תקשורת ומדיה

צפו: אמנון אברמוביץ' עונה לכאן 11, "נתניהו כן שיבח את הסכמי אוסלו"

ממשיכים בקרב "בדיקת העובדות": לאחר שכאן 11 הראו כי אמנון אברמוביץ' טעה בכך שאמר שנתניהו אימץ ושיבח את הסכמי אוסלו, הפרשן הפוליטי של של חברת החדשות מביא ראיות נוספות לדבריו
יהודה לוינגר |  4
יואב רבינוביץ ואמנון אברמוביץ (צילום Tomer Neuberg/Flash90, מסך: כאן 11)
הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', עונה היום (שני) לכאן 11 שעשו  לו "בדיקת עובדות" לאחר שטען כי ראש הממשלה נתניהו תמך בהסכמי אוסלו, ומביא לך ראייה ניצחת. 
כזכור, בתכנית "מהצד השני" של כאן 11, העלה המגיש יואב רבינוביץ', שהחליף את גיא זוהר, טענה נגד אברמוביץ' שטען כי: "נתניהו תמך בהסכמי אוסלו ואפילו שיבח ואימץ אותם", כאשר הוסיף שעשה זאת גם בעבר בראיון ללארי קינג ב-1996, כך שאין זו הייתה הפעם הראשונה שהוא סיפר על כך.
רבינוביץ' הביא את תמלול הראיון המלא שם נתניהו אמר "ובכן, אמרתי שאני לא אוהב אותם, וחשבתי שהם הסכמים רעים, וחשבתי שהם גרמו להרבה בעיות ביטחון והגבירו את הטרור, וכך הם אכן עשו, אבל זה לא אומר שאני לא אקיים ההסכמים, אוסלו א' ואוסלו ב' קבעו עובדות מסוימות ואני מכבד את העובדות האלה".
"שוב, זה לא ממש לשבח או לתמוך בהסכמי אוסלו, אולי להפך", אמר רבינוביץ'. לאחר מכן הוצג ראיון נוסף של נתניהו ביולי 1996 שם טען כי: "ירש את ההסכמים", רבינוביץ' הסביר: "זה לא חידוש גדול לומר לכם שנתניהו לא תמך באוסלו, לפחות לא בראיון, הוא קיים את ההתחייבות כי הסכמים צריך לכבד, זה לא שהציע לערפאת רוטציה".
אמנון אברמוביץ' התייחס אצל עודד בן עמי, לטענות של רבינוביץ' והביא את דברי נתניהו משנת 1997 שם אמר במפורש: "ירשנו תהליך במצב של גסיסה", אמר אז ראש הממשלה על הסכמי אוסלו, והוסיף: "אך החלטתי הייתה נחושה להחיות את התהליך. לא רק מפני שהבטחתי לבוחרים להמשיך בו, אלא מכיוון שרציתי, כמו כל עם ישראל, להביא שלום בטוח"

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביבי
    משה 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענין שאין תגובות מהימין כשהאמת נזרקת להם לפנים.חחחח
    סגור
  • 3.
    גסיסת התהליך
    אכפתלי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להאמין לשקרן אברמוביץ? לא! אני הולכת ע"פ הרציונל. אם התהליך בגסיסה,תהליך שהימין התנגד, אז למה נתניהו מרגיש להחיותו, אאי"כ אברמוביץ עיוות,כהרגלו, את הכתבה.
    סגור
  • 2.
    פרשן סוג ז
    פרשן סוג ז 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לשמוע אותו,מביך את עצמו
    סגור
  • 1.
    הפייק ניוז של אברמוביץ הם בסיס המוניטין שלו (ל"ת)
    פייק מושלם 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור