תקשורת ומדיה

במקום הוצאה לחל"ת: הפחתת שכר רוחבית לעובדי וואלה חדשות

כ-20 עובדים שהיו אמורים לצאת לחל"ת יישארו בעבודתם, אך שכרם יקוצץ ב-10% למשך חודשיים. ועד עובדי וואלה: "דרשנו שההפחתה הרוחבית תכלול את כלל העובדים במערכת"
שרון טל |  3
וואלה NEWS (צילום מסך אתר וואלה NEWS, ויקיפדיה, pixabay)
קיצוצים בוואלה חדשות: שכרם של כלל עובדי החברה יקוצץ ב-10% וזאת על רקע כוונת החברה להוציא לחל"ת כ-20 עובדים, מה שהוביל להתערבות של ועד העובדים. בהודעה שהוציא הוועד נכתב: "בעקבות המשבר הכלכלי שלא פוסח גם על ענף התקשורת הודיעה לנו הנהלת וואלה כי היא מעוניינת להוציא לחל״ת קבוצת עובדים. לאחר התייעצויות רבות שקיימנו עמכם וגם עם ארגון העיתונאים המייצג אותנו החלטנו להפגין סולידריות בקרב כל עובדי המערכת". 
"במקום הוצאה לחל״ת תבוצע הפחתת שכר ממוצעת למשך חודשיים בשיעור של 10% מהשכר. דרשנו מההנהלה שההפחתה הרוחבית תכלול כאמור את כלל העובדים במערכת ללא יוצא מן הכלל.לאור ההערות שקיבלנו מהעובדים בישיבה, אנחנו נקיים דיון נוסף עם ההנהלה על מנת לראות איך ניתן לשנות את המתווה ולהפוך אותו ליותר צודק ביחס לאותם עובדים ששכרם קוצץ/יצאו לחל"ת בסיבוב הקודם ונעדכן אתכם בקרוב" נכתב בהודעה. 
הסגר על המשק פוגע באופן ישיר בכלי התקשורת עם הירידה בהכנסות מפרסום, מה שמאלץ את המערכות להצטמצם גם ברמה הכלכלית, דבר שאינו פוסח על אף מערכת עיתונאית מאז פרוץ משבר הקורונה.
לאחרונה רכש את וואלה איש העסקים ואיל התקשורת אלי עזור, תמורת כ-65 מיליון שקל. העסקה טעונה אישור הרשות לתחרות. 55 מיליון שקל ישלם הרוכש אלי עזור במזומן למוכרת בזק, ו-10 מיליון שקל נוספים ישולמו במסגרת שטחי פרסום בפלטפורמות השונות שבבעלותו של עזור. עזור הוא הבעלים של שורת כלי תקשורת ביניהם אתר מעריב, רדיו 103 ו-99, ערוץ צ'רלטון המפעיל את ערוצי הספורט 1-4, ג'רוזלם פוסט וחברת שלטי חוצות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואלה
    יהודה 10/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על כל אגורה שעובדי וואלה מקבלים תקשורת פח לא יותר
    סגור
  • 2.
    וואלה עבר זמנו
    אתר גוסס 10/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתר לזקנים
    סגור
  • 1.
    וואלה הסוף
    אתר מיותר 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתר אינטרנט הגרוע בישראל
    סגור