תקשורת ומדיה

"נסגר בגללי": הדגלים השחורים בפעולת מחאה נוספת נגד נתניהו

מספר ימים לפני תחילת הסגר השני, על יותר מ-400 עסקים שנסגרו בירושלים, תל אביב ובאר שבע נתלו מדבקות שעליהן תמונתו של ראש הממשלה עם הכיתוב "נסגר בגללי". מאחורי הפעולה עומדת תנועת הדגלים השחורים, שהודיעה: "המחאה תימשך כי חייבים להחליף את נתניהו"
מערכת ice |  2
שלטי מחאה על סגירת העסקים (צילום הדגלים השחורים)
מספר ימים לפני שמדינת ישראל נכנסת לסגר השני, יותר מ-400 עסקים שנסגרו בירושלים, תל אביב ובאר שבע יצאו בפעולת מחאה נגד ראש הממשלה נתניהו בעקבות הטיפול במשבר הכלכלי, במסגרתה נתלו על העסקים מדבקות עם תמונתו של נתניהו, שעליהם נכתב "נסגר בגללי". מאחורי הפעולה עומדת תנועת הדגלים השחורים, שלוקחת בחודשים האחרונים חלק במחאה נגד ראש הממשלה.
בהודעה שפרסמה תנועת הדגלים השחורים, נכתב כי "אזרחי ואזרחיות המדינה הופקרו על ידי הנאשם לגורלם. מאות אלפי אזרחים ואזרחיות נזרקו למעגל העוני בגלל שהנאשם עסוק בענייניו שלו. ערכי הסולידריות שעליהם הוקמה מדינת ישראל הוחלפו בשוחד, מרמה, הפרת אמונים ומטוסי יוקרה. המחאה תימשך כי חייבים להחליף את נתניהו".
כמו כן, בעמוד הפייסבוק של התנועה פורסמו דבריה של אסנת יאיר, הבעלים של חנות הבגדים  PedroTLV. "בעקבות משבר הקורונה, נאלצתי לסגור עסק שהשקעתי בו 5 שנים ולשלוח 4 עובדות הביתה", כתבה. "ההתנהלות של ממשלת ישראל מול המשבר הכלכלי של בעלי העסקים והעצמאיים גרמה לי להבין שאין שם אף אחד שמבין מה זה להיות עצמאי, ואיזה הוצאות יש לבעל עסק עצמאי. ממשלת ישראל תחת ביבי איבדה כל סולידריות ואכפתיות, נטשו אותנו וכל אחד לגורלו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיגלי הברק
    אזולאי 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסגרתי בגלל ברק אינו פופולארי אם היה רץ לבחירות היה מקבל עשרות קולות סביב ה100 קולות הוא עדיין חושב שזה כמו בצהל תספר סיפורי תזוחה ותעלה בדרגות ,מה לעשות פה זה לא צהל , אם אתה טוב אתה מצליח ,הספרדים חיסלו את תקופת מפאי הארורה ולברק קשה לו הוא רגיל לקבל הכל בקלות, אני מפאי ולא עובד,
    סגור
  • 1.
    ארץ אוכלת יושביה
    י 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר ישארו רק תאגידים ועובדי מדינה והרוב יהיו מסכנים ככה בונים קומוניסטים
    סגור