תקשורת ומדיה

"צעקות, פוזות, השפלות": הרשת מגיבה לעימות בין מירי רגב לאייל ברקוביץ'

שרת התחבורה התעמתה עם כדורגלן העבר לגבי אמירתו לפיה בליכוד מתנהלים כמו ארגון פשע, ואיימה עליו שאם לא יתנצל - לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים הגיבו לסערה שיצרו דבריה של רגב: "מינויים רק על פי שיוך פוליטי, ימי מפא"י מחווירים"
מערכת ice |  54
מירי רגב נגד איל ברקוביץ' (צילום אופירה וברקו קשת 12)
פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים הגיבו לעימות החריף בין שרת התחבורה מירי רגב לכדורגלן העבר והמגיש אייל ברקוביץ'. רגב הגיעה אתמול לראיון בתוכנית "אופירה וברקוביץ'", במסגרתו דרשה מכדורגלן העבר להתנצל על דבריו מהשבוע שעבר לפיהם "הליכוד מתנהל כמו ארגון פשע", ואיימה עליו כי אם לא יתנצל – לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל, משרה שבה ברקוביץ' חושק מאוד.
במהלך העימות שרת התחבורה הטיחה בברקוביץ' "אני אעשה הכל. כל עוד אתה לא תתנצל בפני הליכודניקים - לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל. אני אומרת לך שבכל מקום שאני אהיה, עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים לארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי קמעות".

 
ברקוביץ' השיב לה "התכוונתי רק אלייך ואל כל הלהקה שלך. להקת מלוקקים. זה לא קשור כלום לבוחרים". שרת התחבורה לא נרגעה ואמרה לו "תתבייש לך. הלוואי ותגיע לרבע מהמוסר שלנו. אנחנו גאים שמי שמנהל את המדינה הזאת זה ראש הממשלה נתניהו. כל היום ממליך מלכים. מתהפך כמו סטייק. פעם זה כחלון, פעם זה גנץ - גנץ הפכת אותו למשיח. איפה הוא המשיח שלך? איפה יא חתיכת סטייק? עכשיו פתאום זה בנט, יאללה מספיק".
לאחר העימות, ברקוביץ' אמר לאתר בראיון לאתר ONE כי בכוונתו להציג שוב את מועמדתו לתפקיד מאמן הנבחרת. כמו כן, הוא העלה תמונה לסטורי שלו באינסטגרם של סקר ששואל מי צריך להחליף את וילי רוטנשטיינר (מאמן נבחרת ישראל) - ובו הוא מוביל על שאר המועמדים ומקבל 45% - יותר מפי שניים מהמועמד הבא אחריו. לתמונה הוסיף כדורגלן העבר עקיצה וכתב: "מעולם לא הייתי כל כך קרוב לנבחרת. התנצלות קטנה וזה שלי".
 
דבריה של רגב, ובמיוחד האיום לפיו תסכל את מועמדותו של ברקוביץ' לאימון הנבחרת, עוררו סערה ברשתות החברתיות והביאו לשלל תגובות נגד השרה ולטענה כי במעשה זה היא בעצם הוכיחה את הטענה של ברקוביץ' כי "הליכוד מתנהל כמו ארגון פשע".
חבר הכנסת יאיר גולן ממרצ כתב: "רגב מאיימת, זוהר מאיים, אמסלם משקר באופן קבוע, וביבי נאשם בפלילים. ארגון פשע לכל צורך ועניין, עם דון, בכירים וחיילים ממושמעים. תזכרו, זה אף פעם לא נגמר טוב. חבל שאנחנו לא חיים בסרט".
 
חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד-תל"מ כתב: "תקשיבו לרגב, זה קולה של הממשלה - צעקות, פוזות, השפלות. היא, שדיבררה את הההתנתקות, האדירה את גנץ, התחננה למקום במפלגת העבודה. היא קוראת לברקוביץ׳ סטייק? תראו מה יש כאן, שרה בממשלה שאומרת לאיש טלוויזיה - דיברת לא יפה על מפלגת השלטון ועכשיו אני אדאג שלא תקבל תפקיד מאמן נבחרת. זו התנשאות של השלטון שמזכירה לי את ההתנשאות של מפא״י. זה דיבור של מי שבטוח שהמדינה שלו עכשיו וכל מי שבא לו לא טוב - לא יהיה."
גיא פלג, הפרשן המשפטי של חדשות 12, טען כי זה "כל הסיפור על רגל אחת. מינויים רק על פי שיוך פוליטי. ימי מפא"י מחווירים". בהמשך עקץ פלג את רגב, כשהוא מפנה למשפט המפורסם שאמרה על תאגיד השידור הציבורי. "בואו נדבר על זה רגע. מה שווה הנבחרת אם אי אפשר לשלוט בה?", כתב. עמיתו של פלג בחברת החדשות, הכתב באירופה אלעד שמחיוף, הגיב בעוקצנות גם הוא: "אם לא תתנצל שקראת לנו משפחת פשע אז נפעל בשיטות של משפחת פשע".
עיתונאי הארץ חיים לוינסון מצא כהרגלו דרך יצירתית להתייחס לדבריה של שרת התחבורה, וצייץ בטוויטר "אף פוליטקאי לא יכתיב לעם ישראל מי יאמן את הנבחרת!", יחד עם תמונה של ברקוביץ' שעליה הכיתוב "אנחנו נחליט דווקא ברקוביץ'".
 
כתבת גלובס טל שניידר שיתפה את הסרטון של העימות, והוסיפה כי "שרה בממשלה מאיימת על ספורטאי עבר שמינוי ציבורי שלו תלוי בהתנצלות בפני מפלגתה". כמו כן, הוסיפה את ההאשטאג #פנקסאדוםשלום.

הזמר אביב גפן התייחס אף הוא למקרה, וכתב בהומור: "מירי, התבלבלת, את כבר לא שרת הספורט. במקום לאיים על ברקו שלא יאמן את נבחרת ישראל את צריכה לאיים עליו עכשיו שתדרסי אותו עם רכבת ישראל".
כאמור, במהלך ראיון של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר אצל אופירה וברקוביץ' בשבוע שעבר, תקף ברקוביץ' את התנהלות מפלגת הליכוד וכינה אותה "ארגון פשע" – אמירה שעוררה גם היא סערה גדולה. ביום ראשון הודיע זוהר שהוא לא מתכוון להגיע יותר לתוכנית של השניים: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ'. הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה נפל היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
תגובות לכתבה(54):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    יאיר גולן שקיות ההקאה לא יספיקו לומר שאתה מעורר בחילה
    יאיר גולן מגעיל 10/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש ממורמר ומגעיל.
    סגור
  • 43.
    מירי רגב ומיקי זוהר
    גברת 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שהמאפיה האיטלקית לא היתה מתביישת בכם.הייתם שם חיילים מצוינים.פה אתם התבלבלתם אנחנו פה מדינה דמוקרטית וכך תהיה לעולמים.אבות אבותינו .באו לפה להקים מדינה סבלו מקדחת ,עבדו בפרך.לא על מנת שאתם תהרסו אותה.אנחנו הציבור נדאג שאתם לא תשרדו עוד זמן רב בשלטון.מי שלא יכבד את האנשים יעוף.לא ישב בכנסת ישראל..זה מקום שאמורים לשבת שם אנשים מכובדים שיד להם דרך ארץ.תרבות שפת דיבור נאותה.לא שפה של עבריינים.לא איומים,ביבי אמנם מעודד אתכם לדרך הזאת .הוא חושב שיצליח להשאר שלטון על ידי זה שאתם יחד עם בנו יאיר תנבלו את פיכם על כל מי שלא מסכים אתכם.זה לא ימשיך.תת רמה תתביישו לכם .
    סגור
  • 42.
    כל הססמול זבל
    רובי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחד אחד
    סגור
  • 41.
    מירי רקב
    גיל אבי 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין מה להתיחס לאשה הבהמית והוולגרית הזו. בקרוב היא תיגוז בערפל יחד עם מכלוף והבוס שלהם.
    סגור
  • 40.
    ברקוביץ
    גדי 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אינו מתאים לתפקיד ציבורי, שחצן, חסר תרבות, פסול לתרבות
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    את מניפולטיבית וגם שקרנית.read my lips (ל"ת)
    זחש 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    ברקוביץ
    יעקב 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופירה את חברה טובה של ברקוביץ את קראת את שם הבן שלך על שמו היית צריכה לענות למרי רקב
    סגור
  • 37.
    זו תוכנית הסתה, התנשאות, בריונות ומה לא ? ועוד בערב שבת
    גילה 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה יש בתוכנית שלהם חוץ מהסתה התנשאות ,שחצנות שנשפכת בגועל שנאת חינם , בריונות וכוחניות של גב' אופירה וברקו ..ובעיקר של אופירה .. תוכנית פח .וכל הגועל עוד בכניסת שבת , ..הרי הכל אבל הכל ,,למען רייטינג -תוכנית פח . תוכנית של תככים ומריבות צעקות ובריונות זה מה שאתם מציגים לצופים והכי חשוב להדגיש שהכל נגד ביבי ....זה המסר הכי חשוב שאתם מנסים להציג .. מי שישמע שגנץ הוא המשיח ..בייייייי
    סגור
  • 36.
    אם התכנית הסתמית חסרת תרבות על המסך
    ע 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה אך ורק הספוק ההזוי של בעלי האינטרסים מבזוי ראש הממשלה ולא משנה שהיא אינה ראויה לשידור לחיצה על המסך רעש וצעקות מבחילים לא יאמן
    סגור
  • 35.
    אופירה וברקוביץ
    ע 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת באמת מבקשת להבין איך באים אנשים נכבדים להתראיין אצלם בשניה הראשונה שאתה פותח מסך לא משנה באיזה רגע צעקות מחרישות אוזניים וולגריות לא כותרות לא שיח מעניין לא שאלות מתוחכמות צעקות כמו בויכוח שנולד ברחוב אייך לא מבינה אייך הם על המסך שלנו מה הצעירים לומדים מהשיח הצעקני הזה? אני טועה?
    סגור
  • 34.
    מירי רגב
    צרי לוי 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מירי רגב יקרה את מלכה למה הלכת לשני החזירים האלה ?
    סגור
  • 33.
    מאפיה
    ראובן 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשמאל מותר הכל וגם כפיים מהתקשורת ולימין אסור להגיב בושה לתקשורת מכורה
    סגור
  • 32.
    צביעותתתת איומההה
    י 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמאל יקר ככה התנהלתם שנים כל גבי שנים כלפי מזרחים בכל התחומים ברדיו במוזיקה בסיקורים בתקשורת עד היום באוניברסטאות בבית משפט במוסדות ושמה זה לא רק מסיבות פוליטיות אלא כזעניות אפילו עיין דוגמא קטנה מוזיקה מזרחית זלזלול בחצי עם ובעוד בעוד תחומים אבל כמובן הכל נעשה באלגנטיות ובמילים יפות שזה הכי גרועעע איך איך אתם מעיזים להטיףףףף
    סגור
  • 31.
    ברקוביץ
    אב. 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללא קשר לפרשה. תראו מי התעורר, פלג.לוינסון.טל שניידר. שמחוביץ. ואחרים, וזה מסביר הכל.....
    סגור
  • 30.
    תגובה לשרה מירי רגב
    דורית 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כאזרחית מדינת ישראל מתבישת והמומה שיש לנו שרה כזו בוטה בממשלת ישראל. מה זה תשובה של שכונה??? בסטה בשוק??? תתבישי כך ליצג את מדינת ישראל ולאיים...אם...אז...יתכן וגם ברקוביץ היה להיות זהיר קצת ולומר קצת אחרת את המילים. בכל מקרה כבוד השרה לא היתה בשום אופן לענות במטבע דומה...אולי ברקוביץ בתוכו כמו עוד אזרחים כבר התפרץ מרב מה שמתמשך בהתנהגות חלק מהשרים ועוד...אני לא פסיאטרית
    סגור
  • 29.
    רקב
    רחל 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי תשים למירי רצועה ומחסום בפה היא רק מזיקה ה??הזאת
    סגור
  • מירי רגב
    מלי'לה 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה יקרה למה היית צרעכה לצאת מפופרציות למה צעקת .נראה שאת מתחברת לחברות הכנסת זאת שאמרה בלונדינית מפגרת..מה אתן בשוק? אתן נבחרות..בחיים גולדה מאיר לא הייתה אומרת את מה שהוצאתן מפיכן..כן היא אמרה אני לא זונ-חת את השטחים...אבל פירשו אחרת אבל אתן הדור האחרון כרגע..מקומכן במטבח ולא בכנסת כן דיבור כזה לא יעבור לסדר היום...בריאות טאטשר ותהיינה בכושר פיזי ולא מילולי
    סגור
  • 28.
    הטירוף של מירי רגב בדיוק מוכיח את טענותיו של אייל (ל"ת)
    טל 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    צודקת
    סיג 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לו כבוד לכלום...שיתנצל. נמאס כבר מהבוז שלו כל יום שישי לליכודניקים ולבנימין נתניהו
    סגור
  • 26.
    לך הבית ברקו
    אבי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שווה בכדורגל ובטח לא להיות מאמן נבחרת ישראל תעבוד בזבל יותר טוב
    סגור
  • 25.
    רגב ברקוביץ
    הדס 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גועל נפש אך איש טלויזיה מדבר רמה אכי נמוכה שיש מחזיק מעצמו והוא אפס
    סגור
  • 24.
    אין על מירי
    מעריצה 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לה סוף סוף מישהי שאומרת את האמת ולא מפחדת מאף אחד....
    סגור
  • 23.
    אני היחיד ששם לב שכל המגיבים כאן מזויפים? (ל"ת)
    אחד העם 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    שוב מתבהמת
    אני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אשה טיפשה מתבהמת בכל ראיון לא מסוגלת לנהל שיח מכובד ממש שכונה בושה!!!
    סגור
  • 21.
    מירי
    לימור 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין עליך.גדולה מהחיים.מירי יש רק 1.הלו לא מוזמן היתה עופיר:ה וברקו ליכוד. מזה הד*בר הזה
    סגור
  • 20.
    מי זה ברקוביץ??????
    רוני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלקק לכל השמאל ולתיקשורת המגוייסת.זה כל מה שהוא עשה בחיו.ובתמורה הם נןתנים לא במה. ברקוביץ וערסייג הם הפנים של התיקשורת המוטה באופן זוןעתי לשמאל. תוכנית עלובה כל מי שמגיע לשם עושה עוול למדינה.
    סגור
  • 19.
    שניהם מתנהגים כמו פיתות (ל"ת)
    שאוורמה 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    מאמן נבחרת
    בני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נניח שקיבלתה את המישרה מה תעשה עם השחקנים מהמיגזר האם תעמוד על זה שמי שלא ישיר בתיקיוה
    סגור
  • 17.
    אין סיכוי
    אורי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מר ברקוביץ . לא קיים סיכוי שתהיה מנהל הנבחרת . גם לא בעוד מאה שנים .
    סגור
  • 16.
    בניון בן אדם לפני הכל.
    דינו 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בניון מעולה הייתי נותן לו לאמן וגם הוא יצליח
    סגור
  • 15.
    בהמה
    אפי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתיכת בהמה מסריחה לקקנית בושה לעדה מרוקאית זבלית ועוד עם מסריחה
    סגור
  • 14.
    מירי וברקו
    אבי 1 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 11
    כל הכבוד למירי אמרת את האמת והוא התחיל להתחנף .. מאוד מעריך אותך
    סגור
  • 13.
    מלכה,כל הכבוד
    שי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    12 19
    סוף סוף מישהי ענתה לברקוביץ,פעם אהבתי אותו,אבל אחרי ששמעתי מה הדעות שלו,אז ממש ממש לא
    סגור
  • ככה את מעריכה את המדינה?
    יגאל 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקרוא לאישה חסרת תרבות מלכה מראה סימנים לתרבות מדינה קלוקלת לאיפוא עוד נידרדר
    סגור
  • 12.
    אייל ברקוביץ
    יעקוב 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 13
    אייל אנחנו הליכודניקים גאים בראש הממשלה שלנו ואתה סתם 0 גם לדבר אתה לא יודע השאלה האים סיימת בית ספר יסודי
    סגור
  • 11.
    מירי רגב
    אבי1 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    8 13
    לא יתכן ברקו מקבל במה בכדי לתקוף את נבחרי הציבור וזה לא מתפקידו . כל הכבוד למירי . אוהב אותך .
    סגור
  • 10.
    נמאס
    הה 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    7 10
    זבל בהתגלמותה שרה הממשלה???? זאת שורש רע בממשלה כמו שאר המרוקאים.
    סגור
  • ברקוביץ
    נחמן 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אדם לא מתורבת, אינו מתאים לתפקיד ציבורי,
    סגור
  • גזענות במיטבה!
    אפרת 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה תגובה גזענית
    סגור
  • בושה
    שקט 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה מי את
    סגור
  • 9.
    ברקו (ל"ת)
    מיכל 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    שמאלני
    רעי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סתם אפס אפסים ברוקביץ. ממתי הוא מבין בפוליטקה כיתה ג הוא לא סיים שייתבש המת ברעב הזה.עד גיל 40 לא שתה פחית קולה בחוץ.
    סגור
  • איזה כיף (ל"ת)
    רועי בנעזר 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ברקוביץ הוא ביטוי לברבריות חוסר תרבות נימוסים .
    אורן נהוראי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    10 12
    ברקוביץ קודם כל תלמד לדבר עברית רהוטה ורק אחר כך תלך להיות מראיין. הדרך שבה אדם מתבטא מזכירה עבריינים ואנשי פשע. אתה בושה לטלויזיה הישראלית שמעניקה תפקיד לאדם שבקושי תעודת בגרות יש לו. לההיות מאמן נבחרת ישראל זו שיא הבושה .
    סגור
  • לא ברקוביץ לאימון הנבחרת ולא מירי רגב לתפקיד שרה בממשלה
    סתם 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומירי מלכת הנימוסים חחחח שניהם לא ראויים
    סגור
  • ברקו
    מנשה יצחקי 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרה בישראל מצפים קצת יותר
    סגור
  • 6.
    כמה אלימות, גזענות, הסתה, התנשאות ושינאת חינם פה של
    חני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הגולשים פה. פשוט מחריד ומדאיג??????
    סגור
  • 5.
    המנון התקוה
    שוקולד 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עדיף על סטייק.רגשי נחיתות קשים של צחצחים .כולם ישראלים יהודים וזקוקים לארצנו האהובה מאד ויקרה מכל .אנא תשמרו על הבריאות הפרנסה השלום והתקוה רק לטובה
    סגור
  • 4.
    רקב
    אזרחית 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    15 7
    נקווה שהזבל הזה תעלם הכי מהר מעל במת הפוליטיקה יחד עם המלוקק שלה הנאשם נתניהו וחבורת הזבל שלו.
    סגור
  • 3.
    בושה שזאת שרה בממשלה
    גולן 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    19 9
    שכונה שכונה שכונה איך היא הייתה דוברת צה"ל? פשוט ערימה של גועל
    סגור
  • ועוד יותר בושה שזה רוצה להיות מאמן נבחרת לאומית
    חני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    9 9
    אפילו מחרידה אותי המחשבה על כך. הוא אגריסיבי, עצבני וחסר סבלנות ותרבות דיבור, בוטה, חסר טאקט שמתווכח עם הקולגה שלו בשידור חי וקם ועוזב את האולפן. כך יעשה לנבחרת?!?!?!?
    סגור
  • נכון אתה צודק ההיתנהגות של ברקוביץ מבזה אבל!לו מותר מי
    יגאל 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אך שרה בממשלת ישראל?התנהגות כזואת מבזה אותנו כעם
    סגור
  • 2.
    מה שווה נבחרת ישראל אם אי אפשר לשלוט בה?
    רמי סינגולדה 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    14 10
    ממה את נעלבת מירי? את עושה דברו של נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים ועוד מתגאה בכך. מה פה לא מדוייק בדבריו של איל ברקוביץ? שנים הלנתם (ובצדק) על חטאי מפא"י ההיסטורית. רק מה... בדרך איבדתם את הצפון, הערכים, המוסר, האתיקה ואת הכבוד לשלטו החוק. אתם בדרך למטה. אחרי ביבי סביר שתחזרי לגודלך הטבעי.
    סגור
  • 1.
    ג. ד. ו. ל. ה
    יאיר 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    14 14
    אין עלייך מירי רגב רק להבא (סביר להניח שלא יזמינו אותך מהפחד), כדאי שתפני גם למיס פיגי שהפעם העדיפה לשתוק. כי היא השטן בהתגלמותו
    סגור