השוק

אלביט סוגרת את חטיבת המודיעין והמל"טים, סגן הנשיא התפטר

שינוי יסודי בארגון החברה הביא להתפטרותו של סגן הנשיא אלעד אהרונסון, עם פירוק חטיבת המודיעין והמל"טים והעברתה כחלק מחטיבת כלי הטיס. המועמד להחליפו: אורן סבג, סמנכ"ל באלביט
יהודה לוינגר | 
אלביט מערכות (צילום ויקיפדיה)
התעשייה הביטחונית משנה את הארגון הפנימי שלה והודיעה היום (ראשון) כי תסגור את חטיבת המודיעין והמל"טים העצמאית שהוקמה בשנת 2015 ותמזג אותה עם חטיבת כלי טייס. מנכ"ל חטיבת המודיעין, סגן הנשיא אלעד אהרונסון, יסיים את תפקידו בחברה.
השינויים באלביט הינם רק חלק מרה-ארגון יסודי בחברה שיכלול גם ניהול משותף של חברת אל-אופ, שגם הייתה באחריותו של אהרונסון, יחד עם חברת אלישרא - לוחמה אלקטרונית. אמנם שתי החברות יהיו עם הנהלה נפרדת, אך שיתוף הפעולה בין השתיים יגבר. בנוסף, יתקיימו בחברה שינויים נוספים בחטיבת כלי הטיס ובמיזוג בחלק מהפעילות בין חטיבת היבשה לתעש מערכות. 
על פי הודעת החברה: "אלביט מערכות מבצעת ארגון מחדש של פעילויות עסקיות מסוימות בכדי לחזק את הסינרגיה" וכי הארגון מחדש יחל בחודשים הקרובים ויושלם במהלך שנת 2021.
כזכור, אהרונסון בן ה-47, התפטר עם סגירת החטיבה שבראשותו והעברת החברה  אל-אופ שבאחריותו לניהול משותף, וזאת לאחר התקדמותו המהירה בחברה. מי שיחליפו הוא ככל הנראה, אורן סבג, סמנכ"ל באלביט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה