תקשורת ומדיה

"תתפטר": הנקמה בעיתונאי שהורשע בביצוע מעשים מגונים

תומר קרן שהורשע בביצוע מעשים מגונים וקיבל עבודות שירות בלבד, פנה לבקשת תגובה על ההפגנות נגד תרבות האונס בגבעתיים. גם הוא לא ציפה לעקיצה שכזאת מחבר מועצת העיר
אילן שניג | 
ההפגנה נגד תרבות האונס בגבעתיים והתגובה (צילום עיריית גבעתיים)
זו הייתה עוד פנייה תמימה לתגובה מצד עורך בעיתון לחבר מועצת העיר. הרקע: הפגנות נגד תרבות האונס בגבעתיים. תומר קרן, עורך במקומון ומי שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה וקיבל על כך עונש קל של 9 חודשי שירות בלבד, פונה לחבר מועצת העיר, ניר קורן, בבקשה להתייחסות להפגנה שקורן היה בין מארגניה. ניר קורן לא התבלבל ושלח לו את ההודעה הבאה: "הגענו להפגנה נגד תרבות האונס בין היתר כדי שמי שהורשע באלימות מינית וקיבל עונש מגוחך לא יחזור לעבוד בתקשורת ולכן אני מסרב להגיב לכתבה שאתה עורך. תתפטר".
קורן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בשבוע שעבר - סייעתי ככל יכולתי כדי שההפגנות נגד תרבות האונס (בעקבות האונס באילת) יגיעו גם לגבעתיים. ההפגנה הייתה מרגשת, והגיעו אליה מאות תושבות ותושבי גבעתיים והאזור. מכל העיתונאים בעולם, דווקא תומר קרן התקשר אלי לקבל התייחסות שלי (כחבר מועצת עיר) בנוגע להפגנה".
הפרשה, שנחשפה לראשונה במאקו על ידי העיתונאית ליאת בר סתו, החלה באוקטובר 2016, אז חשפה הקטינה בפני אימה כי החשוד נוגע בה מזה מספר חודשים. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה כדי לשמור על הקטינה. על פי כתב האישום, שהוגש בדצמבר 2017, קרן נגע בקטינה, אז בגילאי העשרה המוקדמים, במקומות אינטימיים בגופה גם מתחת לבגדיה התחתונים, אולם כאמור, בסופו של דבר הורשע במגע מעל בגדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה