB אשם שיעקב אחי מאיר אמר זאת! (ל"ת)
    א. הופמן 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תגובה
    יעקב אחימאיר 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    6 3
    את העובדה שדוד רגב נציב תלונות הציבור של הרשות השניה קראתי לראשונה כאן. האם לא היה מן הראוי להודיע לי תחילה? מר רגב גינה אותי בלי שהביע רצון לשמוע יש לי לומר. האם זה תקין? כך נוהגים, במעמד צד אחד? כמו כן, איני עובד של ערוץ 12. איני מקבל שכר, אלא מונית לאולפן בהרצליה וחזרה לירושלים. לראשונה אחרי יותר מ-50 שנות עבודה בשידור הציבורי, מישהו מגנה אותי. אולי אפשר היה, תחילה, להזהיר,להתריע לפני ההשפלה בציבור?
    סגור
  • יעקב אחימאיר
    אליהו 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעקוב, אמר מי שאמר שאת הנעליים תולים בשיא! זיקנתך מביישת את בכרותך! כדאי לך להפנים: סייג לחוכמה היא השתיקה ויפה שעה אחת קודם...!!
    סגור
  • האמת יעקב היקר, שהפרסום לעניין כה קטן שאין לך להתרגש ו.
    קצור אלי 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו מכירים אותך ויודעים שזה דבר שלא התכוונת בו לפגוע באף אחת ואחד. אבל הנה הזדמנות לנגח אותך על דעותיך הלא נכונות. חזק ואמץ ואל תתרגש
    סגור
  • 1.
    דוד רגב (ל"ת)
    יעקב אחימאיר 07/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • די. למה אנשים לא יודעים לפרוש בכבוד? (ל"ת)
    ירון 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור