תקשורת ומדיה

"אתה זבל, אובססיבי, חי על חשבון נתניהו, מי אתה בכלל?": מגל וכספית איבדו שליטה

עימות חריף בין צמד המגישים באולפן 103FM. העיתונאי הוותיק שנחשב למבקרו של ראש הממשלה טען: "הטיעונים האלה הם זבל אורגני, אתה משסה ומפלג כמו נתניהו" וספג תגובות קשות: "הדיבור שלך מגעיל ונמוך, לא תגיע לקרסוליים שלו"
כפיר אדר |  209
ינון מגל בן כספית 103 (צילום מסך)
אחד באולפן 103FM, השני בביתו בהוד השרון, המשותף לשניהם - צמד מגישים שאוהב לשנוא אחד את השני וביניהם עומד בדרך כלל ראש הממשלה בנימין נתניהו כשאחד מביע תמיכה ללא סייגים והשני נחשב לגדול מבקריו. היום (רביעי) הגיעו השניים לעימות מילולי חריף במיוחד כשרוה"מ עמד במרכז.
כספית דיבר ראשון ואמר: "אתה מתנגד שאגיד לך שאתה מתנגד שאגיד לך שהטיעונים האלה הם זבל אורגני", מגל ענה: "נכון כי אתה כל הזמן נותן ציונים ומסית", כספית התפרץ לדבריו: "אתה כל הזמן מסית ומשסה ומפריד אותנו לשבטים, גם נתניהו ולבדיוק לכן אני אומר את זה", מגל הסביר: "ואני שואל אותך במה הוא מסית ואין לך פעם אחת מה לומר", כספית הגיב: "שמונים פעם עניתי ומעולם לא השבת".
מגל: "אתה מסית פי 100 ממנו, אתה מסית, מכפיש פי 100, הדיבור שלך מגעיל ונמוך, נתניהו מעולם לא קילל, מעולם לא הרים קול ואתה את כל הקריירה שלך עושה על חשבונו, כל הכסף אתה עושה על חשבונו". כספית הפגוע ענה: "אני חי על חשבונו? תתבייש לך על הזבל עכשיו, אני חי על חשבונו? הקריירה שלי התחילה ב-85', בחיים לא קיבלתי מתנה".
מגל המשיך: "אתה בן אדם אובססיבי, כל האובססיה שלך היא מה שנותנת לך עבודה, איזו רמה אינטלקטואלית של בנאדם אתה? מי אתה בכלל שלא מגיע לקרסוליים שלו שתדבר עליו, מי אתה?", כספית הגיב: "אני בכלל לא מעמיד את עצמי להשוואה, גם לא מולך. אבל אתה והוא ממשיכים להסית ולוקח את הקמת המפלגות לשלום חנוך ואייל גולן. אני לא אהיה חלק מזה וכל פעם שתלך לשם אגיד לך שזה זבל", מגל ענה: "אז אתה זבל בעצמך".

 

"מי שאומר זבל הוא זבל בעצמו", כספית: "הנה ההבדל בינינו, אני מקבל מה שתגיד עליי, אני מקבל מה שתגיד עליי, קרא לי זבל, מה שאתה רוצה", מגל התפרץ ואמר: "שתוק שתוק, יאללה צאו לפרסומת" כספית דיבר אחרון ושאל: "אני חי על חשבון נתניהו?".
תגובות לכתבה(209):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 156.
    מגל
    אבנר 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עזבו הסגנון מה לא נכון במה שאומר ינון ???
    סגור
  • 155.
    כספית הזה כשמו כן הןא רעל מריר וחמוץ
    אחד העם 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עשה קריירה שלמה מביקורת ובסוף כמו כל מבקר סוג ד נהנה מהפירות של מי שהוא מבקר, רק לאחרונה חזר מדובאי התחסן/יתחסן? ברור איש פאתט שתלונה היא נר לרגליו צודק מגל האיש אשפה
    סגור
  • 154.
    מסכן בן כספית הפך לקשיש נרגן שאיבד רלוונטיות בקרב חבריו (ל"ת)
    מי מקשיב לדרעק הזה?? 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 153.
    בואו נסתכל על העובדות ורק על העובדות
    כנסו 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעולם לא היתה שנאה כלפי אף פוליטיקאי בש דעותיו. תמיד היתה מחלוקת בין הליכוד לעבודה למשל אבל על אף המחלוקות היה כבוד מינימלי ובטח שלא שינאה. ראש ממשלה היה תמיד ראש ממשלה של כולם. מאז בואו של ביבי לפני 25 שנה, הוא נתפס משקר כ"כ הרבה פעמים ותועד עשרות פעמים כשאמר דבר והיפוכו לאנשים שונים . הוא מסית באופן קבוע מאז תחילת דרכו לשינאה בין חלקי העם, הוא נתפס כ"כ הרבה פעמים בשחיתויות של מאות מליוני שקלים שזרמו לבני דודיו, הוא ממציא שקרים על כל אדם שיכול להיות תחרות עבורו. ביבי אדם מלוכלך, שקרן, מסית, מושחת, ובוגד גם בבטחון המדינה והעם. זה הכי טבעי שכל אזרח שגדל על ערכים, יתנגד לכל פושע שינסה להפוך את המדינה למדינה בה פשע, שקר, והסתה הם התנהגויות שבשגרה. יושר, אהבת המדינה, מתן דוגמא אישית, וחיים במדינה תוקנת בה יש חוק, הם דברים שרובנו רוצים ולכן ביבי צריך להיות מסולק ע"י העם, ולא משנה אם הוא מוכשר או לא.היו ויהיו עוד רבים שינהלו את המדינה בצורה טובה לפחות, ושישמרו על אחדות העם .בסופו של דבר כולנו אחים על אף המחלוקות והעתיד שלנו הוא משותף אם נרצה או לא. זה מה שהופך אותנו לאחים. אחדות העם מקודשת.
    סגור
  • 152.
    מגל
    חיים 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מילה בסלע הגיע הזמן להעמיד את בן כספית במקומו .ובאמת אני חושב שהוא חי על חשבון ביבי בזכות הביקורת הוא מרוויח הרבה כבף
    סגור
  • טען עוד
  • 151.
    זורע שינאה מקצועי
    כוכיף 01/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מי שמסית הוא כספית...שנים עסוק רק ברדיפת נתניהו...באופן חולני ממש.
    סגור
  • 150.
    לא מבין כלום
    ינון מגל לא עיתונאי 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עזבו את הטיעונים הלא אינטליגנטים שלו בכל ויכוח: הוא לא מתכונן לשידורים. לא מתעדכן בחדשות. מדקלם מה ששולחים לו בין אם טענות או ידיעות או מידע או תגובות. לא מקשיב בכלל כשבן כספית מסביר ומוכיח לו שהוא טועה. כל ההתנחמדות וההומור שלו לא מחפים על חוסר מקצועיות. הפעם הוא גם הרחיק לכת כדי לקבל מחיאות כפיים מהחברים שלו. בן כספית צריך לקבל את פרס סוקולוב רק על ההתמדה שלו לשדר ביחד עם ינון מגל.
    סגור
  • 149.
    מי שקורא את העמודים של כספית נחשף להסתה קבועה ורצופה (ל"ת)
    כספית מלך ההכפשות וה 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 148.
    פחח
    ווש 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה לעיתונאים שאמורים להיות השפויים במערכת...מתנהגים כמו פחחח
    סגור
  • 147.
    "אתה זבל ..."
    חני 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשניכם אין כבוד עצמי, מתנהלים בשיח אלים וברמה נמוכה ! לא מקשיבה לכם יותר !
    סגור
  • 146.
    כספית המיץ של הזבל
    אבי 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כספית פח של זבל אם לא יישבר על נתניהו אף אחד לא יקשיב לו אתה והשמאל התתי עלובים והעלובים נשאר לכם רק להכנס לפח הזבל
    סגור
  • 145.
    בן
    חיים 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שאתה חי על חשבון ביבי.אתה לא מבקר .אתה מונע משינאה לימין ולביבי..בזכות אנשים כמוך אני וחברי נחזור לימין ולביבי..
    סגור
  • 144.
    תגובה
    שפוי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבן כספית הזה אין לו מודעות עצמית בלירה, הוא לא מבין כמה שונאים אותו ? כספית כמו שהיא מסוכנת כך כספית האדם הקנאי החובבן והמפלג גם בשעות קשות לעם ישראל ? אז האם הוא מסוכן בוודאי שכן וגם אובססיבי בכול מה שקשור לראש הממשלה. תגידו מי היה סופר אותו אם לא היה מכור ממש כמו נרקומן לראש הממשלה ומשפחתו ליכאורה. כספית עם האגו הגמדי שלו מקלל מתנף מלכלך על מי שבא לו ואין בתקשורת אחד שיעמיד אותו במקום. איש קטן עם ים שינאה אוהב להעליב אנשים כשהוא זה בעצם שצריך להעלב מדמותו שלו במיוחד. אין שבוע שהוא לא כותב על ראש הממשלה ומשפחתו ? אני למדתי שאדם הגון לא נוגע במשפחה לא מתנף על ילדיו של ראש הממשלה או אישתו, אבל כספית כבר אמרנו דימוי לרעל הכספית במד חום מתנף גם מתנף ומראה עד כמה אין לו טיפת כבוד אנושי לאדם בכלל, ולכן אנחנו גם נתנף עליו אך לא ניגע במשפחתו שגם כך סובלת מאוד בגללו ובגלל מעשיו המלוכלכים
    סגור
  • 143.
    כספית צודק
    רונה 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ינון נעשה מגעיל לשמוע אותך. זה כמו להקשיב לאדם שסוגד ממש לאחר בלי לראות את כל הרע שבו. על מה שאחרים רואים אתה עיוור להם.יבוא יום ותצטרך להוריד הראש ולהגיד איך לא רציתי לראות ולשמוע את מה שכולם ידעו וראו. כספית צודק בכל מילה ותמיד צדק. ואני ימנית על חיי שלא מצביעה ביבי. הפעם סער.
    סגור
  • 142.
    בן כספית
    מרי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חלס עים הרעל הזה יש לכם שנאה אישית לביבי אדוני מכיר מישהוא 1 שיכול חהחליף אותו בחיים לא מי לפיד חחח גנץ חחח אשכנזי חחח מי עוד
    סגור
  • 141.
    ינון אין עליך
    ירון מ 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ינון מגל אתה תותח עלאני כל כך נהנה לשמוע ולראות אותך בערוץ 20 תמשיך ככה להגיד את האמת ורק האמת על כל מה שקורה במדינה ובמיוחד על ביבי כל הכבוד שסוף שסוף נתתה לבן כספית המסית והמפלג בראש יישר כח
    סגור
  • 140.
    מה אתם עושים?
    בר 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תיזרקו את ינון מגל מהתחנה. אני לא מסוגלת לפתוח רדיו ולישמוע את הפסיכומת הזה.... חבל תחנה טובה עם שדרנים מצויינים כמו נתן זהבי, גיא פלג ועוד ועוד. אבל אותו ואראל סגל בילתי אפשרי??????????
    סגור
  • 139.
    המצלה לבן כספית
    מאיר י' 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בן היקר, אני מעריך מאוד אותך ואת עבודתך העיתונאית ואני שואל את עצמי בכל פעם שאני מקשיב להקלטות מתכניות שלך ושל יינון, איך זה שאתה מוכן ומתעקש כל כך הרבה זמן לעבוד עם הביביסט הפרוהוקטור שנקרא ינון מגל.
    סגור
  • 138.
    נחש מתחת לקש מוסווה לימני
    מהיר 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בן נחש די אין לך זכות לשאת את שם נתניהו אך מאחר וזו פרנסתך תילמד להרוס בנועם יש לך מספיק תומכים משמאלך
    סגור
  • 137.
    קדימה, חיה על חשבונו
    אחי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם זה נכון שבן כספית חי על חשבון הביוב, מראה שלפחות אזרח אחד נהנה על חשבון הביוב, כי תמיד זה להיפך, הביוב חי על חשבוננו, חי? מתענג וטוהבל במותרות על חשבוננו, אז בן כספית, תהנה כמה שאתה יכול, נצל את הביוב וחיה ע ל ח ש ב ו נ ו, תהנה
    סגור
  • 136.
    מי שיש לו מאחוריו אוסף לקקנים כמו שיש לביבי
    משה מירושלים 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא צריך לקלל בעצמו, הלקקנים עושים זאת במקומו, מספיקה להם קריצה ממושא לקקנותם ואלקין הופך סמולן יחד עם סערוהסמולנים סופגים כל מה שהלקקנים יודעים שביבי רוצה שיגידו. ולהגיע לקרסוליים שלל ביבי באמת קשה, אחרי שהעמיד עצמו על קלונסאות כדי להתבלט מעל הגמדים שתומכים בו.
    סגור
  • 135.
    ינון מגל
    אזרח 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ינון מגל אתה טינופת
    סגור
  • תגובה
    שפוי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה תינופת בן תינופת לך תשתחווה לערבים כמו החברים שלך מכיכר רבין שמתהפך בקיברו ואומר אלו השמאל אלו פני הדור של השמאל לא לכך פיללתי ולא לכך התכוונתי הם חבורת אנרכיסטים מסוכנים שהפרקליטות והתקשורת העלובה נותנים לכם גיבוי וזה יהיה הרסני למדינה. לך תחפש את החברים שלך והשאלה היא האם אתה מוכה ירח או שסתם תמהוני.
    סגור
  • 134.
    נמוכים
    דויד 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה נבלה והשני טרפה אנשים רעים שינהם מסכסכים בין העם במקום שיביאו אהבה הם מביאים שינאה
    סגור
  • 133.
    ינון מגל צודק בכל מילה האובססיה של בן כספית בפרט
    ששי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 6
    ושל התקשורת של השמאל היא נתניה הם קמים בבוקר והולכים לישון בלילה עם השנאה לנתניהו אין להם שום עיסוק אחר כולם שם עושים קרירה על ההדלפות והכפשות נגד נתניה בושה וחרפה עיתונאים קטנים שמה הם יעשו אחרי נתניה כל האפסים האלה ינצחו את משטר השמאל לא אכפת להם מהעם אכפת להם רק שאידאולגיה שלהם של השמאל תשלוט תסתום פיות ושתעשה מה שהם רוצים. הדוגמא הטובה ביותר זה שלטון של השמאל לפני בגין התקשורת התגייסה כל חייה למען משטר השמאל לא פרסמו שום עוולות כמו ילדי התימניים המעברות הפלייה הבלתי נסבלת כלפי מזרחיים על קבלת עבודה רק עם תרומה למפלגת השלטון השמאל. גועל נפש ועכשיו הם מטיפים לנו על יושר די אתם פתטיים. דבר נוסף עיתונאי שמכבד את עצמו לא מנסה לסגור עיתון אלה חוקר ומאשים אנשים שרוצים אך לצערנו כאשר השמאל רצה לסגור את עיתון ישראל היום אף עיתונאי לא קם וחקר מי עומד מאחורי זה ולא עשה לו פרסום שלילי כי זה נוח להם להשתיק את הימין וכך לפאר את משטר השמאל גועל נפש של דרוקר ומראיו
    סגור
  • 132.
    מגל דמגוג מעצבן
    דון 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    11 10
    הצד השפוי בתוכנית הוא בן כספית. מגל משתמש בטיעונים זולים וממוחזרים, לא מתמודד עם עובדות, בקיצור מגעיל. בלי בן רבים רבים לא היו מאזינים לתוכנית בכלל. ינון תשחרר אותנו ותיעלם לנו מהחיים
    סגור
  • אגודת שונאי ביבי עוד תתגעגעו לזמנים שהיו ואולי גם לביבי (ל"ת)
    אלי 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חלול
    ק 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ביביסט חסר מוח .שנהנה שדופקים אותו ... אזה חומר אנושי יכול להצדיק שקרו ונוכל כמו הביב הלאומי
    סגור
  • 131.
    כלל: הימין מדבר לגופו של עניין, השמאל לגופו של אדם (ל"ת)
    *בן שפירו 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • בן כספית
    אלי פרוכטר 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצור מר נפש מענין מהיכן השנאה הזו לנתניהו אולי זו בעיה נפשית מרחם עליו
    סגור
  • הבעיה היא ש,"העניין"הוא הבעיה
    שמאל קרבי וגאה 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והבעיה היותר גדולה היא, שהפתרון נמצא בידיים של הבעיה"
    סגור
  • כלל של איש ימין, אצל איש סמול בדיוק להיפך
    סתם אחד 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי צודק? פעם זה ופעם ז
    סגור
  • 130.
    פרזיט
    ג'ו 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בכל יום בכל שעה ובכל רגע. אבל אתה לא לבד. אתה בליגה "טובה" של עוד כמה עתונאים/יות משלושת הערוצים המרכזיים.אפסים. ינון טעה. אתם לא נוגעים לו בקרסוליים. האובססיה העבירה אתכם על דעתכם. אתם גרגר אבק בחלל ריק שעושה הרבה רעש ריק מאמת ותוכן.
    סגור
  • 129.
    בן כספית בלתי נסבל
    יעקב 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    11 7
    בן כספית דווח לנו על אחיך אורי כספית שנשפט על נוכלות העם רוצה לדעת על אחיך הנוכל, כספית גרוש פעמיים ממורמר ומריר מהחיים אדם פסימיסט ומתוסכל שהחיים לא האירו לו פנים ספוג שנאה לכל מי שיצליח, חושב את עצמו מעל כולם, מתנשא בכיין רמתו כמו ברקוביץ הסטק הלבן ואופירע אסייג שניהלה רומן עם גבר נשוי ובעל משפחה אלי גוטמן, זה מוסרי, אבל האשמות נגד נתניהו יש לה בקורת, אופירע אסייג בכיינית עם צחוק מלאכותי רוצה להחליף את דנה וייס ולהשתלט בנתיים מסתפקת בקבלת פירסומות גם הסטייק הלבן ברקוביץ לא עיתונאי לא מאמן לא פרשן יושב באולפן ומתווכח על ביטחון מדע, רפואה, מדינאות, פוליטיקה וכל נושא, הסטייק הלבן ללא השכלה אקדמית,נראה עם קרחתו כיהודי מתקופת מלחמת העולם הראשונה,חובב מסעדות בילויים למסעדות, קיבל הייתה בראש ומאז נהפך לאדם מוזר, הסתבך עם ג'ון הארטסון, איציק זוהר,אלי אוחנה, ועוד אנשים בהתאחדות הכדורגל, הסטייק בעייתי טבלתי נסבל,
    סגור
  • אפשר לחשוב שינון מגל מל"ו צדיקים, רק תבדוק
    אני 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה התפטר מהכנסת,, הצדיק הזה
    סגור
  • 128.
    כספית יכול להתפרנס על חשבון נתניהו עוד 10 שנים ?? (ל"ת)
    אנה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 127.
    מגל ובן כספית
    רונה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מעולם לא שמעתי את תכניתכם אבל קראתי את.תכן השידור. בדבר אחד אני בטוחה בן כספית עשה קרירה ומיחא את כיסיו מהאובססיה לביבי.ובזה ינון צודק. מהתכן שניהם ירדו הכי נמוך.מי שרוצה לשמוע רדיו ממליצה על גל ב הישן והטוב. לא שפטל , לא זהבי ולא בן כספית
    סגור
  • 126.
    בושה
    אבי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    די לשנאה של השמאל
    סגור
  • 125.
    שני העיתונאים האלה הם אותו שקר
    יעקב 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין שום מגיפה רק עוסקים בנתניהו הנוכל
    סגור
  • 124.
    בן כספית
    מושיק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 7
    בן כספית היקר! אני בדכלל מאזין לתכנית בדרכי לעבודה וכל פעם אני נדהם מחדש כמה שנאה יש בך כלפי בינימין נתניהו. עשית עליו קריירה במשך שנים, כתבת ספרים ומה לא... אתה אדם שנון וחד לשון על זה אין עוררין. אבל למה אתה מתעל את שנינותך לשנאה שאין לה גבולות? יש גם נושאים אחרים לדבר עליהם, מה זה נותן לך ובמיוחד אתה שמבקר על שיח של שנאה שונא ומסית ומזלזל ומתנשא על כל אדם שלא חושב כמוך. מציע לך להתפכח ולהסתכל במראה אולי תבין שאתה משסה ומסית לא פחות ואף יותר מהאיש שאותו אתה שונא כל כך!
    סגור
  • נכון,ולא נכון,
    אכפתית 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהות הדברים שכתבת נכונה בחלקה,כל עוד ביבי ראש ממשלה,הוא ימשיך לרצות לפתוח ולפקוח את העיניים של האזרחים,אבל,מה לעשות,שיש הרבה מאוד כמוך,שגם עיוורים,וגם שטופי מוח,כמוך וכמו יינון מגל,לכן,אין ברירה ,וכל הכבוד לכספית,שהיא לא מתעייף וממשיךבדרכו,מזל שיש אותו,וחבל,שהוא בין מעטים,והרוב כמוכם,אנחנו רק צריכים לאמר לארץ שלנו,"בכי ארץ אהובה"שנפלת בידי מנהיג נלוז,ואזרחים,סומים
    סגור
  • 123.
    מצחיק לראות את המדינה מושמדת על ידי הליכוד
    משה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 9
    והאנשים כאילו זומבים... ממשיכים להצביע ראש בקיר. איפו נשמע על מדינה שמעודדת את האזרחים לרמות לגזול ולרמוס את האחר ... כואב ממש כואב לי לראות את האנשים שמנהלים לשרים... כי שמים שם בהמות שכל תפקידם למנוע היתנגדות לטיפשות שמורידים להם
    סגור
  • ביבי עושה שלום, זה לא טוב. רבין עם 1500 נרצחים זה טוב.
    אנה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מרוב דגלים שטחובים בעכוזם של השמאל המוח מתבלבל ומשחית את עצמו.
    סגור
  • משוגע שחושב שכולם משוגעים..
    דורון 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה הוא השמאלן המצוי. השמאלן כיום הוא מיעוט זעום, שלא מצליח להעמיד מנהיג כבר יותר מידי זמן כי כנראה כולם שם אפסים, ועד שמעמידים איזשהו מנהיג מביאים גלמים כמו יאיר לפיד ודומיו...ציבור שכל כולו זה רק הפגנות ומרירות... הם יודעים בעיקר לומר מה לא ואין להם מושג מה כן... ציבור שהוא פשוט יורד כל כך נמוך בתקופה האחרונה שאתה באמת רואה בעיניים את הנסיגה של האדם חזרה לקוף. בושה לאנושות, כלימה למדינה, מבוכה לאינטלגנציה.
    סגור
  • 122.
    בן כספית וכל השמלנים.....
    אילנה שניאור 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    8 6
    הם המביתים המפלגים והמשסים במדינה ! בסייוע התקשורת העויינת ! בושה וחרפה על היחס שמעיזים להפגין נגד ראש המנשלה הטוב ביותר שקם בישראל , כאילו היה אויב העם ומחבל הארץ ! אוי לעם שאנשים כבן כספית הוא נציג בתקשורת !!!
    סגור
  • 121.
    מטורלל חד משמעית.
    ליאור. 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בן כספית מטורלל וחי על גידופיו הכפשותיו על נתניהו שרה יאיר. מה המטורלל הזה נטפל למשפחה. יש לךבעייה עם נתניהו כתוב עליו.למה בגידופין כשל עבריין של סמטאות הרחוב עיתונאי חלול עלוב וריקני.
    סגור
  • 120.
    לא יעזור לשמאל כלום - נתניהו זו התשובה שלנו !!!
    משה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    6 7
    אילו השמאל היו מבינים מה גורם לעם היהודי בארץ לבחור לימין היו מנצחים !!! האזרחים הבינו שהשמאל רק מוכן למכור את ביטחון המדינה למען כלום ושום דבר ... לדוגמא מלחמת יום הכיפורים פאשלה אחת גדולה הסכם אוסלו אסון שעד היום כולנו שמאל וימין משלמים על הפאשלה פדיחה ענקית !!! די די די לנסות להשחיר את הימין בארץ אנחנו בעד מי שתורם עושה דואג למען העם היהודי זה רק אחד יחיד ומיוחד בנימין נתניהו !!!
    סגור
  • 119.
    מגל המלך, סוף סוף השתקת את המסית הלאומי (ל"ת)
    ציוני 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • 118.
    ישר כח
    רני 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 9
    אני לחלוטין תומך במגל . שמעתי את התוכנית מס פעמים בושה שעיתונאי כמו בן מרשה לעצמו לדבר בצורה מזלזלת תוך ביטויים גסים ומסיתים . ואנשים כמוך אכן מתפרנסים יופי משנאת זרים . עשית קריירה מפוארת על חשבונם.
    סגור
  • 117.
    כספית הוא הזבל
    אלי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הוא מעז להאשים אחרים בהתססה...? הוא הקים מקצוע חדש והוא מקבל משכורת כדי לעשות אותו הכי טוב: לסכסך ללכלך ולפלג. כספית זבל של בן אדם. אני מקווה מאוד שהוא יצא מהחיים שלנו אחת ולתמיד!!!
    סגור
  • 116.
    מגל
    נוני 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מגל מכרת את נשמתך...
    סגור
  • 115.
    פרוקי ההסתה של ביבי
    מוישיק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ביבי כבר מתוחכם מידי להסתה ישירה, וגם לא צריך. יש פרוקי רבים הנשלטים מבלפור, המופעלים כל יום וזורעים הסתה. בנו יאיר הוא הפוקסי הראשי וטופז לוק מפעיל קבוצות פרוקי רבות.
    סגור
  • לא פרוקי ולא פוקסי - פרוקסי! (ל"ת)
    פרוק סי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 114.
    בן כספית
    יצחק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מה פתאום בן כספית במילים שהוא בעצמו מורכב מהם אם תקראו מה הוא כותב בעתון מעריב לא תוכלו עד כמה השנאה שלו מגיעה וכותב דברים שלא היו ולא נבראו עד שלא יקבל תביעה של כמה עשרות מיליונים הוא לא ירגע
    סגור
  • 113.
    פרצופה של המדינה
    טלי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהם מייצגים את הפילוג בעם: בעד ביבי ונגד ביבי, וזה הראי החברתי שלנו. מלחמת אזרחים זה כבר כאן.
    סגור
  • 112.
    ביבי עשה קריירה על חשבון כספית (ל"ת)
    יהושע 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 111.
    נתניהו לא מתלכלך
    אניהיא 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אם הוא מתלכלך אז מאחורי הקלעים,הסודי סודות,שקשה לאתר וילות על העיקבות.נכון.ליגה מעל כולם.אבל הוא עומד על ערמה של זבל כדי להגיע גבוה.ערימה של גוויות גם ניתן למצוא בערמת האשפה שלו.לא מתאים לא רוצים.נמאס.לך לאמריקה.לך עם טראמפ,הוא יאמץ אותך בוילה המפוארת שלו על האי המפואר שלו.
    סגור
  • 110.
    איזה גבר אתה ינון מגל
    ניר 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 9
    בן כספית לא רק שהוא זבל ומסית ושונא אין בו כלום לא אמת לא מוסר לא דרך מייצג את האשכנזים היהירים רודפי הבצע וההפך הגמור מתורת ישראל מעדיפים ערבים על פני אחיהם עדות המזרח אבל הצדק נעשה הם מתבשלים במרק חסר טעם וילכו אחרי ההבל ויהבילו לא יעזור כלום הכלומניקים המתנשאים והיהירים ואני מבין אותו למה הוא ממורמר משסע מסית מה יש להם חוץ מזה לא טעם ולא ריח לא שמחה ולא אמונה לא אמת ולא יושר כי דרך רשעים לא יוצלח אשריך אחינו ינון שמך הוא הולך לפניך ואני שולח את ינון ואליה ינון אשרייך שאתה נעמד מול בעל פעור בגבורה ביושר שיבין בפשטות שזה מה שהוא מסית לא מכבד כושל משעמם במילה אחת זבל אחד גדול זה מה שאתה בן כספית תתבייש כי אני בטוח שאבות אבותיך שאתה מתכחש אליהם חושבים כמוני כמו ינון וכמו כל שאר עם ישראל שיש להם אושר שמחה אמונה טעמים מסורת שלא שוכחים מאיפה באו ולא כמו אחרון הגויים שונאי ישראל תתבייש עלוב
    סגור
  • 109.
    הבנת הנשמע
    מיצי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 9
    בן כספית כנראה לא מספיק אינטליגנטי שלא הבין שלחיות עלחשבון נתניהו הוא כל מה שהוא מפרסם בכתב ובע"פ הוא סביב האובססיה שלו לנתניהו. בלי נתניהו אין לו מה לפרסם ואיןלו כל משמעות וערך. לכן, "חיים על חשבון נתניהו" זו מטאפורה בלבד ואת זה לא הבין בן כספית כי ברור שנתניהו איננו מממן את בן כספית חומרית.
    סגור
  • תגובה לתגובה
    וותיקה 01/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה אומר?חחח,אחד שכותב ספרים,צריך שיחמדו אותו מה זה מטפאורה??ועוד אחד כמוך,שלא מבין שמה שכתבת,מתאים גם ליינון שעושה כסף,ועוד איך,שהוא מהמלקקים את ביבי,ואם חושבים על זה היטב,אולי ,האמת,ביבי חושב שהוא מפרנס את כולנו,לכן,אנחנו צריכים לתת לו הכל,לו ולמשפחתו,את חיינו,עת ילדינו,נכדינו,פרנסתינו,והמדינה שלנו-הכל שלו,מה אתה אומר????ההיסטוריה תשפוט את האזרחים הסומים,ושטופי המוח,ואת המלקקים למינהם,שנתנו לביבי וחבר מרעיו לשלוט ,"בכי ארץ אהובה"כי אין הרבה כמו כספית-וחבל
    סגור
  • 108.
    לא מבינה למה מגיעים לרמת דרדור
    ורדה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כזו. פה דיי!!!!!
    סגור
  • 107.
    ינון מגל ובן כספית
    זרח 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מר כספית, כל הקרירה העיתונאית שלך בוניה על שם אחד, בנימין נתניה, כתבת סםר עליו ומזה היתפרנסת בכבוד, כח הכתבות המכפישות שלך זה עליו, אתה כנראה הזבל האורגני, בוש לך איש קטן ועלוב
    סגור
  • 106.
    מגל כבר סגר דיל עם נתניהו
    אני 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הוא מתאים את עצמו לרף של מיקי זוה, מירי רגב ושות. פשוט בושה.
    סגור
  • 105.
    יום יבוא ומעללי נתניהו ובגידתו יתגלו. מעניין מה יאמרו ל (ל"ת)
    מהר להתפכח מנתניהו 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • 104.
    מגל לא מתאים לשדר ברדיו
    אריק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    15 7
    ללא קשר לשיוך הפוליטי, הוא אימפולסיבי והשיח איתו רדוד ביותר. בן לעומתו, עיתונאי רצעני, ידען ושקול.
    סגור
  • 103.
    כספית. קופמן צדק. אתה סמרטוט רצפה מטונף. (ל"ת)
    רזיאל. 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • 102.
    מתי כבר תהיה אחדות בעם הזה?
    מזל כהן 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    12 3
    מה שביבי עשה למען המדינה, אתם עוד תתגעגעו...
    סגור
  • 101.
    מגל צודק בכל מילה (ל"ת)
    ליאורה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    16 16
    סגור
  • 100.
    מגל צודק
    גק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    11 15
    מגל צודק במאה אחוז.כספית הוא אדם חולה . התקשורת עושה כסף על חשבונו ומצב הנפשי של כספית
    סגור
  • 99.
    ינון מגל מכר את הנשמה והעם לאופל (ל"ת)
    יאיר הון 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    12 13
    סגור
  • 98.
    ביבי זורע שינאה לכולם.
    דליה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    17 14
    הוא זורע שינאה לשמאל,לאשכנזים,לאנשים פרטיים,ולכל מי שעלול לעמוד בדרכו. וכשעבדיו ממשיכים ומעצימים זאת עד סכנה- הוא שותק. כך היה גם ברצח רבין. הוא מנהיג מסוכן לעם.
    סגור
  • 97.
    לצערי, ביבי חי על חשבוננו
    קובי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    22 12
    אנחנו ממנים לביבי את אחזקת ביתו בירושלים וביתו בקיסריה, את התספורות של אשתו, הגלידה פיסטוק, המטוס הפרטי שביבי קנה לעצמו על חשבון המדינה, אבטחת כל בני משפחתו, ובעיקר - ניהול משפט יקר נגדו ושלוש מערכות בחירות שביבי יזם כדי להתחמק מאימת הדין.
    סגור
  • 96.
    כספית עשה קריירה ע"ח נתניהו
    מוטי.י 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    16 19
    לא ברור לי למה ינון מגל כועס , הרי ידוע לכולם שכספית הוא המיץ של הזבל גם מסריח וגם מגעיל , הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה להמיץ את ראשהממשלה הטוב ביור מאז קום המדינה .
    סגור
  • הם היו עושים קריירה גם בלי
    אניהיא 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נתניהו.החיים זורמים אחד בא אחד הולך.בתנועה מתמדת.נתניהו הוא לא הכל.
    סגור
  • בן כספית
    אבתר 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מי שמסית ומנהג מעגיל ומשמיץ את נתניהו בזה הוא עסוק כול הזמן
    סגור
  • דבר בהגיון לא בקללות (ל"ת)
    דליה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 95.
    די נמאס מהמדינה הזו
    פנחס פיליפ 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הכל פה זבל. הימין במיוחד וגם השמאל לא מסוגל לשלוט. המדינה מושחתת מיסודה ואין מושיע. היהודים עם זבל שרק חושב על עצמו והאומות בעולם שונאים את ישראל משרלטנות השלטון ללא מיצרים. ביבי ושות שאינם נרגעים מלהרוס עוד נדבך בישראל המתפרקת. למזלי אני בעל אזרחות נוספת. כשהקורונה תרגע אני עוזב את מדינת היהודים אור לגויים. בדיחה עגומה לחלוטין.
    סגור
  • 94.
    צביעות
    אייל 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    חחחחחח סוף סוף מישהו שם את הכספית הזה במקומו, כל הכבוד ינון!! אף אחד לא יקבל מקרופון ויסית וישקר כנגד ראש ממשלה ,יאלה כספית לך תצטרף לגבי גזית,אשרת קוטלר ועוד זבלה כאלה שם מקומך
    סגור
  • 93.
    שאלוהים יאסוף את המושחת מהליכוד (ל"ת)
    יניב 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • טבריה
    עמוס 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאיפה אתם מגיעים
    סגור
  • אלוהים אוהב
    אניהיא 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את הטובים לצידו.כנראה שאין לו סיבה לחבק את נתניהו.
    סגור
  • 92.
    ביבי לא ימין ולא מנהיג. שחקן, שקרן וחסר ערכים
    מרוקאי מהשרון 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    13 6
    המצביעים שלו יודעים את זה ולא אכפת להם, כל עוד הוא דופק "חצי" עם.. חושבים שלא הם בצד הנדפק. לא שיפר את מצב הפריפריה, לא צמצם פערים, לא דאג לביטחון בעוטף, לא סיפח, לא פינה ישובים לא חוקיים, לא חיזק את מערכת הרפואה, לא הביא תחרות במשק ובתקופתו יוקר המחיה המריא.. וזה עוד לפני הקורונה וחלוקת הכספים והרס הכלכלה. תתחילו להגיד לעצמכם את האמת - זה לא ימין.
    סגור
  • 91.
    משחק ילדים
    בילי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תפסיקו עם המשחק שלכם כאילו רבים רק לעשות כותרת
    סגור
  • 90.
    עם מגל יקבל גו'ב מביבי. זה קורה כל הזמן (ל"ת)
    אל תתפלאו 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 89.
    מגל מתפרנס מלתת דיעה סוגדת ביבי
    החשבון פשוט 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 3
    זה מביא רייטינג ולו שכר.
    סגור
  • 88.
    בן כספית, תחשוב רגע ברצינות
    דוד 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אם לוקחים לך את כבוד ראש הממשלה נתניהו, מה נשאר לך? מה אתה? כלום.
    סגור
  • 87.
    בן כספית אתה
    קוקי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    17 4
    אחלה של בן אדם ואזרח למופת! מגל פשוט סוגד לאחרון המושחתים בבלפור ביי אוהב דקל
    סגור
  • 86.
    השנאה לביבי
    רפי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 19
    כן כספית אתה חי מהשנאה לביבי אין לך כלום בקודקוד חוץ מה לא ביבי לכן מגל צודק אתה חיי רק ביבי תתבייש לך
    סגור
  • ביבי הביא על עצמו את השנאה שהציבור רוחש לו
    דרבו 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שלושה רבעים של העם לא יכולים כבר לשמוע את השם הזה. בתרגילים מסריחים נוסח מוסקווה הוא משתלט על המדינה כל םעם מחדש. הפעם יש סיכוי שילך לעזעזל מכיוון שיש בייס ימני חזק ושפוי נגדו. תומכי ביבי מבחינתי זה אשפת שוליים ישראלית שראויה להוקעה.
    סגור
  • 85.
    עוד יושר יסופר ויתואר
    דריה וחברים 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כיצד נטלה התקשורת חלק בפיתוח וטיפוח הזעם בעם זאת ועוד בהעדר הומניות כלפי משפחה וראש ממשלה שאין לו רגע דל מי שרץ מישיבה לישיבה וממדינה למדינה הגדיל לעשות ולהכיר בכל גדעון לוי שאפו!
    סגור
  • רץ מגניבה לשוחד, משפט למשפט (ל"ת)
    דליה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 84.
    אובסביבי (ל"ת)
    בן כספית אתה: 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 83.
    אחד אפס לכספית
    השופט 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מגל שלא חד לא חותך. כספית חכם יותר בכל פרמטר
    סגור
  • 82.
    אני עם ינון.הוא תרבותי מחונך. (ל"ת)
    יצחק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 81.
    בהצלחה לכל הצדדים
    אסופה של כלומניקים 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כולל לנתניהו
    סגור
  • 80.
    רמת השיח כאן היא גבוהה מאוד... (ל"ת)
    עיןט 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • Everest (: (ל"ת)
    אמנון 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    ינון מגל
    ריקי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ינון אתה מלך כל הכבוד לך
    סגור
  • 78.
    כתבות שקריות ואובססיביות. כזה אפס (ל"ת)
    כספית שקרן ומיץ זבל 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 77.
    כספית, אתה כמו עלוקה שחיה מהדם של האכסנאי שלה
    מוטי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 9
    לכן אתה נחשב "חי על חשבון הדם של נתניהו". אם נוציא לך מהמוח את המילה נתניהו על כל הטיותיה, ביבי, נתניהו, הבעל של שרה, אבא של יאיר וכו'... אוצר המילים שלך יצטמצם פלאים וייגמרו לך הכדורים במחסנים לראיונות והגיגים. ככה חי טפיל, לא יוצר כלום, רק שואב את משאביו מהאכסנאי שלו.
    סגור
  • 76.
    ילד קקה
    ישי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ינון מגל הוא טיפוס כנוע ומתרפס. מילא, אם לפחות היה חכם.. הצרה שיש לו IQ 70 ( חצי גאון).
    סגור
  • 75.
    ילד קקה (ל"ת)
    ישי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 74.
    בראבו ינון מגל
    דוד 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כל הכבוד ינון מגל יישר כח.מול השמאלן האובססיבי האפס הקרוי בן כספית.
    סגור
  • 73.
    כספית אתה אפס מאופס (ל"ת)
    ירון 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 72.
    בן ז. כספית
    אמילי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 7
    בן כספית חלאת המין האנושי אתה לא מגיע לקרסוליים של נתניהו אתה חי. מהכפשות על נתניהו. אפילו אביך לא סבל אותך קרא לך בן מטומטם זבל אנושי
    סגור
  • 71.
    חי על חדבון
    רחלה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    צודק מגל שאומר שבן כספית חי על חשבונו של ביבי. למי לא ברור האיש הסה כל הסמן מדבר בגנות ביבח ומכאן אתה לי על חשבונו. ביבי בפה שלך אזי עשית כסף יחתיכת חלאה. יטיפש
    סגור
  • הוא כתב כמה ספרים לא בדיוק על ביבי (ל"ת)
    תבדוק 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 70.
    בן כספית ומגח
    אחת שאכפת לה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לאיזה רמה אתם יורדים, אין לכם טיפת כבוד, כל הזבל מוציאים ברדיו. בן כספית מרחמת עלייך, אתה אובססיבי וצר עין, יורה לכל כיוון, כנראה בביתך כל הזמן ירו נגדך לכן אתה יורה לכל כיוון, כי לא לימדו אותך ך אחרת, וזה לא קשור רק לנתניה אן לבן שלו יאיר, אתה כל הזמן משתלח בכל אחד. מגל יכולת לרדת מהשידור, כי זה לא היה מכובד לשמוע אותו או לענות לו. כשתתעלם ממנו ושכל אחד יתעלם ממנו, יתחיל לחשוב וללמוד כיצד לדבר עם כל אחד על כל אחד. בושה וכלימה בן כספית מוריד מערכו לתחת לאפס בהרבה. מתאים השם כספית תמיד נעה מצד לצד מש תזזית. עצוב מאד. כמה אש ושנאה יוקדת מגרונך איש מסכן.
    סגור
  • 69.
    שיח מיותר ולא מכבד את שניכם
    דבי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השדרנים הגזימו לגמרי... איבדו את מטרת הדיון
    סגור
  • 68.
    טנגו הולך רק ב2
    יוסף עטיה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת יותר כבוד אחד לשני ובאמת לא חשוב מה הוא בוחר
    סגור
  • 67.
    כספית
    אילנית 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מגל אתה ענק כספית קנאי ושמאלני..ולא יעזור לאף אחד רק ביביייי
    סגור
  • ביבי שם עליך.....את משעממת אותו (ל"ת)
    דליה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    מגל תותח
    רמי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כספית חי על חשבון השמצות על נתניהו
    סגור
  • 65.
    ביבי לא מקלל? קרא לבנט "כלב"...
    רונית 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מגיע לנהנתניהו שכלבים ישתינו לו על הראש. חיסל את קופת החירום של המדינה, כאילו הוא בעצמו מצא גז בים או הקים את ווייז ומובילי. הכניס את המדינה לחובות מטורפים כדי לטשטש את מחדלי הקורונה. מדינות-אי אחרות פשוטות כמו קפריסין וטיוואן התמודדו הרבה יותר טוב מ"המוח היהודי"...
    סגור
  • 64.
    כספית
    מירקו1 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    תלך כפרה על עם ישראל מכוער איש כבד דוחה כל מילה שאומרים עלייך נכונה תלמד דרך מינון מגל ותתנהג יפה איש דוחה
    סגור
  • 63.
    בן כספית וינון מגל יחד זה פיצוץ .. לא נעים להקשיב ל
    ריקי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מג
    סגור
  • 62.
    גל מומחה בהצהרות
    ציון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ינון גל תגרן בשוק. כמו ביבי מפריח סיסמאות. הסגנון הזה של: "לא תגיע לקרסוליים" סגנון נמוך וירוד וכל כך מזוהה עם הביביבטים. מה בדיוק שתלו לכם במוח הביביסטי שלכם מריונטות ביביסטיות? לינון גל מנוי שפוטי ביבי. די נמאס לשמוע הצהרות ריקות מתוכן. תתקדם!
    סגור
  • 61.
    המגל הזה כזה צבוע
    יוסי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    על חשבון מי הוא חי מעניין שהוא חלק מחוברת לק הממומנת
    סגור
  • 60.
    פוליטיקה זולה ומלוכלכת
    אור 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ינון מגל איש מעניין ומה שיוצא מפיו מדוייק ולעניין,ולא בן כספית שחוץ מלהביע שינאה ,ולדבר שינאה, זה מה שהוא מחפש צומת לב שלילית,בשיח בשביל הריטניג.
    סגור
  • 59.
    מגל צודק (ל"ת)
    מגל צודק 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 58.
    בן כספית חלאה שנותן ציונים סתם אפס (ל"ת)
    דוידוביץ 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    21 26
    סגור
  • 57.
    כספית
    נורית 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 21
    כספית אדם דוחה וטוב שמגל הגיב לו,שחצן סכסכן שחי רק מללכלכך על משפחת נתניהו,תמצא עיסוק אחר עיתונאי קטן ומושתן
    סגור
  • עוד ביביסטית חלולת ראש
    ציון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם הוא עיתונאי קטן ומושתן את סתם פוסטמה ביביסטית.
    סגור
  • 56.
    זבל
    מומו 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 17
    בן כספית אכן זבל אמיתי ומסריח ועשה הרבה כסף מלהשמיץ את ביבי איש עלוב וחסר מוסר
    סגור
  • ליכוליאדה מעפנה
    רועי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסרחון יוצא מבלפור ומהליכוליאדה המבחילה
    סגור
  • 55.
    מגל תותח
    מוטי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    20 24
    כספית בקרוב יסיים את תפקידו החיים כמו כל השמאל
    סגור
  • 54.
    מענה
    חי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 14
    כל התכניות של בן כזבית מדובות עלביבי. אין לך נושאים אחרים.? כזבית.?
    סגור
  • תיקים
    עמליה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש! תמקים פליליים 1000 2000 4000 צוללות פוליטיסצייית הקורונה והרס הכלכלה צוללות כשלון תפקוד בקורונה
    סגור
  • 53.
    זה היה חייב לקרות
    נאוה בלוך 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כספית:חפש בר פלוגתא ברמתך.לא צריך להיות קשה מדי אחרי הנוכחי.יש הרבה אנשי לכוד ירושלמים אפילו בוחרי ראש הממשלה הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים שאפשר יהיה לדבר איתם בהגיון.
    סגור
  • גל והמריונטות
    ציון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת אין טעם לתת במה לירון גל הקשקשן שטוב רק בהצהרות גל שופרו של נתניהו ומחלל על פי מקצב שהוכתב לו הוא די מתאים למקהלת רגב מארק אמסלם ויתר בובות המריונטה
    סגור
  • 52.
    כספית
    יוביובי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 18
    בן כספית ,דרוקר , אברמוביץ, עובדיה, הדתי עם הכיםה שמומחה"לענייני משפט, מצליח -עתונות זבל ! ויסלחו לי כל "העיתונאים" ששכחתי להזכירם .
    סגור
  • 51.
    מגל
    י 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 12
    מגל תותח.
    סגור
  • 50.
    בן כספית צודק
    עזרא 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    32 19
    הזבל הוא השפוט של בלפור, יינון מגל.
    סגור
  • 49.
    העבריין הוא הזבל והעלוקה והוא חיי על חשבוננו
    שני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    26 16
    מגל תוציא בבקשה את הלשון מהחור של התחת של נתניהו
    סגור
  • ואתה תכניס את שלך לכספית (ל"ת)
    שמואל 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    כל הכבוד למגל
    גיא 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    14 15
    סוף כל סוף מישהו נותן בראש לכספית שאכן חיי על חשבון הסטה והפצת שנאה תהומית כלפי נתניהו.
    סגור
  • 47.
    ינון מגל בבוניסט בור
    ציוני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    18 10
    לא פלא שתומך במושחתיניהו ורואה עצמו צפרוקאי...
    סגור
  • מגל
    דודי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגל במלוא מערומיו
    סגור
  • 46.
    כמה זבל יש בשמאל...אויש (ל"ת)
    אייילת 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 15
    סגור
  • פה ג'ורה ימנית
    עלובים אתם 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מאד עצוב לחיות איתכם באותה מדינה
    סגור
  • 45.
    תגובה
    יהודית 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 3
    איזה רמה נמוכה של שיח בין שני עיתונאים מביישים את רישיון העיתונאי שלהם. אני לא מבינה את בן כספי מדוע אתה צריך להיגרר לרמה כל כך נמוכה מגל ידוע באובסיסביות לנתניהו מה חשבת שתשיג בשיחה הזו אין טעם לדבר איתו לא הכי חכם
    סגור
  • 44.
    כספית
    ניר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 10
    אתה זבל בן זבלה עלוב נפש
    סגור
  • 43.
    חי על חשבון
    בני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אתה מועסק משנת 85 כעיתונאי שתפקידו להשתלח בנתניהו . אף איד ח״כ מכיר כלום בך חוץ מזה , אולי שאתה אוהד הפועל , שזה אותו דבר . שמעתי שגם אשתו דל כספית לא מכירה כלום בל חוץ מזה
    סגור
  • 42.
    פרשן רדיו צריך להיות אוביקטיבי לא לתפוס שום צד
    אהרון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרת הוא חוטא למקצוע שלו . פושע !!
    סגור
  • אבל הוא פרשן כל העבודה שלו זה לתת דעה (ל"ת)
    ב 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    תגובה
    מיטר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בן כספית הינו איש מריר ואיש קטן שעושה צל גדול . לך הביתה כספית
    סגור
  • 40.
    הכספית הזה זבל אמיתי,תת אנוש ותרבות (ל"ת)
    די לחזירות ולשנאה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • זבל
    צביקה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ידוע שבן כספית הוא המיץ של הזבל. זה לא חדש.
    סגור
  • 39.
    ינון מגל איש בהמתי חסר חינוך בסיסי... (ל"ת)
    הומלס 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 38.
    הרקפות 4 לוד
    סלומון אוחנה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בן כספית הייתפח אשפה ונשארת המיץ של הזבל מאתר החירייה
    סגור
  • 37.
    ינון צודק
    מגל המלך 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 11
    כזבית אובססיבי פתאטי מסית נגד משפחת נתניהו
    סגור
  • מגל
    דודי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ינון ממש לא צודק
    סגור
  • 36.
    רשע
    מצפון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מגל תעיף אותו כבר
    סגור
  • 35.
    כספית אתה המסית הכי גדול חוץ מרפש ושנאה טהורה אין בכה כ
    חיים 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 9
    עיתונאי רקוב ומשועמם
    סגור
  • 34.
    דוגמא להסתה
    שם טוב 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מגל הפלצן הנפוח והמתנשא (בת ימי פח) חושב שאנשים שוכחים את דברי ההסתה המצטברים לאורך שנים של המריונטה של שריקה "הפסיכולוגית חחח- בדיחה" ויאיר הבטלן שחי על חשבוננו ומבקש מכספית גוגמא אחת של הסתה מצידו של נהנתניהו אז קח יחכמולוג זחוח ונפוח (פיחחחחח ,זבל אורגני תוסס רקוב ומסריח ) הנה הקישור של נהנתניהו לוחש על אוזנו של כדורי :" השמאל שכח מה זה להיות יהודים" מה זה אם לא הסתה????? ***** זבללללללללללל ********* https://www.youtube.com/watch?v=N_5rVMDUI18 יש עוד דוגמאות רבות בינתיים זו תספיק
    סגור
  • 33.
    אוהבים אותך בן, אל תשבר
    אחלה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 6
    ינון מגל יזרק לפח האשפה של ההסטוריה ביחד עם משפחת נתניהו. עלוב נפש.
    סגור
  • בן
    דודי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יישר כוח
    סגור
  • 32.
    בן כספית
    מימי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 12
    בן כספית אתה באמת זבל אמרתי כבר פעם שכנראה אשתך צועקת ביבי ביבי בלילה תקח ויאגרה אולי יעזור לך
    סגור
  • 31.
    כספית
    אני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 13
    כספית חי על חשבון נתניהו מגל צודק.
    סגור
  • בן
    דודי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ידוע לי שביבי שילם לו אגורה משכורת
    סגור
  • 30.
    חיי על חשבון נהנתיהו
    עמוס 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    24 9
    חחחח גדול מגל הוא ברמה כול כך נמוכה בהבנה באזרחות לכן לעולם את כספית שהוא כלב השמירה של דמוקרטיה ויניון מגל שופר שבאמת חיי על שירות של המשיח
    סגור
  • 29.
    איכסה
    משה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 20
    כל הכבוד ינון הגיע הזמן לתת בראש לאיש המגעיל הזה
    סגור
  • 28.
    בן כספית
    ניר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    13 18
    אם לא נתניהו ממה היית מתפרנס מי היה מחזיק אותך, אתה יודע שברגע שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה איזה פיטורים יהיו בכל ערוצי התקשורת על מה תדברו ובנה צעסיקו את הצופים והמאזינים.כל אחד שיש לו להגיד משהו על נתניהו עולה לשידור ומקבל במה , אז מגל מה זה צודק אתה ממש מתפרנס מנתניהו נתניהו זה הסטארטפ שלכם ללא נתניהו לבטח היית מובטל
    סגור
  • ינון מגל
    אריק 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ינון מגל זה זבלימיני זהל דתי ומסית לאומי לא מגיע לציפורניים של כספית
    סגור
  • בן
    דודי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן היה ייתונאי מוצלח כשביבי היה סוכן רהיטים
    סגור
  • 27.
    אפילו אשתו של כספית ברחה ממנו (ל"ת)
    אתי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    19 17
    סגור
  • מה הקשר? נתניהו החליף 3 נשים. (ל"ת)
    רונן 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • ובעלך?
    אחת שיודעת 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובעלך בוגד בך
    סגור
  • ינון מגל
    אריק 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 2
    ינון זה זבל טהור ביביסט טיפש וחסר תרבות
    סגור
  • 26.
    כאן 11 שולטת (ל"ת)
    קובלנץ 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 25.
    ינון מגל
    ליכודניק לשעבר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    22 12
    אתה פשוט מביך...אתה הרי יודע שביבי הוא המנהיג המושחת הכי גדול שהיה כאן... בכל אופן...תגיע לבלפור מחכה לך שק בונזו.
    סגור
  • 24.
    זבל ימני (ל"ת)
    קובלנץ 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 17
    סגור
  • לך קיבינימט זבל (ל"ת)
    1 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    בן כספית מלשין
    ניר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    16 17
    בו כספית מלשין של הפרקליטות לא מתבייש להיות עתונאי מלשין קטן
    סגור
  • 22.
    גם נתניהו לא זבל , סתם מושחת בדרך לכלא
    איל 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 22
    עם אופציה חזקה , מה שנקרא בתוך הכסף תרתי משמע , לבגידה בפרשת הצוללות
    סגור
  • 21.
    ינון מגל דתי ומפלג הפעם לכלכתה בגדול (ל"ת)
    מיקי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 15
    סגור
  • 20.
    כספית מגעיל
    מצפון 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 13
    זה לא זבל כספית אתה המיץ של המיץ בפיר אשפה לך מותר לשסע כל יום ב103 בכתבות ממוחזרות ורמה כיתה א לך לך לקיבינמט
    סגור
  • 19.
    ינון המגעיל
    צדוק 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    21 14
    איך התקשורת נותנת לאדיוט כזה מקור הליכלוך והשיסוע
    סגור
  • 18.
    האמת כואבת (ל"ת)
    כמה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    זבל שמאלני
    ציוני אמיתי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    22 17
    כן. אתה חיי על חשבוננו יא מסית אחד. לך תשדר בעזה. הם גם מסיתים נגד נתניהו. יא פשיסט אדום.
    סגור
  • 16.
    בכל ,בקר אני שואל את עצמי
    Yl 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    16 19
    האם ינון מגל זה חייזר או בובה מכנית מ בית הילד קקה .הריי לא יתכן ש אדם שפוי ידבר כאלו דיברי הבל לאומת בן כספית המדבר בנועם ובהיגיון
    סגור
  • גם אני שואל את אותה שאלה עליך!!
    1 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    זבל!!!
    סגור
  • קום קום ! אתה עדיין ישן. (ל"ת)
    Don 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 15.
    תשקורת
    מטראלי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    16 5
    ועוד אך אתה חי על חשבונו מגעיל אין לך כלום וחץ משנאה
    סגור
  • 14.
    בן (ל"ת)
    אריק 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    ינון מגל. אפס מאופס (ל"ת)
    תמיד היה ותיהיה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    26 21
    סגור
  • 12.
    בן כספית עלוב נפש...
    מני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    20 15
    הזונה הגדולה של מעריב.
    סגור
  • 11.
    ינון מגל קח כדור הרגעה ותחזור למציאות (ל"ת)
    שמש 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    17 16
    סגור
  • 10.
    מגעיל
    י רווח 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    32 13
    בן כספית הבן אדם המגעיל ביותר שראיתי וזה מה שצריך לעשות לכל העיתונאים השמואלנים המגיעילים האלה ושימשיכו הקנאים לקנא ולמות
    סגור
  • אמן!!! (ל"ת)
    1 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    איך ינון עדיין עובד אחרי כל ההטרדות בוואלה? (ל"ת)
    ניר 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 11
    סגור
  • 8.
    כספית
    יוסי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 16
    תשאל את אבא של בן כספית עד כמה הוא שונא את הבן שלו ותבין מי החרה הזה.
    סגור
  • 7.
    כספית
    משה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ינון מגל השמאל זה מחלה אל תגיע לשם
    סגור
  • מגל
    רוני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כמה שנאה יש לשמאל לא התעייפתם. תרגעו כבר
    סגור
  • 6.
    בן כזבית,אשפה שמקומה בחיריה. (ל"ת)
    מצחין אייף 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 15
    סגור
  • פסולת כימי
    דוד 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בן כספית יהודי רע פסולת כימי
    סגור
  • 5.
    לא קיבלת מתנה. כן, לא טסת לדובאי לפני חודש וצילמת את ה
    דגן 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מקלחת. זה לא קרה.
    סגור
  • 4.
    כת גזע
    בצע 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 16
    כת גזע טמפלרים רמאים מתחזים ליהודים גרמנים רודפי יהודים. חלולים פרוצים תאווה לכסף וכוח. ביבי. המנהיג הכי גדול בעולם כולו בן גוריון חטפו ילדים ואין תיק אחד נגד טמפלרים. והם רודפים יהודי מנהיג ענק שהוציא אותנו מדיקטטורה של חלאות אדריכלי טרור. דעו את המשפט. כאשר אתה יהודי. יבואו אלף מימיהם ואלף משמאלך. והגויים האלה יהפכו לאבק. משפחתו של גנץ חסידי ווילנץ. נגעלים ממנו
    סגור
  • דיי לפרחיות
    נמאססס 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואיי נמאס כבר מהתגובות הערסיות האלה... די, תלמדו לדבר, לטעון, להוכיח, קללות כל ילד בן 3 כבר יכול לשנן כמו תוכי. תתפתחו בבקשה!
    סגור
  • חחח איזו תגובה משונה בלי קשר למציאות (ל"ת)
    ברכה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ינון פח אשפה (ל"ת)
    אדם 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    42 21
    סגור
  • ואתה האשפה של המיץ של הזבל. (ל"ת)
    מני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 19
    סגור
  • 2.
    יינון עבד נרצע של בלפור
    בועה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    87 21
    אתה נראה אינטיליגנט יינון, איך אתה לא רואה שהמשפחה המטורללת מבלפור מנהלת את המדינה. וגם ראש המשפחה כבר טבע בבוץ השחיתות נהנתנות וקמצנות מופלגת. אתה מגן על משפחת פשע שגוררת אותנו לטימיון. תבדוק את הפנסיה שלך עוד כמה שנים ותראה לאן אדונך הביא אותך.
    סגור
  • לך לניסנקורן הוא חולה כמוך.... (ל"ת)
    מני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 12
    סגור
  • 1.
    צפיתי בווידאו: בן כספית 1 - יינון מגל 0
    ארליך מהירקות 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    54 23
    התוצאה הברורה מאליה.
    סגור
  • אם היה לך יותר מוח, לא היית מתפתח לארליך מהירקות
    מוטי 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ושיקול הדעת וקריאת המציאות שלך היו יותר בריאים.
    סגור
  • בן כספית בן נעוות המרדות לא שווה יריקה
    אריה סינואני 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 26
    בן כספית לא שווה יריקה כולו מסריח עם פה מסריח תת רמה זה עיתונאי של זבל ולא שווה שיירקו עליו ולא תגובה.בן תיברוגת עוף לנו מהעיין.
    סגור
  • מושחתים
    נטראלי 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הפוך גוטה הפוך
    סגור
  • בן כספית
    גאולה 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן כספית אתה יכול לחשוב אחרת, אבל אופן ההתבטאות שלך בוטה ומזעזע.
    סגור