תקשורת ומדיה

תביעה בשקל: מדוע חיים לוינסון נתבע בסכום "עתק" בגלל ציוץ מלפני 3 שנים בטוויטר?

ב-2017 צייץ העיתונאי: "דלוח הדלוחים: השחקנית שרה פון שוורצה היא מעשרת מייסדי מפלגה חדשה שנרשמה החודש: "אני ואתה - מפלגת העם הישראלית" והוא נתבע ע"י המפלגה בסכום המצחיק. לוינסון שיתף שוב והודיע: "פותח הד-סטארט למימון המונים"
כפיר אדר |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/חיים לוינסון)
הפוסט של העיתונאי חיים לוינסון מלפני כשלוש שנים בו כתב: "דלוח הדלוחים: השחקנית שרה פון שוורצה היא מעשרת מייסדי מפלגה חדשה שנרשמה החודש: "אני ואתה - מפלגת העם הישראלית", יביא אותו לבית המשפט לאחר שנתבע לפצות את מפלגת "אני ואתה - מפלגת העם הישראלית". סכום התביעה? רק שקל אחד בודד.
העיתונאי אבישי גרינצייג צייץ: "פרשת דלוח הדלוחים: העיתונאי חיים לוינסון נתבע לפצות את מפלגת "אני ואתה - מפלגת העם הישראלית". סכום התביעה: שקל אחד (האגרה: 380 שקלים) המפלגה אף דורשת ממנו להסיר את הציוץ הפוגעני ולפרסם תיקונים מכובדים ובולטים. העילה: הציוץ המצ"ב מ2017. מטעמו של מר לוינסון טרם נמסרה תגובה".
 
לאחר מכן הוסיף גרינצייג: "זה עתה הנתבע שיתף מחדש (להלן: ריטווט) את הציוץ המפר, ובכך ביצע את העוולה מחדש, זאת על פי פסיקת בית המשפט העליון בעניין. לא מן הנמנע כי סכום התביעה יוכפל כעת ויעמוד על 2 שקלים לא בלתי חדשים".
בסופו של דבר לוינסון הגיב לציוצים של חברו וכתב: "פותח הד-סטארט למימון המונים במידה ואפסיד בהליך המשפטי ואצטרך לשלם את הפיצוי הנדרש", עוד הוסיף: "תגובתי לתביעה: אני מקווה שאם אכנה אותה "דלוחת הדלוחים" זה לא יעלה לי בתביעה נוספת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוינסון מבקש לשלם את הסכום המבוקש ב-12 תשלומים חודשיים
    מזכירות בית המשפט 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון מסר כי פנה לתובעים בבקשה לאפשר לו לשלם את הקנס ב-12 תשלומים חודשיים. הוא הסביר כי המצב הכלכלי עקב מגיפת הקורונה צימצמם מאד את משאביו הכספיים הזמינים.
    סגור