תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו מגיב לסערת החייזרים: "התכוונתי לאלה שמתפשטים ושמים סיר ספגטי על הראש"

לאחר שטען שראש הממשלה משועשע מההפגנות אותן מובילים "חייזרים", יאיר נתניהו מנסה להסביר: "התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב"מים או לספיידרמן. זה מצחיק, כל היתר - בכלל לא". 
שרון טל |  3
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
יאיר נתניהו גרם היום למבוכה מסוימת בריאיון לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל. נתניהו ג'וינור אמר כי אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, משועשע מההפגנות של האזרחים: "זה מצחיק אותו. הוא רואה את המראות על החייזרים האלו בהפגנות. זה כמו בידור כזה".
לשאלת יותם זמרי אם יאירואביו יושבים ורואים יחד, השיב נתניהו הבן: "אני מראה לו קטעים נבחרים". עוד אמר כי "יש דברים גסים בהפגנות, זה לא נעים" אך המראה "נותן קצת כח אפילו". 
לאחר הפרסום והביקורת שבאה בעקבותיה, כתב יאיר נתניהו בטוויטר וניסה להסביר: "כשדיברתי על ״חייזרים״  חייזר ב״הפגנות״ השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק - ההסתה. והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".-
מיקי זוהר הגיב לדברים של יאיר נתניהו בריאיון בחדשות 12 והמשיך לתקוף את המפגינים: "מדובר באנרכיסטים שממומנים על ידי השמאל, אולי אפילו על ידי אהוד ברק. הם מסוכנים וצריך לעצור אותם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב שהוא מסביר,אחרת לא הייתי
    א. 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין כלום מהשטויות שמפלטות מפיו!
    סגור
  • 2.
    שלופים ולא שלוכים (ל"ת)
    אלון 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני מצטרף למפגינים זהו שכנעת (ל"ת)
    גיל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור