תקשורת ומדיה

לאחר שני עשורים: הניהול של אולפני מימד עובר ל"פוינט 2 פוינט"

באולפנים מצולמות תוכניות טלוויזיה לערוץ 12, ערוץ 13 ו"תאגיד השידור כאן 11", האולפנים ירחיבו את תחומי הפעילות שלהם גם לעריכת וידאו 
 
אנגלינה יוסים | 
ארז קוריאל (צילום פוינט 2 פוינט)
אולפני מימד, MTVS, עברו לאחרונה לידי חברת "פוינט 2 פוינט" שתנהל ותפעיל את מערך האולפנים ברמת החייל בתל אביב. מדובר בעסקה לניהול והפעלה לטווח ארוך. באולפנים מצולמות תוכניות טלוויזיה למגוון רשתות בהן ערוץ 12, ערוץ 13, "תאגיד השידור כאן 11" וערוצי הכבלים והלוויין.
לתפקיד המפיקה הראשית של האולפנים מונתה דנה בהט-אפלבאום, בעברה עורכת ראשית של מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 20 ותכנית הבוקר עם ניב רסקין בקשת. לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי מונה דני רייכר, לשעבר מנכ"ל נענע 10.
המנכ"ל והבעלים של חברת "פוינט 2 פוינט", ארז קוריאל, אמר כי "זיהינו הזדמנות, דווקא בתקופת הקורונה, להיכנס למתחם שיאפשר לנו לרכז במקום אחד את כל יכולותינו הטכניות הגבוהות ולהוסיף אליהן בית הפקות משלנו, הפרוס על פני אלפי מטרים במיקום אידאלי ברמת החייל." המתחם מכיל שלושה אולפנים, הגדול בהם משתרע על של כ-600 מ"ר, השני כ-250 מ"ר והשלישי 100 מ"ר.
החברה, שהוקמה לפני 20 שנים על ידי ארז קוריאל ומתמחה בהפקות, פונה בעיקר לשוק העסקי ומציעה הפקת מגזינים משודרים וכנסים וירטואליים בכל הפלטפורמות, עם דגש על שידורים בדיגיטל. במקביל, החברה מתכוונת להיכנס בשנה הקרובה גם אל תחום התוכן, לייצר ולהפיק פורמטים מקוריים לפלטפורמות הדיגיטל השונות. האולפנים יציעו עריכה, אפטר אפקטס ותלת מימד במתחם פוסט פרודקשן שיוקם במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה