תקשורת ומדיה

יו"ר התאחדות הכדורגל תובע את אתר הספורט ONE

אורן חסון טוען על סיקור שיטתי ומוטה נגדו. בתביעה נטען כי העורך הראשי גידי ליפקין הציג את חסון כ"סובל מפיצול אישיות", ואף פרסם תמונה של פניו מולבשים בפוטושופ על תמונה של מוכר גלידה
אנגלינה יוסים |  4
גידי ליפקין, אורן חסון (צילום באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
יו"ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון, הגיש היום (שני) תביעה נגד אתר הספורט ONE והעורך הראשי, גידי ליפקין בגין הוצאת דיבה ולשון הרע נגד בסכום 420 אלף שקלים. חסון טוען כי הסיקור של התאחדות הכדורגל, ושלו בפרט, מוטה
בתביעה נטען כי אתר הספורט ONE הכפיש את ההתאחדות לכדורגל והציג את היו"ר שלה, חסון, כ"מי ששיקר" או כמי ש"סובל מפיצול אישיות". עוד נכתב כי עורך אתר החדשות ONE "הפציר בתובע (אורן חסון, א"י) להיבדק אצל הרופא הואיל והוא מאוד מודאג ממצבו". בנוסף, התביעה מתייחסת לכתבה בה הולבשו פניו של חסון על תמונה של מוכר גלידה בפוטושופ, "על ראשו כובע מגוחך ועניבת פפיון", בכתב התביעה נטען.
 
איש העסקים חסון היה בעבר יו"ר חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו. התביעה טוענת כי הסיקור העיתונאי המוטה החל במאי השנה, כאשר עורך האתר, גידי ליפקין, החל להעביר ביקורת שיטתית על חסון.
המקרה הראשון נגע לחשיפה של ליפקין, לפיה סמנכ"ל הכספים של מנהלת הליגות לכדורגל, אייל ליפשיץ, משמש כיועץ אישי בענייני כספים ליו"ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון, בחברה פרטי בה חסון שותף עם יו"ר ההתאחדות לשעבר, עופר עיני. לאחר מכן, דווח כי ליפשיץ וחסון שותפים בגלידרייה ואף פרסמו תמונת פניהם "מולבשות על מוכרי גלידה". התביעה המורכבת מגיעה כיוון שגידי ליפקין טוען לניגוד עניינים מצידו של חסון. לטענתו של ליפקין על פי כתב התביעה, "יו"ר ההתאחדות לא דיווח בזמן אמת על ניגוד העניינים".
מאתר ONE מסר בתגובה: "אתר ONE ימשיך לבצע את עבודתו המקצועית ולסקר נאמנה את ההתאחדות לכדורגל ובטח כאשר מדובר בגוף שנתמך בכסף ציבורי. לאחר שחשפנו פרשות רבות הקשורות להתאחדות נמשיך לעשות את עבודתנו ללא מורא".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שינו זוארץ עומד מאחורי זה
    אחד שיודע 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל קומבינות ואינטרסים של שינו זוארץ עם ליפקין. גועל נפש איך שההתאחדות מנוהלת כיום. כל לפי האינטרסים של זוארץ והמקורבים שלו. הכדורגל הישראלי זה הדבר האחרון שמעניין אותם. מידיעה. ראו מה היה בגמר הגביע כדוגמא.
    סגור
  • 3.
    גידי ליפקין בריון
    גדעון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עורך ללא אתיקה ומתנהג כבריון ברגע שמושאי הסיקור לא משתפים איתו פעולה. בושה לעיתונות. לצערנו, זו עיתונות הספורט.
    סגור
  • 2.
    חסון נוכל ענק עובד אצל חלובה (ל"ת)
    יוסי 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מאמין דווקא לחסון
    אופיר 08/2020/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתר one מלא אינטרסים
    סגור