תקשורת ומדיה

"התחכמות מעצבנת ופחדנית": העיתונאים מחדשות 13 נכנסו חזיתית בגיא זהר

רביב דרוקר הגיב לסרטון של 'מהצד השני' בו הוצגה "בדיקת עובדות" לבדיקת העובדות שעשה הערוץ המתחרה לנאום נתניהו: "שרלטנות במקרה הרע, קשקוש", אלון בן דוד עזר לעמיתו: "לא לכל דבר יש את ״הצד השני״", אך מי בא לעזרת המגיש של כאן 11?
כפיר אדר |  175
קשה להאמין שבחדשות 13 אהבו את "בדיקת העובדות" של כאן 11 לבדיקת העובדות שהם ערכו למסיבת העיתונאים של בנימין נתניהו. התכנית 'מהצד השני' בהגשת גיא זהר יצאה בצעד אמיץ והחליטה "לירות לעצמה ברגל" להגדרתה והעמידה את הערוץ המתחרה באור לא נעים כלל. אגב, ראש הממשלה בנימין נתניהו גם שיתף את הקטע.
רביב דרוקר, שגם כיכב בסרטון "בדיקת העובדות" של כאן 11, התקשה להישאר אדיש לסערה שגרם הסרטון אותו שיתפו עיתונאים ופוליטיקאים מימין וכתב בטוויטר: "1. להגיד שמי אמר שסעיף הרוטציה הוא לא 'הפרה יסודית' זה טעות במקרה הטוב, שרלטנות במקרה הרע. 2. הדרך היחידה לחמוק ממנו היא לא להעביר תקציב. נתניהו התחייב בסעיף 30 של ההסכם להעביר תקציב תוך 90 יום, כלומר להציגו לכנסת תוך 45 יום. זה לא נעשה עד היום. זו ההפרה הכי יסודית של ההסכם".
"מה שיישאר בספרי ההיסטוריה מההסכם הזה זה שנתניהו הפר אותו ברגל גסה. מה זה משנה מה אומר גנץ באולפנים? 3. להשוות את זה לסעיף ועדת המינויים זה קשקוש. ראשית, גיא זהר משום מה מקבל את גרסת נתניהו שכחול לבן הפרו את ההתחייבות. שיתעניין שם. לטענתם, נתניהו רצה לשנות את אופיה של הוועדה כך שפוליטיקאים ימנו את פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה ולכן, הוועדה לא קמה. אם זו באמת הפרה יסודית, אז אני בטוח שבכחול לבן ישמחו לפתור את המשבר בהקמת ועדה עכשיו בתמורה להעברת התקציב ורוטציה. 4. זהר מתפלפל שהתמיכה בוועדת החקירה הפרלמנטרית אינה הפרה ולכן, לא הליכוד התחיל".
"ראשית, לא נכתב על המסך שהליכוד התחיל. אני אמרתי את זה באולפן. אני עדיין חושב שזו הפרה של ההסכם, הן בסעיף שנוגע לכך שדרכי עבודת הוועדה לבחירת שופטים לא ישונו והן לתקנון דרכי עבודת הקואליציה שהוא חלק בלתי נפרד מההסכם. כאמור, בכל מקרה הליכוד התחיל בכך שלא התחיל להעביר תקציב הרבה לפני שכחול לבן תמכו בחוק ההמרה. ולבסוף והכי חשוב - ראש ממשלה לוקח עשרים דקות בפריים טיים ומתאר שחור כלבן. כל אחד, גם בליכוד, יודע שנתניהו מוביל לבחירות והוא מעמיד פנים שעושה הכול למנוע בחירות. כל אחד יודע שהוא מפר ברגל גסה את ההסכם והוא אומר - לא, הצד השני הפר. זו חובתה של חברת חדשות. לשקף את הפער הבלתי נסבל הזה לציבור ואת זאת עשינו, אגב, די בעדינות אל מול המציאות. לא ירי בנגמ"ש ולא כדור גומי, סתם התחכמות מעצבנת".
 
גיא זהר החליט להגיב לטענות ששטח דרוקר וענה: "רביב, גיא זהר לא מקבל שום גרסה, אבל מספר שיש יותר מגרסה אחת, וגם שהגרסה האחרת מגובה ב"עובדות". זה נעדר מהשקופית. שם גם עצרתי, אז לא רואה טעם בוויכוח בינינו מה הכוונות האמיתיות ומה יישאר בספרי ההיסטוריה. לא התחכמות - זו העבודה שלנו לדייק ולהציג עובדות בהקשר מאוזן ככל האפשר. הביטוי "פער בלתי נסבל" מעביר אותנו מעובדות לפרשנות".
דרוקר הגיב לתגובות: "אין שום גרסאות וזו סתם התחכמות פחדנית של עיתונות שנורא אוהבת להגיד - צד אחד אומר שהוא תקף והצד השני אומר שהוא תקף. אנחנו לא שופטי פינג פונג. הצופים מצפים מאיתנו שנבדוק את הגרסאות ונגיד מי צודק. במקרה הזה אין בכלל מחלוקת שמי שהפר בענק את ההסכם זה הליכוד. מה שעשית זה בדיוק לקדם את תרבות הפייק ניוז, שכנגדה אתה כביכול נלחם. תמיד השקרנים לוקחים איזו רבע עובדה אמיתית (גם טראמפ אגב) ותפקידנו הוא בדיוק להגיד לצרכני התקשורת מה נכון ומה לא. הנה שאלתי הפשוטה אליך: מי הפר את ההסכם הקואליציוני? יש שלוש תשובות: גנץ, נתניהו, שניהם. תבחר".
 
לאחר שזהר הגיב לכך: "לא מצפים מאיתנו להגיד מי צודק", נכנס לתמונה אלון בן דוד עמיתו של דרוקר שעקץ: "וואלה? אז מה מהות התוכנית שלך? להגיד שלכל דבר יש צד שני? שיכול להיות שעכשיו יום ויכול להיות שגם לילה?? זו מהות הפייק. ״רציני״ מול ״כללי״ זה שמות תואר מתייפיפים וחסרי משמעות. אתה טוען שזה לא תפקיד העיתונות לקבוע מי צודק. אני טוען שאין עיתונות בלי יכולת לברור בין אמת ושקר. ולא, לא לכל דבר יש את ״הצד השני״".
ינון מגל בוודאי התענג על התחקיר של כאן 11 וכתב: "הוא יגיד לנו מה נכון ומה לא נכון אחרי שהראה לנו במשך שנים את נתניהו עולה ויורד מצוללות בלי בדל ראיה ואפס אשמה פייקל'ה מהלך. יאיר נתניהו? יורש ראוי בהחלט אלא אם השלטון יעבור קודם למלכה".
 
חברו שמעון ריקלין כתב: "אחרי שהבנתם סוף סוף מה שווה ״האמת״ של דרוקר. ומה שוות ״העובדות״ שהוא מנסה לשווק. ואת גודל החוצפה שלו עוד להתיימר לקבוע מה נכון ומה לא. תנשמו רגע לאט. ותחשבו לאחור. כמה המצאות ושקרים הוא האכיל אותנו במשך השנים ופשוט לא ידענו. ערוץ 13 עובד עלינו בעיניים. אין שום סיבה לצפות בו. השקר הכי גדול שלך מר דרוקר. השקר הכי יסודי. הוא לומר שאתה עושה את זה עבור הצופים. אתה לא. אתה בסך הכל מקדם את האג’נדה שלך ללא לאות. ומנסה לעבוד על הצופים תוך כדי. אתה ממליץ בבוקר איך מחנה השמאל ינצח ומי צריך להנהיג אותו ובערב עושה תחקירים על נתניהו. ומעז לדבר על אמת. חוצפן".
עוד הוסיף: "התגייסות כללית בערוץ התעמולה 13 למען דרוקר אחרי שגיא זוהר חשף אותו. אז במקום לעזור לדרוקר שבמצוקה. נסו לומר את האמת. כלומר להביא את הדיווחים מה באמת קרה. בלי לחנך אותנו. ובלי לקבוע מהו טוב או רע. דרוקר הרס את 13 בשידור המגמתי שלו תוך כדי התחזות לקול האמת. הוא לא! די כבר עם זה".
 
גם כנרת בראשי הצטרפה לחגיגה וכתבה: "לא זכור לאף אחד שהיית מועמד בוועדה לבחירת שופטים ... אתה אמור להיות פרשן לא סלפן. הרצון לחכות ערוצי תקשורת גדולים עליך. איפה מנכ"ל חדשות 13 שיעמיד אתכם כבר במקום. בשימוש הציני שאתה וחבריך עושים בפלטפורמה תקשורתית לקדם את האג'נדה שלכם במקום לעשות תקשורת".
תגובות לכתבה(175):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 139.
    דרוקר
    מאור נחמיאס 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרת בן כספית -חבורה עיתונאית "מיוחדת"אנטי ראש ממשלה מכהן
    סגור
  • 138.
    התקרנפות
    רון 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העמדה של גיא היא מיטב ההתקרנפות, רק שהוא בטוח שהוא כליל השלמות כעיתונאי- מציג עובדות. אלה המשתפ"ים הגרועים ביותר, תמיד זכים וטהורים , אהובים וצודקים- מקצוענים אעלק. עם המתקרנפים הגלויים אין בעיה, רק עם החביבים
    סגור
  • 137.
    מי אתם
    חיים 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי אתם שתחליטו מי צודק ? חבורת הינדוס התודעה גם אם ביבי יעשה שלום עם כל המזרח התיכון ויעביר תקציב וימנה מפכ"ל ייעשה כל מה שאתם רוצים . אתם תמשיכו לדווח על חמגשיות וקשקושים . על שלא תראו את ביבי עמוק באדמה לא תפסיקו. לפחות הוא נותן לכם עבודה
    סגור
  • 136.
    כנרת ברשי כבר מזמן שופר של ביבי
    קינאת בגדשי 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני לא מאמינה לקינרט גם מתי היא אומרת בוקר טוב
    סגור
  • עיתונאים
    שמעון 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין, שופרו של מי הוא דרוקר וחבר מרעיו? אולי של חמורו של משיח?
    סגור
  • טען עוד
  • התמכרות
    עינת 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד מדהים מחדש איך מישהו ( נגיד עו"ד) לא ממש מרכזי, מחשף בגלל איזשהו ייצוג לתקשורת ומתמכר לה וחושב שדעתו ממש ממש חשובה לנו... זה קרה לבני ציפר ולרבים אחרים. ההתענגות על השמעת קולך וחשיפתך בפומבי
    סגור
  • עיתונאים
    שמעון 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין שזה מתאים לך רק כשמדברים בעד הימין וביבי !יש עוד כמה מהמחנה שלך כניראה שחושבים שדעתם חשובה כמו השכל או דדי או הדס אפילו ברק והכי גרוע אולמרט
    סגור
  • 135.
    כבוד לגיא זוהר שלא חושש לצאת כנגד תרבות הפייק של דרוקר
    427א 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ולומר לנו שלא כל תחקיר הוא אמת ובטח לא כל מה שדרוקר חקר הוא קדוש. גיא זה לא שלא ידענו על היותו שקרן פטולוגי שמסלף עובדות ומשמיט אותן בלי סוף בתחקיריו, אך כשרואים את האפשרויות מהצד השני זה אפילו מרשים.
    סגור
  • 134.
    כל הכבוד לגיא אני נהנה ליראות אותו כל יום
    חוסה 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    איש תיקשורת אמיתי, חכם, שנון, ציני ושם קצוץ לכל התיקשורת השמאלנית והשיקרית.
    סגור
  • 133.
    לא מבינה בחיי
    גניאלה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם אלה שטוענים לחופש הביטוי.. בחייאת.. תנו לאנשים לשמוע ויחליטו מה נכון. אתם אחכ מתפליים שאתם מכתיבי דעה? די בחייאת.. הכל כבר צף הכל ברור.. די!!!
    סגור
  • 132.
    אני לא אצפה יותר ב 13. חבורת רמאים. (ל"ת)
    אנה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 131.
    תעמולני ערוץ 13
    אחד שמבין 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פסיכים על כל הראש כמו כל השמאל.
    סגור
  • 130.
    חחחח התערבתי... והרווחתי.
    אכפתלי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחר השידור עם גיא זוהר, אמרתי "עכשיו תשמעו את כלבי ערוץ 13 נובחים וגם נושכים." חחח הרווחתי לא רע. מאחלת לאומץ ליבו ויושרו המקצועי של גיא זוהר. לנצח את הכלבים שהרגו את הדמוקרטיה ומנציחים בראש חוצות את השקר והמרמה. גיא זוהר ינצח. מי שמתבסס על עובדות אמת למען האמת,- ינצח. לא כמו כלבי השחיתות ו....
    סגור
  • 129.
    ערוץ 13
    ששון 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פשוט אל תצפו בערוצים 12 13 שהם אלו שמסיתים השקם וערב וכל תכליתם היא להביא לשלטון את מי שהם רוצים.כל בחירות ממציאים גנרל תורן . תעברו לערוצים אחרים .
    סגור
  • 128.
    העליבות של כנרת בראשי גורמת מבוכה קשה.
    א 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא נעים להיות עדים לטמטום כזה. רביב ואלון - חזקו ואמצו
    סגור
  • כשתגיעי לרמה של הגרביים שלה, אז תדברי. עכשיו הביתה. (ל"ת)
    אנה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 127.
    ריקלין בראשי ומגל תגובה כימית של סירחון
    דוד 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריקלין בראשי ומגל עטים על כל ידיעה נגד דרוקר כמו זבובים לחרא. במקרה שלהם הם גם החרא עצמו...
    סגור
  • 126.
    דרוקר הנכלולי
    אוהד 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גיא זוהר יישר כוח על התוכנית הנהדרת! מר דרקר תפקידך להגיד את האמת? שנים אתה וחבריך יוצאים מדי ערב נגד נתניהו, מתי אמרת משהו אמת להגנתו או לזכותו? רק רעל ורשעות נוטף מפיך. עכשו כשגיא עם תוכניתו הנהדרת מציב לך מראה אתה וחבריך השמאלנים שונאי הימין משתגעים ו"נעלבים"? תתרגלו לא אתם המצאתם את הצדק והאמת האבסולוטית היא לא נחלתכם.
    סגור
  • 125.
    גיא זוהר
    לילי שקד 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מקשיבה לתוכניות של גיא זוהר בפייסבוק,הוא בחור ממש הוגן,תוכנית נהדרת ואני מאמינה לו.ברור שלא מצא חן בעיני דרוקר השקרן.הוא פוסל כל אחד שלא מיישר קו איתו.כל הכבוד לך גיא זוהר.
    סגור
  • 124.
    כנרת חרחשי
    גולדי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מצטרפת לחבורת המלקקים בטח מחכה לתפקיד
    סגור
  • הבעיה שלך זה ביבי. נכון? (ל"ת)
    אנה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 123.
    למה לא מעבירים תקציב?
    דני 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שראש הממשלה יקום ויסביר למה לא מעבירים תקציב..יתכן שאני אקבל את הסבר .אז אדע שדרוקר מציג עמדה פוליטית ולא עובדות.הכי פשוט הכי קל
    סגור
  • 122.
    לך רביב דרוקר לך!!
    מיה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 4
    הבאת את העתנות לשפל שלא היה כמותו. לאור מה שאני קוראת כאן ולאור כתבת " תחקיר" שערכת למיכל רנד, חשה כלפיך בוז עצום. אין לי אלה לברך אותך בברכת דרך צלחה וישרה יותר בעתיד. ופטור אותנו הקוראים והצופים מעונשך.
    סגור
  • צודקת
    חיים 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המליכו את שולי ראנד
    סגור
  • 121.
    גיא זוהר באמת חכמולוג להכעיס
    אני 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כל התפלפלויותיו הן סערה בכוס מרק צונן...
    סגור
  • התפלפלויות או לא,
    אביתר 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא צודק. כשביבי אומר שכחול לבן הפרו את ההסכם הוא אמר את האמת. כשכחול לבן אומרים שביבי הפר את ההסכם, גם הם אומרים את האמת. להציג בחדשות 13 את דברי רוה"מ לפצל מסך ומתחת לכתוב "העובדות", רומז שהעובדות לא מסתדרות עם מה שרוה"מ אומר, כלומר שהוא משקר, וזה לא נכון. סה טו.
    סגור
  • רק מי ששמאלן ושקרן לא אוהב את גיא (ל"ת)
    חוסה 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 120.
    עוד עורכת דין דמיקולו....
    ירדן 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כינרת בראשי מצטרפת לכל ''ערימת זבל'' שמתכתשת ומתגלגלת...היא, שיוצרת משפט, מבלי לבדוק דברים ומעלילה עלילות כדי שעיתונאים כמו אראל סג''ל, שמעון ריקלין ואחרים, יהדהדו אותם ברמה. היא לא לוקחת אחריות על כלום, מתקרבנת ומאשימה את כל העולם, בקרבנה, ומרשה לעצמה לפיכך, להתנהג בגסות מול ניצולת שואה, כי אשכנזיה, מ''ישראל הראשונה'' ספחת, וחולירה, הכינרת הזאת, שמתחילת דרכה נדחפת כדי להבליט את עצמה, בכל פינה באושה! כמובן שעל האחרים אין להרחיב, מקומם בערימת הזבל המצחינה במקומו מונח...
    סגור
  • 119.
    גיא זהר
    חנן 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שבגלל חוק הפסיכולוגים אין לנו תקציב. ממש גאון. מרוב פירוק והרכבה שכח את העיקר.
    סגור
  • 118.
    דרוקר שקר
    יגור 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אצל דרוקר האגנדה השקר מה זה בולט כל שפת הגוף שלו .כל מי שרק קצת מבין.הוא פשוט לא יכול לשלוט בזה. מבזה עצמו
    סגור
  • 117.
    גיא זהר
    חנן 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה שנגמר לו החומר התכנית מתקצרת מיום ליום. לגופו של עניין או שהוא אהבל או שהוא פרק יותר מדי ולא יכול לחבר
    סגור
  • 116.
    האמת יצא לאור!
    אלעזר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גיא זוהר יצאת תותח על רביב ואלון יצאתם אפסים!! אין מה לעשות, כולם ראו כמה אם לא אוביקטיביים!!
    סגור
  • 115.
    דרוקר
    עמי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דרוקר אתה נוכל תפקידכם אכן להציג את העובדות אבל מאיפה המצאת שהציבור מעוניין שגם תחליטו מי הוא הצודק..??? אתה שמאלני שמנצל את כספי המיסים שלי לטובת השקפותיך.
    סגור
  • 114.
    צדקנות יתר
    המנקה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זוהר , על-מנת לצאת בסדר ולא לספוג איומים מהפנאטים המאיימים , מתחילת דרכו מאוד מאוד נזהר , כדי לא לחטוף מהביצ'ים האלימים . הוא יודע שההומניסטים, הדמוקרטים , לא מאיימים ומחפשים אותך, וחרב הפיטורין , כדעאש, בידם . לכן צודק דרוקר , זוהר פחדן מוג לב , כביצ' המחבל הבוגד , מוג הלב , שכל קיומו : בריחה ממשפט . קלטתי את זה רק לפני כשלושה שבועות . אשץז מה יגידו התלותיים המחפשים מלך עליון.
    סגור
  • 113.
    התחכמות זולה ונואלת
    אפרת 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    גיא זוהר טעה, ובגדול. הנסיונות שלו להיות מיוחד ושונה בפינתו גורמת לו לבחון אירועים משמעותיים דרך מילים ומשפטים שוליים. הרי גיא זוהר לא מאמין במה שאמר על העובדות שגורמות לפירוק הקואליציה. הוא יודע שהביב אשם בכך שמונע תקציב דו שנתי, שמלכתחילה לא התכוון לרוטציה עם גנץ ויעשה הכל למנוע אותה. בימים רגילים (מי זוכר כאלו) אולי נחמד להקשיב להתחכמויות של זוהר, אבל בימים של אנדרלמוסיה וציד מכשפות, זה אוכל זול לכל הריקלינים, המגלים והבראשיות, שניזונים מהשטויות האלו. חבל.
    סגור
  • 112.
    ללכת עם הצד השני עד הסוף כל הכבוד לגאי זוהר
    שושה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    טוב, גיא זוהר, הפעם הפתעת אותי באוביקטביות שלך.. ברור שאיני מאמינה הרבה לערוץ 13. אבל הנקודה ההיא עם הבן של ליאת בן ארי.. שווה בדיקה נוספת, מדוע הסרטון נגנז, מי זה שסטר לשוטר, מדוע נעלמו תמונותיו של הבחור מהמדיה, מדוע לא ניתן לראות אותו בכלל, מדוע ליאת לא תובעת את המוציאים דיבה האם באמת רק צבע החולצה דומה? ? ? ? ? נראה אותך מתמודד עם סוגי ה זו עם היד על הלב.
    סגור
  • 111.
    כנרת בראשי
    גן 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רצוי לבדוק את הכתיב לפני שאת מגיבה...... מחקה ולא מחכה....אין גודו ואין משיח. פלא שלא הסתלבטת על האשכנזיות שלו
    סגור
  • 110.
    דרוקר ודומיו עושים רק טוב לנתניהו
    חיימון 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל מעשיהם רק מחזקים את טענת נתניהו )בעיניי תומכיו( שהוא נרדף ע"י התקשורת.
    סגור
  • 109.
    כל הכבוד לזוהר.דרוקר מאמץ הרגל חדש אמריקאי
    לילי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    שהוא ירייה ראשונה בלב הדמוקרטיה.האמת לא בכיס של אף אחד.
    סגור
  • 108.
    דרוקר
    קלייר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ריקלין, כמה שאתה צודק ומדייק. האיש הזה, בלופר, וסלפן. קיבל שוק מהחשיפה, האגו, האגו המטופש שלו. וזוהר היקר, אני כל יום עוזבת הכל, כדי לצפות בתכנית שלך. לא שאני רוצה שתגו על הימין. אתה חושף הכל, גם על הימין וגם על השמאל. אתה אמין ומקצועי (יש לנו מעט כאלה). לא תיפחד ואל תירא. בהצלחה.
    סגור
  • 107.
    אחד מהקרבות אם לא ה
    אניהיא 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיוון שהימין אוהבים לסדר כל דבר עם קרבות ניתן להם להיות קצת מקרבות בין ערוצים.בתקווה שזה יספיק להם,ולא ישתלם להם לעשות חיסולים ערוצים.יפה יפה.
    סגור
  • 106.
    גיא זוהר....
    אורה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה שנים שאני תוהה ומתפלאת , מה הבחור הזה עושה כלל ?? יש חדשות , יש. יש פרשנים בכל חערוץ לכל נושא , יש.. אז מי מקשייב לפרשן על הפרשנים ??? תפקיד מיותר ואדם מיותר...שיהיה עיתונאי מן השורה יסתובב בארץ וידווח... הציבור , עייף ממנו, רק הפרשנים והעיתונאים בערוצים השונים ...
    סגור
  • 105.
    תגובה לכתבה על העובדות
    ש.צ 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    העיניין הבסיסי לדעתי נעוץ בראשיתו של תחילת ההסכם .כשהתפרסם ההסכם הרבה מתומכי נתניהו אמרו שאין סיכוי שגנץ יהיה ראש ממשלה כי נתניהו כבר ימצאי איזה קונץ כדי לטרפד את כהונתו של גנץ כראש ממשלה,ואת זאת הם אמרו במין קריצה כזאת ,במבט שובבי ,ואני אמרתי שלא יכול להיות ,זה ראש הממשלה שלנו הוא בטוח יכבד את ההסכם עם האדם ששם קץ לבחירות הבלתי נגמרות ושם את עתידו הפוליטי למען המדינה ,לא למען רווח אישי,למען המדינה שאותה שירת נאמנה במשך עשרות שנים ,ביושר ,בתמימות,שבאה לידי ביטוי בחתימה על ההסכם להקמת הממשלה. בלי טריקים ובלי שטיקים ,בפשטות ועל כן עובדתית אותם אנשים צדקו נתניהו לא מכבד את ההסכם הוא עושה טריקים ושטיקים ואז קמה לגנץ אופוזיציה במפלגתו ובסופו של התהליך אנו רואים שלא נותרה לבני גנץ שום בררה אלה לפרק את הממשלה, לא נותרה בררה. ועל כן אני מבקש להגיד לראש הממשלה שלא נקבל אי כיבוד הסכמים פשוט לא נקבל
    סגור
  • 104.
    מהנדס תודעה שמאלני
    שר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גיא אל תעשה חשבון לעיתונאי חצר שמנסים להנדס אותנו כל מה שהוא וחבריו אומרים זה" פייק" תתעלם מהם הכלבים נובחים והשיירה נוסעת תן לייל הם יכולים לשכנע את המשוכנעים לא מעברלא לחינם הם נקראים עיתונאי חצר קטנים
    סגור
  • 103.
    טישו
    בלה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשעיתונאי מאשים עיתונאי אחר בפחדנות וכו כבר ברור שהוא בעצמו כזה. ובן דוד אתה נראה כסוטה מתמיד שבו בשקט האולפנים שלכם
    סגור
  • 102.
    ומה שנוגע למינויים, ביבי לא חתם עד היום על הסכם ניגוד ע
    תוהה ומשתאה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על הסכם ניגוד עניינים ושולח את הפרקליטים שלו לכתוש את היועץ המשפטי. זה עוד תרגיל מלוכלך של ביבי לתשומת לב מקהלת הביביסטים.
    סגור
  • 101.
    נוכל נשאר נוכל
    כבר לא תמים 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בנימין נתניהו "המנהיג" הגרוע ביותר בתולדותיו של העם היהודי. בנימין נתניהו "המנהיג" המזיק ביותר שקם לישראל בשנות קיומה. בנימין נתניהו "המנהיג" המושחת והמשחית בהסטוריה של מדינת ישראל.
    סגור
  • 100.
    מי רואה בכלל ערוץ 12 ו 13 (ל"ת)
    יהודי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 99.
    דרוקר סע לדובאי
    איציק 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סע תעשה שם פייק ניוז אולי יתנו לך איזה באר נפט ככה יהיה לך מקום פרטי שתוכל לצלול ובמקרה תפגוש צוללת של ביבי. יצאת טמבל האמת היית טמבל ועכשיו אתה עלית לדרגת אהבל מדופלם
    סגור
  • וכל כך תודה לביבי
    אניהיא 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעשה זה הדבר היחידי שיכול לעזור זה כלכלה חופשית בין הארצות.שלום ואהבה.
    סגור
  • 98.
    מצחקי אתה דרוקר
    צחוקים ידרוקר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה יודע מה לא חוקי? למנוע מהעם בחירות. כבר שכחת אה? אם העם רוצה אני גנץ . אז נלך לבחירות ונראההה מה הפחד...למה לכבול את כל העם תחת סעיף רוטציה..? חשבת על זה. אז דיי להתמרמר על כן ביבי שתה לי כן ביבי עשה לי....הבנו!! נ.ב מזל שפטריוט הסתלבט על גנץ ולא איזה מנהיג איראני!!
    סגור
  • 97.
    ריק-לין, מגל ובראשי עאלק עיתונאים
    פינוקיו 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    גם הנכדה שלי יודעת לספר לי מה קרה בפעוטון שלה. זה אומר שהיא עיתונאית?
    סגור
  • 96.
    חרחורי הגסיסה של ערוץ 13!! לא נשאר הרבה לסבול אתכם.. (ל"ת)
    שירה בראל 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 95.
    רביב דרוקר
    אחת מהצפון 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רביב דרוקר הפך מזמן לרכילאי של עיתונות צהובה. כואב לראות שחן ליברמן נפלה לפח והפכה לכלי בידיו.
    סגור
  • 94.
    ערוץ 13
    גלי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מזמן הבנו , אנחנו הצופים שמכילים אותנו לוקשים בארץ 13 !!! שקרים מכאן ועד להודעה חדשה, אז למה בכל זאת יש שורדים בצפייה? הם שומעים מסננים ומבינים שמה שמשדרים נגד ביבי זה פייק אבא של הפייק, מה חדש ? דרוקר לא הצטיין מדווחים אמיתיים בעיקר כשמדובר ביבי תומכיו! אז איך הוא קורה לעצמו כתב?!?! השקר נישפך והרוע נוטף, יופי הבנו ,ביננו ושלום הלוואי שיהיו עוד ידי אבחנה כמו זוהר
    סגור
  • 93.
    דרוקר יקר
    יהוה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ..המשך בדרכך הולך נגד הרוח,אמיץ,גיבור ישראל,עיתונאי ברמ'ח אבריו שאפו גדול
    סגור
  • 92.
    מי שקורא שומע או רואה את דרוקר נחשף לזייפן
    רננה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לזייפן מידע . גיא זוהר נהג סו סעדינות. פעם ראשונה עיתונאי בטלויזיה מנסה להדוק את העובדות של דרוקר ומה הוא מגלה לנו שהוא זייפן. ערוץ 13 חייב לפתר את הזייפן מידע משום שעיתונאי כדרוקר עושה עוול למקצוע וכתוצרה מגך אימון הציבור בתקשורת יורד.
    סגור
  • 91.
    ואל תשכחו מי היה אביו של גיא זהר.
    אלון 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עובר בגנים. כל הכבוד לגיא זהר
    סגור
  • 90.
    גיא, עשית את הפאדיחה שלך ותיאר אותה מצוין אלון בן דוד. (ל"ת)
    שלמה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 89.
    כנרת כתבה 'לחכות' במקום 'לחקות'? (ל"ת)
    שלמה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא צוחקים על דיסלקציה. (ל"ת)
    לילי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    רביב המסלף
    רפול 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משך שנם מר רביב וחבריו מאכילים את הציבורהשקרים. הגיע הזמן שהציבור ידע שהם נוכלעם של השמאל המתפרנסים ממנו ומנסים לגנוב את השלטון מהראש ממשלה הכי טוב שהיה כאן
    סגור
  • 87.
    דרוקר
    אחת 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתלהב משקר מחפש גב לחיזוק שקריו.כתב לא אמין שמחפש ריב ומדון.גם שחצן עם אגו.
    סגור
  • 86.
    גיא זוהר הסמרטוט גדל בערוץ 13 וממציא המצאות
    אסרף 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ידוע וברור לכולם שדרוקר אמר אמת לאמיתה.
    סגור
  • 85.
    גיא זוהר קלקל, מה הטעם לראות את התכנית?
    נאוה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא עמד בלחץ והביא עובדות שקריות להתחנף לימין הלא כל אחד יודע שביבי מחזיק את התקציב ואת כולנו כבני ערובה לכך שיוכל לצאת לבחירות כשיהיה לו נוח
    סגור
  • 84.
    לא ראיתי, אבל בדרך כלל צופה קבוע בגיא זוהר
    גברת זרת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולפעמים באמת יש לו קטעים עם התחכמויות מטופשות ו"פערים" קטנוניים, כאילו מתעקש להמציא צד שני איפה שאין. אולי קשה למצוא חומר טוב כל יום אז ממציאים משהו מאולץ.
    סגור
  • 83.
    דרוקר דמגוג בשקל!
    אפרת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סוף סוף משהו אומר את האמת! כל הכבוד לגיא זהר!!
    סגור
  • 82.
    ידע סופרשקרן דרוקר
    Eli 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ידע דרוקר שכל פעם שהוא תוקף את ביבי, הוא תוקף מיליוני ישראלים שבחרו, מדגיש בחרו בנתניהו.
    סגור
  • 81.
    מועדון החברים הנוכלים של ביבי
    מנהל הפוסיקט 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זוהר?? חשבתי שהוא סתם טיפש. עכשיו הוא גם סתם שקרן. על ריקלין בראשי ושאר להקת המלקקים חבל לבזבז זמן. אבל פתאום התקשורת כן בסדר מר ביבי נוכליהו??? אתה משתף את ערוץ 11 השנוא? השמאלני?? הבולשביקי?? איזה שקרן עלוב ואיזה צבוע פתטי. והכל כי הבייס חסר מוח ולא מבין כלום. ביבי הכתם הכי גדול על המדינה לדורותיה.
    סגור
  • 80.
    רביב צודק
    רועי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם צד אחד אומר שיורד גשם והצד השני אומר שלא יורד גשם, הכתב לא ידווח "יש דעות סותרות האם יורד גשם, צאו מהבית עם מטרייה וכפכפים!" העיתונאי צריך לבדוק האם יורד גשם, ולדווח מי שיקר ולמה. העיתונאי לא אמור לדווח מה אומר המנהיג, כי אז למה צריך את העיתונאי? אפשר להאמין לכל מה שכל פוליטיקאי אומר וללכת לישון. ואגב, מדינות בהן העיתונאים הם רק כלי להעברת מסרים של השלטון, הן לא מדינות דמוקרטיות. בישראל יש חופש עיתונות. אנחנו לא צפון קוריאה. עדיין.
    סגור
  • 79.
    ברור מי הפר את ההסכם. השאלה היא לא מי הפר,אלא מדוע גנץ
    יעלה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חתם על ההסכם, למרות שכולם הזהירו אותו, שלביבי אין שום כוונה לקיים אותו... והכל, אבל הכל, בגלל שלושת הבוגדים, שלקחו קולות שמאל, ונתנו על מגש של כסף לימין המושחת. לא נשכח, ולא נסלח לשלושה הללו!
    סגור
  • 78.
    זאת צביעות של שמאל
    Eli 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דרוקר בושה לשמאל. כל ערוץ 13 הפך לחבורה של שקרנים, פרזיטים אנטיפטריואטים
    סגור
  • 77.
    גל וריקלין
    ציון 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מכל וריקלין שופר הלקקנות של הביביזם.
    סגור
  • 76.
    תמימותו של הכתב הימני
    גאו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 15
    דרוקר מגמתי והשידור הימני נאוטרלי. הבדיחה של השנה, רק לשמוע את הימין והפתוס שלו עושה חשק לסגור את המכשיר
    סגור
  • 75.
    דרוקר מזמן אינו אמין כחבריו לפיד ושלח, להקת עיתונאיח
    דודי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    30 14
    זהר המשך בדרכך. אתה מהיחידים השפויים ששווה לפתוח tv עבורם. דרוקר כמו דוגמנית שנמאס לראות
    סגור
  • אזרח מודאג
    דוד 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עובדות עובדות,עובדות!!!! זה מה שריקלין+ בראשי+ חבורת להפנים ולקקניםלא רוצים להבין!!! טוב שיש עדין עיתונאים כמו דרוקר לחסוך סלפנים שכאלו!!!!!!!
    סגור
  • ריק-לי ו-מגע-יל לטובת המִתחַנכּם זוהַר
    Bibiking 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לא תופסים, שבמשך עשר שנים, ישראל לא התקדמה קדימה צעד אחד עָָ אפילו. כל צעד אחד קדימה, נתניהו מפנֵה את כולכם למבוֹךְ, ונתקעים שם שבועות ארוכים ומבזבזים זמן על ויכוחים שטותיים, ועד שיוצאים מהלוּפּ התורן, מהתגרָה ההמונית בתקשורת – ביבי בינתיים עושה מה שבא לו, למשל הוא משתדל אצל טראמפ, עכשיו, שיתן חסינות ממשפט, לנשיא סודאן הטרוריסט. למה איראן זה רע, בעיני ביבי? וסודאן זה טוב? בעוד עשר שנים, ביביסטים, הצאצאים שלכם יחזרוּ לתקופת האבן. הם יידעוּ לבטא רק מילה אחת : "ביבי. ביבי." גם צפיתי בכמה סרטונים של אמהות ביביסטיות, שמאלפות את הילד/ה להגיד "ביבי", וזורקות להם חטיף אם הם אומרים "נכון". ואז יגיעו מדענים מאירופה מאסיה, לראות ולבדוק את המוטאציוֹת. יכול להיות שהילדים/נכדים שלכם,
    סגור
  • 74.
    דרקער
    האדם הסביר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    25 11
    אין מילים לתאר- אין!!!
    סגור
  • 73.
    דרוקר ערוץ 13
    זנבה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    17 6
    זה זמן רב שרציתי שיקום מישהו מערוצי החדשות ויגיש את העובדות והאמת כפי שעשה גיא זוהר....ולא כמו דרוקר שלא מדווח עובדות אלא מביע את דעותיו.....די מספיק להונות את ציבור בדיווחים המעוותים והשקרניים שלכם ...תהיו אוביקטיביים ואמיתיים לא מענין אותנו הדעות האישיות שלכם ....אתם לא ערוץ של מפלגה לא ימנית ותפסיקו למכור לנו את האג'נדה האישית שלכם לא מענינת אותנו
    סגור
  • 72.
    נמאס מהמשפחה החזירית!
    לאומן ציוני 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 22
    רק לא ביבי .מתי כל הסומים תומכי מפלגת ביבי(ם) יתעוררו ויבינו כי הוא מוליך אותם שולל מרמה ללא הפסק ועובד עליהם
    סגור
  • 71.
    פשוט נתפסת
    אסף 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    22 5
    מר דרוקר נכבדי פשוט נתפסת מספק דמגוגיה במקום דיווח. פשוט....קורה.....נתפסת. הבעיה שיש סימנים שזה לא הפעם הראשונה.......
    סגור
  • במה נתפס? הוא כתב את השקופית?
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גיא זהר בכלל לא סתר את דבריו. הוא הציג הבדל בין מי הפר קודם לבין מי הפר הפרה יותר משמעותית. מה גם שהשקופית לא עסקה בשום דבר מזה. רה"מ רצה להציג שהפרות הגיעו רק מצד "כחול לבן". השקופית הציגה שהיו הפרות מצד "הליכוד".
    סגור
  • 70.
    הרוצה לכרות בור לאחר צריך לכרות גם לעצמו
    יורם השרוני 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    12 2
    דרוקר והמחנה של רק לא... כשאתה רוצה לחסל מישה ולכרות לו קבר, תכרה קבר גם לעצמך
    סגור
  • 69.
    לא לפחד
    אליו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גיא תמשיך בעבודתך האמיצה אל תפחד מעיתונאים לא מימין ולא משמאל זה מה שעושים זה להשתלט על התקשורת דבר שני אתה כבר לא תכתוב א יך זה שבמקור פעמיים יש תחקיר על שולי רנד יש הרבה בעיות אחרות כנראה זה עזרה לחברה במצוקה
    סגור
  • 68.
    דריק
    רפפורט 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    12 4
    העם לא טיפש הוא רואה הוא שומע! עדין לא השכילו ערוץ 13 שהשקר אין לו רגליים!! מי שמרביך מהעניין זה הימין עולה במנדטים ביגלל דרוקר וחביריו! עכשיו ביקשו ממני לומר איך זה שדואר ישראל עדיין בצבע אדום מעניין לא? מזכיר לי את הפינקס האדום לא יעזור לך כלום אדון דרוקר מציע לכם שכול חברת חדשות 13 תצאו לסדנה ולמוד איך לא לשקר!
    סגור
  • שקר
    גלי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערנו אין סדנאות לספר אמת, שקר הוא חלק מאישיותו של האדם, תוסיף את האג'נדה השמאלנית וקיבלת את הסחורה הפגומה שיש בערוץ השמאלני שלנו
    סגור
  • 67.
    מי קובע ?
    ד.ת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    חוצפה של דרוקר אני אראה לכם את העובדות " ולבקשתכם" אקבע מי הפר את ההסכם .חחחה הלו דרוקר אתה כולה עיתונאי קטן ומונע משיקולים אישיים אז סלח לי לא אתה תקבע ותשפוט מספיק לנו עם שופטי בגץ לא צריך גם אותך שב בשקט עיתונאי קטן שלי
    סגור
  • דרוקר
    גלי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי! עיתונאי קטן (לא) שלי??
    סגור
  • 66.
    ביבי הוא שקרן מוכשר. מדבר בטון סמכותי ומשקר
    שמיר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 7
    במצח נחושה. כל ביביסט וילד יודע את זה מזמן. ברור שכל הסיפור כאן הוא הרצון של ביבי למנוע רוטציה ולכן התקציב לא מאושר. השקרים שלו בפרשת הצוללות (הוא היה שותף החשוב והמכריע בפרשה) מטרידים יותר והוא חייב להחקר על זה אם אנחנו מדינת חוק.
    סגור
  • 65.
    דרוקר זבל שכותב זבל ונראה כמו זבל (ל"ת)
    מוחמד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 64.
    רביב דרוקר מביא הרבה דראק על נתינהו
    דפנה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הזקן שעוטה דרוקר על פרצופו לא מכסה את הרוע השטנה והכזבים נגד נתניהו את מה שהוא מביא אנו משליכים לאסלה ומשם לתעלת הביוב !! או שלא צופים בו בכלל
    סגור
  • 63.
    מחדל
    ארז 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פעם אחר פעם משקרים ומאכלים אותנו חורשים כל התקשורת מחדל אחד שלם עיתונאי ממליך מלכים
    סגור
  • 62.
    דרוקור
    חחחחחחחח 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פעם אחר פעם לא מציג את העובדות או פשוט מסלף אותם כרצונו פשוט לא יאמן איזה בדיחה הפכתם להיות מקווה שמישהו ישזור את מותניו ויחליט לעשות לכם את מה שעשיתים לנתניהו לגבי אמת ושקר לגבי "החדשות" ששידרתם לציבור ב5 השנים האחרונות
    סגור
  • 61.
    רביב דרוקר
    מאיר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הציבור, רביב דרוקר, לא מעוניין בדעתך הפרטית. אתה אמור להציג את הסיפור ואת העובדות כולן, ותן לציבור להחליט מי אשם, ומי אומר אמת. אתה שמאלן, ודעותיך שמאלניות תמיד, ולעולם לא תתקוף את השמאל. מה גם שאף אחד לא מאמין לך, ולערוץ שאתה כביכול מייצג.
    סגור
  • 60.
    הצד השלישי
    יקל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין כמו ריקלין! הוא האמת שמהלכת כל שתים....
    סגור
  • 59.
    דרוקר עיתונאי פח מה שלא האג'נדה שלו לא רלוונטי. (ל"ת)
    צילי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 58.
    רביב דרוקר יוצא מדעתו כל שבוע מחדש כאשר
    טוני 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מתברר לו שהציבור פשוט לא מאמין לו ולהצגות המכוערות שלו..גם חבריו החלו לקחת כדורי הרגעה ..הלחץ מכך שהציבור הבין מזמן שהם לא עיתונאים הכניס אותם לדיכאון כזה..זה סופם של שקרנים ונוכלים
    סגור
  • 57.
    גיא זוהר אמיץ
    Jose 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חייב להצדיע לגיא שהסתכן כדי להיות הוגן ולחטוף מבני דודים שלו העיתונאים הלא מקצועים ואכולי שנאה.גיא ואיילה חסון ועוד מעט דל מעט בעיתונות הינם אנשים הגונים ואינם מתומכי ביבי וליכוד לעומתם כספית חן ליברמן ברוך קרא אברומביץ רינה מצליח ודומיהם אכולי שנאה ולכן לא ניתן להאמין להם ואינם הגונים
    סגור
  • 56.
    קיבלת פרסום
    ליז 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גיא קיבלת את לטרת הפרסום שלך - יופי! מכל השקרים של ביבי וחבר מרעיו זה מה שמצאת ועוררת את כל מלקקי העכוזים.
    סגור
  • 55.
    הפייק של הפייק
    Ztctui 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 5
    רביש דראקר ועלי נבנעבדוד, שני ליצנים, שהיה צריך לשים כתובית אמת כנגד כל אמירה שלהם. אלופי הפייק ניוז, אמני הטיוח וההתבוססות ברפש ובסחי. על ידם מתגמדים סיפורי הברון מינכהוזן והרשלי מאוסטרופולי. יצורים מאוסים שהפכו את הכזב ללחם חוקם. והבדיחה היא שהם מטיפים לנו ביהירות, בהתנשאות, ביומרנות ובהתיימרות.
    סגור
  • 54.
    דרוקר
    גנים 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 6
    כל הכבוד לכנרת בראשי
    סגור
  • 53.
    אין אמון לתקשורת החדשות (ל"ת)
    צבועי תקשורת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 52.
    כשמתאים לשמאל. אז האמת היא מנקודת ראות של הסוביקט ושלא
    דון 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 4
    נוח להם אז הם מיצגי האמת הבלעדית. נו באמת שרלטנות לשמה. חחחלל
    סגור
  • 51.
    התקשורת הפכה לבלתי אמינה לחלוטין (ל"ת)
    לא ל 11 12 13 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • גם ראש הממשלה.
    צפונית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מעניין שכל הליכוגניקים העיוורים /חרשים לא שמעו שלא הכינו את התקציב בזמן. מיקי זוהר הגדיל לעשות ותרץ זאת שבשל הנסיבות המיוחדות אי אפשר להכין תקציב. שטות מוחלטת אבל עובדה...שאמר. באופן, כבר לא מפתיע הליכודניקים הופכים את כחול לבן לאשמים .. לא פעם נמנעים מלהגידבמה, שהרי עבדיהם מספיק טיפשים להאמין לכל מילה ולא מנסים לחפש את האמת.
    סגור
  • 50.
    האמת היא לא יחסית
    איילת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ריקלין ובראשי לא עיתונאים ולכן אין להם אתיקה עיתונאית. הם מקשקשים עם הרבה חוצפה לא חיננית by far. עיתונאים כמו דרוקר ואלון מצליחים ידיעות אנשים רציניים. גם בימים יש כאלה אבל לא הלחצנים שהגיבו.
    סגור
  • 49.
    מנסה לעורר בז לתכנית.. (ל"ת)
    יעל יריב 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 48.
    ברור
    וולף 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חבורת הזבל של מגל, ריקלין והפרקליטה המהוללת, הגיחו מהמאורה כעדת צבועים...
    סגור
  • 47.
    ישר כוח
    ורד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מזל שיש עוד עיתונאים שרואים את המציאות כו שהיא ולא יוצרים מציאות חדשה, ויותר מזה לא פוחדים להביא את העובדות המיתיות למרות וחרף זה שיודעים שיספגו מהימין מבול של השמצות וגידופים. רביב דרוקר הוא עיתונאי שנאמן לאמת ומביא את הדברים על דיוקם מבלי ליפות את העובדות זאת העיתונות האמתית והלוואי וכולם ינהגו כמותו. ישר כוחו
    סגור
  • 46.
    אמת יש רק אחת
    יוגל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גיא,אין כמוך.סוף ,סוף מראים לעדת השקרנים מהם העובדות. אדון דרוקר וחבר מרעיו סברו שאם יש חהם ערוץ טלויזיה אז יכולים הם והנהלת הערוץ להנדס את התודעה הציבורית ולהיות בעלים של העובדות.אתה ככתב אמין נתת לנו הצופים להביט על העובדות של האמת לעומת העובדות של השקר.תודה לך יקירי.
    סגור
  • 45.
    תשקורת
    נטראלי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בוקר טוב אליעזר ערוץ 12 יותר טוב בושה של תשקורת
    סגור
  • 44.
    רביב דרעקער
    מיכאל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רביב דרעקער עיתונאי? רב ה"עיתונאים" בערוץ הכושל (13), זבל רקוב. כל קשר בין המלל שלהם למקצוע עחתונאות, מקרי לחלוטין. זו גם הסיבה שהציבור לא צופה בהם
    סגור
  • 43.
    כל הכבוד
    ורד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 42.
    מי שמאיר את האמת הוא מקור אור
    אזרחית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 6
    וטוב שיש דרוקר, וכן ירבו כמותו, כמו בן כספית ששמים זרקור על השחיתות השלטונית למורת רוחם של הביביסטים שצתכחשים למציאות.
    סגור
  • 41.
    דרוקר בתעמולת האנטי ביבי - כבר שנים
    עמי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כותב שאין מחלוקת שביבי (קוראים לו בנימין נתניהו) הוא כך וכך. אז יש מחלוקת - אנח חושב אחרת (בצד מיליונים נוספים אבל כנגדך דרוקר - אני לבד מספיק). מבחינת דרוקר וחבר מרעיו - צריך להחליף את חלק העם שהוא לא דרוקר. עיתונאי אובססיבי, ששכח מזמן מה זה להיות עיתונאי, מה זו אובייקטיביות, מה זה דיווח עובדתי, הכל אצלו פרשנות של העובדות מזווית ראייתו. ערוץ 13 הוא ערוץ סמי פרטי, פועל בהתאם לאינטרסים של בעליו ועסוק זה שנים בתעמולת בחירות ומעסיק הרבה פועלים שבונים את הבניין ךמידותיו. העיקר פרנסה יש? יש! גיא זהר הוא הפינה (הפנינה) הירוקה של העיתונות, השפויה, האובייקטיבית, של פעם שיודע היטב להעביר ביקורת - גם מימין וגם משמאל. וזה עושה שמחה בלב ומשמר תקווה!
    סגור
  • 40.
    גיא זוהר
    יחיאל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יישר כחך. איך אפשר עכשיו לדעת כמה עובדות מפוברקות הציגו לנו מערוץ 13 בכלל ורביב דרוקר בפרט. לא יאומן כמה פייק ניוז יש בניוז.
    סגור
  • 39.
    אהבתי את תגובת כנרת בראשי, הרי
    אזרח מודאג 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היא אף פעם לא עושה שימוש בתקשורת כדי לקדם את האג'נדה הפוליטת שלה!!! צבועה!
    סגור
  • 38.
    הבעת תמיכה בגיא זהר
    אבי בר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה לא מובן מאליו ואפילו חריג במקומתנו לבקר קולגה על אמירה כזאת או אחרת, גיא זהר באומץ ובגרות עיתונאית עשה את זה ומגיע לו כל הכבוד ויישר כח. ולך רביב גרוקר אומר סאת זה בסדר לומר את דעתך ופרשנותך, אבל כדאתה עוסק בעובדות תדבוק בהן ללא משוא פנים. כך ראוי
    סגור
  • 37.
    ואני שואל : זה מה שיש לימין ?!
    חלוץ מרכזי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כנרת בראשי המוגבלת ? ינון מגל הבינוני ? ריקלין חסר המח ? למה אין איזה תותח חד מחשבה ? אלי אריה אלדד ? אולי העצני ? רק מטומטמים מגיבים ? הפסד בטוח. דרוקר אוכל אותם לארוחת בוקר. וברור שהוא צודק. ביבי מת לבחירות כי אם לא שינוי חוקי חסינות אז כלא , ולהרבה שנים , וכולנו יודעים את זה...
    סגור
  • כל הנורמלים עזבו את המפלגה וכיום תוקפים ומבקרים אותה (ל"ת)
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    ערוץ 13 מלא בתכניות בולשיט.כולל אדון דרוקר. (ל"ת)
    חנה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 35.
    כנרת בראשי ושמעון ריקלין
    בועז 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כנרת בראשי חחח מה נהיית עיתונאית התפרסמה במשפט של א. ומאז נהייתה אלק סלב ושמעון ריקלין חבל בכלל לדבר עליו עיתונאי מטעם אף פעם לא יהיה עיתונאי
    סגור
  • 34.
    הנה ימים באים
    חמורו של 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין ולו ספק- ספיקא...ההמשך יהיה מרהיב, מענג ומלהיב... ואם הBB יושלך - על אחת כמה וכמה...
    סגור
  • 33.
    על עובדה אחת אין ויכוח ביבי שקרן סדרתי
    געיח 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אחרי 45 יום שלא עומד התקציב זו הפרה יסודית!! כן זה זה מונע הרוטציה!! הליכוד הפר ראשון וביבי שיקר במצח נחושה
    סגור
  • התקציב אינו הבעיה
    אחת שאיכפת לה 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כחול לבן נכנסה כביכול מתחת לאלונקה אך מיד הסתבר שעלתה על האלונקה. למן הרגע הראשון נוצרה התחושה שיש אופוזיציה בקואליציה.חוץ מזה האם ראית במו עיניך את ההסכם שנחתם או שאתה ניזון מהתקשורת. מי שניזון מתקשורת לא מאוזנת ואומר בכזו נחישות מי משקר ומי לא, מוטב יעצור לרגע ויחשוב בעצמו, יוציא את השם ביבי מהמשוואה וישים כל שם אחר במקום - האם עדיין תשובתו תהא אותה תשובה?
    סגור
  • 32.
    מהצד השני
    גולדה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ריקליס תרגיע..לפחות דרוקר מנסה להגיע לחקר האמת ולא משועבד אצל משפחת הון ושלטון.
    סגור
  • 31.
    נמאס כבר
    ח א 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אי אפשר כבר לשמוע תפח אשפה הזה דרוקר, כל מי שיש לו קצת שכל מבין שהוא נלחם נגד הימין בכל הכוח ובכל דרך, בכל מצב רוצה להיות הצודק היחיד והערוץ פח אשפה אלגזירה אה סליחה 13 נותן לו את מלא הבמה. לא צופים בכם יותר אתם כבר לא מעניינים מי שלא 0מאלני
    סגור
  • 30.
    זוהר
    יוסף 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ידוע מה המפר הסדרתי .ידוע שלא יקיים הסכמים לא משנה מה זוהר ודרוקר אמרו על פניו יש לנו עסק עם אומן בשטיקים ובטריקים איש המניה איש הבורסה החכם .לדעתי לאחר שיסיים את הקרירה שלו לפנות לעיסוק שמניב רווחעם יועץ להשקעות בבורסה כבר יש לו קליינט
    סגור
  • 29.
    גיא זוהר עבודה עיתונאית נהדרת .
    אלי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    15 5
    מהצד השני אחת התכניות האיכותיות והמעניינות שיש באקטואליה המקומית. מהשמאל.ש..ש...עדיף שתשתוק גיא זוהר היקר אצלנו בשמאל יש רק אמת אחת.אם יצאת נגד סימנו אותך.בכיינות והיתחסדות במיטבה.הטוב עדיין לפניך .מצד שני חסרה רק דבר אחד:פינת ספורט..פעם או פעמיים בשבוע .יכול להיות מושלם.בהצלחה גיא זוהר ותודה על התכנית.
    סגור
  • 28.
    דרעק
    צדק 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 5
    תמיד הדרעקר מציג שקרים להצדיק את היותו כתב עלוב . כידי שלא יפוטר משמש בועד הכתבים של ערוץ 13 . פשוט טיפוס עלוב .
    סגור
  • 27.
    אביב דרוקר
    גני 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 3
    איפה גליקמן ,הגולם,והפתי,חבורה של סמרטוטים שלא יודעים מה זאת עיתונותמזץ איפה גליקמן,הוא היה חסר בהודעה חבורה של סמרטוטים ולא של עיתונאים אין שום עניין בכלום רק לחפס את נתניהו השנאה והקנאה העבירה אותם גועל נפש ,איפה העיתונות ההוגנת היתי מצרפת להם את השיר של אריק אינשטיין זהו השיר שמתאים תחבורה הזאת,מתי יגיעו והיו עיתונאים של פעם
    סגור
  • 26.
    היזהר
    ברכה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    גיא זוהרעד כה כיבדתע את תוכניתך, אבל הפעם לכלכת. כי מה שהצגת זו פרשנות ולא עובדות. תיזהר, השתן עלה לך לראש ועם השתן שלך הזנת את כל השקרנים בשלטון.
    סגור
  • 25.
    תמיד חשבתי שדרוקר סוג של רכלן.לא טעיתי. (ל"ת)
    בנג'ו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 24.
    קשקשנית
    הצודק 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תמשיכי כך בראשי, עוד מעט קט תצליחי להיות ריקלין המשך צליליה מוצלחת בתת רמה שלך
    סגור
  • 23.
    תשקורת .
    קובי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הגיע הזמן שתחזרו לתפקידכם הבסיסי, דווחו את העובדות והנתונים, צד הפרשנויות ישאר בסעיף הפרשנויות ולא ככותר בחדשות. אנו עם חכם שיודע לפרש חדשות , לא צריכים אתכם , כי ידוע לכם שאינכם אובייקטיבים בשום שלב. לכן שדרו חדשות בזמנם ולא מ 15 עד 24 . מקובל שעה מ 20:00עד 21:30 ומשם כל צופה יחליט מה מתאים לו. ידוע שהנכם שופרות של....אז דיי עם הקשקשנות שלכם במקרה הטוב , 10 אחוז מתקרב לעובדות.
    סגור
  • על זה הביקורת פה, על כך שטרחו לציין מהן העובדות.
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולחשוף פייק ניוז מצד פוליטיקאים.
    סגור
  • 22.
    חוקר מצח ותו לא
    יוסי9 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    איך הגענו למצב שחוקר מצח שונא נתניהו יקבע לנו את סדר היון במדינה
    סגור
  • 21.
    כפר יונה
    דידי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    דרוקר חולה נפש צריך טיפול
    סגור
  • 20.
    הציבור ממש לא מצפה
    מרק 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שאתה מר דרוקר תגיד לו מה נכון ומה לא נכון. מי שמך? הציבור נבון בטח הרבה יותר ממך ואתה בטח לא מחנך הדור. אתה סתם עיתונאי קטן ומושתן שאכן השתן עלה לו לראש.
    סגור
  • איזה מרק אתה ? מרק בצל ? מה אתה מתבכיין ? (ל"ת)
    מרק ? 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    הליכוד לא אוהב שמוכיחים שנתניהו משקר
    דוד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ולכן מלחמת העולם שלהם אפילו בשקופית מסכנה של ערוץ 13... גיא זוהר שועל תקשורת מצא זוית כניסה כדי לרכב קצת על הסיפור ולקדם את עצמו... אבל לא יעזור איך יסובבו את זה, נתניהו עמד מול מצלמה ושיקר לציבור בפנים... (אבל יש איזה 20-25 מנדטים של אנשים שלא אכפת להם מה נתניהו יעשה הם עדיין יצביעו ליכוד)
    סגור
  • 18.
    דרוקר
    זו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    דרוקר ואלון הן דוד למה השנאה הזאת כלפי ביבי? גם דרוקר וגם בן כספית מאותו גזע ניבראו,צריך להפסיק לצפות בשני הערוצים,הם לקחו מאוד קשה שגייא זוהר העמיד אותם במקומם,לא ציפו לקבל תגובה כזאת,כי הם כמו עדראחד מחכה את השני,אך להגיב הם מפחדים,גייא סוהר יישר כח.
    סגור
  • 17.
    ערוץ 13
    דן 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כינרת בראשי חייבת להיות בפוליטיקה..
    סגור
  • היא כבר בפוליטיקה
    חחח 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש מטומטמות כמוה בשפע בליכוד. לא צריך עוד אחת ? מי היא ? משפטנית בכירה ? ביביסטית שבלי הביביזם אין לה מה לתת. יש בארץ נשים ימניות פי אלף חכמות ממנה וגם פי אלף יפות ומעניינות. בלי הביביזם היא כלום , כמו ריקלין , ברדוגו, ינון מגל וכל אנשי המלך חסרי המח ומלככי פנכה.
    סגור
  • 16.
    גיא זהר?... מי זה? דביל תורן! (ל"ת)
    אבי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 15.
    קינאה
    שם 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דרוקר וחבריו קנאים כולם יותר טובים מימכם ...
    סגור
  • 14.
    מלחמת קרקר בקרקר :))תביאו עוד כאלה והרבה. תענוג (ל"ת)
    פטקס 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    מצד שני
    מדפסת צבע 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זוהר רוצה "איזון". זה יפה. השאלה היא האם הוא תמים או טמבל. במקרה הזה יצא טמבל. מי יכזור לו לרדת מהעץ? מי יסביר לו שהוא מאכיל זאבים?
    סגור
  • 12.
    שיביאו את כל העובדות
    ד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    9 9
    לא רק מה שנוח לשמאל.ברוטציה כמו בכל זוגיות יש 2 צדדים לאותו מטבע. לא לכל מצב בעולם אבל במקרה כזה של 2 צדדים אז כן. דרוקר לא יחליט היכן הצדק. כמו ששופט לא מחליט מי צודק אלא למי יש יותר עובדות לטובתו.
    סגור
  • 11.
    אשפה
    רוזנשטיין 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כל החבורה העילגת והמשעממת של ערוץ האשפה מדרעקר,ארור קרא, אבישי, עובדיה,שטינקר של הפרקליטות,גליקחארה והמגישים,תמר הקרפדה,וכל החולירות אתם לא ראויים לתואר כתב, חוץ מכזב אתם כלום שקר הוא האמת הצרופה של הדרעקר וחבריו,גם האקס של הקרפדה נדב מלקק פינכה,לכו חזרה מגעילים וחסרי בושה מיתנפלים על כתב לא שאני מחשיב או לצידו,נהפוכו, אמר משהו עים עובדות כל כלבי הערוץ קפצו מישהו אמר דבר בניגוד לאג'נדה של הרקובים האלה שהמגפה תיקח אתם ותיעלם איתכם ביחד,יום חג יהיה כאן בהעדרכם,
    סגור
  • גש בבקשה לחדרי. לא קיבלת את הזריקות היום (ל"ת)
    פסיכיאטר מחוזי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    הדוקרון בהיסטריה יצור דוחה בא גיא זהר עשה לו מה שהוא עו (ל"ת)
    דן 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 9.
    דרוקר הרסת את ערוץ 13, עוד מעט גם תסגור את הערוץ.
    אביה 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 9
    תעשו סקר, מי מאמין לדרוקר? עיתונאי שהמקורות שלו מטעם...
    סגור
  • דרעק
    יוסי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא עיתונאי כתב עלוב .
    סגור
  • 8.
    שמאלנים
    יוסף 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 7
    הדרעקר שמאלני קיצוני יעשה הכל להצדיק את השמאל . כמו שמו שבא מדרעק .
    סגור
  • 7.
    כנראה שמשרתו בסכנה
    עדי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ראו מה קרה לטובים אחרים מערוץ 13, היכן הם היום? או גיא, פעם היית...
    סגור
  • 6.
    אאוץ'. האמת כואבת.
    יוסי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    11 6
    עיתונאים לא אוהבים שמתקנים אותם. במיוחד אם זה נוגד את האגנדה שלהם. מיכוון ששתי הכתבים מערוץ 13 שהם חיים בתוך הבועה שלהם לא אכילים לביקורת הם חושבים שהם צודקים והעולם טועה. כשמישהו מתקן אותם הם מתבלבלים. וכך הם מגיבים.
    סגור
  • 5.
    ליצני החצר של הליכוד התעוררו
    אדם 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מה להם ולאמת. תחמנים ונכלוליים. איכס
    סגור
  • ביב שופכין
    דודו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הינה הכלבלב של השמאל,בדיוק סיים סיבוב על בן זוגו,לך תירחץ את הפה המסריח שלך,דוחף את הלשון לכל מקום,מגעילים הנושכי כריות האלה ,כלבלב,קטנאן,לך חזרה לצלוחית עים החלב,קדימה תעיף את הפרצוף שלך זבל
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי מה זה משנה מי הפר ראשון
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מה שמשנה מי ביצע הפרה משמעותית של ההסכם, והרי שבמקרים של "כחול לבן" מדובר בדברים שוליים, וכרגיל ב"הליכוד" התחכמו כדי להפר מבלי להפר, כלומר למצוא פרצות בניסוח כדי לעקוף בכל מקרה את ההסכם, וזאת על פי גיא זהר, שהללתם ושיבחתם בימין על החשיפה הזו, אבל כרגיל מלקטים מה שנוח ומציג עצמכם באור חיובי ואת היריב באור שלילי.
    סגור
  • הבנת הניקרא
    גדי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כמישפטן אתה פשוט לא עניני,אתה חוטא לאמת ולא מבין את מה שגיא זוהר אומר אים תיכנס לניואנסים ולדקויות של ההסבר אולי תבין, אולם מישפטן שמיתעסק בדיני חוזים יוכל להסביר לך שאתה טועה ובגדול,מי שלא מבין ידום בעת ההיא
    סגור
  • וזו נראית לך תגובה סימטרית והגיונית?
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על תמיכה בחוק נגד טיפולי המרה, לסרס את הממשלה ולקחת כבן ערובה את תקציב המדינה? זה פוליטי, לא משפטי.
    סגור
  • מה להסכם קואליציוני ולחוזה? לא ניתן לאכוף הסכם כזה.
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם התערבות בגץ בהסכם כזה שנויה במחלוקת. ואני לא משפטן. ואולי תציין מהם אותם ניואנסים שמצאת.
    סגור
  • 3.
    צריך המון אומץ לבקר את ערוצי 13,12. הם לא יסלחו. (ל"ת)
    מאפיה אמיתית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 9
    סגור
  • לא רק הם...גם ביבי (ל"ת)
    אלי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    אה, אז פתאום כל מה שגיא זהר אומר הוא קדוש?
    סתם אחד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    9 5
    וכשהוא מראה את השקרים של נתניהו?
    סגור
  • לא
    ד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אנחנו מספיק אינטליגנטים לפרסם את המציאות לבד ולהחליט מי צודק.השמאל כנראה לא כל כך ...
    סגור
  • הרבה דברים אפשר לומר...
    פפפפ 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אלו מהימין שהציגו כאן את עמדתם הם הכל רק לא אינטליגנטים. וגם רוב התגובות כאן מרמזות על הכישורים השכליים הנדרשים להיות ביביסט. סיום ג' כיתות אק מפריע לזה...
    סגור
  • אמת לפי תפיסת עולמך, לקחת כמציאות רק מה שתואם לאג'נדה.
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובייקטיביות לפי הספר.
    סגור
  • דביל
    דודו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 5
    שמאלן למה אתה מוביל את החשיבה לכיוון שלך,אתה לא חושב שיש היגיון וחשיבה חיובית של זוהר,לא כל מה שאתה חושב הוא נכון,תתחיל להפנים שבימין כבר לא סותמים למדנו וממשיכים ללמוד ולכל שאלה עשרים תשובות,אז תתחילללמוד מעט מישפטים ואולי תבין. מה שזוהר התכוון בסתירה למה שמהנדסי התודעה בערוץ מנסים לעשות
    סגור
  • 1.
    ראיתם את הסרטון שמראה את הדברים הטובים שעשה היטלר?
    אלון עמית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    20 6
    הרי לא הכל שחור ולבן. הידעתם "שיש יותר מגרסה אחת, וגם שהגרסה האחרת מגובה ב"עובדות"."? מחפש עיתונאי בכיר שיארוז את המסר הזה בסרטון משכנע. מכירים מישהו?
    סגור
  • היטלר היה נהדר, תדמיין את איילון של 8 בבוקר
    תועלתנות בסיסית 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה ולא הייתה השואה, שואה!
    סגור
  • כרגיל, השמאל והדמגוגיה בגרוש
    משה זוכמיר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עכשיו כבר מוסכם שגנץ הפר ראשון וכעת הויכוח מהי הפרה מהותית ומה לא. אז לכחול לבן מהותי מה שהופר כלפיהם ולליכוד מהותי מה שהופר כלפיהם. מאד פשוט. אין אף אחד שם שהיה צדיק. לעניות דעתי היה גם ברור מראש שזה משחק של רמאים ולא של צדיקים. סתם בשביל הקוריוז. מחקרים רפואיים בוצעו על ידי הנאצים. אחד מהם הוא נעיצת מד חום לטייסי בנות הברית שנפלו לים הצפוני. כתוצאה מכך גילו שכאשר הגוף מקורר מאד ניתן לבצע ניתוחים מורכבים בפחות סיכון. יש ויכוח אם מותר לעשות שימוש בתוצאות הניסויים הנאציים. עכשיו, למי שאין יכולת ניתוח ויש רק שחור או לבן אין ספק. לאנשים חושבים יש צורך בשקילת הטיעונים של שני הצדדים.
    סגור
  • ברור לכולנו מי הפר את הסיכום...
    בייננו 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רק חסינות תציל את ביבי מכלא. גם אני הייתי נוהג כמוהו. תאר לך מה יהיה כשיחקרו את פרשת הצוללות.... הרי כולנו יודעים טוב מאוד מה היה שם. גם הימין גם המרכז וגם 3 המנדטים של מרצ...
    סגור
  • הפרה מצד אחד לא מצדיקה הפרה של הצד השני
    גל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לא משנה מי הפר ראשון, אלא העובדה שההתנהלות של משחקי ההפרות וההאשמות הובילה לשיתוק של הממשלה, ודי ברור מי הוביל את ההפרות שמובילות לחוסר תפקוד של משרדי הממשלה ולמה.
    סגור