תקשורת ומדיה

הישג למנכ"ל קשת: נבחר בפעם ה-4 ברצף לרשימת 500 המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית

אבי ניר, מנכ"ל הקבוצה הכוללת את ערוץ קשת 12 הישראלי, הזרוע הבינלאומית קשת אינטרנשיונל והזרוע הדיגיטלית mako  ו-N12, נבחר לרשימה היוקרתית של מגזין וראייטי זו השנה הרביעית ברציפות. גם גל גדות ודנה שטרן נכנסו לרשימה
כפיר אדר | 
אבי ניר (צילום יחצ)
אבי ניר, מנכ"ל קשת, נבחר בפעם הרביעית ברציפות לרשימת 500 המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין וראייטי. המגזין האמריקאי הנחשב בתחום הבידור הגדיר את ניר כמי ש"העלה את קבוצת קשת - ביתו של הערוץ הישראלי המוביל קשת 12 - לבמה העולמית".
וראייטי גולל את ההצלחות המיוחסות לניר בתקופה האחרונה: "הנערים" של קשת ו-HBO - זוכת 14 פרסי האקדמיה הישראלית, "להיות איתה" בגרסתה האמריקאית ששודרה ב-ABC והעסקאות להפקת רימייקים בינלאומיים באפל העולמית לסדרות הישראליות של קשת "בשבילה גיבורים עפים" ו"כפולים" (בכיכובה של אומה תורמן).
מדובר באחת הרשימות הנחשקות של תעשיית הבידור ושוק התקשורת העולמיים. ברשימה שלושה ישראלים בלבד השנה: ניר, גל גדות ודנה שטרן, ולצדם, בכירי התעשייה העולמית, בהם אופרה ווינפרי, וויל סמית, ראיין מרפי, ספייק לי, ריס ויתרספון, ג'ף צוקר וג'ף בזוס.
מנימוקי הבחירה: "מרגע התפרצות מגפת הקורונה, ניר דאג לכך שקשת 12 תשדר באופן עקבי חדשות מתגלגלות, אקטואליה ותכנים מותאמים למציאות החדשה - אשר המשיכו להגדיל עבור הערוץ את נתוני הרייטינג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה