מינויים

יקדם את חקר הסרטן: התפקיד החדש של מנכ"ל טבע לשעבר

רון מירון מונה לתפקיד ראש ועדת השקעות ואסטרטגיה של גולדמן ביו, הפועלת בקידום מחקר ופיתוח בתחום חקר הסרטן. מירון: "אני שמח על ההזדמנות ללוות מיזמים צעירים ומבטיחים בתחילת דרכם. מחלת הסרטן היא אחד הגורמים המרכזיים לתמותה במערב ופיתוחים המאפשרים התמודדות קלה יותר עם המחלה וסיכויי החלמה גבוהים יותר"
ארנולד נטייב | 
רון מירון (צילום יח''צ)
גולמן ביו, פורטפוליו השותפות המתמקד בחברות פורצות דרך בחקר הסרטן, הודיע היום (שני), על מינויו של רון מירון, לשעבר מנכ''ל טבע לתפקיד ראש ועדת ההשקעות ואסטרטגיה של הקבוצה. המהלך מגיע כחלק מרצון החברה לקדם מחקר ופיתוח ישראלים בתחום מחלת הסרטן.
רון מירון, הינו בעל ניסיון עשיר בתעשיית התרופות והציוד הרפואי לאחר שכיהן כ-21 שנים במספר תפקידי ניהול בכירים בתחום הפארמה בשוק המקומי והגלובאלי. מירון שימש בתפקיד מנכ"ל טבע ישראל וסמנכ"ל ישראל ואפריקה בטבע. בין היתר, הוא מתמחה בתחומי ניהול, שיווק, מיזוגי ורכישות, פיתוח עסקי ופיתוח אסטרטגי. בשנים האחרונות משמש מירון כדירקטור ויושב ראש של מספר חברות פרטיות וציבוריות בתחומי מדעי החיים.
רון מירון: "אני שמח על ההזדמנות ללוות מיזמים צעירים ומבטיחים בתחילת דרכם. מחלת הסרטן היא אחד הגורמים המרכזיים לתמותה במערב ופיתוחים המאפשרים התמודדות קלה יותר עם המחלה וסיכויי החלמה גבוהים יותר חשובים מאין כמותם, קבוצת גולדמן ביו, מאפשרת בפעם הראשונה לציבור להיות שותף במיזמים מסוג זה ולקחת חלק בחשיפתם לעולם".
ד"ר גיל פוגוזליץ, מנכ"ל גולדמן ביו שותפויות: "אנו מברכים על הצטרפותו של רון מירון  לצוות המלווה. היכרותו עם עולם הבריאות, התהליכים הכרוכים בפיתוחים מסוג זה וניסיונו עם השוק הבינלאומי הכרחיים על מנת שנוכל לקדם חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הפארמה והמדיקל ולהביא לחשיפת בפני העולם הרפואי והעסקי. אנו מקווים לצרף חברות נוספות לפורטפוליו של ביו גולדמן כבר בתחילת 2021".
גולדמן ביו מבקשת לקדם את המו"פ הישראלי בתחום הסרטן. פורטפוליו השותפות מתמקד בחברות פורצות דרך בחקר הסרטן והרפואה המותאמת אישית, הנהנות מפוטנציאל מסחור משמעותי, במטרה להביא אותן להנפקות או למיזוגים ורכישות בשווקים הגלובליים, ולסייע בפתיחת דף חדש במלחמה העולמית כנגד הסרטן. אחת החברות בפורטפוליו חברת MEDPNC זכתה לא מזמן בתואר "One to watch" של המגזין המדעי היוקרתי Nature.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה