תקשורת ומדיה

שטראוס מאיימת לא לפרסם באח הגדול לאור פרשת קשתי, רשת הבטיחה: "החלטה ביממה הקרובה"

מנהלי המדיה של החברה קיבלו מכתב בו חברת המזון שנחשבת למפרסמת הגדולה בישראל דורשת הבהרה על אירוע התקיפה בו היה מעורב אחד ממשתתפי התכנית. בערוץ הגיבו ויבדקו את הטענות
מערכת ice |  4
אלימלך קשתי (צילום מיכה לובטון)
פרשת האלימות של האחים תום ואלימלך קשתי ממשיכה להסתעף ולעורר הדים שחורגים כבר מעבר לרשתות החברתיות. חברת שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מאיימת לא לפרסם יותר ב"האח הגדול"- כך פרסם ערן סוויסה ב"ישראל היום". 
מהלך שכזה עשוי לעלות להפקת התכנית בסכומי עתק. בחברת המזון שנחשבת למפרסמת הגדולה בישראל דורשים הבהרה על אירוע התקיפה מחוץ למעלית בו השניים היכו לכאורה שומר כבן 70 והמשפט המתוכנן, ובמכתב פנימי שהועבר למנהלי המדיה של החברה והגיע אלינו דרשו לברר את פרטי האירוע. הסיבה: "ערכי החברה לא עולים בקנה אחד עם התעלמות או השלמה עם פעילות אלימה".

הפרסום של סוויסה. צילום מסך אינסטגרם

אם יוחלט לא לפרסם, המשמעות עשויה להיות כבדה מאוד עבור רשת. מדובר בהפסד משמעותי של אחת ההפקות היקרות על המסך בתקופת הקורונה, תקופה הנחשבת קשה ממילא לתעשייה. חשש נוסף שצריך להדאיג את רשת הוא שמפרסמים נוספים יצטרפו למחאה הזו, דבר שעשוי להעצים את ההפסדים של תוכנית הדגל.
בהפקה כבר בודקים את הפרסום של סוויסה. מי שתקף את הפרסום הוא הבלוגר עומרי חיון, שאף שלח מכתב התראה לפני תביעה לישראל היום, בטענה כי מדובר בפרסום שלו עוד מלפני יותר משנה. חיון הזהיר כי אלמלא יתוקן הפרסום תוך ייחוס אליו, יתבע את ישראל היום וערן סוויסה בחצי מיליון שקל.
סוויסה פרסם כי גם ביטוח ישיר מצטרפת לקבוצת שטראוס ומאיימת לא לפרסם באח הגדול. החברה ביקשה הבהרות על מקרה האלימות והודיעה כי תבטל את שיתוף הפעולה כנותנת חסות, במידה ואלימלך קשתי יישאר בתכנית. ״נתינת במה מסוג זה אינה עולה עם ערכי החברה נגד אלימות״. רשת: ״עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה״. 
מרשת 13 נמסר בתגובה לדברים: "רשת ואנדמול (חברת ההפקה של האח הגדול) בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלימאלך
    ברדוכה 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המלך חף מפשע
    סגור
  • 3.
    הוא אלים שוק הפרקטים
    יורם 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להם עסק שוק הפרקטים , קניתי ממנו פרקט ואביזרים ולא קיבלתי את האביזרים. כשבאתי להתלונן הוא כמעט הרביץ לי ובגלל שאני פחדן וחלש ברחתי. סתם בריון שכונתי.
    סגור
  • 2.
    מצויין צריך לחכות אחרי המשפט שיקבע אם הוא עבריין אלים (ל"ת)
    מאי 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוטי גילת
    שייקה 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך שפטרנו מדברי השטות וההבל של "רודף הצדק" הטיפש הזה. משעמם ומשעמם
    סגור