תקשורת ומדיה

כל האמת בפרצוף: תוכנית רשת חדשה בהנחיית פיני גרשון

משרד הפרסום וחברת ההפקות דאון דה פילד יפיק תכנית וידאו קאסט שתעלה ברשתות החברתיות למאמן הכדורסל הוותיק שחתום על שלל הישגים במהלך הקריירה וכעת נותר לתהות אם יביא קצת מזה גם לתכנית. האורח הראשון: יאיר לפיד
מערכת ice |  1
פיני גרשון (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
אהבתם את השערוריות באופירה וברקו? מאמן הכדורסל המעוטר פיני גרשון עולה בתוכנית רשת חדשה ״מחליטים מהבטן״ ודבר אחד בטוח לאור הקריירה העשירה של המאמן הוותיק שחתום על לא אמירות בלתי נשכחות ולפעמים שערורייתיות - זה לא יהיה משעמם.
התוכנית החדשה תשודר החל מיום שלישי ברשתות החברתיות: יוטיוב, פייסבוק ובאתר ייעודי כתכנית וידאו קאסט. במסגרת התוכנית, גרשון יארח מדי שבוע אורחים מעניינים אחרים במגוון רחב של תחומים. בתוכנית הראשונה שתעלה לאוויר בשבוע הבא יתארח יו״ר האופוזיציה, ח״כ יאיר לפיד - כמעט 20 שנה אחרי הריאיון הידוע שבו ראיין לפיד את גרשון כאשר עוד היה מנחה. בהמשך יתארחו מרואיינים בנושאים מגוונים, לרבות פוליטיקה, ספורט, עסקים וכו׳.
משרד הפרסום וחברת ההפקות דאון דה פילד מפיקה את התוכנית במשותף עם גרשון. איתמר רועי, מייסד-שותף בדאון דה פילד אמר לקראת עליית התכנית: ״כמו פיני אין. אין עוד מלבדו״.
גרשון עצמו אמר: ״מאמן כדורסל מקבל 250 החלטות במשחק, יש מעט מאוד מקצועות שמקבלים בהם כמות כזאת של החלטות תחת לחץ. אני בא כל שבוע לשאול שאלות קשות אנשים שמקבלים החלטות והולך להיות כיף״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרשון
    זימי 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיביא אותי. הייתי מגד שלו במלחמת לבנון הראשונה ולא הצלחתי להביא אותו לשרת בלבנון במילואים. כנראה פחד.
    סגור