תקשורת ומדיה

ככה מנהלים עירייה? ראש העיר הסתפר בישיבה - חבר המועצה לא נשאר חייב והתגלח בשידור

בעיריית רמת גן הפכו את הישיבה לקרקס, כאשר ראש העיר מצא את הזמן המתאים ביותר להסתפר במהלך ישיבת זום וחבר המועצה התגלח בשידור חי| מעניין כיצד תראה הישיבה הבאה של העירייה
ארנולד נטייב |  4
חבר מועצה מתגלח בשידור (צילום צילום מסך, ערן סויסה)
בעיריית רמת גן מצאו את הנוסחה הנכונה לניהול העיר: ראש העיר כרמל שאמה-הכהן ניצל את שלושת הדקות האחרונות לפני הכניסה לסגר אתמול כדי להסתפר, רק שהוא שכח (לא באמת) שהוא נמצא בדיון של ועדת תכנון ובנייה. היום (שני), חבר המועצה אביהוא בן משה ניצל את ביקורו בחדשות 12 כדי לעקוץ בחזרה.
יש לציין כי חברי עיריית רמת גן, ללא ספק יודעים לזהות את הטיימינג המושלם כאשר ראש העיר מצא לנכון להחליף את הכיסא של המשרד בכיסא הססגוני של המספרה וחבר המועצה ששכח להתגלח בביתו מצא את הזמן הפנוי בראיון עם עופר חדד.
 
בן משה אמר: "אני רוצה ברשותך וברשות הצופים להתנצל שאני מחזיק משרד עורכי דין היום, גם חבר מועצה בהתנדבות ולא הספקתי להתגלח". לפתע שלף מכונת גילוח שגרמה למגיש החדשות לצחוק, והוסיף: "אז אם אפשר במהלך השידור פה, טיפה להתגלח, פשוט לא הספקתי, אם זה לא מפריע". 
כזכור, אמש ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה-הכהן הציג כמה חשובה לו ישיבת העירייה שהוא לא יכל להסתפר כמה דקות לפני כן, בסרטון שהופץ מהישיבה שבה התעוררה הסערה חברי המועצה כעסו על ראש העיר ואמרו: "תתבייש לך שאתה מסתפר באמצע שאתה מקיים דיון". לאחר מכן, ראש העיר החליט להוציא את הישיבה להפסקה של כ-15 דקות, כי ככל הנראה היה צריך לסגור פינישים אחרונים בתספורת ולא יכל עוד עם הרעש.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מראה על חוסר כבוד כלפי המשתתפים
    ממש תרבות 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממנו ילמדו תלמידי העיר איך להתנהג בשיעורי הזום הכיתתים
    סגור
  • 3.
    כרמל מחפש כותרות
    יעל 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חכו יהיו עוד הרבה כותרות עם ראש העיר הזה. הוא החליף את הפסיכי מטבריה שהיה פוקד אולפנים. עכשיו כשהוא מקדם את המפלגה של סער. תראו איך יהיו פרובוקציות שיביאו אותו לאולפנים לעשות מסע בחירות. הגיע לאברי גלעד לדבר על התספורת ולא הפסיק לעשות מסע בחירות לסער. ככזה זה כשהתקשורת משתפת פעולה עם רק לא ביבי.
    סגור
  • 2.
    הורדה וחוצפה (ל"ת)
    אוהד 12/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    ראש העיר מסתפר בישיבת מועצה בזום
    רפלין אלי 12/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מביך חצוף , זלזול מכוון ,לתשומת ליבו של מנכ״ל משרד הפנים . ראש עיר שמחרטט את כולם ב-19 שעות עבודה המחולקות בין מטה גדעון סער לבין ״ תיפקודו ״ כראש עיר , צריך ללכת הביתה . איבד את טיפת האמון האחרונה למעט ״ הכת ״ שלו .
    סגור