חדשות

סמוטריץ' הותקף לאחר שניסה לצלם זירת תאונה בה מעורבת המשטרה: "חצוף"

על אף החסינות, חבר הכנסת לא הורשה להכנס לזירה בה נהרג תושב גוש עציון לאחר מרדף משטרתי וטען בזעם: "גופת הנער כבר ארבע שעות בזירה, הניסיון החצוף למנוע ממני להיכנס חמור ובכוונתי לפנות ליו"ר הכנסת בדרישה לטפל בנושא מערכתית"
כפיר אדר |  8
סמוטריץ והשוטר (צילום צילום מסך טוויטר)
המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת מקרה ההרג היום (שני) של נער יהודי בידי בלשים מימ"ר ש"י בתאונה הקשה היום בבנימין. חוקרים ממח"ש הגיעו לזירה והחלו לאסוף ממצאים במקום. על פי דיווח, במהלך המרדף, רכב משטרה נגח מאחורה ברכב שבו ישבו חמישה צעירים, אחד מהם הרוג, עוד ארבעה פצועים. 
ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיע לזירת התאונה, אך השוטרים שהיו במקום מנעו כניסה של חבר הכנסת לזירה ושוטר שם דוקרנים מתחת לרכב של הח"כ שירד לזירת התאונה רגלית ושוטר תפס קפץ עליו פיזית למרות חוק החסינות.
"משטרת ישראל, מה שקרה פה זה בושה!", אמר סמוטריץ': "באתי ללוות את האירוע החמור הזה מתוקף תפקידי וסמכותי ולוודא שהכל מתנהל כשורה. שוטר ממשטרת ישראל שם דוקרנים מתחת לרכב הכנסת ותקף אותי פיזית. אדוני השר אמיר אוחנה טיפולך הדחוף".
 
סמוטריץ' צייץ: "אירוע קשה. נכון לרגע זה גופת הנער כבר ארבע שעות בזירה. ממתינים למעבדת מז"פ ניידת, מוצדק כשלעצמו, אבל לא יתכן שזה לוקח כל כך הרבה זמן וכבוד המת נפגע. אנשי זק"א במקום מבקשים לטפל בגופה ומסורבים. פניתי למפקד המחוז בדרישה לזרז. מקווה שכך אכן יהיה".
 
עוד הוסיף: "עצוב שצריך לומר את זה: משטרת ישראל כפופה לחוק ובכלל זה לחוק חסינות חברי הכנסת וחייבת לציית לו. הניסיון החצוף למנוע ממני להיכנס לאזור האירוע הוא חמור ובכוונתי לפנות ליו"ר הכנסת בדרישה לטפל בנושא מערכתית".
ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן התייחס למותו של תושב הגוש שנהרג מוקדם יותר היום לאחר מרדף משטרתי בבנימין: "תביעתנו החד משמעית היא להפסיק מיד את האלימות המשטרתית. מדובר במשפחה יקרה, מוכרת ופעילה מאוד בכל תחומי החברה בגוש. אנחנו נמצאים איתם באבלם הכבד ונעמוד לצידם ככל שיידרש. חברי ועובדי המועצה, תושבי גוש עציון מחבקים ובוכים על האובדן".
נאמן הוסיף כ: "הנערים הללו הם ילדינו - נקודה! השאירו לנו את החינוך וההתמודדות עם הילדים שלנו לטוב ולמוטב. לא מדובר באוייב שקם להשמיד את המדינה או במחבלים מבקשי נפשנו. אנחנו מזועזעים ודורשים לחקור עד תום את ההתרחשויות בשטח. מעבר לצורך בגילוי האמת, תביעתנו החד משמעית היא להפסיק מיד את האלימות המשטרתית. אילו רק חלק קטן מהמשאבים האדירים המושקעים במרדף אחר נוער הגבעות, היה מושקע בחברה וחינוך, לא היינו עדים לאסון הנורא שהתרחש היום"
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מי נתן את ההוראה הנבזית לשוטרים? זה מסריח ורצח בכוונה ת (ל"ת)
    זוועה 12/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גס רוח!
    יוסי 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה לא ממח"ש שב בשקט יא גס רוח. הבעיה שהציבור שלנו אוהב כוחנות והבריונות של סמוטריץ' תניב לו כוח אלקטורלי
    סגור
  • 5.
    גס רוח!
    יוסי 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה לא ממח"ש שב בשקט יא גס רוח. הבעיה שהציבור שלנו אוהב כוחנות והבריונות של סמוטריץ' תניב לו כוח אלקטורלי
    סגור
  • 4.
    משטרת ישמאל
    ש.א 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראינו בהפגנה של הערבים איך אחמד טיבי צועק על השוטר כמו בעל הבית והשוטר נכנע מייד אבל ח"כ יהודי שוטר אלים מרשה לעצמו לתקןף את סמוטריץ בושה גועל נפש לא פלא שהערבים מרימים את הראש ומאיימים על מדינה שלימה" אם אצלנו תהיה אלימות נדאג שגם אצלכם תהיה אלימות"המנהיגים הערבים צריכים להילחם באלימות שלהם זה הפשע שהם מעודדים כנגד החברה בישראל
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה למשטרת ישראל ולפרקליטות
    כאובה על המצב 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפטר את השוטר שנתן הוראה לעצור את סמוטריץ!!! אין על סמוטריץ נאמן לבוחריו
    סגור
  • 2.
    למה כולם אומרים "חצוף"
    חחח 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל תכלס לא עושים כלום?
    סגור
  • 1.
    חוצפה
    אלי מן 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב שצריך לטפל בזה בחומרה קשה משטרת ישראל לא מעניין אותה חוקים מעניין אותה רק מצלמה ועכשיו אפילו שיש כמה כאלה הם לא מרפים זאת הזדמנות
    סגור
  • מה סמוטריץ רצה לצלם גופה ? (ל"ת)
    פקד בדימוס 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור