מינויים

תזוזות ב'גלובס': שירית אביטן כהן תמונה לכתבת פוליטית ותחליף את טל שניידר

כתבת 'מקור ראשון' עוברת ל'גלובס' ותחליף את שניידר שתקבל את תחום הסיקור הבטחוני במקביל לתפקידה ככתבת מדינית. שניידר: "ביקשתי לגוון את הפורטפוליו"

שרון טל | 
שירית אביטן כהן טל שניידר (צילום פייסבוק טוויטר)
בעיתון הכלכלי 'גלובס' הודיעו היום (רביעי) על מינויה של שירית אביטן כהן לתפקיד הכתבת הפוליטית במקומה של טל שניידר. כהן שימשה עד כה ככתבת פוליטית ב'מקור ראשון'.
בהודעה רשמית שהוציאה אלונה בר-און, מו"ל גלובס נכתב "לאחר 3 מערכות בחירות רצופות (וכנראה עוד אחת בדרך) ביקשה ממני לאחרונה טל שניידר להתרענן ולכן לצד תפקידה ככתבת מדינית היא תכהן מעתה גם ככתבת ביטחונית, בדגש על כלכלת ביטחון תעשיות ביטחוניות, סייבר ועוד".
שירית אביטן שיתפה את הבשורה בטוויטר: "שמחה לבשר שעם תחילת השנה (העברית כמובן) אני צפויה להתחיל בתפקיד חדש ככתבת פוליטית וכנסת של העיתון גלובס. בהזדמנות הזו רוצה להודות למקור ראשון שהיה לי לבית ב-8 השנים האחרונות, לעורך חגי סגל, לקולגות במערכת ולעורכים. היה לי לעונג. שנה טובה והתחלות מבורכות".
 
שניידר תמכה: "עוד פמיניסטית תותחית לצוות חזק. באשר אלי, שני דברים קרו יחדיו: שירית נשכרה על ידי נעמה סיקולר ואני ביקשתי לגוון את הפורטפוליו, להמשיך במדיני (כפי שהייתי עד עכשיו) ולהוסיף את הסיקור של תעשיות ביטחוניות ועסקאות נשק של ישראל. סיקור התעשיות הבטחוניות היה אבן יסוד של במשך הרבה שנים, ואפילו מעין התמחות של העיתון. מאז שעזב אזולאי, המשרה עמדה ריקה ואני ביקשתי את התחום. נחזיק אצבעות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה