תקשורת ומדיה

נתניהו: "לפיד נפגש עם נוני מוזס וקיבל סיקור חיובי"; לפיד: "קמפיין הבחירות התחיל"

ראש הממשלה תקף את יו"ר האופוזיציה וטען כי פעל להוציא לפועל חוק שיביא לסגירת העיתון המתחרה של ידיעות – ישראל היום, בתמורה לסיקור. לפיד תקף בחזרה: "אתה רוצה שנדבר על שחיתות ולא על הניהול הכושל שלך"
שרון טל |  3
בנימין נתניהו יאיר לפיד (צילום ערוץ הכנסת)
עימות סוער היום בכנסת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. ראש הממשלה עלה לדוכן המליאה וטען כי הגישה כלפיו היא כזו של "חקירוקרטיה", אולם לדברי נתניהו: "החקירוקטיה הזו היא לא בעלת אופי שוויוני, כל עוד היא חוקרת את היריבים הפוליטיים שלך".
אז תקף נתניהו את לפיד: "לא חוקרים אדם שנפגש עשרות פעמים בחשאי עם נוני מוזס, מפגשי סתר. שבהם רתם את מפלגתו וכל חבריו, הוא נמנע, אבל כל חבריו הצביעו בעד החוק השערורייתי לסגירת ישראל היום. בתמורה קיבל אינספור כתבות סיקור חיובי. לא רק שלא מוגש כתב אישום, הוא אפילו לא נחקר באזהרה על זה" אמר נתניהו על לפיד.
נתניהו המשיך לתקוף ואמר: "יאיר לפיד, אביר הדמוקרטיה, אל תצחיק אותנו. עשית פה עסקים אפלים, לא אגיד מעבר לזה. לא חושב שעל זה צריך להעמיד לדין. אתה בא לדבר על כתבי אישום נגד מי שספג את העיתונות הגרועה ביותר בעולם? ואתה שספגת וקיבלת באהבה בתמורה את העיתונות הפנטסטית מידיעות אחרונות ונתת בתמורה חוק איום ונורא. אתה מדבר על שלטון החוק? מה עם השוויון בפני החוק ובפני חקירות ובפני הגשת אישום? אתה רוצה להעביר את הסמכות לסלק ראש ממשלה ולקבוע את גורל המדינה בידי פקידים? ".
יאיר לפיד עלה על דוכן הכנסת והגיב לנתניהו: "שתי שאלות כבר נענו – יש בחירות ועל מה יהיו הבחירות. אנחנו מכירים את נתניהו כשהוא החליט ללכת לבחירות, הקמפיין התחיל, מה שראיתם פה זה נאום קמפיין".  
לפיד לנתניהו: "אתה לא רוצה שנדבר על 30 אלף עסקים, על העובדה שלא עבר חוק דמי אבטלה לעצמאים, על הגירעון הגבוה ועל האבטלה פי שלושה מאירופה, הכל בגלל הניהול הכושל שלך. אתה עומד וממציא המצאות, נכשלת בניהול משבר הקורונה כישלון שלא היה כמותו. אנשים אין להם מה לאכול ואתה עומד ומתבכיין ומתמסכן ומספר סיפורים כמה אתה עצוב שרודפים אותך. צריך לנהל את המדינה הזו ולא את המשפט שלך. מי שנכשל בניהול משבר לאומי לא יכול להיות להמשיך להיות ראש ממשלה". סיכם לפיד, וירד מהדוכן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך דיקטטור מאופס מוליך כל כך הרבה אחריו
    ממ 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זמ ממש מסכנה קיומית למדינה כאשר ייש כל כך הרבה שונאים חברי הבנה שהולכים אחרי מפיץ השינאה והאפסות כמו יהיר לא יתכן שכל כך הרבה אנשים לא מבינים אם כולם היו מצביעים לליכוד לא הינו צריכים להתרפס לפני החרדים והיה פה נקיון באורוות המשפט
    סגור
  • 2.
    יהיר אתה רוצה להסביר או אתה מעדיף שנשכח
    צחי 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המשפחות שהורדת להם את כספי המחיה, אנחנו לא נשכח, חי בסרט. מסית לכלא
    סגור
  • 1.
    אבל הוא צודק (ל"ת)
    צודק 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור