שיווק ופרסום
לראשונה: פרסומת טלוויזיה מונגשת לעיוורים
חברת החלונות קליל יצאה בסרט פרסום מונגש המיועד לציבור העיוורים וכבדי הראייה, בפיקוח "הספרייה המרכזית לעיוורים" ובהשקעה של 2.5 מיליון שקל
חברת "קליל" יצאה בימים אלו בקמפיין טלוויזיה חדש בשם Reflection of you שמאיר את הזרקור על ציבור העיוורים וכבדי הראייה.
הקמפיין כולל סרטון מונגש בו מוצגת אישה מול חלונות של חברת קליל. תקציב הקמפיין מוערך בכ-2.5 מיליון שקל והוא הופק בהנחיה ובפיקוח של "הספרייה המרכזית לעיוורים" הקמפיין ימשיך בסדרת תכנים שיעלו ברשתות חברתיות בשיתוף המעצב ינאי פישר גוטמן בטיפים שלו לבתים מעוצבים.
צורי דבוש יו"ר "קליל": חברת קליל הינה החברה ראשונה בארץ ובעולם שמפיקה גם סרט פרסום לטלוויזיה שמונגש לציבור העיוורים המונה כ-24 אלף איש ועוד עשרות אלפי כבדי ראייה נוספים.
סרט הפרסום בטלוויזיה הופק בהנחייה ובפיקוח הספרייה המרכזית לעיוורים. ההפקה בוצעה בטכניקה מיוחדת המתארת בתיאור קולי את כל מה שיש על המסך בקטעים הויזואליים. דבוש מציין עוד: "כ-10% מתקציב הפרסום של החברה יועד למטרה זו, ומקווה שגם חברות אחרות יצטרפו ליוזמה זו''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.וואו איזה התייחסות מיוחדת לקהלבני 11/2020/18הגב לתגובה זו0 0מפתיע, באמת לא מובן מאליו לעשות פרסומת לעיוורים, מעט יודעים שעיוורים ״צופים״ בטלוויזיהסגור