תקשורת ומדיה

דני קושמרו וברהנו טגניה זכו בפרס בעקבות סדרת כתבות על בני הפלשמורה

העיתונאים מחברת החדשות זכו בפרס העיתונות מהמרכז העולמי של בני ברית. מלבדם גם העיתונאית דינה קראפט ולהקת שלווה זכו בפרסים
מערכת ice |  1
ברהנו טגניה ודני קושמרו בסדרת הכתבות
ברהנו טגניה ודני קושמרו, כתבי חדשות 12 זכו היום (רביעי), בפרס העיתונות בתחום התקשורת המשודרת מטעם המרכז העולמי של בני ברית. הם יקבלו פרס עבור "מצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2020", על סדרת הכתבות "מפוצלים", ששודרה במהלך שנת 2019 ועסקה בעליית בני הפלשמורה לישראל. מלבדם, העיתונאית דינה קראפט קיבלה את "פרס התקשורת הכתובה", עבור סדרת כתבות בעברית ובאנגלית על מצב הקהילה היהודית בארצות הברית ובריטניה.
כחלק מסדרת הכתבות התלוו השניים אל בני עדת הפלשמורה שעלו ארצה ונטמעו בחברה הישראלית, וכן ביקרו באתיופיה, במרכזים שבהם נותרו מאחור יתר בני העדה במהלך סדרת הכתבות תיעדו השניים את המפגשים המרגשים בין המשפחות המפוצלות, שנקרעו בין אתיופיה לישראל ונפגשו לראשונה לאחר שנים. שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו – שטה תישא דברים בטקס לכבוד המאורע. גם להקות שלווה תקבל אות הוקרה על תרומתם לפיתוח הקשר בין ישראל לתפוצות בתחום האומנות. הפרס ניתן החל משנת 2014, ואמנים ישראלים רבים כבר זכו בו, ביניהם נורית הירש, דוד ד'אור, עידן רייכל, דיוויד ברוזה ויהורם גאון.
הפרס לעיתונות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-28 ברציפות. הפרס מכיר בחשיבות המצוינות בסיקור של העיתונאות הישראלית על יהדות התפוצות בת זמננו ועל יחסי ישראל והתפוצות היום. הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל לעולם היהודי על ידי עידוד סיקור איכותי של התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות.

צילום באדיבות חברת החדשות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברהנו טגניה, עוד עלה תאנה מטעמי נראות?
    אפי מנשרוב 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מצטער, לא התרשמתי אף פעם מכישוריו העיתונאים. תמיד עשה עלי רושם כמי שהתקבל בשל העדפה מתקנת או רצון של הערוץ להראות כאילו הוא מקדם גיוון אתני. הצופה לא מרוויח מכך דבר. להיפך. לגבי דני קושמרו, זה כבר סיפור אחר. תותח על.
    סגור