מינויים

רועי ינובסקי מונה לעורך הראשי של חדשות הערב בכאן 11

שלושה חודשים לאחר מינוי לראש דסק הפלילים בחדשות כאן, ינובסקי משנה כיוון לטובת מינוי לעורך הראשי של חדשות הערב, המהדורה המרכזית של חדשות כאן. בשבוע שעבר הודיע עורך המהדורה עילי לוין על עזיבתו

שרון טל |  1
רועי ינובסקי (צילום יח"צ כאן)
רועי ינובסקי מונה לעורך הראשי של חדשות הערב, המהדורה המרכזית של כאן 11, כך הודיעו היום (ה') בתאגיד. ינובסקי התחיל את עבודתו בכאן חדשות בשנת 2017 עם הקמת התאגיד. ולפני כשלושה חודשים מונה לתפקיד ראש תחום הפלילים, וכעת משנה כיוון. 
 
ינובסקי הצטרף לתאגיד עם הקמתו, לאחר שהיה כתב ירושלים ומשטרה של Ynet ו"ידיעות אחרונות". בין חשיפותיו בכאן חדשות: התנהלות המפכ"ל המיועד משה (צ'יקו) אדרי שבעקבותיה נמנע מינויו למפכ"ל, תיעוד רגעיו האחרונים של יעקוב אלקיען, מסיבת שר הבריאות בביתו בזמן ההגבלות החדשות.
ברוך שי, מנהל חטיבת כאן חדשות: "בתפקידיו הוכיח ינובסקי עיתונאות בלתי מתפשרת וחתירה למצוינות לצד הבנה עמוקה של עולם החדשות, קור רוח ועבודת צוות ראויה לשבח.
ינובסקי מחליף את עילי לוין, שהודיע בשבוע שעבר על עזיבתו. עילי עורך מצוין, שותף לדרך, שעיצב את המהדורה בדמותו – הישגית, אמיצה ויצירתית. לעילי מניית יסוד בהקמת חטיבת החדשות, ועל כך אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן כמה הילד
    מבין עינין מאוד 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איזה פרספקטיבה יכולה להיות לילד צעיר במהדורה מרכזית של גוף שידור ציבורי , תשאלו את רפיק חלבי יסביר לכם קצת מה זה טלוויזיה חבורת מבזבזי כספי ציבור ,איזה סקופים נפלאים הביא הכתב הצעיר הזה , מסיבת גן של שר הבריאות , ועל זה ברוך מנהל החטיבה משבח , הרמה נפלה בחדשות הסטנדרטים השתנו , בושה וחרפה תאגיד 11
    סגור