תקשורת ומדיה

יש בעיה? תתקשרו מיד לנשיא: האם זהו קמפיין הבחירות המטורף בעולם

ניקולאס מאדורו, הרודן השנוי במחלוקת של ונצואלה יצא בקמפיין בחירות שטרם נראה כמותו. הוא פרסם בטוויטר הפרטי שלו את מספר הטלפון הפרטי שלו וביקש מתושבי המדינה להוסיף אותו לכל קבוצות הוואטסאפ והטלגרם. ומה קרה? טירוף אמיתי
כפיר אדר | 
ניקולאס מאדורו (צילום טוויטר ניקולאס מאדורו)

הבחירות בוונצואלה מתקרבות ולשליט הנוכחי של המדינה יש בקשה מוזרה מאוד מאזרחי המדינה. נשיא ונצואלה ניקולאס מדורו פירסם בריש גלי את מספר הטלפון שלו בחשבון הטוויטר שלו ופשוט ביקש מאנשים להוסיף אותו לקבוצות וואטסאפ וטלגרם.

האם עד כדי כך משעמם לרודן הלא שגרתי? לטענתו הוא מהיום ישלח להם באופן ישיר חדשות. מדורו כתב: "שלום ונצואלה! אני מצטרף לקרב הרעיונות בוואטסאפ ובטלגרם עם המספר # 04262168871. הצטרפו אליי עם כל הקבוצות שלכם ויחד נלך למאבק להגנת האמת של ונצואלה".
ברשתות החברתיות כבר הופץ התיעוד שנשיא ונצואלה העלה מיד לאחר פרסום ההודעה שלו שהטלפון שלו מתמלא בעשרות אלפי פניות. בתכנית בטלוויזיה הוא כבר שוחח עם אחת מהתושבות והסביר לה על הקמפיין המיוחד שבחר לעשות.
מדורו כתב בהמשך לאחר שאלפים פנו אליו: "מדהים! אני אסיר תודה לאלפי בני ארצנו שכתבו לי בוואטסאפ ובטלגרם. אנו בקשר ישיר עם קבוצות מכל רחבי הארץ והעולם. נתכונן לבחירות ביום ראשון, אנחנו בקרב וננצח בו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה