מינויים

רות שהם היא המנכ''לית החדשה של האוניברסיטה הפתוחה

היא תחליף בתפקיד את עמית שטרייט שכיהן בתפקיד במשך כ-11 שנה, דבר אשר יהפוך אותה למנכ''לית היחידה של אוניברסיטה בישראל. בעברה היא מילאה תפקידים בכירים ב-IBM ישראל, באגף המודיעין וביחידה 8200
ארנולד נטייב | 
רות שהם (צילום עודד קרני)
רות שהם, ראש אגף אסטרטגיה והתעצמות במערך הסייבר הלאומי מונתה היום (רביעי), למנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה. לדברי נשיאת האוניברסיטה הפתוחה, פרופ' מימי אייזנשטדט, רות צפויה לחזק את המובילות הטכנולוגית של האוניברסיטה שמתמחה בהוראה מרחוק.
שהם צפויה להיות האישה היחידה שעומדת כעת בראשה של אוניברסיטה בישראל ועם כניסתה יעמדו בראש שדרת הניהול הבכירה של האוניברסיטה הפתוחה שלוש נשים: נגידת האוניברסיטה, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר דורית בייניש, נשיאת האוניברסיטה, פרופ' מימי אייזנשטדט, וכאמור המנכ"לית רות שהם.
בעברה שהם מילאה תפקידים בכירים ב-IBM ישראל, באגף המודיעין וביחידה 8200. בין היתר כראש מנהלת המעבר של היחידות הטכנולוגיות לנגב בדרגת אלוף משנה. רות פעילה במיזמים שונים לשילובן של נשים בתעשיית ההי-טק והסייבר וכן יזמה תכניות למען הרחבת המגוון בקרב אוכלוסיית המפתחים בהיי-טק בדגש על יוצאי הפריפריה.
בין היתר שהם היא בעלת תואר שני בחקר ביצועים ותואר ראשון במתמטיקה, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. היא תחליף בתפקיד את עמית שטרייט, המנכ"ל היוצא של האוניברסיטה הפתוחה שניהל אותה ב-11 השנים האחרונות.
רות שהם בתגובה למינויה: "אני מסיימת שלוש שנים מרתקות ומלאות עשייה במערך הסייבר הלאומי, במהלכן גיבשנו אסטרטגיה לקידום ישראל כמעצמה בסייבר וקידמנו אקוסיסטם משמעותי הכולל תשתית תעשייתית, מחקרית, אנושית וקשרים בינלאומיים, לטובת חיזוק יכולת ההגנה של המשק האזרחי. בעיני האוניברסיטה הפתוחה הינה פלטפורמה המאפשרת הזדמנות להכשרה אקדמית לכל מגוון האוכלוסיות, לבעלי מוגבלויות ובמגוון דיסציפלינות. אני נרגשת ומלאת ציפייה לקראת כניסתי לתפקיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה