תקשורת ומדיה

לאחר הריאיון באולפן שישי: יונה אברושמי נחקר בחשד להסתה

רוצח אמיל גרינצייג נחקר באזהרה במוסד רפואי, שם הוא מאושפז עקב אירוע מוחי שעבר, לאחר הראיון. פרקליטו, עו"ד אבי עמירם מתח ביקורת על החקירה בתוך ביה"ח: "המשטרה הייתה צריכה לגלות איפוק ובטח להודיע לעו"ד לפני שהוא נחקר"
אילן שניג |  1
יונה אברושימי (צילום צילום מסך חדשות 12)
הרוצח יונה אברושמי נחקר באזהרה על הסתה בעקבות הדברים שאמר בריאיון בחדשות 12 בתחילת החודש. אברושמי, שרצח ב-1983 את אמיל גרינצוויג בזריקת רימון, אמר על ההפגנות בבלפור כי "יש בחורים צעירים, הם ילכו לשם, והם יודעים מה לעשות". 
אברושמי נחקר על ידי חוקרי היחידה לחקירות הונאה במוסד רפואי בו הוא מאושפז עקב אירוע מוחי שעבר לאחר הראיון, שם הוא נמצא בשיקום. פרקליטו, עו"ד אבי עמירם שוחח עם ice ומתח ביקורת על החקירה בתוך מתחם בית החולים: "תהיתי איך חוקרים אותו כשהוא נמצא במוסד רפואי ומתמודד עם שיקום לאחר אירוע מוחי".
עוד הוסיף עורך דינו: "המשטרה הייתה צריכה לגלות איפוק ובטח להודיע לעו"ד לפני שהוא נחקר". בעניין החקירה עצמה עו"ד עמירם מספר כי אברושמי טען במהלכה ש"הוא לא הסית לאלימות ולא התכוון לכך וחזר והדגיש שהוא נגד אלימות ופגיעה במפגינים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא העכבר גנב, החור הוא הגנב
    יהודה אלידע 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הזמן לפתוח בחקירה כנגד מי שהזמין אותו לאולפן, ראיין את הרוצח, ונתן לו הזדמנות להפיץ את הרעל בשם "חופש העיתונות" ו"זכות הציבור לשתות רעל".
    סגור