תקשורת ומדיה

נתניהו מגיב לסערת החייזרים: "יש שם תופעות מוזרות מעבר להסתה"

לאחר שיאיר נתניהו סיפר כי אביו משועשע מה"חייזרים" בהפגנות, אמר ראש הממשלה כי מדובר בהפגנות שמתודלקות וממומנות על ידי השמאל: "רמה כזו של הסתה צריכה להדאיג את המדינה"
שרון טל |  2
נתניהו הפגנה (צילום פייסבוק)
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ג') לדברים שאמר בנו יאיר נתניהו, אמש לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל. נתניהו ג'וניור אמר כי הוא מראה לאביו "חייזרים מההפגנות וזה מבדר אותו". לשאלת יותם זמרי אם יאיר ואביו יושבים ורואים יחד, השיב נתניהו הבן: "אני מראה לו קטעים נבחרים". עוד אמר כי "יש דברים גסים בהפגנות, זה לא נעים" אך המראה "נותן קצת כח אפילו". 
בתגובה לכך, אמר היום ראש הממשלה: "אלה הפגנות שממומנות ומתודלקות על ידי השמאל. יש שם תופעות מוזרות מעבר להסתה הבלתי פוסקת נגדי ונגד רעייתי, וקריאות לרצח שלא מדווחות. זה דבר פוליטי עם תופעות הזויות". 
עוד אמר נתניהו: "רמה כזו של הסתה ולגיטימציה לעשות צעד כזה, זה צריך להדאיג את המדינה. שלטון מחליפים בקלפי לא בשום דרך אחרת".
 
לאחר הפרסום והביקורת שבאה בעקבותיה, כתב יאיר נתניהו בטוויטר וניסה להסביר: "כשדיברתי על ״חייזרים״, חייזר ב״הפגנות״ השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק - ההסתה. והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".
סערת החייזרים הולידה שיח גדול ברשת. גולש בשם איתי הרמן הציע להגיע להפגנה הבאה מחופשים לחייזרים הבמאי דורון צברי שיתף וכתב: "הפגנת החייזרים בבלפור. אין תחנת טלויזיה, עיתון או אתר חדשות שיעמדו בפני הצילומים מההפגנה הזו עם מאות חייזרים בפריים. זה יפתח מהדורות חדשות בכל העולם, דבר כזה הוא עוד לא ראה". 
יועץ התקשורת ויוזם מחאת הקוטג' ב-2011, איציק אלרוב, לקח את הרעיון צעד קדימה ושיתף תמונת חולצה עליה כתוב: "ביבי, אני מובטל, לא חייזר". והייתה גם גרסה לנשים. בנוסף העלה תמונת שלט חוצות בעיבוד מחשב (השלט לא הוצב באיילון) עליה כתוב: "מיליון מובטלים, לא חייזרים".
אך לצד הביקורת נגד יאיר נתניהו, לא מעט הגיבו בטענה שאינם מבינים על מה המהומה, ואפילו סיפקו תיעוד. כך לדוגמה, מנהל המדיה של ראש הממשלה טופז לוק שיתף סרטון שהעלה בועז גולן, בו נראים מפגינים מחופשים רוקדים במזרקה באופן מגחיך וכתב: "החייזרים מכחישים כל קשר".
 
נועם פתחי, ששוחח עם יאיר בתכניתו עם יותם זמרי, כתב: "מההתחלה לא הבנתי את הבעיה באמירה "אני מראה לאבא את החייזרים בהפגנה והוא צוחק" יש שם חייזרים יש שם מצחיקולים ויש שם שבורים מצחיקולים. אם אותי הם מצחיקים, אני מניח שגם את ביבי".

חייזרים לגרסת אראל סג"ל, מתוך הטוויטר. באזנט. 
מיקי זוהר הגיב לדברים של יאיר נתניהו בריאיון בחדשות 12 והמשיך לתקוף את המפגינים: "מדובר באנרכיסטים שממומנים על ידי השמאל, אולי אפילו על ידי אהוד ברק. הם מסוכנים וצריך לעצור אותם".
.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די!
    שם ויפת שלח 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די! די עם ההצגות שלך ביב.. די.. כולנו יודעים שאתה והשמאל ביחד. משתפים פעולה. חברים ככה. תפסיק עם ההצגות. אתה וכל 120 חברי כנסת. אתם כולכם חברים כשאנחנו לא רואים ולא שומעים. אתם חברים באותה כת שטנית של "המושכים בחוטים" "הדיפ סטייט" די עם החרטא, עם השקרים! הרי אתם. אתה והם. אתם כולכם אלה שמפלגים בינינו ומסיתים, אותנו אחד נגד השני. הם עושים את כל הבעיות. ואתם משתפים פעולה עם השטויות שלהם! לא פלא שאת המכה שלכם אתם כבר תקבלו! כולנו כבר יודעים מה יקרה לאנשים כמוך כשמשיח יגיע. אתה גם יודע עמוק בתוכך. שמשיח עומד לבוא לא? זה מה שהרבי מילובאוויטץ' אמר לך פעם לא? משהו כזה. משהו בסגנון. משהו. הרוב כבר יודעים שאתה נוכל. אתה וכל חברי הכנסת כבר התחזרתם מספיק! קיבלתם מאיתנו מספיק צ'קים שמנים במשך שנים. משכורות שמנות והרבה. חזירים! עכשיו הגיע הזמן שתשלמו בחזרה! או בכסף. או בכאב. תחליטו! כי בסופו של דבר. אתם עומדים לאבד לאט לאט מהמלכות שלכם! עוד מעט תם עידן מימון הטרור, שאתם עושים לנו במדינה! ובכלל בעולם. אתם והדיפ סטייט האידיוטים. תפנו את מקומכם! בין אם תרצו. ובין אם לא.
    סגור
  • 1.
    מתנהגים
    האנרכיסטים 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הבבונים שמסתובבים ברחובות העיר בתאילנד ותוקפים אנשים.
    סגור