תקשורת ומדיה

"מכתב בולשביקי": עמית סגל יורה על אלונה בר-און

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 תקף את תוכן המכתב שהפנתה מו"ל גלובס למועצת העיתונות, בו כתבה כי ישנם הפועלים במסווה עיתונאי אך אינם עיתונאיים מקצועיים. בר-און: "הצטערתי לראות שעמית סגל מגיב למסמך שלי בלי שקרא אותו". לוינסון: "הבעיה היא גלגול העיניים של המו"לית"
שרון טל |  73
עמית סגל, אלונה בר און (צילום פלאש 90/משה שי, פייסבוק/אלונה בר און)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, תוקף את מו"ל גלובס, אלונה בר און, על רקע מכתב ששיגרה למועצת העיתונות העוסק בשאלת "מיהו עיתונאי?". 
במכתב, הפנתה בר-און זרקור על אלו שהם "פעילים פוליטיים" במסווה של עיתונאים, "לוביסטיים" במסווה של עיתונאים, "פעילים חברתיים", "דוברים" או "רכילאים", עיתונאים מקצועיים - הם לא. כתבה. 
במכתב, כתבה בר-און כי "אנו מצפים ממועצת העיתונות לקיים דיון בהקדם לגבי הגדרות העיתונות והעיתונאים על בסיס ה-CCJ" - מועצת העיתונות בארה"ב.  
עמית סגל הגיב וכתב: "רק עכשיו נחשפתי למכתם הבולשביקי הזה של מו״לית גלובס שעבורו הופקעו שני עמודים מהעיתון (כנראה סמל סטטוס של מו״לים). כתמיד, בסוף כל טקסט נשגב על דמוקרטיה עומדת הדרישה לשלול תעודת עיתונאי ממי שלמרבה הזוועה סבור שהאמת המוחלטת בצידו. וכל זה שחור על גבי ורוד". 
 
עוד כתב: "ומי יקבע מי ראוי לשאת תעודת עיתונאי בכיסו? מן הסתם הפוליטבירו העליון בהנהלת אלונה בר און ותהילה אלטשולר שוורץ (״לא כל דעה ראויה לפרסום״). לא יודע אם יותר מתיש, יותר מביך או יותר מסוכן". 
אלונה בר-און הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: "הצטערתי לראות שעמית סגל, מגיב למסמך שלי בלי שקרא אותו. אם היה קורא היה יודע שלא דרשתי רישוי לעיתונאים. אלא טענתי שלעיתונאי, כמו לכל מקצוע אחר, צריכה להיות אמת מידה ואתיקה, שלא מתקיימת היום. מצער לראות שדוקא הוא לא מבין את זה ובכך תומך בתיזה שמי שמכריז על עצמו עיתונאי, הוא עיתונאי". 
 
למכתב הגיב גם חיים לוינסון בשורת ציוצים, חלקם עוקצניים חלקם רציניים: "מישהו יודע למה אלונה בראון "קדושת העיתונאי" נותנת טור פרשנות משפטית לגיל ברינגר שהוא ההגדרה של פעיל פוליטי במסווה עיתונאי?"; 
"אגב הטור בעיני סבבה, הבעיה היא גלגול העיניים של המולית. זיוני מוח ללא תכלית". לסיום כתב: "מחקר של  משרד המודיעין: אלונה בראון מעייפת"
 
"מועצת העיתונות פוגעת בעיתונות בישראל"
יש לציין, בר-און עסקה במכתב בשאלות מהותיות, בין היתר מיהו מו"ל ומה תפקידה של מועצת העיתונות. "לנו אין ספק שמרכז הכובד של הבעיה נמצא פה אצלנו, בעיתונות, בעיתונאים ובמועצת העיתונות". כתבה. 
בר-און המשיכה וכתבה כי "אני מצטערת לומר שהתרשמותנו היא שמועצת העיתונות לא רק שלא תורמת, אלא אף פוגעת בעיתונות בישראל. זאת שכן עצם קיומה של מועצת העיתונות במתכונתה הנוכחית מטעה את הציבור לחשוב שיש מבוגר אחראי מאחורי העיתונות. שיש מישהו שמפקח. שיש מישהו שמגדיר מיהו עיתונאי, מהי עיתונות, מהו מו"ל. שיש דרישות סף מקצועיות כלשהן לכל האמור. שיש מישהו שמגדיר ומפקח שהמזון שמוגש לתודעה הציבורית אינו רעיל ואפילו מזין, בדיוק כפי שנדרש מהמזון שמוגש לקיבה. אבל האמת היא שאין אף אחד בבית".
תגובות לכתבה(73):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    בקיצור , שמאלני עיתונאי ..ימני סתם מתחזה טמבלית בכסות ע (ל"ת)
    אזרח 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 61.
    מעצבי דעת קהל
    תושב ותיק 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי היום אין כמעט עיתונאים אמיתיים, יש מעצבי געת קהל, קחו למשל את אברמוביץ, מוטי גילת בן כספית ודומיהם. כל פועלם הוא לפעול בכל דרך נגד ביבי,כמעט בכל משפט שני הם משפיעים כנגד ביבי, והם רק דוגמא למשפיעים על דעת הקהל בשרות ה"רק לא ביבי" איך אפשר לקרוא לעבודה שלהם עיתונאות??? כ
    סגור
  • 60.
    עמית סגל שקוף
    אזרח ותיק מאוד 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל שקוף כלומר כל מה שהוא כותב ואומר עדיף המובן הוא הליכוד עדיף זה עובר בכל מוצא פיו ועטו , אין לו ניסיון חיים , בכדי להיות במיצב שניתן לו על ידי ערוץ n12
    סגור
  • 59.
    מיהו עיתונאי
    יוסי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת אלונה בר און צודקת ובגדול.כי מזמן רביב דרוקר.ואברבוביץ. ואבינועם.וקרן מרציאנו. ועוד כמה עיתונאים. הם מזמן לא עיתונאים. אלה פוליטיקאים במסוה עיתונאי. תודה אלונה את צודקת.
    סגור
  • 58.
    צביעות שמאלנית
    חחח 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלונה בר און צריכה קודם כל לשאול את עצמה מדוע גלובס פיטרה את אלי ציפורי כשהתחיל לכתוב עדויות נגד כתב האישום של נתניהו. והיא קוראת לעצמה עיתונאית..חחח בושה של עיתון!
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    לא אוהבת את עמית סגל.
    דנה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עיתונאי , לא עיתונאי. אני לא אוהבת את עמית סגל. לא כאדם ולא כעיתונאי.
    סגור
  • אהבה
    דנח 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אנח לא אוהב אותך
    סגור
  • 56.
    סגל אינו ראוי להתייחסות
    ישעיהו 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגל הפך את מקצוע העיתונאי לקרקס זול ועלוב.
    סגור
  • 55.
    סגל אינו עיתונאי הוא שופרשקוף של ביבי
    ניאם 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בראון צודקת בהחלט.
    סגור
  • 54.
    אלונה בראון צודקת
    הפילוסוף 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דברי מו"לית גלובס ראויים לשבח כמי שמבקשת להביא לשיפור במצב העיתונות הישראלית בדגש על שיפור מקצועיותה והנחלת אתיקה בסיסית לעוסקים במקצוע, כשדומה ששני מרכיבים אלו חסרים מאוד בתקשורת הישראלית, ואולי מעולם לא אפיינו אותה.
    סגור
  • 53.
    סגל עצמו צייצן בלתי נלאה ודובר של ביבי
    עובדיה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    היה עדיף שסגל ילמד לשתוק לפעמים.בראון כתבה לענין ודייקה.דוברו של ביבי,סגל, כהרגלו מטיף מוסר זול לכולם.אתונו של בלעם יצא מסגל..
    סגור
  • 52.
    מטומטמים
    ברכה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התגובה של עמית המטומטם וחסר הערך או של לוינסון מעידה על חוסר הבנה עמוק לגבי מה מגדיר מה/מי. שוו בנפשכם שכל אחד יחליט שהוא xyz ??? בושה למגיבים ולנו שמושפעים מהם.
    סגור
  • 51.
    מיהו בולשביק?
    אני 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושביק זה אדם שאינו מאפשר לדעות כמו של אלונה בר און להשמע. אם אנחנו סובלים את ברדוגו, מגל ודומיהם, אפשר להגיב באופן ענייני להערות שלה גם
    סגור
  • 50.
    מיהו עיתונאי
    בלה אלמוג 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם, בימים אחרים, הגדיר תקנון האתיקה של העיתונאים (היה דבר כזה) את התואר עיתונאי. עיתונאי, נאמר שם, בין היתר, הוא כל מי שעיקר שכרו בא מעבודתו בעיתון (מוכר, החבר במועצת העיתונות). היום, כשדוגמניות עוסקות גם בראיונות עיתונאים, כשעיתונאים מפרסמים חברות פרטיות (למשל"" חיים אתגר מפרסם את "כלל", דורין אטיאס בעל טור אופנה אצל גיא פינס, גם מפרסמת את "המשביר", אילנית לוי מפרסמת מוצרי ניקוי של "סנו", אייל ברקוביץ מפרסם מכוניות ועוד ועוד), האם פלא הוא שהאמון בעיתונאי ובעיתונות מתדרדר פלאים? חובתם של המו"לים ועורכי העיתונים שלא להעסיק מי שפרנסתו באה גם מפירסומת, שאז מיטשטש גבול האמון שהקורא או הצופה יכול לרחוש למה שמוצג לפניו... מהפיכה שלמה צריכה להתחולל היום בשדה הפרוץ הזה, כשערוצים פוליטיים הופכים עיתונאיים, וכל מי שרק משרבט משהו באיזו רשת חברתית כבר נחשב לעיתונאי. אז מי יגול עפר מעינינו???
    סגור
  • 49.
    אלונה התכוונה למשובטים השמאלסטינים מרכיבי ומפרקי מפלגות (ל"ת)
    אנה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 48.
    עמית סגל החמאה כנראה על חורשה
    אזרח מודאג מהעיתונות 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    העובדה שאתה מתרגש כל כך מהמכתב שהתפרסם, מבחינה פסיכולוגית זה אומרשהוא נגע בך מאד. והגיע הזמן שתשאל את עצמך מדוע ולמה ? דבר ראשון בדוק את עצמך, במקום להשמיץ אחרים.
    סגור
  • 47.
    גלגולי העיניים של עיתונאי ישראל
    רננה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הימין מחקה את עיתונאי ישראל הרוב ומשכבר הימים המומחים בהנדסת המוח והדעה. מעל כולם קלמן ליבסקינד מומחה מספר 1 בהנדסת המוח אין עליו
    סגור
  • 46.
    עיתונאי לכאורה ומטעם
    אבי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רוב הכותבים ברשתות ובעיתונים הם שלוחים של אינטרסנטים, של פוליטיקאים או בעלי הון. כאשר אני רואה פסקה או כתבה אני בוחן מי כתב, לפי השם הכותב אני מחליט אם לקרוא או לעטוף איתה דגים.
    סגור
  • 45.
    הכינוי "בולשביקי"מוכיח שסגל לא עיתונאי
    אני 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    12 5
    אלא שופר חלול של בלפור... האיש מרבה שיסוי, פילוג, דמוניזציה של היריב. בוז!
    סגור
  • עתונאי הגון
    מאיר 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיא פלג יונית לוי ואמנון הם עתונאים..
    סגור
  • 44.
    עמית סגלראוי
    יאיר המאיר 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עמית סגל צודק ועיתונאי ראוי לאימון.
    סגור
  • 43.
    היא צודקת
    משה 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אני ימני. אני אוהב את עמית סגל וחושב שהוא הכתב הטוב ביותר בישראל. לדעתי רביב דרוקר אינו עיתונאי. אמנון אברמוביץ אינו עיתונאי. מדובר בפוליטיקאים היושבים באולפנים. בינם ובין חקר אמת אין קשר.
    סגור
  • 42.
    מכתב בולשביקי
    חנה 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 8
    בארץ שלנו מותר רק לכת "רק לא ביבי" להביע את דעתם. לאנשי ימין אסור.
    סגור
  • ערוץ 20,ישראל היום,ברדוגו,סגל ועוד..
    אביטל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכיחים שיש עיתונות ימין מכוערת ומצחינה.
    סגור
  • 41.
    עיתונאי
    טייס 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לדעתי צודקת אלונה. רוב בעלי המקצוע בישראל כדי לעסוק בעיסוקיהם צריכים רשיון עוסק.למה כל בוגר שיודע להקליד/לכתוב שמקושר למקור מידע נהפך לעיתונאי.אני סבור שכל עיתונאי צריך רשיון כפוף לחוקים ותקנות של מועצת העיתונאות
    סגור
  • 40.
    ברדוגו לדוגמא
    אזולאי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    11 4
    ברדוגו לדוגמא חבר מרכז ליכוד /דובר ראש הממשלה כל שאלה כל מילה שלו תעמולת בחירות עבור הקיסר הוא ממונה מטעם ,כולם רשעים ועברינים חוץ מאשר מלך המלכים אותו הוא סוגד
    סגור
  • 39.
    אז מי יקבע ביבי? (ל"ת)
    רובי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 38.
    שוב מתעורר הויכוח הישן נושן
    רוני הדר עיתונאי 44 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הויכוח בין אךונה לסגלישן נושן גם בניתונות העיברית מאז י י אליעזר?בן יהושה ועד?היום. מדינת מהגרים ובני צהגריפ נעדרת בסיסי?הסכמה יסודיים שניהם באיזה?אופן צודקים. הנייר סובל הכל. כאמור. אינני משוכנעשחגבהשופטת דורנר יש זמן להקצות מזמנה לערוך ומכוח מסיבה כזה. ששוב?כבעל דור?ודור?מתעורר?הויכוח הישן מינו ייתונאי. שזה הבן דוד?הקוזינה?של הויכוח ני הוא?יהודי. וכו. כפיים לשניים. לא?השתננו 3000 שנה עם של וכחניים חולקים צדיקים ומיצתדקים ומתקני עולם קטנונייים. כייף גדול. תודו.
    סגור
  • 37.
    סוף סוף סגל גילה את פרצופו האמיתי,ימני קטן. (ל"ת)
    חי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סגור
  • 36.
    ששניהם צודקים.
    רוני הדר עיתונאי 44 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שחי בהוויה?המיקצועית העיתונאית 4 עשורים שניכם צודקים. כל ההיסטוריה העחתונאית גם בארץ וגם בחול התנהלה שנים בןיכוח מר רחב כים ועקשני כשני הכותבים הנל. אתונה צודקת בהרבה מאוד?הבטים כי בעשורים האחרונים חדרו לעיתונות הישראלית תא?צעט בורים ועמי ארצות וכל ממזרמלך וכל מלך ממזר לצד?זאת הרחבת הויכוחים בנינו כחברת מהגרים ובני מהגרים חסרי בסיסי?הסכמה בסיסים מתבקש הדבר שאדון סגת מציגו מביט באופן מעשי וקצת סרקסטי על אלונה שבתוך ליבה?מהרשת
    סגור
  • 35.
    אכן צריך תעודת עיתונאי והתנהלות על פי אתיקה עיתונאית
    תימניה 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לצערי הרב ישנם כאלה הקוראים לעצמם עיתונאים אך למעשה הם תועמלנים של אגנדות פוליטיות. "עיתונאים" כאלה מפרסמים שקרים כדי לקדם את האגנדה שלהם. לצערי עמית סגל נתפס כבר בכמה שקרים שאמר בעת פרשנות בפנל למשל דחף בלא קשר את מעשה הריגול של אודי אביב רק כדי לקנטר ולהצדיק מעשים לא ראויים בצד הימני. יושרה ובדיקת עובדות היא אבן יסוד בדיווח עיתונאי. עמית עדיף שתעסוק בעיתונאות נטו ולא בתעמולה כמו חבריך הימניים ריקלין ושות'
    סגור
  • 34.
    עמית סגל שופר של נתניהו בגלוי (ל"ת)
    רמי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 33.
    חוסר מודעות עצמית של עיתונאים סססמאלנים
    אילני 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    10 5
    דומים לקיבוצניקים שכולם מאה אחוז מצביעים למערך וחושבים שזה מבחירה חופשית ולא אינדוקטרינציה פוליטית , רבין כבר אמר - הססמאל מסכן את בטחון המדינה , הססמאלנית הזו את הדמוקרטיה
    סגור
  • 32.
    עמית פשוט pro היחיד שאינו מטה או מוטה (ל"ת)
    דריה וחברים 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 31.
    Pavlov
    יורם 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגובה פבלובית מצד עמית על כל דבר שצורף את הימין ואת ביבי על ההתנהגות שלו סגל מתאמץ למצוא את המקבילה שלו בצד השמאלי של המפה . החיים לפי סגל!?!?!
    סגור
  • 30.
    ברגע שהשמאל יעלה הוא יבטל את הבחירות
    מפוכח 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה יהיה כמו המהפכה במאה הקודמת בברית המועצות בתמיכה נלהבת של הנוער המפגר
    סגור
  • 29.
    עמית סגל משעמם אותנו
    לאוב ז'נט 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 6
    ברור כשמש שעמית סגל מקבל במה מעל ומעבר לכל עיתונאי או כתב בטלוויזיה וזאת בשליחותו של ראש הממשלה השולח זרועות לכל חלקה תקשורתית קיימת.סגל אינו ממלא אחר ייעודו של עיתונאי אמיתי .עצם העובדה שראש הממשלה משוחח עמו כמעט מידי יום על מנת לקעקע את מחאת האזרחים .נמאס כבר לשמוע את התגובות המשעממות של כל חבורת עיתונאי החצר של נתניהו
    סגור
  • 28.
    אלונה צודקת
    תמר 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    עמית סגל מינה את עצמו לדירקטור האמת מטעם עצמו והוא לא לבד. במדינת הבלגן אין אמת או שקר יש רק אינטרסים ואינטרסנטים.
    סגור
  • 27.
    מכתב "בולשביקי"
    יקל 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ספק שהם כולם קראו את הכתבה!,הם פשוט לא מסוגלים לתת מענה אמיתי!קרי-עדיף להשמיץ ובכך להמעיט בערך הכתבה,רק לא אמת!!-זאת סיסמתם!!!
    סגור
  • 26.
    מה עם בן כספית
    מישהיא 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם בן כספית הוא עיתונאי בכל שישי הוא כותב את שנאתו לרוה"מ הוא היה עתונאי אהוב עלי וחיכיתי לקרוא אותו בסוף שבוע עד שהתחיל לכתוב כל יום שישי את שנאתו ומאז אני פשוט הופכת דף ומעתונאי שתיפיתי
    סגור
  • 25.
    מפסיקים מנוי
    פידרוס 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אוהב כשהם מתקשרים אליי לעשות מנוי לרגע נותן להם תקווה ואז רגע אתם לא השמאלנים האלה שמקללים את הצבא ובום טריקה של הטל לאמאמא שלהם...
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחוחחח (ל"ת)
    ענק 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    עיתונאי מהוקצע , רהוט ומקצוען - ע. סגל
    מומי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש לכבד, להעריך ולהוקיר עיתונאים אמיצים כעמית סגל שאיננו חושש לחשוף את האמת הנשענת על עובדות מוצקות, ולא קטעי רכילות. בניגוד למרבית העיתונאים שעמלים להנדס את תודעת הציבור כשבבסיס עבודתם המנטרה " לשמאל שור" כאיש אחד ....
    סגור
  • 23.
    עיתונאים יעיני
    עידית 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן, בול פגיעה מה שכתבה וביגלל זה ..השופר של..קפץ ולעינין סגל זה אבק..שאין להתיחס אליו
    סגור
  • 22.
    על ראש הגנב בוער הכובע...
    מרים 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מעניין מי קופץ ראשון להגיב לטענות של הגב' בר און, העיתונאי עמית סגל שמזה כמה חודשים זנח את האתיקה העיתונאית והפך לשופר גדול ורועם של נתניהו...
    סגור
  • 21.
    עיתונאים בשרות ביבי
    שמעון 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ישנם מספר כתבים או עיתונאים כמו עצית סגל שהם שופר של ביבי
    סגור
  • 20.
    עמית סגל - על ראש הגנב בוער הכובע.
    המשקיף 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חשף את עצמו עמית סגל כשקפץ מיד ךהגיב על מכתבה של בר-און לגבי מיהו עיתונאי ומיהו כותב מטעם.
    סגור
  • 19.
    ורק נוני מוזס לא מעניין את גלובס
    מולי ברגר 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צביעות יש בעיתונות הישראלית. יש כאן מו"ל בכיר אם לא הכי בכיר שעומד לדין על שוחד. יש ראיות להזנייה שיטתית של העיתונות ואת זה הם לא מעלים לדיון. במקום שיטפלו בבעיות היסוד כלומר בני שלמעלה, הם שוב נטפלים לש"ג ובמסווה של דיון מבקשים לסתום פיות. בושה.
    סגור
  • 18.
    אין מה להתרגש
    רמי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עמית סגל באמת אינו עיתונאי, כפי שאינו רופא או מהנדס. הוא תועמלן בזוי, הא ותו לא.
    סגור
  • 17.
    עיתונאי קונסולר
    צח 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עמית סגל הוא דובר של ביבי ומשפחתו . כשאלך ביבי ילכו גם הם כמו נביאי השקר שהביאה איזבל לבית ישראל .
    סגור
  • 16.
    עיתוני חצר
    אברהם 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעיין כל כתבי החצר של פרקליטות יועצים ואחרים למה אין דווח בעיתונות מהשמאל חריגות בניה ליאתבן ארי לכאורה בנית שופטת אסתר חיות אי ידיעת החוק אינו פוטר מעונש שליחת מכתבים לעיריית ראשה עיין אין דוח לעם על מה הגברת לכוארה בוכה כל התקשורת משקרת
    סגור
  • 15.
    עמית סגל
    אמה 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל,להשתמש במילה בולשביק, זאת בורות במקרה זה.בולשביק זה מי ששואף לשילטון העם ולא מי שמתנגד להתנהלות של מישהו,למשל ראש ממשלה.עיתונאים אמיתים נלחמים נגד דברים פסולים ולא בעדם.לזה התכוונה אלונה בר און ואני מצדיקה אותה.איפה הימים שהעיתונאים היו אוביקטיביים ומיליטנטים?
    סגור
  • 14.
    מי זאת
    גדי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מי זאת אלונה,בטוח לא ימין,חייבת לצייץ אים לא תצייץ היא כבר לא תהיה אחת מהברז'ה,יש לכם "העיתונאים" הרבה מה ללמוד מה היא עבודת עיתונאי,עמית יכול להעביר קורסים לעיתונות הוגנת ולא כמו שאת ולוינסון פה גדול עושים,אתם מיתפרנסים מאשפה,עמית עיתונות נקיה,קודם כל לא קורא ניירות שהם לשון הרע,כבר 30 שנה,יש לכם להמשיך לעקור עצים ולהפוך אותם לנייר שבסופו של דבר מושלך לאשפה,וגרימת זיהום אקולוגי על ידכם,עיתונות וטבע שני הפכים
    סגור
  • פייק
    זוהר אלון 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלונה, רמה אחת מתחת לפייק עיתונאית
    סגור
  • 13.
    אבל היא די צודקת
    עופר 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    16 11
    עמית יקר, תודה שאתה נמצא איפשהו בתחום האפור בין שופר של ביב בנט לעיתונאי. לפעמים לרגעים קצרים אתה מתעלה על עצמך אבל תודה שזה המצב וכדאי שתקבל את הביקורת ותלמד ממנה במקום להתנגד.
    סגור
  • 12.
    מיהו עיתונאי
    גולדי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    11 8
    מעניין שמי שקפץ מקריאת הכתבה של אלונה הוא דוקא עמית סגל, שהוא בעיני חשוד כלוביסט של הימין. התגובה שלו היא בגדר " על ראש הגנב בוער הכובע" .
    סגור
  • 11.
    מי קורא עיתונים היום.
    אלי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    רק משועממים אהבלים קוראים עיתונים אני מעדיף לעשות סקס במקום לקרוא. הויכוח של סגל ואלונה הוא מי מסוגל להשתין יותר רחוק ? ברור שסגל מנצח כי יש לו יתרון מובנה מבחינתי יכוח של סגל
    סגור
  • 10.
    אלונה בראון
    שומר חוק 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 12
    אולי תכתבי מאמר מערכת על ניגודי האינטרסים במערכת המשפט שלנו ובפרקליטות. ששם חייבים להתנהל ביושר מוחלט.
    סגור
  • 9.
    צדק תרדוף
    דידי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 11
    למה אני שונא את השמאל בגלל הצביעות כאילו להם לא חסר עיתונאי חצר ושופרות שלטון להקיא עליכם תוכלו מה שבישלתם
    סגור
  • 8.
    בראון לא את עיתונאית
    מצפון 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 15
    עיתונאית של עשירים
    סגור
  • 7.
    כמה הוא טהור
    ישראלי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    22 4
    אלונה . תזהרי שסגל לא יתבע אותך על הוצאת דיבה. הוא מצא לעצמו תחביב חדש
    סגור
  • 6.
    השמאל והתקשורת הרסו את המדינה
    רוני 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    22 30
    נו באמת,היום השמאל איבד עצמו לדעת,באמצעות הצהובונים מעריב,ידיעות,גלובס שמזמן איבדו את מקומם והפכו לשופרות השמאל הרדוד
    סגור
  • 5.
    עוד הטפת מוסר מעיתונאי בתחתונים?
    פולי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    30 24
    לאבא שלך שהורשע עקב פעילות טרור כבר זרקת איזו מילת ביקורת או שאתה שומר את זה רק למי שאתה פחות אוהב מבחינת אג'נדה? שחרר.
    סגור
  • 4.
    סגל- אולי תקדיש קצת מחשבה לנושא המורכב הזה? (ל"ת)
    סימה 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    22 11
    סגור
  • הקדיש. אבל הוא לא שמאל אז הוא לא טוב. (ל"ת)
    איל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה קרה , היתה מריבה עם שמעון ריקלין ? (ל"ת)
    יע 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 24
    סגור
  • 2.
    עמית סגל שופר של השלטון לא עיתונאי
    אחד ירושלמי 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    40 30
    כל מי שמקשיב לו ומוח בראשו מבין זאת ולוקח את דבריו בערבון מוגבל
    סגור
  • כי הוא ימני?
    איל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו מספיק ביקורת על ביבי אבל מי שומע? שומעים רק מה שרוצים.
    סגור
  • 1.
    אלונה בר-און צודקת
    עמי יכין 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    36 24
    שמעון ריקלין, יעקב ברדוגו, ארז תדמור. פעילים פוליטיים ולא עיתונאים
    סגור
  • מבה? (ל"ת)
    איל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלונה
    אריה חזן 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בסדר , ריקלין תדמור וברדוגו לא עיתונאים ואברמוביץ עיתונאי ? כלומר אם אתה עתונאי עם תעודה מותר לך לשקר את הציבור ועוד בפריים טיים !! יש לבדוק את התוכן לא את הטייטל
    סגור
  • פחחחח צודקת
    תומר 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תבדוק את אותו עיתון שעליו נכתב המסמך האנושי המרגש הזה .... הכי חד צדדי הכי מוטה פולטית וגרוע מכך לוקה בחוסר אמינות והתעלמות מהעובדות
    סגור
  • במה? (ל"ת)
    איל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור