תקשורת ומדיה

יועז הנדל נגד המתקפות על העיתונאים: "דורש יד קשה מהמשטרה"

שר התקשורת הגיב למתקפות המתגברות לאחרונה כנגד עיתונאים, לאחר התיעוד של אבישי בן חיים נמלט ממפגינים שמאיימים לגרור את גופתו בטנדר והתיעוד של כתבת מקור ראשון בת אל קולמן, כשמפגינים ביביסטים מקללים אותה
אילן שניג | 
יועז הנדל ומהמפגינים (צילום מסך כאן 11/טוויטר)
זה כבר הפך למראה כמעט שגרתי ברשתות החברתיות – התקפות של מפגינים על עיתונאים שלעיתים חשים סכנה ממשית לחייהם, עד כך שהם נמלטים מהמקום, כמו במקרה של אבישי בן חיים בהפגנה בבלפור בשבת. בן חיים תיעד בטלפון שלו את קריאות הגנאי האלימות נגדו מצד מפגינים כמו "תברח, בן זונה, בן מוות אתה":

אבישי בן חיים נמלט מהמפגינים, טוויטר חדשות 13
גם כתבת מקור ראשון בת אל קולמן פרסמה בפייסבוק סרטון, שבו היא ניגשת לכמה תומכי נתניהו בהפגנת נגד בבלפור,ועל אף האורינטצייה הימנית שלה הותקפה על ידי המפגינים, שניסו לגרש אותה מהמקום, כשהם צועקים לעברה "שרמוטה, מסוממת, לכי תחפשי מי יזיין אותך מעזה ומסוריה":
 
שר התקשורת מקפיד לגנות כל אירוע אלימות בו מעורבים עיתונאים. וגם הפעם שיגר הודעה בחשבון הטוויטר שלו כשהוא דורש לנקוט נגד המפגינים יד קשה: "לאחרונה מתגברות המתקפות על עיתונאים. אמש מצד מפגינים על אבישי בן חיים מ13 בשל דעותיו. לפני כן בתאל קולמן ממקור ראשון. זה לא משנה אם התוקפים הם משמאל או מימין. אי אפשר לקבל את זה. נדרשת יד קשה מצד המשטרה ויחס עקבי לכל מי שנוהג באלימות, ללא פוזיציה, מצד הפוליטיקאים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה